dat lijkt meer op een smerige pedaalemmerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:18 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens herman, ziet het er zoiets uit?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
ONZE COMMERCIAL KWAM NET VOORBIJ![]()
W00t w00t w00t
[afbeelding]
Je hebt een race/off-roadmotor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil met de motor.... nadeel is dat mijn motor daar niet zo geschikt voor is
ik heb hem gister weer op mogen halen btw
met een racemotor was het juist wel te doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt een race/off-roadmotor?
Een van mijn motorrijdende collega's is ook helemaal verknocht aan die streek
Erger denk ik, heb hem al 1,5 jaar niet open gehad ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:18 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens herman, ziet het er zoiets uit?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erger denk ik, heb hem al 1,5 jaar niet open gehad ofzo
[afbeelding]
jij bent wat vergeten tegen me te vertellen hoor ik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
ONZE COMMERCIAL KWAM NET VOORBIJ![]()
W00t w00t w00t
[afbeelding]
Op Msn ok? Want ik ben al op mn vingers getikt dat ik teveel op internet heb gezet, ivm google enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij bent wat vergeten tegen me te vertellen hoor ik?![]()
Vertel vertel alles
studentenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zullen sowieso de toko moeten reinigen voor er een ander inmag denk ik
[afbeelding]
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op Msn ok? Want ik ben al op mn vingers getikt dat ik teveel op internet heb gezet, ivm google enzo
[afbeelding]
Niet normaal, gewoon weg abnormaal, tis toch niet te gleuveeeeeeeeeeeeehquote:
niet alleen jijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij, daar moest ik vanmorgen doorheen
[afbeelding]
Nostalgiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet normaal, gewoon weg abnormaal, tis toch niet te gleuveeeeeeeeeeeeeh
[afbeelding]
Dat zal bestquote:
Je kreeg 'm niet verkocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best
Maar normaal kom ik altijd 100en fietsers tegen, en vanmorgen geeneen
En dit kloteweer net nu de kadetillac bij de Kwikfit staat
[afbeelding]
daarom ben ik ook met de motor gegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best
Maar normaal kom ik altijd 100en fietsers tegen, en vanmorgen geeneen
En dit kloteweer net nu de kadetillac bij de Kwikfit staat
[afbeelding]
Wanneer bout je dat leuke auto'tje van je nou weer eens in elkaar, mafkeesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Youp het volgende:
[..]
daarom ben ik ook met de motor gegaant zijn maar 10 minuutjes fietsen van thuis uit maarja dat kon ik toch echt niet opbrengen
Jawel, maar hij wilde een nieuwe APK erbij. Als hij daar doorheen komt hebben we er geld op verdientquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kreeg 'm niet verkocht?![]()
[afbeelding]
ben ik gister nog mee bezig geweest maar dan past er weer eens iets niet of dan heb ik de materialen weer niet en dan ga ik naar de winkel en haal ik weer wat en dan lukt het nog niet en dan erger ik me en dan kap ik er weer even mee.... ik zou al bij een kerel langs zijn geweest die me zou helpen (ex collega van BMW en mede klassieke BMW liefhebber, die kende ik al van voor mn stage) maar die heeft het telkens te druk met zn gebeun... moet maar eens een duidelijke afspraak met m maken..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer bout je dat leuke auto'tje van je nou weer eens in elkaar, mafkees
[afbeelding]
lasterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:46 schreef Youp het volgende:
[..]
ben ik gister nog mee bezig geweest maar dan past er weer eens iets niet of dan heb ik de materialen weer niet en dan ga ik naar de winkel en haal ik weer wat en dan lukt het nog niet en dan erger ik me en dan kap ik er weer even mee.... ik zou al bij een kerel langs zijn geweest die me zou helpen (ex collega van BMW en mede klassieke BMW liefhebber, die kende ik al van voor mn stage) maar die heeft het telkens te druk met zn gebeun... moet maar eens een duidelijke afspraak met m maken..
maargoed als dat ding af is ga ik er nog niet mee door de regen rijden![]()
misschien verkoop ik hem zelfs wel
Same here, maar lange termijn planquote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:55 schreef Youp het volgende:
dat gerotzooi met onze circuit astra heeft me voorgoed verpest
Mits op basis van een 190 2.3 16Vquote:
[Project] Opel Astra F GT [Deel 2]quote:
count me outquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mits op basis van een 190 2.3 16V
[afbeelding]
quote:
Ik kan zo aan een kant en klare 75 komen voor jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
ohja krijgen we dat gezeik weer dat iedereen een andere auto wil als ring racer
ik charter iemand anders wel met smaak![]()
Een MG ZS!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
ik charter mensen die alleen maar zo snel mogelijk willen gaan en het uiterlijk voor lief nemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb het er af en toe met mijn broertje over (niet alleen ring-racer, ook circuits...), maar het blijft voorlopig idd nog bij leuke plannen voor later. De kosten vallen op zich mee, maar we zitten nogal met praktische punten als sleutelruimte, opslag en vervoer.
Ik zal hem zo eens doorlezenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Youp het volgende:
[..]
[Project] Opel Astra F GT [Deel 2]
schoolprojectalleen de afgelopen paar weken even niet meer geupdate omdat we minder aan het werken zijn in de praktijk en we nog een week vakantie gehad hebben.... maar nieuwe updates volgen nog wel wanneer er weer wat gedaan word
moet je je even de tijd nemen en dan deel 1 een beetje globaal lezen en vooral de foto's kijken, is het leukstequote:
kwante kosta en wat voor motor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan zo aan een kant en klare 75 komen voor je
[afbeelding]
voor de Ring moet ie sowieso op kenteken staanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem af
begin dan met een oudere bmw (en niet alleen omdat ik gek ben van bmw hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je in het begin niet te hoog moet inzetten, maar zoals de locals een leuke Golf GTI zoeken, die strippen, kooitje + kuipje erin en gaan.
[afbeelding]
dan word het eens tijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
kwante kosta en wat voor motor?![]()
ik zou best een achterwiel aangedreven auto willen voor een keertje, die heb ik nog niet gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |