Zo echt he...dat HAAT ik ook!!! Helemaal bij sims met een romantiekwens want die hebben dan verschillende partners en op een moment van onoplettendheid worden ze dan nog welis betrapt!! En daar gaat je prullenbak weer...t gebeurt ook niet eenmalig ofzo maar gewoon elke dag/nacht!!!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef parselmouth het volgende:
De grootste angst van een van mijn kids is dat z'n limonadekraampje kapot getrapt wordt
Maar zolang ik geen vijanden heb... Dat prullenbakje omtrappen is trouwens wel gruwelijk irritant, krijg je telkens weer ongedierte.
-> CTRL + ALT + C, tik in: "moveobjects on"quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef parselmouth het volgende:
De grootste angst van een van mijn kids is dat z'n limonadekraampje kapot getrapt wordt
Maar zolang ik geen vijanden heb... Dat prullenbakje omtrappen is trouwens wel gruwelijk irritant, krijg je telkens weer ongedierte.
je kunt bij de waarzegster toch een potion kopen? Volgens mij geldt die als geur.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
Nu de geur van sims zo belangrijk is, mis ik eigenlijk de mogelijkheid om parfum te spuiten.
Een make-up tafel ofzo
Zit bij Nachtleven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef Troel het volgende:
Waarzegster???
Dat zal dan wel een uitbreiding zijn ofzo?
die parfum is inderdaad van nachtlevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:10 schreef izzypizzy het volgende:
Je kan toch ook gewoon parfum kopen...of is dat ook alleen bij nachtleven??![]()
Hartstikke gaaf.quote:
Psssttt.. ze zijn vrij makkelijk te downloaden... (als je pc 't trekt)quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf.
Ik hoef niet per se alle uitbreidingen (heb er simpelweg het geld niet voor over).
Weet ik wel, maar ik vind dat altijd zo'n gedoe. Ik had eerst ook de onofficiele sims2, maar als ik een spel echt veel speel, wil ik toch echt gewoon de originele versie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Psssttt.. ze zijn vrij makkelijk te downloaden... (als je pc 't trekt)
Ik vind ook niet alle uitbreidingen de moeite waard, eerlijk gezegd. Ofb (of hoe dat in 't NL ook heet) vind ik niet zo spannend en de nieuwe: Family Business, is ook niet zo denderend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:54 schreef Troel het volgende:
Daarnaast is het altijd zo'n geshit om meerdere uitbreidingen te installeren van cracks enzo.
Volgens mij heb ik al mijn oogjes van modthesims2.com, de genetica-sectie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef Elvi het volgende:
Waar heb je die ogen van Lena gedownload? Linkje?![]()
Post 's wat leuke screenies.quote:
dan heb je dus ook geen parfumquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf.
Ik hoef niet per se alle uitbreidingen (heb er simpelweg het geld niet voor over).
Heb ik ook, in het begin had ik nog wel bedrijfjes maar nu niet meer.. het gewone leven vind ik toch leuker..quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dan heb je dus ook geen parfum![]()
maar ikzelf vind nachtleven dus het leukste uitbreidingspakket...zonder nachtleven heb je toch ook geen auto's? Maarja die downl je zeker gewoon?
Ik merk wel dat ik bijna niks meer doe met open for business...aan t begin was het even leuk maar ik speel toch liever met m'n sims' personal life![]()
Die Sims staan er altijd zo ongeinteresseerd bij als een kind op de pot gaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef Danaa het volgende:
[afbeelding]
Ondertussen zijn ze opgegroeid.. en waneer mama gaat plassen wil Lieset ook.
Hoi, Ja inderdaad ze staan er echt heel ongeinterreseerd bij..quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die Sims staan er altijd zo ongeinteresseerd bij als een kind op de pot gaat
Waar heb je die boxen en wiegjes gedownload? Ben de standaard Sims-babyspullen nu wel zat
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef Belthazor het volgende:
is dat een mod dat baby sims borstvoeding krijgen?
Online Sims? Is dat uberhaupt mogelijk?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Leaena het volgende:
Sims 2 is helemaal leuk. Weet iemand hier of/hoe het mogelijk is om Sims online te spelen? Of kan dat sowieso niet in Europa.
Grt,
L.a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |