quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Hugo en Anne getrouwd, BoJo nieuwe Alfa, Fugie is weer gecrashed, Lex heeft rijles, Sjoewe binnenkort ook, Fwnk heeft foto's van z'n penis gemailed, enz enz enz.
Nee dus
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Hugo en Anne getrouwd,
Alweer? Laat me raden, een 155quote:BoJo nieuwe Alfa,
Goh, alweer?quote:Fugie is weer gecrashed,
Nog steeds?! Die vent schiet ook niet opquote:Lex heeft rijles,
quote:Sjoewe binnenkort ook,
quote:Fwnk heeft foto's van z'n penis gemailed, enz enz enz.
Ik dacht ik ga de stad in, maar één blik naar buiten volstaat om te concluderen dat dat geen puikend idee isquote:
Als jij over een jaar nog niet dood ben weet ik het ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Fugie het volgende:
mijn opel heerscht ouwe
nieuwe subwoofer werkt ook goed, gehoorbeschadiging gegarandeerd
keertje meerijden ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij over een jaar nog niet dood ben weet ik het ook niet meer hoor
[afbeelding]
Maar dan moet ik ook weer een hub kopenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Loop naar een zaakje een haal een UTP kabel [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja dat was je nog vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en Peu heeft CRX-velgen onder z'n 155 gesjoeld![]()
[afbeelding]
Net als de mattensetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja dat was je nog vergeten![]()
![]()
Maar ey, alleen wij autokenners zien dat als sjonnievelgen ehVoor de rest vind iedereen die hij tegenkomt het een mooi setje velgen
![]()
[afbeelding]
Ergo, mensen zonder smaak...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja dat was je nog vergeten![]()
![]()
Maar ey, alleen wij autokenners zien dat als sjonnievelgen ehVoor de rest vind iedereen die hij tegenkomt het een mooi setje velgen
![]()
[afbeelding]
Oke jongen. Het is jouw feestje. Stuurt je moeder me een kaartje als je tussen 6 planken ligt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Fugie het volgende:
ik kan ik heel netjes rijden hoor, maar daar is toch nix aanBedoel beetje adrelaine pompen enzo is tof
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Post de foto eens, ik wil weer ff lachen
[afbeelding]
crossed cable is toch voldoende om 2 xboxen aan elkaar te knopen...of was dat niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook weer een hub kopen
[afbeelding]
Ohjaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook weer een hub kopen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke jongen. Het is jouw feestje. Stuurt je moeder me een kaartje als je tussen 6 planken ligt?
[afbeelding]
Nee hij moet in z'n thuisnetwerk opgenomen wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
crossed cable is toch voldoende om 2 xboxen aan elkaar te knopen...of was dat niet de bedoeling?![]()
Ik ga echt niet naarbuiten nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja
Je kan even naar dat zaakje met 2e hands spul lopen tegenover de AH in de voorstraat.
Als een hub het doet dan doet hij het
[afbeelding]
quote:
Toch welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet serieus CRX velgen eronder gelegd he?!
Ik Pwnz0r je met mnquote:
tering, die ruimte tussen het voorwiel en wielkast valt me nu pas opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
Robbie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gmtaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef Fugie het volgende:
die auto moet van voor echt omlaag
over precies een maandje, le mansquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik Pwnz0r je met mn
[afbeelding]
[afbeelding]
ja manquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef hermandeperman het volgende:
Peu leest na en komt over een tijdje op zeker met een fucking slap excuus![]()
[afbeelding]
gasquote:
De tuin lijkt wel klein op die fotoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef BoJo het volgende:
oude foto, hij heeft hem al verlaagd.
[afbeelding]
Ik heb mijne trouwens ook voorzien van andere veren, staat nu ook veel mooier. Niet meer achterover hangend zoals voorheen![]()
Ja dat viel mij ook op...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tuin lijkt wel klein op die foto
[afbeelding]
Viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De tuin lijkt wel klein op die foto
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |