Het was meer een relativering... zoals je al aangeeft, met autoraces heb je hetzelfde dilemma. Ik denk dat dat ook wat bijdraagt aan de charme van dit soort sporten. Het is erg sneu natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je je daar bewust van, maar dat ben je ook als je in een F1 wagen stapt, als het dan eenmaal gebeurt wil het niet zeggen dat het oke is toch of wel...?
En als ik ooit de kans krijg ga ik ZEKER mee jaDat is echt een van de mooiste dingen die mij zou kunnen overkomen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom krijg ik hierbij het idee alsof je denkt dat je je zo even kan aanmelden en bij zo'n boot kan opstappen?![]()
Wat zijn assumpties toch vervelend he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat het net is als bij de optimistjes vroeger, ja hoi, ik kom ff meedoen
[afbeelding]
Bekijk m'n profiel eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat zijn assumpties toch vervelend he?
Gezien je zo into boten bent en de opmerking van Vlad ging ik ervanuit dat je er professioneel mee bezig was
same samequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
Toestand stabiel...
Met jou dan?
[afbeelding]
Ja en effe bij mn ouwe op z'n werk koffie geleutquote:
Da's ook altijd gezellig jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en effe bij mn ouwe op z'n werk koffie geleut
[afbeelding]
En naast de squashbaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's ook altijd gezellig ja
En vlakbij natuurlijk voor jou...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |