Als je je spel hebt opgeslagen moeten ze naast de telefooncel staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb een aantal graven laten verplaatsen naar "tuintje op je buik", een algemene begraafplaats. Nu kan ik daar alleen m'n graven niet vinden. Waar zijn ze gebleven.
Bedoel je The Sims Online? Dat kun je gewoon in Europa spelen, alleen moet je wel een creditcard hebben en een maandelijks bedrag betalen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Leaena het volgende:
Sims 2 is helemaal leuk. Weet iemand hier of/hoe het mogelijk is om Sims online te spelen? Of kan dat sowieso niet in Europa?
Die zijn er letterlijk duizenden. Een van de bekendste is Mod The Sims 2.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef timp0e het volgende:
Wie weten er leuke site's waar je objecten etc. kan downloaden, zoals nieuwe kleertjes, nieuwe meubels zoals kleedjes, nieuwe keukens enzovoorts? Alvast bedankt!
Dat kan met behulp van Sim City 4. Je kunt in Sim City 4 een hele stad maken en deze importeren naar De Sims 2. Ik weet niet hoe dit werkt, maar wel dat het niet makkelijk is.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:49 schreef timp0e het volgende:
Weet ook iemand of je zelf wijken kan creeëren? Dus zelf wegen aanleggen etc, want al die standaardwijken vind ik namelijk niet echt mooi. Is er daar een patch of progammatje voor?
Opgeslagen: Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 18:35 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Als je je spel hebt opgeslagen moeten ze naast de telefooncel staan.
hoe dan? Als ik hem daar bekijk kost ie nog steeds 21 euro...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Open for business het kopen waard? Op cdwow kan je 'm nu krijgen voor 15 euro dus niet echt duur.
Oh en sinds ik Nightlife heb, kan ik nog maar maximaal 2 personen uitnodigen voor een feestje? Beetje raar, is dit bij anderen ook zo?
Jazeker, hij is erg leuk. Je eigen winkeltje maken enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Open for business het kopen waard?
Dat is sowieso een geweldige site, vind ik. Heb me er aangemeld voor 2 maandjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef vanillivi het volgende:
Zoeperzazke en Simsfan88, bedankt voor de reacties![]()
Ik heb dat gedaan m.b.v. de cheatcode ‘boolprop constrainfloorelevation false’. Binnenkort verschijnt er een tutorial op www.thesimsresource.com gemaakt door Cyclonesue, maar ik kon weer niet wachten en moest het zelf proberen. Het is redelijk makkelijk om te maken. Zodra die tutorial gepubliceerd is op de site geef ik die link wel ff. Je moet je alleen wel registeren om de tutorial te kunnen bekijken.
Met een driveway/garage heb je volgens mij altijd Nightlife nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Troel het volgende:
Welke plugins heb je nodig voor jouw huizen vannilivi? Ze zijn erg gaaf, maar ik ben bang dat je ook Nightlife en Uni nodig hebt
Inderdaad, want nachtleven is de enige met auto's en deze optie van bouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Met een driveway/garage heb je volgens mij altijd Nightlife nodig.
johquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, want nachtleven is de enige met auto's en deze optie van bouwen![]()
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Troel het volgende:
Welke plugins heb je nodig voor jouw huizen vannilivi? Ze zijn erg gaaf, maar ik ben bang dat je ook Nightlife en Uni nodig hebt
Nouja, ik kan natuurlijk ook gewoon nog een paar weken wachten totdat mijn packs binnen zijn, maar toch bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
In mijn post met die twee huizen plaatjes staat overigens een link naar mijn profiel op de simresource site en daar kun je meer info vinden over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt per huis (HIER DUS).
Misschien kan ik een keer de sims 2 zonder expansion packs bij mijn vriend op de pc installeren en daar een paar huisjes bouwen voor de mensen zonder expansion packs. Heb ik tenminste ook iets te doen als hij zit te xboxen![]()
Ik kom niet eens aan xboxen toe, met jouw 24 verslaving. Je wil alleen maar Jack Bauer zien als je bij mij bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
In mijn post met die twee huizen plaatjes staat overigens een link naar mijn profiel op de simresource site en daar kun je meer info vinden over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt per huis (HIER DUS).
Misschien kan ik een keer de sims 2 zonder expansion packs bij mijn vriend op de pc installeren en daar een paar huisjes bouwen voor de mensen zonder expansion packs. Heb ik tenminste ook iets te doen als hij zit te xboxen![]()
Ik heb hem zonder problemen kunnen instaleren!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef vanillivi het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ‘7 Louis Braille Street’ hebben gedownload: Hebben jullie problemen met het installeren? Dit huis heb ik namelijk geupload naar thesimsresource site en daar hebben twee mensen op de report knop gedrukt, met de volgende mededeling erbij: Wizard problem (cant install) and Missing file.
Ik snap er niets van, ik kan hem namelijk zonder problemen installeren![]()
ik ook geen problemen! wat een superhuizen zegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef vanillivi het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ‘7 Louis Braille Street’ hebben gedownload: Hebben jullie problemen met het installeren? Dit huis heb ik namelijk geupload naar thesimsresource site en daar hebben twee mensen op de report knop gedrukt, met de volgende mededeling erbij: Wizard problem (cant install) and Missing file.
Ik snap er niets van, ik kan hem namelijk zonder problemen installeren![]()
Heee, Lyssa!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ik ook geen problemen! wat een superhuizen zegdankjewel
Ff zoeken dan. En het kan ff duren voor ik weer ga spelen: ik wacht eigk op een nieuw moederbord + voeding op mijn nieuwe grafische kaart te ondersteunen en tot die tijd speel ik weinig (bovendien vraagt school weer al m'n tijdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef vanillivi het volgende:
SEMTEX, loopt jouw abbo nog bij thesimsresource site? Zo ja, zou jij misschien ‘7 Louis Braille Street’ daar kunnen downloaden en installeren en me laten weten of je problemen hebt ondervonden?
Ah, dat gaat sowieso niet werken, ik heb geen OFBquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
Ik ben natuurlijk wel bereid dat huisje, geheel tegen de policy van die site in, naar mensen te mailen die wel OFB hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:09 schreef GokuSFE het volgende:
Vanillivi hier, ik zit onder mijn vriend z'n account.
@ Danaa: het huisje in je plaatjes is als ik het goed heb 4 Louis Braille Street
@ SEMTEX: Oh ik was er vanuit gegaan dat je OFB had![]()
Ik wacht de reactie van het Sims Resource Team maar af.
http://www.modthesims2.com/download.php?f=229&showType=2, alsjeblieftquote:Op zondag 4 juni 2006 23:07 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb alle uitbreidingspakketten, behalve Family Fun.
En zoeperzazke, weet je waar ik ongeveer moet kijken? Want de search op MtS2 doet het niet momenteel
Ik heb iets waarmee ik kan kiezen hoeveel kinderen ik wil; 1,2,3&4 en ik heb de inteenminator daarmee kun je kiezen of je er 1wilt of een tweelingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:03 schreef Lotjeb het volgende:
Ik wil ook een keer een tweeling
Maar ik moet niet zeuren, want mijn sims hebben deze week voor het eerst een dochter gekregen (na heel veel zonen)![]()
Misschien regelt het spel al bij de verwekking dat het een tweeling gaat worden, dan moet je de verwekking overnieuw proberen.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Bleh. Toevallig dat jullie het over tweelingen hebben...
Mijn zoon en zijn vrouw bevallen steeds van een tweeling (ik sla mijn spel altijd vlak voor de bevalling op, en als de uitkomst van het kind me niet bevalt, open ik het spel gewoon opnieuw). Maar ik heb nu al zeker 5357245745 keer opnieuw opgestart en ze blijven maar tweelingen krijgen. Blijkbaar is een tweeling ook in de Sims een erfelijk iets (mijn zoon is een van een tweeling).
Dus zie dit als een waarschuwing. Tweelingen krijgen dus blijkbaar tweelingen....
Hehe, crimineel als vaderquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:12 schreef Nuna het volgende:
Zo, dat ik dit topic nog niet eerder had gevonden
Dan ook maar even een foto van mijn Sims. Ik heb net een tweeling gekregen, twee meisjes
Na het werk kan papa ze mooi voeden![]()
[afbeelding]
Ja gemakkelijk!!! Wat is je probleem dan?? Heb je het dan te druk zodra je weer thuis komt, of weet je niet hoe je je kinderen op moet laten vangen?? Daarvoor kun je een kindermeisje inhuren..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef Lotjeb het volgende:
Even een vraagje, lukt het jullie om je Sims en te laten werken en een gezin te hebben?
Ik weet het niet eens precies. Nu volgens mij rond 800 Simdollars, zoveel promotie heeft die nog niet gemaakt. Maar vaak krijg ik extra geld, door bankroven enz.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:44 schreef Danaa het volgende:
Wat verdien je ermee?? En hoeveel keer heeft ie al promotie moeten maken?
Misschien zijn mijn sims niet zo stressbestendig dan... want ook met kinderopvang raken ze compleet overwerktquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:17 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja gemakkelijk!!! Wat is je probleem dan?? Heb je het dan te druk zodra je weer thuis komt, of weet je niet hoe je je kinderen op moet laten vangen?? Daarvoor kun je een kindermeisje inhuren..
Ja het is een kwestie van echt goed regelen.. ik weet niet hoe ik het doe maar het lukt me wel altijd.. en zorg ook voordat ze naar hun werk gaan dat ze helemaal zijn uitgeslapen en dat hun plezier helemaal vol is..quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn sims niet zo stressbestendig dan... want ook met kinderopvang raken ze compleet overwerkt![]()
Kun je niet zorgen dat de vader/moeder gaat werken en de andere ontslag neemt? Dan neem je nog een kindermeisje + schoonmaker erbij. Heb je tijd genoeg. Zo heb ik dat ook met die tweeling.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn sims niet zo stressbestendig dan... want ook met kinderopvang raken ze compleet overwerkt![]()
Wat voor cheat is dat dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef zoeperzazke het volgende:.
Overigens is MaxMotives wel een heerlijek cheat hoor, alleen niet erg makkelijk als je je peuter zindelijk moet gaan maken...
Oow.. daar heb ik al iets voor gedownload, een schilderijtje en als je erop klikt worden de balkjes van je Sim ook weer helemaal groen.. Ik kan niet meer zonder dat dingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Die cheat werkt enkel onder nightlife begreep ik, en het zorgt ervoor dat alle balkjes groen worden dus dat ze gewoon een nachtje kunnen doorhalen zonder te zeuren over honger, hygi:ene enz...
Je kunt ook boolProp TestingCheatsenabled true invullen in de buurt. Dan kun je gewoon met je muis over bijvoorbeeld het energiebalkje slepen en dan is die weer groenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oow.. daar heb ik al iets voor gedownload, een schilderijtje en als je erop klikt worden de balkjes van je Sim ook weer helemaal groen.. Ik kan niet meer zonder dat ding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |