1 of andere vage gast, die schijnt steeds van zulke goedkope autootjes te kopen tot ze stuk gaan en dan weer opzoek gaat naar de volgendequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
held!
vertel? een ali met horloges? iemand met een spuitbus oranje verf? een argeloze studente?
kan je me niet matsen danquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
die van lipje was mooier
en hierom vind ik bouwmachines zo gaaf
ringracer kopenquote:
voorspelbaarquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef lipje het volgende:
heb je de volle 300 euro gevangen trouwens?
nee de helftquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef lipje het volgende:
heb je de volle 300 euro gevangen trouwens?
heb vandaag idd een tank leeg gereden bijnaquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hij gaat zo tanken en dan is ie het weer kwijt
mietjequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef M5 het volgende:
Nee geen interesse![]()
Maar bedankt voor 't aanbod![]()
wheheh. dus die dealer mag blij zijn dat ie nog een VW dealer is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
wat een heerlijk dag vandaag![]()
bora kapt er weer mee![]()
24uurs dienst van vw gebeld, zaak doorgekeken en blijkt dat gewoon de complete ecu het niet meer deed![]()
wachten op een sleepwagen om vervolgens bij een dealer te komen die mij GEEN tijdelijke auto kon geven omdat ik geen klant bij hun washoerezonen
hop pon gebeld, verhaal uitgelegd, mijn baas flink pissig.....vervolgens de desbetreffende hoofd aan de tel gegeven waarna ik hem alleen maar sorry sorry hoorde zeggen![]()
![]()
![]()
nouja toen eindelijk een golf 5 meekregen om weer terug naar werk te komen![]()
klantbehandeling is zeker 100% prut bij hunquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
wheheh. dus die dealer mag blij zijn dat ie nog een VW dealer is?
ik ga bij alfa werkenquote:
tijdelijk verstandsverliesquote:
was ze zo erg danquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef BoJo het volgende:ik krijg een email van een ex die ik al jaren niet gesproken heb, met eronder: "P.S. ik hoop dat je me niet vergeten bent"
![]()
ik ga het er maar ff vanaf fietsen![]()
Golf 5quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
wat een heerlijk dag vandaag![]()
bora kapt er weer mee![]()
24uurs dienst van vw gebeld, zaak doorgekeken en blijkt dat gewoon de complete ecu het niet meer deed![]()
wachten op een sleepwagen om vervolgens bij een dealer te komen die mij GEEN tijdelijke auto kon geven omdat ik geen klant bij hun washoerezonen
hop pon gebeld, verhaal uitgelegd, mijn baas flink pissig.....vervolgens de desbetreffende hoofd aan de tel gegeven waarna ik hem alleen maar sorry sorry hoorde zeggen![]()
![]()
![]()
nouja toen eindelijk een golf 5 meekregen om weer terug naar werk te komen![]()
bij sommige dealers is het idd een potjequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Golf 5
Als ik jou verhalen zo lees is het een grote teringbende bij VAG he?
Jensma heeft ongetwijfeld een reputaitequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij sommige dealers is het idd een potje![]()
* Alfisti is erquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
EN het Songfestival is er voor, dus wie nu niet in de SC is, is een HOMO!
zou het niet weten ben er ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jensma heeft ongetwijfeld een reputaite
Je vergeet de VAG dealers in Leeuwarden, drachten en Groningen voor het gemak?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Jensma heeft ongetwijfeld een reputaite
Houden zo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het niet weten ben er ook nog nooit geweest
Bourguignon is matig, maar niet zo blegh als Jensma.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet de VAG dealers in Leeuwarden, drachten en Groningen voor het gemak?
hehe, zal eens kijken als ik morgen wat kan vinden kwa dealeronderzoekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hebben hier i de regio nogal een reputatie
Die VW dealer hier in de buurt heeft ook een reputatie. Maar dat geld ook voor andere merkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe, zal eens kijken als ik morgen wat kan vinden kwa dealeronderzoeken![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe, zal eens kijken als ik morgen wat kan vinden kwa dealeronderzoeken![]()
linkje, kan me hem me zo niet herrinerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Heb je de foto's van die Audi Coupe gezien die ik daar gemaakt heb?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
linkje, kan me hem me zo niet herrineren
dankje, hoef ik het niet van Alfisti's Alfa af te gaan rukkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx overhandigd de duct tape
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif]afbeelding][afbeelding][/url]
Er stonden nog beroerder auto'squote:
Twee mogelijkheden:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
ex wel of niet terug mailen?![]()
dit is overigens die ene die op ons 20ste al begon over kinderen enzo![]()
aan de andere kant misschien is ze al getrouwd en heeft ze kids en vind ze het gewoon leuk om contact te hebben...
hmm what to do![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, moeilijke keus dus.
Mailen what the hell ze van plan isquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
aan de andere kant misschien is ze al getrouwd en heeft ze kids en vind ze het gewoon leuk om contact te hebben...
hmm what to do![]()
Mail nou maar gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
hmm what to do![]()
oh ja zeker wel...als er iets is wat ik geleerd hebquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mail nou maar gewoonDaar zit niet meteen een verplichting aan vast.
zij zwanger, hij de alfa inleverenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
mailen = neuken
en ik moet het nog in het Servisch doen ook... en das nogal roestig nu (geen Alfa grappen)quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
terugmailen: this message could not be deliverd, tyft een end op kutwijf
1.4 met achter opquote:
Als je gaat mailen dat je haar gaat neuken wel ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh ja zeker wel...als er iets is wat ik geleerd heb![]()
Ja die is raakquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je gaat mailen dat je haar gaat neuken wel ja.
man, ik heb tranen in mn ogen van het lachenquote:
ik wou net zeggen ja, plaats zatquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
In een alfa past toch zeker ook wel een kinderstoelen anders pleuren we het kind toch in de kofferbak.
Kom nah
Ctrl+f5?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsmeis, je avatar verandert telkens van kleur, hoort dat zo of ben ik aan het doodgaan?
Het ligt aan je ogen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
von oranje word ielangzaam rood telkens
Samenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
zet ijsmeis en hugo samen in de SC en je krijgt een MSN gesprek.
Nee, alleen ijsmeis haar avatar!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is hier altijd dezelfde kleur oranje
Alexxx, je hebt een paupermonitor! [afbeelding]
[afbeelding]
Ja gewoon doen manquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef BoJo het volgende:
ik ga toch mailen![]()
ben te nieuwsgierig en anders knaagt het de hele nacht aan me![]()
Whahhaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik zie hem gewoon oranje heur!
kutwijfquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik zie hem gewoon oranje heur!
niet doen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef BoJo het volgende:
ik ga toch mailen![]()
ben te nieuwsgierig en anders knaagt het de hele nacht aan me![]()
oh je gaat het Euro songfestival kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
zo dan ga ik nu beneden kip eten en mn vrouwelijke (nichterige) kant ontplooien![]()
![]()
En nou?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:59 schreef Hugster het volgende:
Oeh nu zijn we hier bijna alleen lief [afbeelding] [afbeelding]
Denk je dat er iemand kijkt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nou? [afbeelding] [afbeelding] Zoenen? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Neequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Denk je dat er iemand kijkt? [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Ik moet zaterdag Chiel ophalen in belgie overdag. Hoop dat ik rond 20:00 - 21:00 zo'n beetje weer thuis ben. Dus ben wat later bij Sjoewequote:
HODFRDULLE!!!!1111!!!oneoenoneone!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag Chiel ophalen in belgie overdag. Hoop dat ik rond 20:00 - 21:00 zo'n beetje weer thuis ben. Dus ben wat later bij Sjoewe
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
Komop Huug, je kunt toch wel wat beters krijgen...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent het met me eens...?
[afbeelding]
Je bent inderdaad meer een scootertypjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:04 schreef ook_gek het volgende:
leuk van kijkduin naar scheveningen in de stromende regen fietsen
heb je je naam veranderd in Jaap?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:14 schreef ook_gek het volgende:
scooters doe ik niet meer aan. Ik rij me op zeker dood. Ben nog blij dat ik nog leef na die jaren scooter. Heb echt mogole dingen gedaan op dat ding
ik dacht altijd dat daar onze hersenen in zatenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Man man man, het word steeds erger hier.... Mannen die achter hun stijve lul aanlopen
BoJo.. Hugster...
Herman, beloof me dat je geen vriendin krijgt OK?
Ja baasquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Man man man, het word steeds erger hier.... Mannen die achter hun stijve lul aanlopen
BoJo.. Hugster...
Herman, beloof me dat je geen vriendin krijgt OK?
Ochtendsexquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Ik weet al waar ik wakker door werd. Mijn ouders.
* ijsmeis lacht je uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja baas
IK BEN GODVERDEGODVERZEIKENDNAT GEREGEND![]()
![]()
EN IK STERF NU VAN DE KOU
![]()
![]()
![]()
REGEN
![]()
![]()
[afbeelding]
Je bedoelt dat je niets beters weet, whehehehequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman slikt 34589 grafopmerkingen in en zegt "whehehehe"
[afbeelding]
en deze held wil graag mee op een zeilbootjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja baas
IK BEN GODVERDEGODVERZEIKENDNAT GEREGEND![]()
![]()
EN IK STERF NU VAN DE KOU
![]()
![]()
![]()
REGEN
![]()
![]()
[afbeelding]
dit weer geven ze toch aan voor de rest van je weekend?quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
dit weer geven ze toch aan voor de rest van je weekend?![]()
Ja maar dan hoef ik niet de hele dag opgesloten in een dom hok achter een computerscherm te zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
en deze held wil graag mee op een zeilbootje![]()
![]()
BBQ-en?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:54 schreef Hugster het volgende:
* Hugster gaat weinig weer-afhankelijke activiteiten uitvoeren dit weekend![]()
[afbeelding]
Nee, anders krijg ik morgen een hoek van die beerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niets beters weet, whehehehe
Let op je woorden iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, anders krijg ik morgen een hoek van die beer
[afbeelding]
Geen verrassende wending met deze vooruitzichtenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is al gedegradeerd tot frituren toch?
[afbeelding]
Nu wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
heeft.
en wist je dat nog niet?
[afbeelding]
Daar dwaal ik af en toe al rond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, de PUB-reeks wel wat voor jou. Me dunkt.
[afbeelding]
Dat kan. Zie ik eruit alsof me dat boeit?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar dwaal ik af en toe al rond.
Maar het niveau is daar stukken hoger dan hier hoor.
Nee, je ziet eruit als een kneus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan. Zie ik eruit alsof me dat boeit?
[afbeelding]
USSC *270*Iemand moet het doen he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
GEFELICITEERD
Wie/wat/waar..? VERTEL
[afbeelding]
thxquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:32 schreef Youp het volgende:
oke, dan is het goed.
mukie huis gekocht? gefeliciteerd iig
klinkt goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
USSC *270*Iemand moet het doen he.
3 slaapkamers, zolder volledig geisoleerd, badkamer met ligbad en douche, kelder, 2 opbergruimtes buiten in de tuin, waarvan 1 geisoleerd en te gebruiken als kantoor. Open haard en een redelijk grote woonkamer. dak vernieuwd in 97, Alle hardhouten kozijnen zijn vorig jaar nog vernieuwd en met dubbel glas. Overal rolluiken en een keuken die ook nog super nieuw is. ketel van 99 dus ik kan voorlopig ermee door
Mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 slaapkamers, zolder volledig geisoleerd, badkamer met ligbad en douche, kelder, 2 opbergruimtes buiten in de tuin, waarvan 1 geisoleerd en te gebruiken als kantoor. Open haard en een redelijk grote woonkamer. dak vernieuwd in 97, Alle hardhouten kozijnen zijn vorig jaar nog vernieuwd en met dubbel glas. Overal rolluiken en een keuken die ook nog super nieuw is. ketel van 99 dus ik kan voorlopig ermee door
GELUL!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:36 schreef vlad het volgende:
herman![]()
ik meen me ooit uit een ver verleden iets te herinneren over iemand die ging afstuderen en de netwerk kabel uit z'n pc trok om zich ten volle te kunnen wijden aan het bootjesvouwen. Wat een motivatie toen![]()
waar is dat gebleven?![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GELUL!Ik heb geen zin meer
[afbeelding]
kom ik toch mooi net op tijd binnen stappenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de BoJo manier
[afbeelding]
GunzZzzzZ!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom ik toch mooi net op tijd binnen stappen![]()
Vertel!![]()
6 straten bij mij vandaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ver bij waar je nu woont vandaan...? En wanneer krijg je de sleutel?
[afbeelding]
Dat is nog wel te overzien ja, 6 stratenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
6 straten bij mij vandaan
En de sleutel krijg ik zsm, aangezien de eigenaar al in zn nieuwe huis zit
Ken je hendig sjiek slippen jeweets!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
het gaat trouwens regenen wanneer ik op de Nordschleife ben...![]()
dat is ruk ehquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
oohhhquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfmoord d.m.v. een kogel.
Lijkt me niet heel diepzinnig allemaal
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:58 schreef BoJo het volgende:
Nep-allochtoonquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
oohhh![]()
ik las het op zijn hollands met de G van Klein Gunnewiek weet je wel![]()
Ik zit nu nog gehuurdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overzien ja, 6 straten
Lekker hoor allemaal! Je huidige huis is koop of huur...?
[afbeelding]
Ik heb geen frituurpanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is al gedegradeerd tot frituren toch?
[afbeelding]
van mij iets verderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is ruk eh
gelukkig is dat van hier <1,5 uur rijden
Netjes Mukie, ziet er zeer goed uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
eerst 2 uur nederland doorkruisenquote:
Sjoewiequote:
Als mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Netjes Mukie, ziet er zeer goed uit
En je hebt dezelfde badkamertegeltjes als mij zo te zien
Antiekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewie
Ik heb er hier een staan die al 2 jaar niet gebruikt is maar nog wel met het 2 jaar oude vet erin
[afbeelding]
We verzamelen morgen rond 13:00 in Venlo. En vanuit daar rijden we via binnendoor wegen naar de Ring. Ik ben benieuwd wat voor autos er nog meer meegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:06 schreef Youp het volgende:
[..]
eerst 2 uur nederland doorkruisen
ik rij hier binnen 5 minuten de duitse autobahn op, ideaal
net zo wie hunquote:
3 Suzuki Alto'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
We verzamelen morgen rond 13:00 in Venlo. En vanuit daar rijden we via binnendoor wegen naar de Ring. Ik ben benieuwd wat voor autos er nog meer meegaan![]()
Teringquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bruin worden doen de delletjes dan wel want 't vet is zo zwart als teer
[afbeelding]
ah een tourtochtjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
We verzamelen morgen rond 13:00 in Venlo. En vanuit daar rijden we via binnendoor wegen naar de Ring. Ik ben benieuwd wat voor autos er nog meer meegaan![]()
je hebt geen kogel nodig danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bruin worden doen de delletjes dan wel want 't vet is zo zwart als teer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
Heren bij deze, zodra ik erin zit en ut is klaar, komt er een ptameet bij mij
Taalnaziquote:
ja zeg ik blijf tyfus einden rijdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
Pure decoratiequote:
Dat hele gebied is mooi om te touren jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ah een tourtochtjerond de ring kan je mooi touren
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
je moest je auto opgeven bij het inschrijven dus ik denk dat ze daar wel op gelet hebben bij Autovisiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
3 Suzuki Alto's
10 Sjonnie mobielen
en de Beuajeauxcruiser
[afbeelding]
ik wil met de motor.... nadeel is dat mijn motor daar niet zo geschikt voor isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hele gebied is mooi om te touren ja
Ik ga later dit jaar met wat vrienden een weekje naar Cochem om daar wat van de omgeving en de ring te genieten.
dat lijkt meer op een smerige pedaalemmerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:18 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens herman, ziet het er zoiets uit?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
ONZE COMMERCIAL KWAM NET VOORBIJ![]()
W00t w00t w00t
[afbeelding]
Je hebt een race/off-roadmotor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil met de motor.... nadeel is dat mijn motor daar niet zo geschikt voor is
ik heb hem gister weer op mogen halen btw
met een racemotor was het juist wel te doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt een race/off-roadmotor?
Een van mijn motorrijdende collega's is ook helemaal verknocht aan die streek
Erger denk ik, heb hem al 1,5 jaar niet open gehad ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:18 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens herman, ziet het er zoiets uit?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erger denk ik, heb hem al 1,5 jaar niet open gehad ofzo
[afbeelding]
jij bent wat vergeten tegen me te vertellen hoor ik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Sjoewe het volgende:
ONZE COMMERCIAL KWAM NET VOORBIJ![]()
W00t w00t w00t
[afbeelding]
Op Msn ok? Want ik ben al op mn vingers getikt dat ik teveel op internet heb gezet, ivm google enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij bent wat vergeten tegen me te vertellen hoor ik?![]()
Vertel vertel alles
studentenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zullen sowieso de toko moeten reinigen voor er een ander inmag denk ik
[afbeelding]
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op Msn ok? Want ik ben al op mn vingers getikt dat ik teveel op internet heb gezet, ivm google enzo
[afbeelding]
Niet normaal, gewoon weg abnormaal, tis toch niet te gleuveeeeeeeeeeeeehquote:
niet alleen jijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij, daar moest ik vanmorgen doorheen
[afbeelding]
Nostalgiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet normaal, gewoon weg abnormaal, tis toch niet te gleuveeeeeeeeeeeeeh
[afbeelding]
Dat zal bestquote:
Je kreeg 'm niet verkocht?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best
Maar normaal kom ik altijd 100en fietsers tegen, en vanmorgen geeneen
En dit kloteweer net nu de kadetillac bij de Kwikfit staat
[afbeelding]
daarom ben ik ook met de motor gegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best
Maar normaal kom ik altijd 100en fietsers tegen, en vanmorgen geeneen
En dit kloteweer net nu de kadetillac bij de Kwikfit staat
[afbeelding]
Wanneer bout je dat leuke auto'tje van je nou weer eens in elkaar, mafkeesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Youp het volgende:
[..]
daarom ben ik ook met de motor gegaant zijn maar 10 minuutjes fietsen van thuis uit maarja dat kon ik toch echt niet opbrengen
Jawel, maar hij wilde een nieuwe APK erbij. Als hij daar doorheen komt hebben we er geld op verdientquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kreeg 'm niet verkocht?![]()
[afbeelding]
ben ik gister nog mee bezig geweest maar dan past er weer eens iets niet of dan heb ik de materialen weer niet en dan ga ik naar de winkel en haal ik weer wat en dan lukt het nog niet en dan erger ik me en dan kap ik er weer even mee.... ik zou al bij een kerel langs zijn geweest die me zou helpen (ex collega van BMW en mede klassieke BMW liefhebber, die kende ik al van voor mn stage) maar die heeft het telkens te druk met zn gebeun... moet maar eens een duidelijke afspraak met m maken..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer bout je dat leuke auto'tje van je nou weer eens in elkaar, mafkees
[afbeelding]
lasterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:46 schreef Youp het volgende:
[..]
ben ik gister nog mee bezig geweest maar dan past er weer eens iets niet of dan heb ik de materialen weer niet en dan ga ik naar de winkel en haal ik weer wat en dan lukt het nog niet en dan erger ik me en dan kap ik er weer even mee.... ik zou al bij een kerel langs zijn geweest die me zou helpen (ex collega van BMW en mede klassieke BMW liefhebber, die kende ik al van voor mn stage) maar die heeft het telkens te druk met zn gebeun... moet maar eens een duidelijke afspraak met m maken..
maargoed als dat ding af is ga ik er nog niet mee door de regen rijden![]()
misschien verkoop ik hem zelfs wel
Same here, maar lange termijn planquote:
Vertelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:55 schreef Youp het volgende:
dat gerotzooi met onze circuit astra heeft me voorgoed verpest
Mits op basis van een 190 2.3 16Vquote:
[Project] Opel Astra F GT [Deel 2]quote:
count me outquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mits op basis van een 190 2.3 16V
[afbeelding]
quote:
Ik kan zo aan een kant en klare 75 komen voor jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
ohja krijgen we dat gezeik weer dat iedereen een andere auto wil als ring racer
ik charter iemand anders wel met smaak![]()
Een MG ZS!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
ik charter mensen die alleen maar zo snel mogelijk willen gaan en het uiterlijk voor lief nemenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef BoJo het volgende:
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik heb het er af en toe met mijn broertje over (niet alleen ring-racer, ook circuits...), maar het blijft voorlopig idd nog bij leuke plannen voor later. De kosten vallen op zich mee, maar we zitten nogal met praktische punten als sleutelruimte, opslag en vervoer.
Ik zal hem zo eens doorlezenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef Youp het volgende:
[..]
[Project] Opel Astra F GT [Deel 2]
schoolprojectalleen de afgelopen paar weken even niet meer geupdate omdat we minder aan het werken zijn in de praktijk en we nog een week vakantie gehad hebben.... maar nieuwe updates volgen nog wel wanneer er weer wat gedaan word
moet je je even de tijd nemen en dan deel 1 een beetje globaal lezen en vooral de foto's kijken, is het leukstequote:
kwante kosta en wat voor motor?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan zo aan een kant en klare 75 komen voor je
[afbeelding]
voor de Ring moet ie sowieso op kenteken staanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
op kenteken laten staan, ben je meteen van het vervoer probleem af
begin dan met een oudere bmw (en niet alleen omdat ik gek ben van bmw hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat je in het begin niet te hoog moet inzetten, maar zoals de locals een leuke Golf GTI zoeken, die strippen, kooitje + kuipje erin en gaan.
[afbeelding]
dan word het eens tijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
kwante kosta en wat voor motor?![]()
ik zou best een achterwiel aangedreven auto willen voor een keertje, die heb ik nog niet gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |