en dat heeft een redenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
Alfa 75, BMW E30 325 ofzo lijkt me wel grappig. Zijn wel gelijk de meest gebruikte circuit autos![]()
Vervoer is idd minimaal (geen trekhaak aanwezig bv.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem af
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht ik ben wel echt verliefd op het huidige model M3
[afbeelding]
Hoe kan ik er ooit één bezitten zonder mn linkse idealen te verloochenen
[afbeelding]
in VVD kleuren spuitenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ehquote:
Je moet wel de andere velgen hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je moet wel de andere velgen hebben
de gepolijste 19"
[afbeelding]
Piccie?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je moet wel de andere velgen hebben
de gepolijste 19"
[afbeelding]
Voor een M3 zet ik mn idealen bij het vuilnisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:Ik vind de huidige M5 en de huidige M3 ook echt geile bakken
Maar voor een bijna links-radicalist als jij is het ietwat frappant ja Sjoewe
En Bo, geen idee EN geen ideeZal het eens navragen
[afbeelding]
maar dat gaat komende keer wel gebeurenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was die dude die nooit stemde enzo toch?
[afbeelding]
als ie maar niet door gerot isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:Ik vind de huidige M5 en de huidige M3 ook echt geile bakken
Maar voor een bijna links-radicalist als jij is het ietwat frappant ja Sjoewe
En Bo, geen idee EN geen ideeZal het eens navragen
[afbeelding]
Voor jou dan, carbon black op 19"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb liever zwarte.
Weet je waar ik momenteel aan moet denken...?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor een M3 zet ik mn idealen bij het vuilnis
[afbeelding]
Mja VVD is niet echt linksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat gaat komende keer wel gebeuren(mits ik niet in het buitenland zit dit keer
)
Geen ideequote:
*FapFapFapFap*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor jou dan, carbon black op 19"
[afbeelding]
Dit vind ik zwaar fapperdefap
[afbeelding]
Ik ga NU een offerte voor rijlessen aanvragenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je waar ik momenteel aan moet denken...?
Aan je eerste autoritje![]()
![]()
Ik wil dat in een M3 zien![]()
![]()
[afbeelding]
DAT MEEN JE NIET!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja VVD is niet echt links
[afbeelding]
oh ja je zou in mei beginnen he?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga NU een offerte voor rijlessen aanvragen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan kost ie teveel waarschijnlijk voor mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen ideeHij had hem gekocht als donor voor z'n huidige 75 racer. Maar hij was te goed dus heeft hem opgeknapt
[afbeelding]
GMTAquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is het moment waar G. triomfantelijk de SC binnen komt.
he he eindelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee maar Sjoewe welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef vlad het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET!!!!![]()
![]()
maar ze zijn wel nieuwe zieltjes nodig op het moment![]()
en ik heb nooit beweerd dat ik links ben![]()
verlichting gewoon laten zitten en van die ouderwetse kruizen er op plakkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vervoer is idd minimaal (geen trekhaak aanwezig bv.), maar vooral in het sleutelen zal veel tijd gaan zitten. Ben zelf niet zo'n sleutelaar (doe wel wat dingen aan mijn auto, maar meestal gaat ie >> dealer) en mijn broertje doet werktuigbouwkunde ipv autotechniek, dus dat is nog maar afwachten
Levert het trouwens geen problemen op als je overtuned rondrijdt? Er was een Rover 200 rijder die zijn motor vervangen heeft en die moest'm laten herkeuren bij de RDW bv. En ik neem aan dat je de verlichting er ook uitsloopt en vervangt door kapjes als je echt het circuit opgaat
originele E34 M5 velgen waar ze het hart van zwart hebben gespoten...quote:
Ik zal hem straks even eraf trekken en mee naar huis nemen en op de civic plakken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Youp het volgende:
[..]
originele E34 M5 velgen waar ze het hart van zwart hebben gespoten...
leuk weetje; die velgen zijn ontwikkeld om extra lucht weg te zuigen bij de remmenhet hart is ook een soort van kap die je er af kan trekken
moeten de wielbouten wel voor los geloof ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal hem straks even eraf trekken en mee naar huis nemen en op de civic plakken.
Gaat lukkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Youp het volgende:
[..]
moeten de wielbouten wel voor los geloof ik
Ah, je wil een prima uitziende, roestloze, getunede QV voor minder dan 1000E?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan kost ie teveel waarschijnlijk voor mij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Er valt hier maandag een inschrijfformulier op de mat![]()
[afbeelding]
Twin, want daar had ik goeie dingen over gehoordquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welke rijschool...?
[afbeelding]
Dat ze in 190D's rijden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twin, want daar had ik goeie dingen over gehoord
[afbeelding]
b0g.org classicquote:
Rijschool El Khoutabbi schijnt anders ook erg goed te zijn PLUS dat je er ook op zondag kunt rijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twin, want daar had ik goeie dingen over gehoord
[afbeelding]
ha ha ha haquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rijschool El Khoutabbi schijnt anders ook erg goed te zijn PLUS dat je er ook op zondag kunt rijden
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rijschool El Khoutabbi schijnt anders ook erg goed te zijn PLUS dat je er ook op zondag kunt rijden
ik dacht dat dat alleen bij flodder konquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, een vriendin van m'n huisgenoot heeft ruim een half jaar gelest bij een kerel die geen rijbewijs had
Zeeland
[afbeelding]
en dan zeggen dat Limburg erg isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeeland verbreedt je wereld
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit wat erger is.quote:
"kruimelen met pudding" danquote:
Ja, heuvelsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:55 schreef Youp het volgende:
[..]
"kruimelen met pudding" dan![]()
en wij hebben nog iets dat de rest van nederland niet kent... hoogteverschil! en her en der nog een stukje natuur
Hier heb je je terpen:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie hebben die heuvels niet eens zelf gemaakt!
terpen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie hebben die heuvels niet eens zelf gemaakt!
terpen
Das een Arnhemmer, kwastquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier heb je je terpen:
[afbeelding][afbeelding]
dat schijnt een of andere miep te zijn die idols gewonnen heeftquote:
eeuuhh.. de zon schijnt hier nogal vaakquote:
dat is importquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:06 schreef vlad het volgende:
[..]
dat schijnt een of andere miep te zijn die idols gewonnen heeften nu niet zeuren dat de naam niet goed gespeld is
niet iedereen heeft een makkelijke nederlandse naam
![]()
idolsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij hebben BorisLimburg
Tsk tsk tsk
Keep The Soul Alive
zoek ik ze speciaal op uitquote:
jullie hebben jou.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij hebben L1En Carnaval
ennn... Nonnevotten
en de rest
nee, hij moet alleen niet door gerot zijn. 2 liter motor en dat is het. Derest wil ik zelf doen, dat is juist het leuke om zo'n ding zelf te strippen/sleutelen. Leer ik misschien watquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, je wil een prima uitziende, roestloze, getunede QV voor minder dan 1000E?
[afbeelding]
en de droogste en zonnigste gemeente van nederland van 2005quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij hebben L1En Carnaval
ennn... Nonnevotten
en de rest
of je verpest allesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, hij moet alleen niet door gerot zijn. 2 liter motor en dat is het. Derest wil ik zelf doen, dat is juist het leuke om zo'n ding zelf te strippen/sleutelen. Leer ik misschien wat![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, hij moet alleen niet door gerot zijn. 2 liter motor en dat is het. Derest wil ik zelf doen, dat is juist het leuke om zo'n ding zelf te strippen/sleutelen. Leer ik misschien wat![]()
En Jos Verstappenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:13 schreef Youp het volgende:
[..]
en de droogste en zonnigste gemeente van nederland van 2005(hier zo 5km verderop, heb ik jaren gewoond)
Mag ik erbij zijn als je de eerste keer je schroevendraaier erin zet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
die helemaal niet misselijk rijdt in de A1quote:
Ga je karten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Youp het volgende:
[..]
die helemaal niet misselijk rijdt in de A1en die een aardig kartcentrum (en andere activiteiten) hier 16km vandaan (in die betreffende zonnigste gemeente) waar ik morgen avond zelfs heen ga
ramptouristquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik erbij zijn als je de eerste keer je schroevendraaier erin zet?
[afbeelding]
t ging om verstappen, goeie kerelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
Potdulle, ik moet ook naar Limburg, daar hebben ze een kartcentrum![]()
[afbeelding]
*Meeloopt*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik erbij zijn als je de eerste keer je schroevendraaier erin zet?
[afbeelding]
Ah, ok.. hij kreeg er idd meer cilinders bij (naar een 1.8VVC toe meen ik).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:33 schreef Youp het volgende:
[..]
verlichting gewoon laten zitten en van die ouderwetse kruizen er op plakken![]()
en je hoeft hem alleen te laten herkeuren wanneer je van cilinderaantal of brandstof wisselt
ik ga in ieder geval bowlen en barbeque-enquote:
Ahaaaaaa. Ik moet ook maar eens aan het karten gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga in ieder geval bowlen en barbeque-enkarten kan eventueel ook nog....
familie iets
die dingen worden schaarsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, ok.. hij kreeg er idd meer cilinders bij (naar een 1.8VVC toe meen ik).
Maar ja, eerst maar eens een goede, 'goedkope' E30 2.0/2.5 en werkplek zien te vinden
neh, echte auto's op t circuit zijn leukerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Ik moet ook maar eens aan het karten gaan eigenlijk
dude, NSFW, enzo.quote:
1 :quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal het er de volgende keer onder zetten.
[afbeelding]
Word nog leuk om z'n ding van ons een beetje gereed te maken zodat jij ook eens even een rondje of x kan boekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Ik moet ook maar eens aan het karten gaan eigenlijk
stoel er uit, maxicosi er inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Word nog leuk om z'n ding van ons een beetje gereed te maken zodat jij ook eens even een rondje of x kan boeken
Ik hoop dat dat gaat met een inlegzitje in de stoel
[afbeelding]
verkapte ijsmeis heeft een dikke kont postquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar past dat mooie kontje nooit in
[afbeelding]
Mag ik eerst eens in een gewoon dingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Word nog leuk om z'n ding van ons een beetje gereed te maken zodat jij ook eens even een rondje of x kan boeken
Ik hoop dat dat gaat met een inlegzitje in de stoel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verkapte ijsmeis heeft een dikke kont post
Neequote:
Ik voel me een n00biequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Dit stuurt véél lichter dus is veel lekkerder voor je
ook remt en trekt het 10x harder maar dat merk je vanzelf wel
[afbeelding]
we importeren'm wschl. ook in dldquote:
ik zie hem niet heurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, niet Klein Gunnewiek
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Hugo en Anne getrouwd, BoJo nieuwe Alfa, Fugie is weer gecrashed, Lex heeft rijles, Sjoewe binnenkort ook, Fwnk heeft foto's van z'n penis gemailed, enz enz enz.
Nee dus
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Hugo en Anne getrouwd,
Alweer? Laat me raden, een 155quote:BoJo nieuwe Alfa,
Goh, alweer?quote:Fugie is weer gecrashed,
Nog steeds?! Die vent schiet ook niet opquote:Lex heeft rijles,
quote:Sjoewe binnenkort ook,
quote:Fwnk heeft foto's van z'n penis gemailed, enz enz enz.
Ik dacht ik ga de stad in, maar één blik naar buiten volstaat om te concluderen dat dat geen puikend idee isquote:
Als jij over een jaar nog niet dood ben weet ik het ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Fugie het volgende:
mijn opel heerscht ouwe
nieuwe subwoofer werkt ook goed, gehoorbeschadiging gegarandeerd
keertje meerijden ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij over een jaar nog niet dood ben weet ik het ook niet meer hoor
[afbeelding]
Maar dan moet ik ook weer een hub kopenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Loop naar een zaakje een haal een UTP kabel [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja dat was je nog vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en Peu heeft CRX-velgen onder z'n 155 gesjoeld![]()
[afbeelding]
Net als de mattensetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja dat was je nog vergeten![]()
![]()
Maar ey, alleen wij autokenners zien dat als sjonnievelgen ehVoor de rest vind iedereen die hij tegenkomt het een mooi setje velgen
![]()
[afbeelding]
Ergo, mensen zonder smaak...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja dat was je nog vergeten![]()
![]()
Maar ey, alleen wij autokenners zien dat als sjonnievelgen ehVoor de rest vind iedereen die hij tegenkomt het een mooi setje velgen
![]()
[afbeelding]
Oke jongen. Het is jouw feestje. Stuurt je moeder me een kaartje als je tussen 6 planken ligt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Fugie het volgende:
ik kan ik heel netjes rijden hoor, maar daar is toch nix aanBedoel beetje adrelaine pompen enzo is tof
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Post de foto eens, ik wil weer ff lachen
[afbeelding]
crossed cable is toch voldoende om 2 xboxen aan elkaar te knopen...of was dat niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook weer een hub kopen
[afbeelding]
Ohjaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook weer een hub kopen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke jongen. Het is jouw feestje. Stuurt je moeder me een kaartje als je tussen 6 planken ligt?
[afbeelding]
Nee hij moet in z'n thuisnetwerk opgenomen wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
crossed cable is toch voldoende om 2 xboxen aan elkaar te knopen...of was dat niet de bedoeling?![]()
Ik ga echt niet naarbuiten nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja
Je kan even naar dat zaakje met 2e hands spul lopen tegenover de AH in de voorstraat.
Als een hub het doet dan doet hij het
[afbeelding]
quote:
Toch welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet serieus CRX velgen eronder gelegd he?!
Ik Pwnz0r je met mnquote:
tering, die ruimte tussen het voorwiel en wielkast valt me nu pas opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
Robbie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gmtaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef Fugie het volgende:
die auto moet van voor echt omlaag
over precies een maandje, le mansquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik Pwnz0r je met mn
[afbeelding]
[afbeelding]
ja manquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
Peu leest na en komt over een tijdje op zeker met een fucking slap excuus![]()
[afbeelding]
gasquote:
De tuin lijkt wel klein op die fotoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef BoJo het volgende:
oude foto, hij heeft hem al verlaagd.
[afbeelding]
Ik heb mijne trouwens ook voorzien van andere veren, staat nu ook veel mooier. Niet meer achterover hangend zoals voorheen![]()
Ja dat viel mij ook op...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tuin lijkt wel klein op die foto
[afbeelding]
Viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tuin lijkt wel klein op die foto
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef BoJo het volgende:
of ben ik jullie Peu Bash feestje nu aan het verpesten?![]()
deftones zijn goed (live)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Wat zijn de Detones toch een fucking meesterlijke band![]()
10 juni in Tivoli, maar 27 euro is wel veel geld
[afbeelding]
Je kent de klassieker toch nog wel van de kleding die voor de foto in de serre hing?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef BoJo het volgende:
of ben ik jullie Peu Bash feestje nu aan het verpesten?![]()
sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
Bo stop eens met verdedigen
[afbeelding]
nee ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je kent de klassieker toch nog wel van de kleding die voor de foto in de serre hing?
[afbeelding]
dacht ik alquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
dacht ik alWat is er met je geheugen?
Peu poste een pic van een colbert en een jas ofzo die hingen in de serre. En toen poste hij er direct bij "Maar in het echt zijn onze tuin en serre veel groter dan hier op de fotoJemig wat maken die foto's alles klein zeg
Dit loopt nog zoveel meter door en dat zooveel
"
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef BoJo het volgende:
en ohja m'n ex wil niet mailen maar per se msnen...dan heb ik geen tijd om na te denken over mijn antwoorden. Dat weet ze, de sekreet![]()
dat weet ik niet... dat merk ik de eerst volgende keer op msn welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een dom gelul zeg [afbeelding]
Is ze wel op jacht weer?
[afbeelding]
wel half in het buitenland, bij alexxx, maar nee.. bedoelde natuurlijk uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont in Duitsland?
[afbeelding]
ik dacht dat je dat juist wel wildequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
Zo, voor de tweede dag op 'n rij eerder naar huis, maar wel weekend
En ik hoef niet naar de Luchtmacht in september![]()
Wel een dominante trien of wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat weet ik niet... dat merk ik de eerst volgende keer op msn wel![]()
"Zelfs op vrijdagmiddag nog werk te verrichten" ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wel half in het buitenland, bij alexxx, maar nee.. bedoelde natuurlijk uit
Zit zelfs op vrijdagmiddag nog werk te verrichten gezien mijn vakantie volgende week, dus spam soms wat te snel @ fok
* Paladijn kende hem ook nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
dacht ik alWat is er met je geheugen?
Peu poste een pic van een colbert en een jas ofzo die hingen in de serre. En toen poste hij er direct bij "Maar in het echt zijn onze tuin en serre veel groter dan hier op de fotoJemig wat maken die foto's alles klein zeg
Dit loopt nog zoveel meter door en dat zooveel
"
[afbeelding]
Mja. toen ik soliciteerde wel, nu ik weet wat je op de KMA moet doen (oud klasgenoot van me zit daar nu) en gezien het feit dat ik niet weet wat ik na de KMA moet gaan doen niet meer. En nu heeft de Luchtmacht in hun oneindige wijsheid besloten om mij niet te selecteren uit het aantal solicitanten dat ze hadden (meer solicitanten dan vacatures). Dus ik vind het helemaal niet erg dat ze daar 2 1/2 maand later nog mee komen aan kakken.quote:
nee, de helft van mijn collega's hangt momenteel wat muziek te luisterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Zelfs op vrijdagmiddag nog werk te verrichten" ?
Normaal zit je de hele dag aan je penis te trekken?
[afbeelding]
dominant mjahquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel een dominante trien of wat?
Woont ze in NL?
[afbeelding]
ja maar jij bent ook een n00b natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn kende hem ook niet
Mijn tuin lijkt tenminste groter op foto's dan ie in werkelijkheid is
Je werkt bij de overheid?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, de helft van mijn collega's hangt momenteel wat muziek te luisteren
Maar moet nog even wat dingen afronden voor ik over'n half uur op vakantie ga...
* BoJo zit ook muziek te luisterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, de helft van mijn collega's hangt momenteel wat muziek te luisteren
Maar moet nog even wat dingen afronden voor ik over'n half uur op vakantie ga...
Man waar maak je je zorgen over bij dat terugmailenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
dominant mjah![]()
Nee ze woont in Geneve..tenminste de laatste keer dat ik haar sprak![]()
Dit is die ex van toen ik in Duitsland woonde.
Echt nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef Fugie het volgende:
ijsmeis vind ze vast wel tof, daar doet peu het dan ook voor volgens mij
Nee, maar daar wel veel klanten (die dus niet aanwezig zijn, etc.)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je werkt bij de overheid?
[afbeelding]
16" voor onder de opelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet![]()
![]()
Zoals ik al zei, ik heb een setje gratis velgen voor je, we moeten er vanaf![]()
ja das ook wel weer zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Man waar maak je je zorgen over bij dat terugmailen
Daar moet je pas over nadenken als het vervelend kan gaan worden qua langskomen/tegenkomen/stalking![]()
Gewoon aanhoren
[afbeelding]
je vergeet te vermelden dat ik weer bijna ben overledenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Hugo en Anne getrouwd, BoJo nieuwe Alfa, Fugie is weer gecrashed, Lex heeft rijles, Sjoewe binnenkort ook, Fwnk heeft foto's van z'n penis gemailed, enz enz enz.
Nee dus
[afbeelding]
gisteravond ben ik door de torentrans gereden in mijn postbolide jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef M5 het volgende:
[..]
eeh, reed jij gisteren rond in een rood PTT wagentje?
dan heb ik je dus gespotquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
gisteravond ben ik door de torentrans gereden in mijn postbolide ja
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das ook wel weer zo![]()
ze had toen wel een lekker lichaam dus ze mag wel even een weekendje komen straks in December![]()
moet wel ff een extra kussensloop voor d'r kop klaarleggen dan![]()
Wat heb jij geflikt dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:00 schreef Youp het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat ik weer bijna ben overleden
v for vendetta was wel lache btw
hehquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neem je niet al een 2 persoonsbed?
[afbeelding]
met de motor ja...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met de motor?
Hoe is het afgelopen?
[afbeelding]
Eurekaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wie weet wat er staat krijgt een snoepje:
[afbeelding]
Ook fout!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij nader inzien. Nokia, Connecting People![]()
![]()
ik weet het nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
zie edit![]()
maar ik hoef geen snoepje, geef maar aan Hugo...die zit nog in de groei.![]()
ja daar was ik al achter, we praten langs elkaar heenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
Jij krijgt heul geen snoepje, want je hebt het nog niet geraden
^^^ with stupidquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
hallo piet! je kan het ook overdrijven he
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
hallo piet! je kan het ook overdrijven he
toch tijd dat die ijskappen smelten... ik zit hier toch hoog en droogquote:
dus ik krijg jou geen gassysteem aangesmeerd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef Youp het volgende:
[..]
toch tijd dat die ijskappen smelten... ik zit hier toch hoog en droogen een warmer klimaat is zeker welkom
verkoop je gas?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
[..]
dus ik krijg jou geen gassysteem aangesmeerd?![]()
Ben bang dat ik dan verdrinkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef Youp het volgende:
[..]
toch tijd dat die ijskappen smelten... ik zit hier toch hoog en droogen een warmer klimaat is zeker welkom
crap dan krijgen we natuurlijk ook een hele boel immigranten hier in limburgquote:
volvo is toevallig een grote klant van ons voor het aardgassysteemquote:
jaja dat jaquote:
flikker je benzinetank eruit samen met je reservewiel. dan valt de lompheid wel meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja dat ja
maar nee dat krijg je me (nog) niet aangesmeerdten eerste gaat het nieteens op mijn auto en ten tweede wil ik dat extra gewicht van zo'n lompe tank niet.
wanneer ik een oude amerikaan heb zal ik er eens over denkenword hij natuurlijk wel aangepast op het rijden op gas (meer compressie ed.)
Ligt er aan hoe ver het water gaat stijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:56 schreef Youp het volgende:
[..]
crap dan krijgen we natuurlijk ook een hele boel immigranten hier in limburg
dan zitten we nog altijd met punt 1, dat het simpelweg niet mogelijk is op mijn autoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
flikker je benzinetank eruit samen met je reservewiel. dan valt de lompheid wel mee![]()
ideaal!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ver het water gaat stijgenmisschien ligt ons huis dan in 1x aan de kust
![]()
op die bmw van je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef Youp het volgende:
[..]
dan zitten we nog altijd met punt 1, dat het simpelweg niet mogelijk is op mijn auto
m'n volvo is ni zo lang meer denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
[..]
volvo is toevallig een grote klant van ons voor het aardgassysteem![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
op die bmw van je?![]()
waarom zou het niet mogelijk zijn?![]()
je krijgt een nieuwe volvo om je gassysteem heengeleverdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n volvo is ni zo lang meer denk ik
Motor + goedkopere andere auto
hij word eindelijk verstandigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n volvo is ni zo lang meer denk ik
Motor + goedkopere andere auto
lachgasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je krijgt een nieuwe volvo om je gassysteem heengeleverd![]()
motor = goed ideemits op gas
![]()
Motor is al zuinig genoegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je krijgt een nieuwe volvo om je gassysteem heengeleverd![]()
motor = goed ideemits op gas
![]()
dat kan tegen vallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 op 8 zal het niet zijn in ieder geval![]()
Zoiets als een kawasaki zxr 750quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:08 schreef Youp het volgende:
[..]
dat kan tegen vallen.
hangt een beetje af van de motor
nieuw/oud? met carburateurs kan zo'n ding best dorstig zijn... maar wanneer je gewoon rustig rijdt valt dat natuurlijk wel mee... maar als je aan het continu aan het redlinen bent zal het tegen vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |