klinkt goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
USSC *270*Iemand moet het doen he.
3 slaapkamers, zolder volledig geisoleerd, badkamer met ligbad en douche, kelder, 2 opbergruimtes buiten in de tuin, waarvan 1 geisoleerd en te gebruiken als kantoor. Open haard en een redelijk grote woonkamer. dak vernieuwd in 97, Alle hardhouten kozijnen zijn vorig jaar nog vernieuwd en met dubbel glas. Overal rolluiken en een keuken die ook nog super nieuw is. ketel van 99 dus ik kan voorlopig ermee door
Mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 slaapkamers, zolder volledig geisoleerd, badkamer met ligbad en douche, kelder, 2 opbergruimtes buiten in de tuin, waarvan 1 geisoleerd en te gebruiken als kantoor. Open haard en een redelijk grote woonkamer. dak vernieuwd in 97, Alle hardhouten kozijnen zijn vorig jaar nog vernieuwd en met dubbel glas. Overal rolluiken en een keuken die ook nog super nieuw is. ketel van 99 dus ik kan voorlopig ermee door
GELUL!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:36 schreef vlad het volgende:
herman![]()
ik meen me ooit uit een ver verleden iets te herinneren over iemand die ging afstuderen en de netwerk kabel uit z'n pc trok om zich ten volle te kunnen wijden aan het bootjesvouwen. Wat een motivatie toen![]()
waar is dat gebleven?![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GELUL!Ik heb geen zin meer
[afbeelding]
kom ik toch mooi net op tijd binnen stappenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de BoJo manier
[afbeelding]
GunzZzzzZ!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom ik toch mooi net op tijd binnen stappen![]()
Vertel!![]()
6 straten bij mij vandaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ver bij waar je nu woont vandaan...? En wanneer krijg je de sleutel?
[afbeelding]
Dat is nog wel te overzien ja, 6 stratenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
6 straten bij mij vandaan
En de sleutel krijg ik zsm, aangezien de eigenaar al in zn nieuwe huis zit
Ken je hendig sjiek slippen jeweets!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
het gaat trouwens regenen wanneer ik op de Nordschleife ben...![]()
dat is ruk ehquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
oohhhquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfmoord d.m.v. een kogel.
Lijkt me niet heel diepzinnig allemaal
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
Nep-allochtoonquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
oohhh![]()
ik las het op zijn hollands met de G van Klein Gunnewiek weet je wel![]()
Ik zit nu nog gehuurdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overzien ja, 6 straten
Lekker hoor allemaal! Je huidige huis is koop of huur...?
[afbeelding]
Ik heb geen frituurpanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is al gedegradeerd tot frituren toch?
[afbeelding]
van mij iets verderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is ruk eh
gelukkig is dat van hier <1,5 uur rijden
Netjes Mukie, ziet er zeer goed uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
eerst 2 uur nederland doorkruisenquote:
Sjoewiequote:
Als mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Netjes Mukie, ziet er zeer goed uit
En je hebt dezelfde badkamertegeltjes als mij zo te zien
Antiekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewie
Ik heb er hier een staan die al 2 jaar niet gebruikt is maar nog wel met het 2 jaar oude vet erin
[afbeelding]
We verzamelen morgen rond 13:00 in Venlo. En vanuit daar rijden we via binnendoor wegen naar de Ring. Ik ben benieuwd wat voor autos er nog meer meegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef Youp het volgende:
[..]
eerst 2 uur nederland doorkruisen
ik rij hier binnen 5 minuten de duitse autobahn op, ideaal
net zo wie hunquote:
3 Suzuki Alto'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
We verzamelen morgen rond 13:00 in Venlo. En vanuit daar rijden we via binnendoor wegen naar de Ring. Ik ben benieuwd wat voor autos er nog meer meegaan![]()
Teringquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bruin worden doen de delletjes dan wel want 't vet is zo zwart als teer
[afbeelding]
ah een tourtochtjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
We verzamelen morgen rond 13:00 in Venlo. En vanuit daar rijden we via binnendoor wegen naar de Ring. Ik ben benieuwd wat voor autos er nog meer meegaan![]()
je hebt geen kogel nodig danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bruin worden doen de delletjes dan wel want 't vet is zo zwart als teer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
Heren bij deze, zodra ik erin zit en ut is klaar, komt er een ptameet bij mij
Taalnaziquote:
ja zeg ik blijf tyfus einden rijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
Pure decoratiequote:
Dat hele gebied is mooi om te touren jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ah een tourtochtjerond de ring kan je mooi touren
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
je moest je auto opgeven bij het inschrijven dus ik denk dat ze daar wel op gelet hebben bij Autovisiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
3 Suzuki Alto's
10 Sjonnie mobielen
en de Beuajeauxcruiser
[afbeelding]
ik wil met de motor.... nadeel is dat mijn motor daar niet zo geschikt voor isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hele gebied is mooi om te touren ja
Ik ga later dit jaar met wat vrienden een weekje naar Cochem om daar wat van de omgeving en de ring te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |