Je vergeet de VAG dealers in Leeuwarden, drachten en Groningen voor het gemak?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Jensma heeft ongetwijfeld een reputaite
Houden zo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het niet weten ben er ook nog nooit geweest
Bourguignon is matig, maar niet zo blegh als Jensma.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet de VAG dealers in Leeuwarden, drachten en Groningen voor het gemak?
hehe, zal eens kijken als ik morgen wat kan vinden kwa dealeronderzoekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hebben hier i de regio nogal een reputatie
Die VW dealer hier in de buurt heeft ook een reputatie. Maar dat geld ook voor andere merkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe, zal eens kijken als ik morgen wat kan vinden kwa dealeronderzoeken![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe, zal eens kijken als ik morgen wat kan vinden kwa dealeronderzoeken![]()
linkje, kan me hem me zo niet herrinerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Heb je de foto's van die Audi Coupe gezien die ik daar gemaakt heb?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
linkje, kan me hem me zo niet herrineren

dankje, hoef ik het niet van Alfisti's Alfa af te gaan rukkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx overhandigd de duct tape
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif]afbeelding][afbeelding][/url]
Er stonden nog beroerder auto'squote:
Twee mogelijkheden:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
ex wel of niet terug mailen?![]()
dit is overigens die ene die op ons 20ste al begon over kinderen enzo![]()
aan de andere kant misschien is ze al getrouwd en heeft ze kids en vind ze het gewoon leuk om contact te hebben...
hmm what to do![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, moeilijke keus dus.
Mailen what the hell ze van plan isquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
aan de andere kant misschien is ze al getrouwd en heeft ze kids en vind ze het gewoon leuk om contact te hebben...
hmm what to do![]()

Mail nou maar gewoonquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
hmm what to do![]()
oh ja zeker wel...als er iets is wat ik geleerd hebquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mail nou maar gewoonDaar zit niet meteen een verplichting aan vast.
zij zwanger, hij de alfa inleverenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
mailen = neuken
en ik moet het nog in het Servisch doen ook... en das nogal roestig nu (geen Alfa grappen)quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
terugmailen: this message could not be deliverd, tyft een end op kutwijf
1.4 met achter opquote:
Als je gaat mailen dat je haar gaat neuken wel ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh ja zeker wel...als er iets is wat ik geleerd heb![]()
Ja die is raakquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je gaat mailen dat je haar gaat neuken wel ja.
man, ik heb tranen in mn ogen van het lachenquote:
ik wou net zeggen ja, plaats zatquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
In een alfa past toch zeker ook wel een kinderstoelen anders pleuren we het kind toch in de kofferbak.
Kom nah
Ctrl+f5?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsmeis, je avatar verandert telkens van kleur, hoort dat zo of ben ik aan het doodgaan?
Het ligt aan je ogen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
von oranje word ielangzaam rood telkens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |