Inderdaad, want nachtleven is de enige met auto's en deze optie van bouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Met een driveway/garage heb je volgens mij altijd Nightlife nodig.
johquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, want nachtleven is de enige met auto's en deze optie van bouwen![]()
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Troel het volgende:
Welke plugins heb je nodig voor jouw huizen vannilivi? Ze zijn erg gaaf, maar ik ben bang dat je ook Nightlife en Uni nodig hebt
Nouja, ik kan natuurlijk ook gewoon nog een paar weken wachten totdat mijn packs binnen zijn, maar toch bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
In mijn post met die twee huizen plaatjes staat overigens een link naar mijn profiel op de simresource site en daar kun je meer info vinden over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt per huis (HIER DUS).
Misschien kan ik een keer de sims 2 zonder expansion packs bij mijn vriend op de pc installeren en daar een paar huisjes bouwen voor de mensen zonder expansion packs. Heb ik tenminste ook iets te doen als hij zit te xboxen![]()
Ik kom niet eens aan xboxen toe, met jouw 24 verslaving. Je wil alleen maar Jack Bauer zien als je bij mij bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
In mijn post met die twee huizen plaatjes staat overigens een link naar mijn profiel op de simresource site en daar kun je meer info vinden over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt per huis (HIER DUS).
Misschien kan ik een keer de sims 2 zonder expansion packs bij mijn vriend op de pc installeren en daar een paar huisjes bouwen voor de mensen zonder expansion packs. Heb ik tenminste ook iets te doen als hij zit te xboxen![]()
Ik heb hem zonder problemen kunnen instaleren!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef vanillivi het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ‘7 Louis Braille Street’ hebben gedownload: Hebben jullie problemen met het installeren? Dit huis heb ik namelijk geupload naar thesimsresource site en daar hebben twee mensen op de report knop gedrukt, met de volgende mededeling erbij: Wizard problem (cant install) and Missing file.
Ik snap er niets van, ik kan hem namelijk zonder problemen installeren![]()
ik ook geen problemen! wat een superhuizen zegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef vanillivi het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ‘7 Louis Braille Street’ hebben gedownload: Hebben jullie problemen met het installeren? Dit huis heb ik namelijk geupload naar thesimsresource site en daar hebben twee mensen op de report knop gedrukt, met de volgende mededeling erbij: Wizard problem (cant install) and Missing file.
Ik snap er niets van, ik kan hem namelijk zonder problemen installeren![]()
Heee, Lyssa!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ik ook geen problemen! wat een superhuizen zegdankjewel
Ff zoeken dan. En het kan ff duren voor ik weer ga spelen: ik wacht eigk op een nieuw moederbord + voeding op mijn nieuwe grafische kaart te ondersteunen en tot die tijd speel ik weinig (bovendien vraagt school weer al m'n tijdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef vanillivi het volgende:
SEMTEX, loopt jouw abbo nog bij thesimsresource site? Zo ja, zou jij misschien ‘7 Louis Braille Street’ daar kunnen downloaden en installeren en me laten weten of je problemen hebt ondervonden?
Ah, dat gaat sowieso niet werken, ik heb geen OFBquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
Ik ben natuurlijk wel bereid dat huisje, geheel tegen de policy van die site in, naar mensen te mailen die wel OFB hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:09 schreef GokuSFE het volgende:
Vanillivi hier, ik zit onder mijn vriend z'n account.
@ Danaa: het huisje in je plaatjes is als ik het goed heb 4 Louis Braille Street
@ SEMTEX: Oh ik was er vanuit gegaan dat je OFB had![]()
Ik wacht de reactie van het Sims Resource Team maar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |