Ja inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor, ik denk helemaal dat het kan....![]()
Sorry daar heb ik geen idee van..! Miss dat iemand anders even hierop kan antwoorden??quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ook
Heb je voor alle downloads in verschillende kleuren op modthesims die Colour Enable Package nodig?
Het was niet echt, die screenshot was gewoon goed ingezoomdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou ik heb net gesimd, maar ik zie die optie echt niet dat je via de ogen van een sim kan kijken..
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Heb je voor alle downloads in verschillende kleuren op modthesims die Colour Enable Package nodig?
Voor mij nu in ieder geval wel..!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vanillivi het volgende:
[..]
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.
Dus niet voor alle ‘recolors’ van maxis objecten heb je CEP nodig. Het beddengoed bijvoorbeeld kwam al met de verschillende kleuren opties, dus hier heb je geen CEP voor nodig als je verschillende kleuren beddengoed download.
Het potje voor peuters en de fitnessapparaten bijvoorbeeld hebben geen kleurenopties. Als je verschillende kleuren potjes of fitnessapparaten wilt downloaden heb je dus wel de CEP nodig om de extra kleurenopties te creëren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
bedankt voor de uitleg! Het is zeker duidelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vanillivi het volgende:
[..]
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.
Dus niet voor alle ‘recolors’ van maxis objecten heb je CEP nodig. Het beddengoed bijvoorbeeld kwam al met de verschillende kleuren opties, dus hier heb je geen CEP voor nodig als je verschillende kleuren beddengoed download.
Het potje voor peuters en de fitnessapparaten bijvoorbeeld hebben geen kleurenopties. Als je verschillende kleuren potjes of fitnessapparaten wilt downloaden heb je dus wel de CEP nodig om de extra kleurenopties te creëren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Is dat met de nieuwe uitbreiding?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehee, ik ben weer featured screenshot op TheSimsResource
[afbeelding]
Wat zijn dat?? Je huis genoten?? Of je kinderen.. kunnen ze zelf ook kinderen krijgen?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat ik nu voor mn sims gedownload heb... Briljant gewoon
[afbeelding]
The Powerpuff Girlsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat zijn dat?? Je huis genoten?? Of je kinderen.. kunnen ze zelf ook kinderen krijgen?
Dat is 1 groot huis en ja, je moet dus met alle 5 (of meer) sims tegelijk spelenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Danaa het volgende:
SEMTEX..
Wat een screenies zeg, echt onwijs mooie huizen!!!
Ik vind die huizen leuk die in een rijtje zitten zodat ze bij elkaar kunnen wonen..
Is het dan zo dat het aparte huizen zijn zodat je met iedere familie apart kan spelen of is het een huis met bijv 5 huiskamers en dat je al die sims tegelijk moet verzorgen??
Ik zie maar 1 brievenbus dus neem aan dat het 1 huis is?
Dan heb je waarschijnlijk de nieuwe sims opgestart, en niet de oude.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Vanmiddag Sims 2. Gaan het Maken opgestart en toen waren opeens al mn characters weg. Het spel was weer in z'n oude staat. Dus ik kan weer opnieuw beginnen![]()
Iemand idee hoe dit kan (nee zelf niets verwijderd) en hoe ik het terug kan brengen in oude staat?
Jaja ik kan ook wel 9 sims onderhouden dat is het probleem niet.. Maar het leek me zo gaaf als ik een straat had met bijvoorbeeld een stukje rijtjes huizen.. Maar dat is dit dus jammer genoeg niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is 1 groot huis en ja, je moet dus met alle 5 (of meer) sims tegelijk spelen
't Kan hoor, ik vond in het begin spelen met 1 sim al onmogelijk, nu kan ik er met
9 tegelijk spelen. Als je hun vrije wil aanzet, gaan ze vanzelf doen waar ze behoefte aan hebben en kun je spelen met de sims waar je mee wilt spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |