Als je zo'n oranje pak aan moet, EIS ik een fotoquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof het wel jaIk moet morgen bellen voor een afspraak
Hoezo, dat kan nu ook welquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je zo'n oranje pak aan moet, EIS ik een foto![]()
[afbeelding]
Nee, dat is de Mini-Transatquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is echt Parijs-Dakar op het water he?
Ist zoeen roflpak van de gemeentje met van die reflecterende lollerstrepen jeweetsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, dat kan nu ook welIk heb nog tassen vol oranje pakken op zolder liggen, van mn Vitens periode. Of dacht je dat ik in mn nette kloffie in de asbestbak ging staan dansen?
Voor op BB? Puikquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
Alex:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Neequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ist zoeen roflpak van de gemeentje met van die reflecterende lollerstrepen jeweets
[afbeelding]
Dan zou ik Jacco mailen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor op BB? Puik[afbeelding]
Deze kan ook zo naar de hippieautomeet
Heeft iemand hier btw ervaring met automeets organiseren? Ik heb het oot eens gedaan voor school, maar daar heb ik toen niet zo mn best op gedaan, omdat de meet zelf toch nooit zou komen
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voilaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor op BB? Puik[afbeelding]
Deze kan ook zo naar de hippieautomeet
Heeft iemand hier btw ervaring met automeets organiseren? Ik heb het oot eens gedaan voor school, maar daar heb ik toen niet zo mn best op gedaan, omdat de meet zelf toch nooit zou komen
Ja, 10 auto's die komen is heus niet veelquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voila
Jacco doet sjonnenbakkenmeets, dit word een hippiemeet he? Straks wil ie dan nog zn Saailine showen hier op de dorpscampingquote:
De camping van Cornjumquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voila
Als of het organisatorisch kader anders is voor hippie auto's bevooroordeelde hokjesgeest dat je bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jacco doet sjonnenbakkenmeets, dit word een hippiemeet he? Straks wil ie dan nog zn Saailine showen hier op de dorpscamping
Tjabbo heeft altijd veel met de PTA meetings gedaan volgens mijquote:
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als of het organisatorisch kader anders is voor hippie auto's bevooroordeelde hokjesgeest dat je bent
[afbeelding]
Precies Alex dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.
*gilt*quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Hugster het volgende:
ik doe ook nog eens een kijkje om het hoekje nemen hier
[afbeelding]
en ordi ordi dellen op de kapquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.
Als ik ooit een W123 hebt bouw ik een frituurpan in de kofferquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ordi ordi dellen op de kap![]()
en een wet t-shirt contest
en een DB-dragzowel voor uitlaatgeluid (t0n
) als voor ICE (Sounddragon
)
[afbeelding]
Oh ja, en wat Jugo zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ordi ordi dellen op de kap![]()
en een wet t-shirt contest
en een DB-dragzowel voor uitlaatgeluid (t0n
) als voor ICE (Sounddragon
)
[afbeelding]
Maar die hebben altijd lelijk schaamhaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ho hippievrouwen lopen al in hun blote reet zonder dat je ze moet betalen eh
Nouu.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
zo eng ben ik niet, dat weet jij ook wel
[afbeelding]
niet alleen schaamhaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die hebben altijd lelijk schaamhaar![]()
ze zijn alleen fucking lelijk, uitgezakt, uitgewoond en uitgeleefdquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ho hippievrouwen lopen al in hun blote reet zonder dat je ze moet betalen eh
Een egte Maikuul zou op de Peuzjowhé Foxxxxy gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga op de lollerfiets naar je Bilt slippen je weets
[afbeelding]
En dat zijn dan alleen nog maar de gevallen die ook daadwerkelijk als vrouw geboren zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze zijn alleen fucking lelijk, uitgezakt, uitgewoond en uitgeleefd
[afbeelding]
ja treurigquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zijn dan alleen nog maar de gevallen die ook daadwerkelijk als vrouw geboren zijn.
en hoe klinkt hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BoJo het volgende:
was lache bij EPS... alleen is het best een tering eind rijden dat Hoogezand![]()
ben nog gezellie in Heiteland geweest![]()
![]()
heitelânquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BoJo het volgende:
was lache bij EPS... alleen is het best een tering eind rijden dat Hoogezand![]()
ben nog gezellie in Heiteland geweest![]()
![]()
niet veel anders hoor, maar daar ging het niet om. Sound pipe van Supersprint is vervangen door die van EPS die wel goed aansluit op de einddemper waardoor die goed eronder komt te liggen en niet meer rammelt. Enige kutte is dat die no name einddemper toch iets scheef gemaakt is, en ik het niet zag zitten om voor 200 euro extra hem die eind demper te laten open snijden etc.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en hoe klinkt het
En wat heb je met je oude soundpipe gedaan?
man het was al een tering eindquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heitelân
en niet eens even langs gekomen?
oh wacht ik was er niet eens
is heul veul om rijden manquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kon dat laatste stukkie dus ook wl eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |