Same here, maar lange termijn planquote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:55 schreef Youp het volgende:
dat gerotzooi met onze circuit astra heeft me voorgoed verpest
Mits op basis van een 190 2.3 16Vquote:
[Project] Opel Astra F GT [Deel 2]quote:
count me outquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mits op basis van een 190 2.3 16V
[afbeelding]
quote:
Ik kan zo aan een kant en klare 75 komen voor jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
ohja krijgen we dat gezeik weer dat iedereen een andere auto wil als ring racer
ik charter iemand anders wel met smaak![]()
Een MG ZS!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
ik charter mensen die alleen maar zo snel mogelijk willen gaan en het uiterlijk voor lief nemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb het er af en toe met mijn broertje over (niet alleen ring-racer, ook circuits...), maar het blijft voorlopig idd nog bij leuke plannen voor later. De kosten vallen op zich mee, maar we zitten nogal met praktische punten als sleutelruimte, opslag en vervoer.
Ik zal hem zo eens doorlezenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Youp het volgende:
[..]
[Project] Opel Astra F GT [Deel 2]
schoolprojectalleen de afgelopen paar weken even niet meer geupdate omdat we minder aan het werken zijn in de praktijk en we nog een week vakantie gehad hebben.... maar nieuwe updates volgen nog wel wanneer er weer wat gedaan word
moet je je even de tijd nemen en dan deel 1 een beetje globaal lezen en vooral de foto's kijken, is het leukstequote:
kwante kosta en wat voor motor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan zo aan een kant en klare 75 komen voor je
[afbeelding]
voor de Ring moet ie sowieso op kenteken staanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem af
begin dan met een oudere bmw (en niet alleen omdat ik gek ben van bmw hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je in het begin niet te hoog moet inzetten, maar zoals de locals een leuke Golf GTI zoeken, die strippen, kooitje + kuipje erin en gaan.
[afbeelding]
dan word het eens tijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
kwante kosta en wat voor motor?![]()
ik zou best een achterwiel aangedreven auto willen voor een keertje, die heb ik nog niet gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |