en de droogste en zonnigste gemeente van nederland van 2005quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij hebben L1En Carnaval
ennn... Nonnevotten
en de rest
of je verpest allesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, hij moet alleen niet door gerot zijn. 2 liter motor en dat is het. Derest wil ik zelf doen, dat is juist het leuke om zo'n ding zelf te strippen/sleutelen. Leer ik misschien wat![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, hij moet alleen niet door gerot zijn. 2 liter motor en dat is het. Derest wil ik zelf doen, dat is juist het leuke om zo'n ding zelf te strippen/sleutelen. Leer ik misschien wat![]()
En Jos Verstappenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:13 schreef Youp het volgende:
[..]
en de droogste en zonnigste gemeente van nederland van 2005(hier zo 5km verderop, heb ik jaren gewoond)
Mag ik erbij zijn als je de eerste keer je schroevendraaier erin zet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
die helemaal niet misselijk rijdt in de A1quote:
Ga je karten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef Youp het volgende:
[..]
die helemaal niet misselijk rijdt in de A1en die een aardig kartcentrum (en andere activiteiten) hier 16km vandaan (in die betreffende zonnigste gemeente) waar ik morgen avond zelfs heen ga
ramptouristquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik erbij zijn als je de eerste keer je schroevendraaier erin zet?
[afbeelding]
t ging om verstappen, goeie kerelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
Potdulle, ik moet ook naar Limburg, daar hebben ze een kartcentrum![]()
[afbeelding]
*Meeloopt*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik erbij zijn als je de eerste keer je schroevendraaier erin zet?
[afbeelding]
Ah, ok.. hij kreeg er idd meer cilinders bij (naar een 1.8VVC toe meen ik).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:33 schreef Youp het volgende:
[..]
verlichting gewoon laten zitten en van die ouderwetse kruizen er op plakken![]()
en je hoeft hem alleen te laten herkeuren wanneer je van cilinderaantal of brandstof wisselt
ik ga in ieder geval bowlen en barbeque-enquote:
Ahaaaaaa. Ik moet ook maar eens aan het karten gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ga in ieder geval bowlen en barbeque-enkarten kan eventueel ook nog....
familie iets
die dingen worden schaarsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, ok.. hij kreeg er idd meer cilinders bij (naar een 1.8VVC toe meen ik).
Maar ja, eerst maar eens een goede, 'goedkope' E30 2.0/2.5 en werkplek zien te vinden
neh, echte auto's op t circuit zijn leukerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Ik moet ook maar eens aan het karten gaan eigenlijk
dude, NSFW, enzo.quote:
1 :quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal het er de volgende keer onder zetten.
[afbeelding]
Word nog leuk om z'n ding van ons een beetje gereed te maken zodat jij ook eens even een rondje of x kan boekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Ik moet ook maar eens aan het karten gaan eigenlijk
stoel er uit, maxicosi er inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Word nog leuk om z'n ding van ons een beetje gereed te maken zodat jij ook eens even een rondje of x kan boeken
Ik hoop dat dat gaat met een inlegzitje in de stoel
[afbeelding]
verkapte ijsmeis heeft een dikke kont postquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar past dat mooie kontje nooit in
[afbeelding]
Mag ik eerst eens in een gewoon dingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Word nog leuk om z'n ding van ons een beetje gereed te maken zodat jij ook eens even een rondje of x kan boeken
Ik hoop dat dat gaat met een inlegzitje in de stoel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verkapte ijsmeis heeft een dikke kont post
Neequote:
Ik voel me een n00biequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Dit stuurt véél lichter dus is veel lekkerder voor je
ook remt en trekt het 10x harder maar dat merk je vanzelf wel
[afbeelding]
we importeren'm wschl. ook in dldquote:
ik zie hem niet heurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, niet Klein Gunnewiek
[afbeelding]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |