Bovenstaand huis is nog niet af, maar als hij af is, zal ik hem op RapidShare gooien, zodat jullie het kunnen downloaden.
Ik heb nu twee split-level huizen op
RapidShare gezet (6 + 7 Louis Braille Street; beide huizen zitten in 1 rar file). Even op Free klikken, 20 seconden wachten, code invoeren en je kunt ze downloaden
![]()
. Beide huizen hebben een kelder waar je simmies een bedrijfje kunnen opstarten. Op de
simsresource site vind je meer info over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt om ze te kunnen installeren.
De eerste vijf huizen had ik al een keertje op RapidShare gezet voor een aantal van jullie, maar die zijn verwijderd omdat de link meer dan 30 dagen inactief was. Mochten er mensen zijn die deze vijf huizen nog niet hebben en ze graag zouden willen hebben, dan moet je het me maar even laten weten.
Nog even voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling dat degenen, die mijn huizen downloaden deze aanbieden op sites, doormailen naar andere mensen of claimen ze zelf gemaakt te hebben.
Hier twee plaatjes van de twee split-level huizen, die nu op RapidShare staan. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Veel speelplezier!!!
6 Louis Braille Street
![]()
7 Louis Braille Street