en dat heeft een redenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:11 schreef BoJo het volgende:
Alfa 75, BMW E30 325 ofzo lijkt me wel grappig. Zijn wel gelijk de meest gebruikte circuit autos![]()
Vervoer is idd minimaal (geen trekhaak aanwezig bv.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem af
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht ik ben wel echt verliefd op het huidige model M3
[afbeelding]
Hoe kan ik er ooit één bezitten zonder mn linkse idealen te verloochenen
[afbeelding]
in VVD kleuren spuitenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ehquote:
Je moet wel de andere velgen hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je moet wel de andere velgen hebben
de gepolijste 19"
[afbeelding]
Piccie?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je moet wel de andere velgen hebben
de gepolijste 19"
[afbeelding]
Voor een M3 zet ik mn idealen bij het vuilnisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:Ik vind de huidige M5 en de huidige M3 ook echt geile bakken
Maar voor een bijna links-radicalist als jij is het ietwat frappant ja Sjoewe
En Bo, geen idee EN geen ideeZal het eens navragen
[afbeelding]
maar dat gaat komende keer wel gebeurenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was die dude die nooit stemde enzo toch?
[afbeelding]
als ie maar niet door gerot isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:Ik vind de huidige M5 en de huidige M3 ook echt geile bakken
Maar voor een bijna links-radicalist als jij is het ietwat frappant ja Sjoewe
En Bo, geen idee EN geen ideeZal het eens navragen
[afbeelding]
Voor jou dan, carbon black op 19"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb liever zwarte.
Weet je waar ik momenteel aan moet denken...?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor een M3 zet ik mn idealen bij het vuilnis
[afbeelding]
Mja VVD is niet echt linksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:26 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat gaat komende keer wel gebeuren(mits ik niet in het buitenland zit dit keer
)
Geen ideequote:
*FapFapFapFap*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor jou dan, carbon black op 19"
[afbeelding]
Dit vind ik zwaar fapperdefap
[afbeelding]
Ik ga NU een offerte voor rijlessen aanvragenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je waar ik momenteel aan moet denken...?
Aan je eerste autoritje![]()
![]()
Ik wil dat in een M3 zien![]()
![]()
[afbeelding]
DAT MEEN JE NIET!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja VVD is niet echt links
[afbeelding]
oh ja je zou in mei beginnen he?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga NU een offerte voor rijlessen aanvragen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan kost ie teveel waarschijnlijk voor mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen ideeHij had hem gekocht als donor voor z'n huidige 75 racer. Maar hij was te goed dus heeft hem opgeknapt
[afbeelding]
GMTAquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit is het moment waar G. triomfantelijk de SC binnen komt.
he he eindelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee maar Sjoewe welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef vlad het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET!!!!![]()
![]()
maar ze zijn wel nieuwe zieltjes nodig op het moment![]()
en ik heb nooit beweerd dat ik links ben![]()
verlichting gewoon laten zitten en van die ouderwetse kruizen er op plakkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vervoer is idd minimaal (geen trekhaak aanwezig bv.), maar vooral in het sleutelen zal veel tijd gaan zitten. Ben zelf niet zo'n sleutelaar (doe wel wat dingen aan mijn auto, maar meestal gaat ie >> dealer) en mijn broertje doet werktuigbouwkunde ipv autotechniek, dus dat is nog maar afwachten
Levert het trouwens geen problemen op als je overtuned rondrijdt? Er was een Rover 200 rijder die zijn motor vervangen heeft en die moest'm laten herkeuren bij de RDW bv. En ik neem aan dat je de verlichting er ook uitsloopt en vervangt door kapjes als je echt het circuit opgaat
originele E34 M5 velgen waar ze het hart van zwart hebben gespoten...quote:
Ik zal hem straks even eraf trekken en mee naar huis nemen en op de civic plakken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Youp het volgende:
[..]
originele E34 M5 velgen waar ze het hart van zwart hebben gespoten...
leuk weetje; die velgen zijn ontwikkeld om extra lucht weg te zuigen bij de remmenhet hart is ook een soort van kap die je er af kan trekken
moeten de wielbouten wel voor los geloof ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal hem straks even eraf trekken en mee naar huis nemen en op de civic plakken.
Gaat lukkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Youp het volgende:
[..]
moeten de wielbouten wel voor los geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |