Ook fout!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij nader inzien. Nokia, Connecting People![]()
![]()
ik weet het nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
zie edit![]()
maar ik hoef geen snoepje, geef maar aan Hugo...die zit nog in de groei.![]()
ja daar was ik al achter, we praten langs elkaar heenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
Jij krijgt heul geen snoepje, want je hebt het nog niet geraden
^^^ with stupidquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
hallo piet! je kan het ook overdrijven he
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
hallo piet! je kan het ook overdrijven he
toch tijd dat die ijskappen smelten... ik zit hier toch hoog en droogquote:
dus ik krijg jou geen gassysteem aangesmeerd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef Youp het volgende:
[..]
toch tijd dat die ijskappen smelten... ik zit hier toch hoog en droogen een warmer klimaat is zeker welkom
verkoop je gas?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
[..]
dus ik krijg jou geen gassysteem aangesmeerd?![]()
Ben bang dat ik dan verdrinkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef Youp het volgende:
[..]
toch tijd dat die ijskappen smelten... ik zit hier toch hoog en droogen een warmer klimaat is zeker welkom
crap dan krijgen we natuurlijk ook een hele boel immigranten hier in limburgquote:
volvo is toevallig een grote klant van ons voor het aardgassysteemquote:
jaja dat jaquote:
flikker je benzinetank eruit samen met je reservewiel. dan valt de lompheid wel meequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja dat ja
maar nee dat krijg je me (nog) niet aangesmeerdten eerste gaat het nieteens op mijn auto en ten tweede wil ik dat extra gewicht van zo'n lompe tank niet.
wanneer ik een oude amerikaan heb zal ik er eens over denkenword hij natuurlijk wel aangepast op het rijden op gas (meer compressie ed.)
Ligt er aan hoe ver het water gaat stijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:56 schreef Youp het volgende:
[..]
crap dan krijgen we natuurlijk ook een hele boel immigranten hier in limburg
dan zitten we nog altijd met punt 1, dat het simpelweg niet mogelijk is op mijn autoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
flikker je benzinetank eruit samen met je reservewiel. dan valt de lompheid wel mee![]()
ideaal!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe ver het water gaat stijgenmisschien ligt ons huis dan in 1x aan de kust
![]()
op die bmw van je?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef Youp het volgende:
[..]
dan zitten we nog altijd met punt 1, dat het simpelweg niet mogelijk is op mijn auto
m'n volvo is ni zo lang meer denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
[..]
volvo is toevallig een grote klant van ons voor het aardgassysteem![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
op die bmw van je?![]()
waarom zou het niet mogelijk zijn?![]()
je krijgt een nieuwe volvo om je gassysteem heengeleverdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n volvo is ni zo lang meer denk ik
Motor + goedkopere andere auto
hij word eindelijk verstandigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n volvo is ni zo lang meer denk ik
Motor + goedkopere andere auto
lachgasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je krijgt een nieuwe volvo om je gassysteem heengeleverd![]()
motor = goed ideemits op gas
![]()
Motor is al zuinig genoegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je krijgt een nieuwe volvo om je gassysteem heengeleverd![]()
motor = goed ideemits op gas
![]()
dat kan tegen vallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 op 8 zal het niet zijn in ieder geval![]()
Zoiets als een kawasaki zxr 750quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:08 schreef Youp het volgende:
[..]
dat kan tegen vallen.
hangt een beetje af van de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |