Ah, je wil een prima uitziende, roestloze, getunede QV voor minder dan 1000E?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan kost ie teveel waarschijnlijk voor mij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Er valt hier maandag een inschrijfformulier op de mat![]()
[afbeelding]
Twin, want daar had ik goeie dingen over gehoordquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welke rijschool...?
[afbeelding]
Dat ze in 190D's rijden?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twin, want daar had ik goeie dingen over gehoord
[afbeelding]
b0g.org classicquote:
Rijschool El Khoutabbi schijnt anders ook erg goed te zijn PLUS dat je er ook op zondag kunt rijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twin, want daar had ik goeie dingen over gehoord
[afbeelding]
ha ha ha haquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rijschool El Khoutabbi schijnt anders ook erg goed te zijn PLUS dat je er ook op zondag kunt rijden
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rijschool El Khoutabbi schijnt anders ook erg goed te zijn PLUS dat je er ook op zondag kunt rijden
ik dacht dat dat alleen bij flodder konquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, een vriendin van m'n huisgenoot heeft ruim een half jaar gelest bij een kerel die geen rijbewijs had
Zeeland
[afbeelding]
en dan zeggen dat Limburg erg isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeeland verbreedt je wereld
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit wat erger is.quote:
"kruimelen met pudding" danquote:
Ja, heuvelsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:55 schreef Youp het volgende:
[..]
"kruimelen met pudding" dan![]()
en wij hebben nog iets dat de rest van nederland niet kent... hoogteverschil! en her en der nog een stukje natuur
Hier heb je je terpen:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie hebben die heuvels niet eens zelf gemaakt!
terpen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie hebben die heuvels niet eens zelf gemaakt!
terpen
Das een Arnhemmer, kwastquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier heb je je terpen:
[afbeelding][afbeelding]
dat schijnt een of andere miep te zijn die idols gewonnen heeftquote:
eeuuhh.. de zon schijnt hier nogal vaakquote:
dat is importquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:06 schreef vlad het volgende:
[..]
dat schijnt een of andere miep te zijn die idols gewonnen heeften nu niet zeuren dat de naam niet goed gespeld is
niet iedereen heeft een makkelijke nederlandse naam
![]()
idolsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij hebben BorisLimburg
Tsk tsk tsk
Keep The Soul Alive
zoek ik ze speciaal op uitquote:
jullie hebben jou.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wij hebben L1En Carnaval
ennn... Nonnevotten
en de rest
nee, hij moet alleen niet door gerot zijn. 2 liter motor en dat is het. Derest wil ik zelf doen, dat is juist het leuke om zo'n ding zelf te strippen/sleutelen. Leer ik misschien watquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, je wil een prima uitziende, roestloze, getunede QV voor minder dan 1000E?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |