Je kunt ook boolProp TestingCheatsenabled true invullen in de buurt. Dan kun je gewoon met je muis over bijvoorbeeld het energiebalkje slepen en dan is die weer groenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oow.. daar heb ik al iets voor gedownload, een schilderijtje en als je erop klikt worden de balkjes van je Sim ook weer helemaal groen.. Ik kan niet meer zonder dat ding![]()
Hier een aantal linkjes van sites waar ik regelmatig kom. De onderste link is erg handig, omdat die objecten van verschillende sites heeft gecategoriseerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Hebben we hier wat linkjes voor leuke downloads.
Ben er nog niet mee begonnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef vanillivi het volgende:
Troel, is het nog gelukt met het maken van mooie behangetjes en vloeren?
Oja Semtex, je screenshot met die motorrijder was gisteren featured screenshot op de simsresource site![]()
I know, vond het ook wel coolquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef vanillivi het volgende:
Troel, is het nog gelukt met het maken van mooie behangetjes en vloeren?
Oja Semtex, je screenshot met die motorrijder was gisteren featured screenshot op de simsresource site![]()
Gratisch @ peggysims2.netquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn weer supermooi SEMTEX, erg classy zonnebril heb je daar...
Ik download altijd zoveel mogelijk Sims van bijv. modthesims2.com, vooral de sims met een mooi gezichtje of mooi symmetrisch positie van de oogjes, mondje e.d.quote:Ik heb nog een vraagje: als jullie dames maken, pakken jullie dan ook altijd het eerste standaard hoofd uit menu 3? (dus tabblad onder de kapsels) Ik vind de andere hoofden zo lelijk! Soms bewerk ik wel wat, zoals de lippen, grote van de ogen en kin/kaaklijn, maar niet teveel...
Hier een handige handleiding ‘downloading for dummies’quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:15 schreef ymme het volgende:
Veel vragen van een niets wetend sims speler.
Ja, dat doe ik ook altijd. En als ik de andere hoofden weer verander, dan kom ik toch weer uit bij het eerste standaard hoofdquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn weer supermooi SEMTEX, erg classy zonnebril heb je daar...
Ik heb nog een vraagje: als jullie dames maken, pakken jullie dan ook altijd het eerste standaard hoofd uit menu 3? (dus tabblad onder de kapsels) Ik vind de andere hoofden zo lelijk! Soms bewerk ik wel wat, zoals de lippen, grote van de ogen en kin/kaaklijn, maar niet teveel...
Nee, die eerste is alleen qua gezicht een standaard sim. De outfit komt ws van TheSimsResource, het haar is donationhaar van rosesims2.net. En die ogen komen van modthesims2.com, waar laatst weer een hele mooie realistische ogenset gepost werd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef izzypizzy het volgende:
Ja zo doe ik het ook altijd....die andere hoofden zijn inderdaad echt te lelijk!!![]()
En SEMTEX die 1e sim met dat rose aan is echt mooi!! Heb je die ook ergens gedownload? Weet je nog waar?![]()
Ja, leuke badkamertegeltjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben er nog niet mee begonnen
Ik heb al gezien dat het een kloteklus is, maarja, dan heb je tenminste wat moois.
Is dat een gedownloade mod? Ik heb alle expansions maar die optie staat er niet bijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Opties --> Spelopties --> Met Sim meekijken
inderdaad ik heb nicghtlife en daardoor kan ik die zee zien!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
met Nightlife (nachtleven) kun je de omgeving bekijken vanaf de huizen (kun je ook andere huizen zien staan, al zijn ze niet 100% scherp en gedetailleerd)
Daaggg ik wist niet dat je uit de ogen van een sim kon kijken..! Hoe moet je dat doen? Kun je dat uitleggen.. dat lijkt me wel leuk... Kan ik weer wat leuke screenies maken vanuit andere opzichtenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het meeste? Door bovenaf te kijken, door via de ogen van je sim te kijken als op de foto hieronder of beide?
[afbeelding]
Jaaaaa hoor, ik denk helemaal dat het kan....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Nee joh, die foto is gewoon met TAB gemaakt, kijk bovenaan bij die trap maar eens, zie je gewoon zijn mond
Ja inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor, ik denk helemaal dat het kan....![]()
Sorry daar heb ik geen idee van..! Miss dat iemand anders even hierop kan antwoorden??quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ook
Heb je voor alle downloads in verschillende kleuren op modthesims die Colour Enable Package nodig?
Het was niet echt, die screenshot was gewoon goed ingezoomdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou ik heb net gesimd, maar ik zie die optie echt niet dat je via de ogen van een sim kan kijken..
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Heb je voor alle downloads in verschillende kleuren op modthesims die Colour Enable Package nodig?
Voor mij nu in ieder geval wel..!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vanillivi het volgende:
[..]
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.
Dus niet voor alle ‘recolors’ van maxis objecten heb je CEP nodig. Het beddengoed bijvoorbeeld kwam al met de verschillende kleuren opties, dus hier heb je geen CEP voor nodig als je verschillende kleuren beddengoed download.
Het potje voor peuters en de fitnessapparaten bijvoorbeeld hebben geen kleurenopties. Als je verschillende kleuren potjes of fitnessapparaten wilt downloaden heb je dus wel de CEP nodig om de extra kleurenopties te creëren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
bedankt voor de uitleg! Het is zeker duidelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vanillivi het volgende:
[..]
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.
Dus niet voor alle ‘recolors’ van maxis objecten heb je CEP nodig. Het beddengoed bijvoorbeeld kwam al met de verschillende kleuren opties, dus hier heb je geen CEP voor nodig als je verschillende kleuren beddengoed download.
Het potje voor peuters en de fitnessapparaten bijvoorbeeld hebben geen kleurenopties. Als je verschillende kleuren potjes of fitnessapparaten wilt downloaden heb je dus wel de CEP nodig om de extra kleurenopties te creëren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Is dat met de nieuwe uitbreiding?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehee, ik ben weer featured screenshot op TheSimsResource
[afbeelding]
Wat zijn dat?? Je huis genoten?? Of je kinderen.. kunnen ze zelf ook kinderen krijgen?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat ik nu voor mn sims gedownload heb... Briljant gewoon
[afbeelding]
The Powerpuff Girlsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat zijn dat?? Je huis genoten?? Of je kinderen.. kunnen ze zelf ook kinderen krijgen?
Dat is 1 groot huis en ja, je moet dus met alle 5 (of meer) sims tegelijk spelenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Danaa het volgende:
SEMTEX..
Wat een screenies zeg, echt onwijs mooie huizen!!!
Ik vind die huizen leuk die in een rijtje zitten zodat ze bij elkaar kunnen wonen..
Is het dan zo dat het aparte huizen zijn zodat je met iedere familie apart kan spelen of is het een huis met bijv 5 huiskamers en dat je al die sims tegelijk moet verzorgen??
Ik zie maar 1 brievenbus dus neem aan dat het 1 huis is?
Dan heb je waarschijnlijk de nieuwe sims opgestart, en niet de oude.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Vanmiddag Sims 2. Gaan het Maken opgestart en toen waren opeens al mn characters weg. Het spel was weer in z'n oude staat. Dus ik kan weer opnieuw beginnen![]()
Iemand idee hoe dit kan (nee zelf niets verwijderd) en hoe ik het terug kan brengen in oude staat?
Jaja ik kan ook wel 9 sims onderhouden dat is het probleem niet.. Maar het leek me zo gaaf als ik een straat had met bijvoorbeeld een stukje rijtjes huizen.. Maar dat is dit dus jammer genoeg niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is 1 groot huis en ja, je moet dus met alle 5 (of meer) sims tegelijk spelen
't Kan hoor, ik vond in het begin spelen met 1 sim al onmogelijk, nu kan ik er met
9 tegelijk spelen. Als je hun vrije wil aanzet, gaan ze vanzelf doen waar ze behoefte aan hebben en kun je spelen met de sims waar je mee wilt spelen.
Zelfde probleem hier en ik heb gewoon de normale opgestart.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Vanmiddag Sims 2. Gaan het Maken opgestart en toen waren opeens al mn characters weg. Het spel was weer in z'n oude staat. Dus ik kan weer opnieuw beginnen![]()
Iemand idee hoe dit kan (nee zelf niets verwijderd) en hoe ik het terug kan brengen in oude staat?
Hoi hoi,quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef izzypizzy het volgende:
hey danaa wat is je sugababes? ik zie namelijk dat je je simfoto's altijd op een sugababes-site zet....![]()
Heb ik ook elke keer last van gehad bij het instaleren van al mijn uitbreidingen...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Inderdaad dat is ook percies wat ik wil... Maar dat kan jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Troel het volgende:
Die Japanse buurtjes zijn erg leuk, alleen jammer dat iedereen altijd bij iedereen over de vloer loopt dan, ik wil dan toch de huishoudens een beetje scheiden zeg maar
Zwanger van de Aliensquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef Danaa het volgende:
Ik zie het ze is weer terug ... heeft een paar simsuren geduurd... !!
GELUKKIG...
en ze is ook weer zwanger... Yeeeaahhh!
Nee dat ging ik meteen uitproberen, maar ze kon met haar man nog een kindje maken, dus nee niet van de aliens maar gewoon van haar man Gio .. !!:Dquote:
ahaquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Inderdaad ik gebruik mijn sugababes daarvoor..
Maar elke na het plaatsen op fok verwijder ik ze van mijn sugababes..!
Waar wil je hem eigenlijk voor hebben dan?
Ik heb geen idee wat ik alleen wel raar vind is dat er bovenin: at Sep 30 2005,18:18:13 dit staat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohjee... ik heb wat nieuwe downloads en nu kreeg ik deze eroor:
Build: 1.2.0.337
at Sep 30 2005,18:18:13
Object id: 358
name: N002_User00025 - Rosalie
Stack size: 3
Error: Missing Action String in table.
Iterations: 1
Frame 2:
Stack Object id: 358
Stack Object name: N002_User00025 - Rosalie
Node: 4
Tree: id 4098 name 'Give Dead Token - Test' version -65260
from SIMPE_POSTERKIDPAINTING1_CRES
Prim state: 0
Params: Locals: 0 -1 0 0
Frame 1:
Stack Object id: 0
Node: 0
Tree: id -1 name 'No behavior' version 0
from
Prim state: 1
Params: Locals:
Frame 0:
Stack Object id: 0
Node: 0
Tree: id 4096 name 'Function - Main' version 2
from TemplatePerson
Prim state: 0
Params: Locals:
Vervolgens kon ik niks anders doen dan mijn sims verwijderen. Help!! Wat is dit?
Dat is inderdaad mijn probleemquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
aha![]()
nee gewoon ik wilde ff kijken...maar als je m niet op fok wil zetten snap ik dat hoor![]()
okidokiquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn probleemWil hem niet openbaar zetten, vandaar..
processor 800MHz, Geheugen 256 MB RAM, Harde schijf 3,5 GB, CD-DVD speler 8x, Grafische kaart 32MB T&L*, Geluidskaart DirectX 9.0 -compitable, INVOER toetsenbord en muis..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef menesis het volgende:
wat voor computer heb je hiervoor nodig?
(ik heb een pentium M 1,8ghz met 64Mb ATI kaartje en 256 mb ram...)
hey cool! dan gaat hij misschien nog werken ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
processor 800MHz, Geheugen 256 MB RAM, Harde schijf 3,5 GB, CD-DVD speler 8x, Grafische kaart 32MB T&L*, Geluidskaart DirectX 9.0 -compitable, INVOER toetsenbord en muis..
Dit is wat precies op de hoes van het spel staat.. dit zijn de vereisden voor de normale sims2 versie.
Ook al zo verslaafdquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als je niet zo'n downloadverslaafde als mij bent, moet het prima gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |