quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:57 schreef Miguel het volgende:
Outlet als in de 'B'-productie je_vader?
Niet dat ik ooit iets bij je zou willen kopen, ik haal het daar zelf wel, maar dat zou er dan best wel even bij mogen staan![]()
Ik ben in Noord-Amerika ook weleens in een outlet factory geweest en daar hingen overal bordjes dat het dus b-kwaliteit was, een tweede productie kwaliteit. Stuk goedkoper dan hetzelfde shirt van de A-kwaliteit in de 'normale' winkel...
Het was ook geen beschuldiging, maar een vraag aan je_vader. All in the public's interest...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:59 schreef schatje het volgende:
Oh, dat wist ik niet Miguel. Dan heb je wel een punt ja.
Koud wassen: dan krimpt het niet tot nauwelijks.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:20 schreef ryan_atwood het volgende:
krimpt kleding van A&F trouwens ook nog? Aangezien het nu al redelijk strak zit hoop ik niet dat het nog erg krimpt
Ik vind juist het omgekeerdequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:17 schreef Maravilla het volgende:
De polo's vind ik een beetje standaard, maar de shirts zijn erg mooi.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:27 schreef wht het volgende:
Het gele humor shirt "I did what last night!?" is weg.... boehoeoe
bij de makro??? zijn zeker hele oude polo's danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:20 schreef Cure het volgende:
Vanaf a.s. dinsdag; Abercrombie Polo's bij de Makro
¤ 25,- ex. btw
Ji loopt liever in een rode speedoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Paltos het volgende:
Wat een boomhut, man!
Wel ongeveer hetzelfde, dat heb ik ervaren met maat s en m.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:43 schreef sietse-man het volgende:
Hoe groot valt een L polo van A&F vergeleken met eenzelfde maat van Ralph Lauren?
Van mij mag het prijzig zijn, dan zijn er ook niet al teveel mensen die het kopen en blijft het nog enigzins exclusief.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:32 schreef Aenas het volgende:
een winkel in amsterdam zou helemaal relaxed zijn, als zal het allemaal best wel prijzig worden denk ik..
maar dat duurt nog zeker wel een jaar ben ik bang![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Van mij mag het prijzig zijn, dan zijn er ook niet al teveel mensen die het kopen en blijft het nog enigzins exclusief.![]()
Zou je dan ook kunnen laten weten welke maten ze het er over het algemeen tussen hebben zitten, en of muscle fit ertussen zit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef philipnorth het volgende:
Geen idee, plan is om vanavond ff te gaan kijken iig (als t niet te druk is op de weg enzo)
Dus laat t wel ff weten dan.
Volgend jaar toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Aenas het volgende:
In het voorjaar wordt er een winkel in Londen geopend en ze gaan er misschien meer in Europa openen..![]()
http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
Ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgend jaar toch?
Kreeg trouwens vandaag alsnog de rekening van de invoerrechten.![]()
Haha...idd...zeker als je net zoals ik een acceptgiro van ¤103,50 krijgt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ook
62 euri
Altijd toch balen achteraf, terwijl je weet dat t komt![]()
Toch had ik wel goede hoop. Ik zou eens wat minder positief moeten worden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ook
62 euri
Altijd toch balen achteraf, terwijl je weet dat t komt![]()
Hahah ik heb het zelfde gehad. Alleen mijn zending was $1000 waard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef 400PK het volgende:
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn A&F pakketje. Deze staat al een dag of 4-5 bij de Douane en zij hebben abercrombie verzocht om een certificate of origin.
Iemand ervaring hiermee, hoe lang dit nog gaat duren?. Anders wordt het pakketje weer teruggezonden.
Iig nog even afwachten dus.
Gebeurd zelden en zo erg is het allemaal niet. Als je maar weet wat je moet doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nou lekker zeg, gebeurd dit met elke grote bestelling? Zo ja, dan heb ik niet bepaald zin om een IA te organiseren of gewoon een grote bestelling te plaasten, stom geneuzel zeg.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gebeurd zelden en zo erg is het allemaal niet. Als je maar weet wat je moet doen.
Ik heb het toen voor Steijn opgelost in nog geen uur werk in totaal.
Volgens mij heeft hij het niet over die zwembroek hoor. Maar over de Abercrombie foto die ook op de site staatquote:
Die bovenste heb ik ook, hij is echt knal oranje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:57 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Die bovenste is mooi, ik zat er ook aan te denken die te bestellen, maar is ie in het echt niet te Hup Holland?
Geen idee wat er nog aan invoerrechten bij gaan komen, maar dit incl verzenden: 238.45quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef Diviuss het volgende:
Wat was je totaal prijs voor die drie producten? (inclusief invoerrechten enz)
Ja, in dollars inderdaad. Ik had op rond de 50 euro gegokt, blijkt nog wel redelijk in de buurt te komen ook dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef Miguel het volgende:
invoerrechten en dan daarna nog BTW over het geheel normaal gesproken. (Kleding heb ik echter nog nooit besteld van buiten Europa)
Invoerrechten zijn afhankelijk van het product. Waarschijnlijk 12% (zelfde als bij voedingssupplementen) en dan nog 19% BTW over dat bedrag:
(238,45 x 1,12) x 1,19 = 317,80
Dus zo'n 63E aan invoerrechten en belastingen waarschijnlijk
Ik ging er hier vanuit dat de prijs die gaf incl. verzenden in dollars is
Abonnementje bij de Mac nemen misschien?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,
Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen. Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop
. Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.
grtz
Als ik persé moet bestellen in de states laat ik het niet meer in Europa bezorgen tegenwoordig, maar ik heb vorige zomer nog lang lopen corresponderen met de belastingdienst over een bestelling vanuit de states naar Nederland (lees: pallet, letterlijk...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef Maravilla het volgende:
Ja, in dollars inderdaad. Ik had op rond de 50 euro gegokt, blijkt nog wel redelijk in de buurt te komen ook dan.
Foto?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,
Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen. Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop
. Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.
grtz
Stuur dan even een mailtje. Ik(en meerdere hier) heb ik hier prima ervaringen mee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:
Heeft iemand hier al een x iets besteld?
http://www.brandsforu.nl/
Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:
Heeft iemand hier al een x iets besteld?
http://www.brandsforu.nl/
Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Ok geen probleem.. dan wacht ik gewoon nog even af.. Zal ie net morgen binnenkomen,, ben ik er de hele dag nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef je_vader het volgende:
[..]
Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!
Heb je die broek al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat enzo, en hoe die er "in het echt" uitziet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Joncho het volgende:
Ben net even bij de makro langs gegaan en heb die blauwe polo gekocht... was nog niet zo bekend met abercrombie polo's maar hij zit als gegoten... nu pas merk je het verschil tussen v&d polo's en a&f
heb btw ook nog deze twee besteld op brandsforu.nl:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou daar heb ik dus totaal geen last van.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef E59th het volgende:Daardoor komt wat mij betreft prijs/kwaliteitverhouding in het geding. Shirtjes van $40 die als een idioot krimpen in de droger bij een normale temperatuur...beetje jammer.Stiksel die loslaten enzo.![]()
Heb hem nog niet binnen jammer genoeg, wacht in spanning af... Ik heb met deze broek maar een XL besteld, zo'n broek mag toch wel een beetje wijd uitvallen... Normaal zou ik een L nemen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:42 schreef SuperSchurk het volgende:
[..]
Heb je die broek al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat enzo, en hoe die er "in het echt" uitziet.
Ik zag trouwens op dat "brandsforu" dat de maten in letters word aan gegeven, heeft iemand een idee wat dat in cijfers is? In mijn broek die 'k nu aan heb staat 32![]()
Ik heb normaal M, ook bij Abercrombie shirts...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef Eland het volgende:
Zijn er mensen met M Tshirts van A&F hier? Wat voor maat hebben jullie bij andere merken?
Dat ben ik met je eens, ik ben echter vrij smal, dus ik gok dat een m groot genoeg is, maar laat weten wat je er van vind als 'ie binnen is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef Joncho het volgende:
[..]
Heb hem nog niet binnen jammer genoeg, wacht in spanning af... Ik heb met deze broek maar een XL besteld, zo'n broek mag toch wel een beetje wijd uitvallen... Normaal zou ik een L nemen...
Valt je dat tegen van het merk? Je kiest er toch zelf voor niet bij de echte leverancier te kopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Net m'n A&F tshirt binnen.. maat is goedMaar kwaliteit valt me een beetje tegen van het merk... lijkt op sommige plaatsen beetje uitgerekt, is niet mooi strak..
Deze is het:
[afbeelding]
Ik heb hem vandaag binnengekregen, en ik moet zeggen XL was de goede keus, in de breedte is hij vrij ruim, maar de lengte is voor een XL broek vrij kort, dus wanneer je vrij lang bent moet je absoluut geen M nemen, maar een L.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef SuperSchurk het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik ben echter vrij smal, dus ik gok dat een m groot genoeg is, maar laat weten wat je er van vind als 'ie binnen is.
Kun je es een echte foto (het liefst terwijl je hem aan hebt) posten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Net m'n A&F tshirt binnen.. maat is goedMaar kwaliteit valt me een beetje tegen van het merk... lijkt op sommige plaatsen beetje uitgerekt, is niet mooi strak..
Deze is het:
[afbeelding]
Zeker dat ze A&F namaken. Heb ik wel eens vaker gehoord en ook dat er veel partijen kleding via groothandels en allerlei vage bedrijven aangeboden wordt bij winkels enz.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Faken ze A&F dan ook? Heb eens 2 shirtjes daarvan gekocht op ebay.. en die zitten gewoon goed. Hoe zie ik dan of het echt of nep is?
Het komt ook uit de Outlet, misschien is dat dus de reden dat hij daar terecht is gekomen. In ieder geval zou ik nooit wat van brandsforu.nl bestellen, ik koop liever rechtstreekts bij Abercrombie.com.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Deze is het:
[afbeelding]
Ik weet zeker dat die hoodie nooit in de collectie van A&F heeft gezeten. Zegt overigens niks over het andere spul. Op eBay wordt ook vaak alles door elkaar verkocht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Wat ik van de week al postte is dat ik hier een beetje over twijfel...
[afbeelding]
Alle jaartallen die op de kleding van A&F zijn namelijk 1892, ik heb nog nooit een ander jaartal gezien, daarnaast ziet het label er een beetje vreemd uit...
Ik dacht ook al zoiets, die andere t-shirtjes heb ik wel zeker ooit op de site gezien...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die hoodie nooit in de collectie van A&F heeft gezeten. Zegt overigens niks over het andere spul. Op eBay wordt ook vaak alles door elkaar verkocht.
Nou vooruit, een L danquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnengekregen, en ik moet zeggen XL was de goede keus, in de breedte is hij vrij ruim, maar de lengte is voor een XL broek vrij kort, dus wanneer je vrij lang bent moet je absoluut geen M nemen, maar een L.
Maar wat een mooie broekHet vest zit trouwens ook heerlijk
![]()
Oh fijn, ik ben namelijk nieuw hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef woeeiiii het volgende:
Brandsforu.nl = b kwaliteit.
Dus er zit ergens een foutje in, of er zit een naad schuin genaaid ofzo. Of het stiksel is iets gerafeld.
de user je_vader hier op fok, heeft dat zelf een paar topics geleden gemeld hier.
Let je wel op dat deze sweater onder de categorie dames staat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Wat ik van de week al postte is dat ik hier een beetje over twijfel...
[afbeelding]
Alle jaartallen die op de kleding van A&F zijn namelijk 1892, ik heb nog nooit een ander jaartal gezien, daarnaast ziet het label er een beetje vreemd uit...
Ik heb dit t-shirt ook, in maat M, zit net zo goed als mijn andere A&F t-shirts die ik van de officiele website heb besteld in maat M. Overigens vind ik hem heel mooi, vooral het logo van de 'moose' op de achterkant bij je nek vind ik heel cool.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Deze is het:
[afbeelding]
Opzich wel handig, zal voor zekerheid m'n ebay spullen er eens naast leggen..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef gent het volgende:
hoi,
per toeval deze site ontdekt (het is wel in het Duits) : hoe spot ik een Abercrombie fake...
http://cgi3.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=andipunktde
grtz
Handige pagina, jammer genoeg staat er niets over polo's bij, al zijn er wel een aantal kenmerken opgenoemd die voor alle artikelen van A&F gelden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef gent het volgende:
hoi,
per toeval deze site ontdekt (het is wel in het Duits) : hoe spot ik een Abercrombie fake...
http://cgi3.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=andipunktde
grtz
rond de 10e van deze maand krijg ik 't afschrift, maar ik kan al eerder weer starten natuurlijk. Maar ik vind momenteel niet heel veel op de site staan eigelijk. Beter even wachten nog?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:05 schreef ryan_atwood het volgende:
ik zeg: het is juni, het wordt weer mooi weer, tijd voor een nieuw inkoopactie.
postman, hoe zit het met je creditcard limiet???
Ik heb hetzelfde. Ik ga zelf altijd voor S.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:35 schreef friemel het volgende:
Weet iemand hoe het met de maten zit? Ik heb zelf meestal S, of als die aan de kleine kant is een M. Hoe vallen de kleren van A&F? Bijvoorbeeld de sweaters?
Hoeveel kost het via jou ongeveer als ik een $50 polo wil bestellen? (Verzendskosten binnen NL even niet meegerekend.) Uitgaande van het aantal personen dat meedeed in de vorige IA, en hetzelfde totaal bestelbedrag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:28 schreef postman het volgende:
[..]
rond de 10e van deze maand krijg ik 't afschrift, maar ik kan al eerder weer starten natuurlijk. Maar ik vind momenteel niet heel veel op de site staan eigelijk. Beter even wachten nog?
Die lagen toch ook bij de frontrunner die hoodie's?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef gent het volgende:
deze zou dus al fake zijn
klik hier
ook m'n hoodie (jaja op ebay gekocht) zou een fake zijn (what a bloody rip off...)
grtz
Om welke reden?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef gent het volgende:
deze zou dus al fake zijn
klik hier
ook m'n hoodie (jaja op ebay gekocht) zou een fake zijn (what a bloody rip off...)
grtz
¤ 80 ongeveer..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:40 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Hoeveel kost het via jou ongeveer als ik een $50 polo wil bestellen? (Verzendskosten binnen NL even niet meegerekend.) Uitgaande van het aantal personen dat meedeed in de vorige IA, en hetzelfde totaal bestelbedrag.
NOuja het zou wel vreemd zijn als die winkel fakes en echt zou verkopen. Ik zal eens kijken of mijn tugger ook fake is. Dan krijgen ze hem mooi terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef gent het volgende:
dat zeg ik nu ook niet, begin gewoon met een gezond wantrouwen (zeker als er enkel een foto vanop de abercrombie site staat), en dat geldt voor alles wat je qua kledij op ebay kunt kopen
grtz
En weet je al of hij fake is?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef dewd het volgende:
[..]
NOuja het zou wel vreemd zijn als die winkel fakes en echt zou verkopen. Ik zal eens kijken of mijn tugger ook fake is. Dan krijgen ze hem mooi terug.
Steijn is die nog actief op fok dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Molluck het volgende:
Lijkt me logisch, dat was bij Steijn ook nooit...
Laatste bezoek: 1 dagen, 14 uur, 6 minuten geledenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Steijn is die nog actief op fok dan?
Ja hoor die is nog actief hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Steijn is die nog actief op fok dan?
en klopt. Mensen die vaker mee gedaan hebben krijgen voorrang. Dit omdat steijn dan zeker weet dat hij geen gezeik met betalingen krijgt. Hoe sneller iedereen betaald hoe sneller hij kan bestellen hoe groter de kans is dat alles er is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Molluck het volgende:
Lijkt me logisch, dat was bij Steijn ook nooit...
Die kwam ik ook tegen. Ik vind hem geweldig. Ik wil hem wel hebbenquote:
Dies gaafquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:48 schreef Coconut het volgende:
Deze is ook leuk![]()
[afbeelding]
Ik zag afgelopen week in Barcelona best veel mensen met A&F kleding lopen, maar het waren over het algemeen vooral Amerikanen volgens mij. Ik heb wel 1 winkel gevonden (Friday's Project) waar ze wat A&F verkochten, maar het simpelste grijze shirtje kostte al ¤ 69,-![]()
Omdat we er anders hetzelfde bijlopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:17 schreef Coconut het volgende:
[..]
JaWaarom is er geen vrouwen versie van?
![]()
Vet hoor!!quote:Op zondag 18 juni 2006 22:51 schreef TheGamer het volgende:
Net dit besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Das deze winkel: http://www.tributeclothing.nlquote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Egg het volgende:
Bij de Tribute in Nijmegen zag ik vandaag ook Abercrombie & Fitch polo's hangen.
[...]
$ 118,45 incl verzenden en daar komt dan nog 19% btw en 12% invoerbelasting bijquote:Op maandag 19 juni 2006 18:10 schreef Double_B het volgende:
[..]
Vet hoor!!
Hoeveel ben je daar nu in totaal aan kwijt? (Incl verzenden, douane e.d.)
60 euroquote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Das deze winkel: http://www.tributeclothing.nl
2 vestigingen in Arnhem, 2 vestigingen in Nijmegen![]()
Waarom niet gewoon 1 per stad.... dat had Rotterdam of Amsterdam erbij gekund ofzo.
Hoe waren de prijzen?
als je een mail adres hebt zouden we het kunnen vragen waneer de nieuwe collectie online komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:20 schreef postman het volgende:
jaja, zal morgen het topic aanmaken, heb nog 1 tentamen te leren.
Maar is het wel verstandig nu de nieuwe collectie er mogelijk snel al aankomt?
OMG! Heb je een cc van de Bijenkorf?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:03 schreef kookie_monster het volgende:
Ik ben best bereid een ia te doen, zit echter wel met 1 probleempje. Als je op de site van abercrombie uit wil checken, met je behalve je credit card number ook een CSV invullen [Card security number]. Nou moet een Bijcard dezelfde functie hebben als een MasterCard, maar ik kan die CSV nergens op mijn kaart vinden
Ja idd, dat viel mij dus ook al op, ik herkende dat rode A&F fun t-shirt ook direct.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef Molluck het volgende:
Ik zag het ja
Het is de derde keer dat ik hem daar zie en telkens had ie A&F aan
Ik heb bij beide L maar kan natuurlijk weer bij mij verschillen als het goed is vind je in de inkoop actie topic wel een link naar de site waar je op kan meten voor de verschillende soorten kleding.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:37 schreef Cure het volgende:
Ik heb qua A&F polo's maat L
Welke maat t-shirt zal ik dan moeten nemen? (of vallen die bij elk type t-shirt anders?)
Iemand ervaring? Beetje zonde om 35$ uit te geven aan iets wat ik niet pas
Zitten echt leuke dingen tussenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef gent het volgende:
iemand zin in een preview voor de Back to school ??? jaaaa
http://www.anflife.com/forums/viewtopic.php?t=1567&postdays=0&postorder=asc&start=0
grtz
Die bodywarmerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:27 schreef yellowcat het volgende:
Wow, zitten echt weer hele gave dingen bij!
Dat was ik. Ik kreeg een mail van hun nadat ik gevraagd had wanneer de collectie online kwam en hun antwoord was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb laatst iemand hier zien posten dat op 28 juni de nieuwe collectie van A&F online kwam, ik hoop dat diegene gelijk heeft.Ik kan niet wachten.
dan zal het in de loop van de dag wel op de website komen staan. In Amerika is het nog vroeger natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik kreeg een mail van hun nadat ik gevraagd had wanneer de collectie online kwam en hun antwoord was.
Hey mijn naam (privacy en zo),
Thanks for contacting us at A&F. Our new Back To School line will be in stores
on July 1,2006 and on our website on June 28,2006. For any additional
questions, hit us back with another email, and we’ll be happy to help. Thanks
again for contacting us at A&F!
Cherri
Abercrombie & Fitch
Customer Service
ja tijdsverschil enzo en ze zetten het waarschijnlijk pas in de loop van de middag of zo daar op de stie, maar ja geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:59 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
dan zal het in de loop van de dag wel op de website komen staan. In Amerika is het nog vroeger natuurlijk
Idd die viel me ook op, erg netjes.quote:
Gelukkig staat er tot die tijd in ieder geval ook iets leuks voor het netvliesquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
Beter!!!!Er staan vette dingen in die catalogus.
Op dit moment is de online shop ook offline, zodra deze weer online komt staat waarschijnlijk de nieuwe collectie er op!![]()
en er zitten leuke dingen tussenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
yeah de nieuwe collectie is online!!!
ja de kids webiste heeft een betere collectie op dit moment.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
en er zitten leuke dingen tussen. Maar nog niet alles staat er op volgens mij, in scans zijn behoorlijk wat dingen die nog niet op de site staan. (zoals die hoodies (zonder rits) bijvoorbeeld.
Is dat vrouwen of mannenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:45 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd die viel me ook op, erg netjes.
[afbeelding]
Deze broek vind ik ook mooi:
[afbeelding]
En deze jas is ook netjes:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat ze verder hebben/wat ik kan verwachten in de winkels in augustus![]()
ik zal nog even wachten, er moet nog wat meer kleding online gezet worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
inkoopactieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
inkoopactieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Staan nog niet online..quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:21 schreef yellowcat het volgende:
Weet iemand waar die rugbyshirts die in de Back-to-School folder staan te vinden zijn op de site? Ik kan ze nergens vinden...
quote:
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zitquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of mist er een I in Abercrombie? Abercrombezou wel een idiote fout zijn.
Hmmm, dus toch, had het wel een briljante fout gevonden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zit
Vrouwenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Dude, ben je wigger ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Ik wou het net posten, volgens mij draagt die niks anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:53 schreef Joncho het volgende:
En kijk eens op Nederland 2 wat voor polo Bryan Roy nu weer aan heeft
Win jij met de strepen, ik met de kleur.. Staan we quitequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:47 schreef Joncho het volgende:
Maar wel met de enkele dikke witte strepen![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Win jij met de strepen, ik met de kleur.. Staan we quite![]()
Klopt, wist ik al langer. Maar ik weet niet of je het zo wel kan bestellen vanuit Nederland, ik kan me voorstellen dat ze geen clearance spullen verzenden naar het buitenland. Hoe kom je aan deze URL`s, via een bekende uit de USA?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:33 schreef VandaagNiet het volgende:
Het blijkt dus dat mensen buiten de US niet naar daar deze sites kunnen, maar wel via deze directe links
Ik zag het toevallig op het A&F lifestyle forum staanquote:Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Klopt, wist ik al langer. Maar ik weet niet of je het zo wel kan bestellen vanuit Nederland, ik kan me voorstellen dat ze geen clearance spullen verzenden naar het buitenland. Hoe kom je aan deze URL`s, via een bekende uit de USA?
Clearance kan je idd gewoon bestellen als Nederlanderquote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef VandaagNiet het volgende:
Ik zag het toevallig op het A&F lifestyle forum staan, ik zou ook niet weten of je er van kan bestellen hoor, maar het lijkt mij eigenlijk wel.
Die heb ik daar nog nooit gezien, maar ik vind dat sowieso niet zo'n succes.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:50 schreef ook_gek het volgende:
hebben ze eigelijk overhemde met korte mouwen. Want die ben ik nooit ergens tegen gekomen. En met dit weer wil ik er wel een zooi hebben
Die polo's van A&F zijn te dik voor weer zoals vandaag helaas.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien, maar ik vind dat sowieso niet zo'n succes.
Overhemden met koud weer en met warm weer polo's![]()
Ik had met een t-shirtje hetzelfde...met dit weer is het alleen aan het water nog een beetje te houden...quote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die polo's van A&F zijn te dik voor weer zoals vandaag helaas.
had er vandaag 1 aan en ik stikte de moord
De kosten van de shirts+verzendkost+importkosten+btwquote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef mic_forever het volgende:
hoe duur is 2 shirts nou als je ze zelf bestelt?
1 voordeel in een tshirt zie je zweet plekken in een A&F polo nietquote:Op zondag 2 juli 2006 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik had met een t-shirtje hetzelfde...met dit weer is het alleen aan het water nog een beetje te houden...
Ligt dat niet aan het type katoen textuur van jouw A&F polo's?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die polo's van A&F zijn te dik voor weer zoals vandaag helaas.
had er vandaag 1 aan en ik stikte de moord
Volgens mij is die cotton pique.. Ik heb ook zo'n 1!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:19 schreef obl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welk model dit is? Want ik wil er graag zsm achter komen of het van cotton pique is of soft sueded cotton, als het dat laatste is dan is het wel lekker zacht voor de zomer denk ik.
Hoe vind je 'm? Pasvorm? kwaliteit?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is die cotton pique.. Ik heb ook zo'n 1!
Ik vind hem toppie.. Pasvorm super, zit echt goed bij mij.. Kwaliteit ook niks mis mee, zeker een toppertjequote:
Ja, je bent altijd het haasje, helaas.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:58 schreef philipnorth het volgende:
Kan iemand bevestigen of je ALTIJD t haasje bent met de import+btw?
Dus kan ik standaard vanuit gaan dat ik +/- 33% meer betaal uiteindelijk? (order van 99$ (140$ incl shipping) kost uiteindelijk +/- 145¤ incl shipping ipv 110¤)
Ok, gewoon ff goed rekening mee houden dus, komt die afrekening nog achteraf echt van de douane?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:41 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja, je bent altijd het haasje, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |