Je kunt ook boolProp TestingCheatsenabled true invullen in de buurt. Dan kun je gewoon met je muis over bijvoorbeeld het energiebalkje slepen en dan is die weer groenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oow.. daar heb ik al iets voor gedownload, een schilderijtje en als je erop klikt worden de balkjes van je Sim ook weer helemaal groen.. Ik kan niet meer zonder dat ding![]()
Hier een aantal linkjes van sites waar ik regelmatig kom. De onderste link is erg handig, omdat die objecten van verschillende sites heeft gecategoriseerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Hebben we hier wat linkjes voor leuke downloads.
Ben er nog niet mee begonnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef vanillivi het volgende:
Troel, is het nog gelukt met het maken van mooie behangetjes en vloeren?
Oja Semtex, je screenshot met die motorrijder was gisteren featured screenshot op de simsresource site![]()
I know, vond het ook wel coolquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef vanillivi het volgende:
Troel, is het nog gelukt met het maken van mooie behangetjes en vloeren?
Oja Semtex, je screenshot met die motorrijder was gisteren featured screenshot op de simsresource site![]()
Gratisch @ peggysims2.netquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn weer supermooi SEMTEX, erg classy zonnebril heb je daar...
Ik download altijd zoveel mogelijk Sims van bijv. modthesims2.com, vooral de sims met een mooi gezichtje of mooi symmetrisch positie van de oogjes, mondje e.d.quote:Ik heb nog een vraagje: als jullie dames maken, pakken jullie dan ook altijd het eerste standaard hoofd uit menu 3? (dus tabblad onder de kapsels) Ik vind de andere hoofden zo lelijk! Soms bewerk ik wel wat, zoals de lippen, grote van de ogen en kin/kaaklijn, maar niet teveel...
Hier een handige handleiding ‘downloading for dummies’quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:15 schreef ymme het volgende:
Veel vragen van een niets wetend sims speler.
Ja, dat doe ik ook altijd. En als ik de andere hoofden weer verander, dan kom ik toch weer uit bij het eerste standaard hoofdquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn weer supermooi SEMTEX, erg classy zonnebril heb je daar...
Ik heb nog een vraagje: als jullie dames maken, pakken jullie dan ook altijd het eerste standaard hoofd uit menu 3? (dus tabblad onder de kapsels) Ik vind de andere hoofden zo lelijk! Soms bewerk ik wel wat, zoals de lippen, grote van de ogen en kin/kaaklijn, maar niet teveel...
Nee, die eerste is alleen qua gezicht een standaard sim. De outfit komt ws van TheSimsResource, het haar is donationhaar van rosesims2.net. En die ogen komen van modthesims2.com, waar laatst weer een hele mooie realistische ogenset gepost werd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef izzypizzy het volgende:
Ja zo doe ik het ook altijd....die andere hoofden zijn inderdaad echt te lelijk!!![]()
En SEMTEX die 1e sim met dat rose aan is echt mooi!! Heb je die ook ergens gedownload? Weet je nog waar?![]()
Ja, leuke badkamertegeltjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben er nog niet mee begonnen
Ik heb al gezien dat het een kloteklus is, maarja, dan heb je tenminste wat moois.
Is dat een gedownloade mod? Ik heb alle expansions maar die optie staat er niet bijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Opties --> Spelopties --> Met Sim meekijken
inderdaad ik heb nicghtlife en daardoor kan ik die zee zien!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
met Nightlife (nachtleven) kun je de omgeving bekijken vanaf de huizen (kun je ook andere huizen zien staan, al zijn ze niet 100% scherp en gedetailleerd)
Daaggg ik wist niet dat je uit de ogen van een sim kon kijken..! Hoe moet je dat doen? Kun je dat uitleggen.. dat lijkt me wel leuk... Kan ik weer wat leuke screenies maken vanuit andere opzichtenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het meeste? Door bovenaf te kijken, door via de ogen van je sim te kijken als op de foto hieronder of beide?
[afbeelding]
Jaaaaa hoor, ik denk helemaal dat het kan....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Nee joh, die foto is gewoon met TAB gemaakt, kijk bovenaan bij die trap maar eens, zie je gewoon zijn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |