quote:Een tragisch ongeluk aan boord van de
ABN AMRO 2 heeft het leven gekost aan
bemanningslid Hans Horrevoets.
De 32-jarige zeezeiler is tijdens de
zevende etappe van de Volvo Ocean Race
bij hoge golfslag overboord geslagen en
daarbij vermoedelijk buiten bewustzijn
geraakt.De bemanning keerde direct het
schip.Nadat Horrevoets was gevonden en
aan boord gebracht,bleken de pogingen
om hem te reanimeren vergeefs.
Horrevoets was zeer ervaren.Hij deed in
1997/98 aan boord van de Brunel mee aan
de Whitbread Race.Voor de talentenboot
ABN AMRO 2 zou hij alleen de bemanning
selecteren.Hij stapte zelf aan boord,
nadat twee man waren afgehaakt.
Nou is er wel een andere donkerblauwe R600 die tussen Dr88-Groningen pendelt, dus die is waarschijnlijk gepwnedquote:Johan,
Zag ik jouw stilstaan op de vluchtstrook met een motormuis erbij?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:45 schreef Paladijn het volgende:
k @ collega
[..]
Nou is er wel een andere donkerblauwe R600 die tussen Dr88-Groningen pendelt, dus die is waarschijnlijk gepwned
quote:
Echt gaar dit manquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hint: nu is er wel een plaatsje vrij voor je![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hint: nu is er wel een plaatsje vrij voor je![]()
'morgen, mr. ABSquote:
Ja natuurlijk ben je je daar bewust van, maar dat ben je ook als je in een F1 wagen stapt, als het dan eenmaal gebeurt wil het niet zeggen dat het oke is toch of wel...?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]Erg jammer natuurlijk, maar je bent je wel bewust van het risico als je aan boord stapt in zo'n race.
Was je echt van plan zelf mee te gaan Herman?
waarom krijg ik hierbij het idee alsof je denkt dat je je zo even kan aanmelden en bij zo'n boot kan opstappen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]Erg jammer natuurlijk, maar je bent je wel bewust van het risico als je aan boord stapt in zo'n race.
Was je echt van plan zelf mee te gaan Herman?
2 na mooiste ding voor mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je je daar bewust van, maar dat ben je ook als je in een F1 wagen stapt, als het dan eenmaal gebeurt wil het niet zeggen dat het oke is toch of wel...?
En als ik ooit de kans krijg ga ik ZEKER mee jaDat is echt een van de mooiste dingen die mij zou kunnen overkomen
[afbeelding]
Volgens mij denkt hij dat het net is als bij de optimistjes vroeger, ja hoi, ik kom ff meedoenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom krijg ik hierbij het idee alsof je denkt dat je je zo even kan aanmelden en bij zo'n boot kan opstappen?![]()
Nee, ik ga weer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En....? Is het wat?
[afbeelding]
Mja, die gasten doen het full-time eh. Dat is een beetje het probleem voor mij...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
2 na mooiste ding voor mij![]()
maar kwestie van veel trainenen de juiste kakkers mensen kennen
![]()
optimistjesquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat het net is als bij de optimistjes vroeger, ja hoi, ik kom ff meedoen
[afbeelding]
Meesterlijke bootjes om het in te lerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
optimistjesgeweldig was dat. bij de camping van m'n ouders houden ze altijd wedstrijden. en toen ik van dezelfde leeftijd was, had ik een zeilbootje dat sneller was dan die optimistjes. dus ik ging altijd voor ze uit zeilen
lui steeds pissig enzo
![]()
heb er nog nooit in gezeildquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meesterlijke bootjes om het in te leren
Zeil daar al vanaf m'n 6e in. Later ook les in gegeven enzo... En met windkracht 7 in zo'n ding is trouwens nog steeds humor![]()
Al zit je wel ff opgevouwen
[afbeelding]
Ik heb optimistjes verslonden als boterhammenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:45 schreef vlad het volgende:
[..]
heb er nog nooit in gezeildik heb vanaf m'n vijfde een omega gehad (zeil+roei+motor bootje)
![]()
heb die gewoon 10 jaar gehad![]()
Wat verschrikkelijk ;'(quote:
Joah, maar als je achteruitvaart en de gaskabel breekt en je klapt achteruit tegen een ander schip met zo'n optimist in de davids dan blijft er niet veel over ehquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef vlad het volgende:
hoe krijgt ie dat?die dingen zijn nog best robuust toch?
wel tof om les te geven btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |