Als je zo'n oranje pak aan moet, EIS ik een fotoquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof het wel jaIk moet morgen bellen voor een afspraak
Hoezo, dat kan nu ook welquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je zo'n oranje pak aan moet, EIS ik een foto![]()
[afbeelding]
Nee, dat is de Mini-Transatquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is echt Parijs-Dakar op het water he?
Ist zoeen roflpak van de gemeentje met van die reflecterende lollerstrepen jeweetsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, dat kan nu ook welIk heb nog tassen vol oranje pakken op zolder liggen, van mn Vitens periode. Of dacht je dat ik in mn nette kloffie in de asbestbak ging staan dansen?
Voor op BB? Puikquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
Alex:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Neequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ist zoeen roflpak van de gemeentje met van die reflecterende lollerstrepen jeweets
[afbeelding]
Dan zou ik Jacco mailen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor op BB? Puik[afbeelding]
Deze kan ook zo naar de hippieautomeet
Heeft iemand hier btw ervaring met automeets organiseren? Ik heb het oot eens gedaan voor school, maar daar heb ik toen niet zo mn best op gedaan, omdat de meet zelf toch nooit zou komen
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voilaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor op BB? Puik[afbeelding]
Deze kan ook zo naar de hippieautomeet
Heeft iemand hier btw ervaring met automeets organiseren? Ik heb het oot eens gedaan voor school, maar daar heb ik toen niet zo mn best op gedaan, omdat de meet zelf toch nooit zou komen
Ja, 10 auto's die komen is heus niet veelquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voila
Jacco doet sjonnenbakkenmeets, dit word een hippiemeet he? Straks wil ie dan nog zn Saailine showen hier op de dorpscampingquote:
De camping van Cornjumquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voila
Als of het organisatorisch kader anders is voor hippie auto's bevooroordeelde hokjesgeest dat je bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jacco doet sjonnenbakkenmeets, dit word een hippiemeet he? Straks wil ie dan nog zn Saailine showen hier op de dorpscamping
Tjabbo heeft altijd veel met de PTA meetings gedaan volgens mijquote:
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als of het organisatorisch kader anders is voor hippie auto's bevooroordeelde hokjesgeest dat je bent
[afbeelding]
Precies Alex dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.
*gilt*quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Hugster het volgende:
ik doe ook nog eens een kijkje om het hoekje nemen hier
[afbeelding]
en ordi ordi dellen op de kapquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |