Waarom staat de W123 daar niet bij al svoorbeeld?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
WHAHAHAHAHA en dan mag Negerzoen niet meer?![]()
Oja ik ging weg![]()
[afbeelding]
elke eerste zaterdag van de maand in loosduinen achter de macquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben ook gevraagd op een USA car meet te komen, maar ze is vergeten te vertellen waar en wanneer het is
ja dat zeg je elke eerste zaterdag van de maandquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke eerste zaterdag van de maand in loosduinen achter de mac
+7 Scherpquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat had inderdaad zo zn bijnaam kunnen zijn met als zn ik verveel me posts
Ben je al onderweg ja?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker je bezoek vermaken kuthoer
[afbeelding]
weet niet wat jij gebruikt maar stop er mee. Je gaat er heel lijp van denken en raakt de tijd en dag er van kwijtquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dat zeg je elke eerste zaterdag van de maand
Alleen als jij dat wil natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wil je een aanzoek van me krijgen dan?
[afbeelding]
heb je het er dan nog vaker over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet wat jij gebruikt maar stop er mee. Je gaat er heel lijp van denken en raakt de tijd en dag er van kwijt
Dat verklaart het een en anderquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bekijk m'n profiel eens
[afbeelding]
al maanden niet meer manquote:
Oke, een uurtje. Want dan ben je er vast.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten [afbeelding]
[afbeelding]
omg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ÉÉN keer heb ik mijn goede camera niet bij me... en voor het eerst weigert mn oude camera dienst...
op zich niet erg..
MAAR ER STOND GODVERIDKKE EEN DMC DELOREAN VORO MN NEUS TE POSEREN IN HET WILD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ik heb een soort taakstraf omdat ik een bijstandsuitkering krijg
Je wil erg graag eh?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, een uurtje. Want dan ben je er vast.
Tot zo![]()
Hoeveel uur? ik heb 6 maandne gekregen. Werkloos zijn is nu eenmaal een grote misdaad in Nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me heeft ook een taakstraf gekregen maar dan voor het ter plekke mishandelen en het daarna opsluiten en gevangen houden in eigen auto van diegene die hem slechte zooi verkocht had op een grote houseparty
[afbeelding]
240 uur. Een schijntje vergeleken met jou dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoeveel uur? ik heb 6 maandne gekregen. Werkloos zijn is nu eenmaal een grote misdaad in Nederland
Mara goed nieuws: Ik kan toch naar Amsterdam zaterdag![]()
Als het weer een beetje meezit gok ik op 500 foto's![]()
En nu dellenwraps eten
Waarom moet je dan tussen de woudies instaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. mara straks niet meer. met terugwerkende kracht vanaf 2-1-2006
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het wachten op die kerel die mijn 205 komt kopen![]()
hij is nu onderweg vanuit de sportschool met de metroquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Hoe laat staat dat geplanned?![]()
Je moet zes maanden met woudies meelopen omdat je werkloos bent?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoeveel uur? ik heb 6 maandne gekregen. Werkloos zijn is nu eenmaal een grote misdaad in Nederland
ik beuk hem zo op z'n bek hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe lieve mensen![]()
Bo eens sportschool type moet je niet belazeren he, want dan kunnen we deze zomer niet meer naar de ring met jouw alfa![]()
Selechte ervaringen mee? Denk je een 16 jarig mokkel te hebben is het de 41 jarige moederquote:
Whehehe, mijn moeder weet niet eens hoe ze een computer op moet startenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Selechte ervaringen mee? Denk je een 16 jarig mokkel te hebben is het de 41 jarige moeder
held!quote:
quote:
jaartje gratis naar de sportschool?quote:vertel? een ali met horloges? iemand met een spuitbus oranje verf? een argeloze studente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |