Als je je spel hebt opgeslagen moeten ze naast de telefooncel staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb een aantal graven laten verplaatsen naar "tuintje op je buik", een algemene begraafplaats. Nu kan ik daar alleen m'n graven niet vinden. Waar zijn ze gebleven.
Bedoel je The Sims Online? Dat kun je gewoon in Europa spelen, alleen moet je wel een creditcard hebben en een maandelijks bedrag betalen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Leaena het volgende:
Sims 2 is helemaal leuk. Weet iemand hier of/hoe het mogelijk is om Sims online te spelen? Of kan dat sowieso niet in Europa?
Die zijn er letterlijk duizenden. Een van de bekendste is Mod The Sims 2.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef timp0e het volgende:
Wie weten er leuke site's waar je objecten etc. kan downloaden, zoals nieuwe kleertjes, nieuwe meubels zoals kleedjes, nieuwe keukens enzovoorts? Alvast bedankt!
Dat kan met behulp van Sim City 4. Je kunt in Sim City 4 een hele stad maken en deze importeren naar De Sims 2. Ik weet niet hoe dit werkt, maar wel dat het niet makkelijk is.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:49 schreef timp0e het volgende:
Weet ook iemand of je zelf wijken kan creeëren? Dus zelf wegen aanleggen etc, want al die standaardwijken vind ik namelijk niet echt mooi. Is er daar een patch of progammatje voor?
Opgeslagen: Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 18:35 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Als je je spel hebt opgeslagen moeten ze naast de telefooncel staan.
hoe dan? Als ik hem daar bekijk kost ie nog steeds 21 euro...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Open for business het kopen waard? Op cdwow kan je 'm nu krijgen voor 15 euro dus niet echt duur.
Oh en sinds ik Nightlife heb, kan ik nog maar maximaal 2 personen uitnodigen voor een feestje? Beetje raar, is dit bij anderen ook zo?
Jazeker, hij is erg leuk. Je eigen winkeltje maken enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Open for business het kopen waard?
Dat is sowieso een geweldige site, vind ik. Heb me er aangemeld voor 2 maandjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef vanillivi het volgende:
Zoeperzazke en Simsfan88, bedankt voor de reacties![]()
Ik heb dat gedaan m.b.v. de cheatcode ‘boolprop constrainfloorelevation false’. Binnenkort verschijnt er een tutorial op www.thesimsresource.com gemaakt door Cyclonesue, maar ik kon weer niet wachten en moest het zelf proberen. Het is redelijk makkelijk om te maken. Zodra die tutorial gepubliceerd is op de site geef ik die link wel ff. Je moet je alleen wel registeren om de tutorial te kunnen bekijken.
Met een driveway/garage heb je volgens mij altijd Nightlife nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Troel het volgende:
Welke plugins heb je nodig voor jouw huizen vannilivi? Ze zijn erg gaaf, maar ik ben bang dat je ook Nightlife en Uni nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |