Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef BoJo het volgende:
of ben ik jullie Peu Bash feestje nu aan het verpesten?![]()
deftones zijn goed (live)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Wat zijn de Detones toch een fucking meesterlijke band![]()
10 juni in Tivoli, maar 27 euro is wel veel geld
[afbeelding]
Je kent de klassieker toch nog wel van de kleding die voor de foto in de serre hing?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef BoJo het volgende:
of ben ik jullie Peu Bash feestje nu aan het verpesten?![]()
sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
Bo stop eens met verdedigen
[afbeelding]
nee ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je kent de klassieker toch nog wel van de kleding die voor de foto in de serre hing?
[afbeelding]
dacht ik alquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
dacht ik alWat is er met je geheugen?
Peu poste een pic van een colbert en een jas ofzo die hingen in de serre. En toen poste hij er direct bij "Maar in het echt zijn onze tuin en serre veel groter dan hier op de fotoJemig wat maken die foto's alles klein zeg
Dit loopt nog zoveel meter door en dat zooveel
"
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef BoJo het volgende:
en ohja m'n ex wil niet mailen maar per se msnen...dan heb ik geen tijd om na te denken over mijn antwoorden. Dat weet ze, de sekreet![]()

dat weet ik niet... dat merk ik de eerst volgende keer op msn welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een dom gelul zeg [afbeelding]
Is ze wel op jacht weer?
[afbeelding]
wel half in het buitenland, bij alexxx, maar nee.. bedoelde natuurlijk uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont in Duitsland?
[afbeelding]
ik dacht dat je dat juist wel wildequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef M5 het volgende:
Zo, voor de tweede dag op 'n rij eerder naar huis, maar wel weekend
En ik hoef niet naar de Luchtmacht in september![]()
Wel een dominante trien of wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat weet ik niet... dat merk ik de eerst volgende keer op msn wel![]()
"Zelfs op vrijdagmiddag nog werk te verrichten" ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wel half in het buitenland, bij alexxx, maar nee.. bedoelde natuurlijk uit
Zit zelfs op vrijdagmiddag nog werk te verrichten gezien mijn vakantie volgende week, dus spam soms wat te snel @ fok
* Paladijn kende hem ook nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
dacht ik alWat is er met je geheugen?
Peu poste een pic van een colbert en een jas ofzo die hingen in de serre. En toen poste hij er direct bij "Maar in het echt zijn onze tuin en serre veel groter dan hier op de fotoJemig wat maken die foto's alles klein zeg
Dit loopt nog zoveel meter door en dat zooveel
"
[afbeelding]
Mja. toen ik soliciteerde wel, nu ik weet wat je op de KMA moet doen (oud klasgenoot van me zit daar nu) en gezien het feit dat ik niet weet wat ik na de KMA moet gaan doen niet meer. En nu heeft de Luchtmacht in hun oneindige wijsheid besloten om mij niet te selecteren uit het aantal solicitanten dat ze hadden (meer solicitanten dan vacatures). Dus ik vind het helemaal niet erg dat ze daar 2 1/2 maand later nog mee komen aan kakken.quote:
nee, de helft van mijn collega's hangt momenteel wat muziek te luisterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Zelfs op vrijdagmiddag nog werk te verrichten" ?
Normaal zit je de hele dag aan je penis te trekken?
[afbeelding]
dominant mjahquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wel een dominante trien of wat?
Woont ze in NL?
[afbeelding]
ja maar jij bent ook een n00b natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn kende hem ook niet
Mijn tuin lijkt tenminste groter op foto's dan ie in werkelijkheid is
Je werkt bij de overheid?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, de helft van mijn collega's hangt momenteel wat muziek te luisteren
Maar moet nog even wat dingen afronden voor ik over'n half uur op vakantie ga...
* BoJo zit ook muziek te luisterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, de helft van mijn collega's hangt momenteel wat muziek te luisteren
Maar moet nog even wat dingen afronden voor ik over'n half uur op vakantie ga...
Man waar maak je je zorgen over bij dat terugmailenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
dominant mjah![]()
Nee ze woont in Geneve..tenminste de laatste keer dat ik haar sprak![]()
Dit is die ex van toen ik in Duitsland woonde.
Echt nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef Fugie het volgende:
ijsmeis vind ze vast wel tof, daar doet peu het dan ook voor volgens mij
Nee, maar daar wel veel klanten (die dus niet aanwezig zijn, etc.)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je werkt bij de overheid?
[afbeelding]
16" voor onder de opelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet![]()
![]()
Zoals ik al zei, ik heb een setje gratis velgen voor je, we moeten er vanaf![]()
ja das ook wel weer zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Man waar maak je je zorgen over bij dat terugmailen
Daar moet je pas over nadenken als het vervelend kan gaan worden qua langskomen/tegenkomen/stalking![]()
Gewoon aanhoren
[afbeelding]
je vergeet te vermelden dat ik weer bijna ben overledenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, Hugo en Anne getrouwd, BoJo nieuwe Alfa, Fugie is weer gecrashed, Lex heeft rijles, Sjoewe binnenkort ook, Fwnk heeft foto's van z'n penis gemailed, enz enz enz.
Nee dus
[afbeelding]
gisteravond ben ik door de torentrans gereden in mijn postbolide jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef M5 het volgende:
[..]
eeh, reed jij gisteren rond in een rood PTT wagentje?
dan heb ik je dus gespotquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
gisteravond ben ik door de torentrans gereden in mijn postbolide ja
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das ook wel weer zo![]()
ze had toen wel een lekker lichaam dus ze mag wel even een weekendje komen straks in December![]()
moet wel ff een extra kussensloop voor d'r kop klaarleggen dan![]()
Wat heb jij geflikt dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:00 schreef Youp het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat ik weer bijna ben overleden
v for vendetta was wel lache btw
hehquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neem je niet al een 2 persoonsbed?
[afbeelding]
met de motor ja...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met de motor?
Hoe is het afgelopen?
[afbeelding]
Eurekaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wie weet wat er staat krijgt een snoepje:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |