1 of andere vage gast, die schijnt steeds van zulke goedkope autootjes te kopen tot ze stuk gaan en dan weer opzoek gaat naar de volgendequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
held!
vertel? een ali met horloges? iemand met een spuitbus oranje verf? een argeloze studente?
kan je me niet matsen danquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
die van lipje was mooier
en hierom vind ik bouwmachines zo gaaf
ringracer kopenquote:
voorspelbaarquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef lipje het volgende:
heb je de volle 300 euro gevangen trouwens?
nee de helftquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:19 schreef lipje het volgende:
heb je de volle 300 euro gevangen trouwens?
heb vandaag idd een tank leeg gereden bijnaquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hij gaat zo tanken en dan is ie het weer kwijt
mietjequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:48 schreef M5 het volgende:
Nee geen interesse![]()
Maar bedankt voor 't aanbod![]()
wheheh. dus die dealer mag blij zijn dat ie nog een VW dealer is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
wat een heerlijk dag vandaag![]()
bora kapt er weer mee![]()
24uurs dienst van vw gebeld, zaak doorgekeken en blijkt dat gewoon de complete ecu het niet meer deed![]()
wachten op een sleepwagen om vervolgens bij een dealer te komen die mij GEEN tijdelijke auto kon geven omdat ik geen klant bij hun washoerezonen
hop pon gebeld, verhaal uitgelegd, mijn baas flink pissig.....vervolgens de desbetreffende hoofd aan de tel gegeven waarna ik hem alleen maar sorry sorry hoorde zeggen![]()
![]()
![]()
nouja toen eindelijk een golf 5 meekregen om weer terug naar werk te komen![]()
klantbehandeling is zeker 100% prut bij hunquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
wheheh. dus die dealer mag blij zijn dat ie nog een VW dealer is?
ik ga bij alfa werkenquote:
tijdelijk verstandsverliesquote:
was ze zo erg danquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef BoJo het volgende:ik krijg een email van een ex die ik al jaren niet gesproken heb, met eronder: "P.S. ik hoop dat je me niet vergeten bent"
![]()
ik ga het er maar ff vanaf fietsen![]()
Golf 5quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
wat een heerlijk dag vandaag![]()
bora kapt er weer mee![]()
24uurs dienst van vw gebeld, zaak doorgekeken en blijkt dat gewoon de complete ecu het niet meer deed![]()
wachten op een sleepwagen om vervolgens bij een dealer te komen die mij GEEN tijdelijke auto kon geven omdat ik geen klant bij hun washoerezonen
hop pon gebeld, verhaal uitgelegd, mijn baas flink pissig.....vervolgens de desbetreffende hoofd aan de tel gegeven waarna ik hem alleen maar sorry sorry hoorde zeggen![]()
![]()
![]()
nouja toen eindelijk een golf 5 meekregen om weer terug naar werk te komen![]()
bij sommige dealers is het idd een potjequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Golf 5
Als ik jou verhalen zo lees is het een grote teringbende bij VAG he?
Jensma heeft ongetwijfeld een reputaitequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij sommige dealers is het idd een potje![]()
* Alfisti is erquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
EN het Songfestival is er voor, dus wie nu niet in de SC is, is een HOMO!
zou het niet weten ben er ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jensma heeft ongetwijfeld een reputaite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |