abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38345133
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,

Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen . Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop . Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.

grtz
Foto?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_38398910
Heeft iemand hier al een x iets besteld?

http://www.brandsforu.nl/

Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
pi_38399501
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:

Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Stuur dan even een mailtje. Ik(en meerdere hier) heb ik hier prima ervaringen mee.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:21:01 #94
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_38402765
Vallen t-shirts van A&F minder groot dan overhemden? Ik heb namelijk S qua overhemden, maar ik vraag me af of ik wat betreft t-shirts een M zou kunnen hebben.
pi_38403421
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:

Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:50:06 #96
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38406099
Dat Ski Cross vest he...Ik heb eigenlijk nog nooit een kledingstuk gezien met een ander jaartal erop dan 1892
pi_38406877
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef je_vader het volgende:

[..]

Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!
Ok geen probleem.. dan wacht ik gewoon nog even af.. Zal ie net morgen binnenkomen,, ben ik er de hele dag niet
pi_38410054
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Joncho het volgende:
Ben net even bij de makro langs gegaan en heb die blauwe polo gekocht... was nog niet zo bekend met abercrombie polo's maar hij zit als gegoten... nu pas merk je het verschil tussen v&d polo's en a&f

heb btw ook nog deze twee besteld op brandsforu.nl:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je die broek al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat enzo, en hoe die er "in het echt" uitziet.

Ik zag trouwens op dat "brandsforu" dat de maten in letters word aan gegeven, heeft iemand een idee wat dat in cijfers is? In mijn broek die 'k nu aan heb staat 32
pi_38416183
Kan iemand me precies uitleggen wat er nu zo leuk is aan A&F? Toen ik 4 jaar geleden in Amerika woonde droeg ik het omdat het redelijk overeenkwam met wat op dat moment hier in Nederland hip was, maar het is echt al bijna 5 jaar dezelfde kost. Iedere keer als ik in Amerika ben loop ik de A&F even binnen (toegegeven, de verkopers bij A&F 5th Ave zijn de moeite waard), maar er hangt echt niets nieuws. Ja, hetzelfde als ieder voorgaand seizoen, maar dan in andere kleuren. En way too overpriced ook nog eens.
pi_38416610
Ik vind de prijzen juist wel meevallen als ik dat zo zie in de online shop... Alleen die verzendkosten & invoerrechten / btw maken het zo gigantisch duur!
pi_38417079
$80 voor een blouse vind ik belachelijk duur. Bij H&M en Topshop UK e.d. heb je ook overhemden met slimfit pasvorm voor onder de $50 (omgerekend).
Daardoor komt wat mij betreft prijs/kwaliteitverhouding in het geding. Shirtjes van $40 die als een idioot krimpen in de droger bij een normale temperatuur...beetje jammer.Stiksel die loslaten enzo.
Nee, dan liever Urban Outfitters. Die hebben in ieder geval LEUKE kleding tegen een net zo belabberde prijs/kwaliteitverhouding
pi_38417496
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef E59th het volgende:Daardoor komt wat mij betreft prijs/kwaliteitverhouding in het geding. Shirtjes van $40 die als een idioot krimpen in de droger bij een normale temperatuur...beetje jammer.Stiksel die loslaten enzo.
Nou daar heb ik dus totaal geen last van.
pi_38419446
Mwah, beetje standaard merkshirt betaal je al snel ¤40,- voor... dus nee, ik vind Abercrombie niet duur..
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:19:33 #104
142782 Joncho
PopMartian
pi_38420053
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:42 schreef SuperSchurk het volgende:

[..]

Heb je die broek al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat enzo, en hoe die er "in het echt" uitziet.

Ik zag trouwens op dat "brandsforu" dat de maten in letters word aan gegeven, heeft iemand een idee wat dat in cijfers is? In mijn broek die 'k nu aan heb staat 32
Heb hem nog niet binnen jammer genoeg, wacht in spanning af... Ik heb met deze broek maar een XL besteld, zo'n broek mag toch wel een beetje wijd uitvallen... Normaal zou ik een L nemen...
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:57:50 #105
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_38421543
Zijn er mensen met M Tshirts van A&F hier? Wat voor maat hebben jullie bij andere merken?
pi_38421668
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef Eland het volgende:
Zijn er mensen met M Tshirts van A&F hier? Wat voor maat hebben jullie bij andere merken?
Ik heb normaal M, ook bij Abercrombie shirts...
pi_38441653
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef Joncho het volgende:

[..]

Heb hem nog niet binnen jammer genoeg, wacht in spanning af... Ik heb met deze broek maar een XL besteld, zo'n broek mag toch wel een beetje wijd uitvallen... Normaal zou ik een L nemen...
Dat ben ik met je eens, ik ben echter vrij smal, dus ik gok dat een m groot genoeg is, maar laat weten wat je er van vind als 'ie binnen is.
pi_38443672
Net m'n A&F tshirt binnen.. maat is goed Maar kwaliteit valt me een beetje tegen van het merk... lijkt op sommige plaatsen beetje uitgerekt, is niet mooi strak..

Deze is het:

donderdag 1 juni 2006 @ 17:37:05 #109
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38443736
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Net m'n A&F tshirt binnen.. maat is goed Maar kwaliteit valt me een beetje tegen van het merk... lijkt op sommige plaatsen beetje uitgerekt, is niet mooi strak..

Deze is het:

[afbeelding]
Valt je dat tegen van het merk? Je kiest er toch zelf voor niet bij de echte leverancier te kopen
pi_38443808
Faken ze A&F dan ook? Heb eens 2 shirtjes daarvan gekocht op ebay.. en die zitten gewoon goed. Hoe zie ik dan of het echt of nep is?
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:45:53 #111
142782 Joncho
PopMartian
pi_38444082
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef SuperSchurk het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, ik ben echter vrij smal, dus ik gok dat een m groot genoeg is, maar laat weten wat je er van vind als 'ie binnen is.
Ik heb hem vandaag binnengekregen, en ik moet zeggen XL was de goede keus, in de breedte is hij vrij ruim, maar de lengte is voor een XL broek vrij kort, dus wanneer je vrij lang bent moet je absoluut geen M nemen, maar een L.

Maar wat een mooie broek Het vest zit trouwens ook heerlijk
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:19:02 #112
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_38445182
quote:

Deze is het:

[afbeelding]
Kun je es een echte foto (het liefst terwijl je hem aan hebt) posten?
pi_38445328
ik heb hem ook .. best mooi alleen de tekst lijkt nogal nep.
verder zijn de mouwen veel langer als de lengte van het hele shirt.
die verhoudingen kloppen niet helemaal.
pi_38445552
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Faken ze A&F dan ook? Heb eens 2 shirtjes daarvan gekocht op ebay.. en die zitten gewoon goed. Hoe zie ik dan of het echt of nep is?
Zeker dat ze A&F namaken. Heb ik wel eens vaker gehoord en ook dat er veel partijen kleding via groothandels en allerlei vage bedrijven aangeboden wordt bij winkels enz.
pi_38447289
quote:

Deze is het:

[afbeelding]
Het komt ook uit de Outlet, misschien is dat dus de reden dat hij daar terecht is gekomen. In ieder geval zou ik nooit wat van brandsforu.nl bestellen, ik koop liever rechtstreekts bij Abercrombie.com.
pi_38454732
Ik dacht dat dat niet veel uitmaakte Scheelt dat nou veel.. of je via brandforu besteld of via abercrombie.com? Hij is niet fake volgens mij.

Aan oelewappers:

De mauwen vind ik eigenlijk vrij kort... beetje zielige pijpjes.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:06:25 #117
142782 Joncho
PopMartian
pi_38454964
Mjah heb net via brandsforu.nl mijn bestelling binnengekregen, maar ik kan niks vinden waarom het outlet zou zijn. Bovendien staat die cargo broek ook nog gewoon op abercrombie.com, dus outdated istie niet. En ik heb ook niks kunnen vinden in de trend van misstiksels e.d.

Kortom ik ben gewoon hardstikke blij met m'n nieuwe kleren
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:25:44 #118
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38455845
Wat ik van de week al postte is dat ik hier een beetje over twijfel...

Alle jaartallen die op de kleding van A&F zijn namelijk 1892, ik heb nog nooit een ander jaartal gezien, daarnaast ziet het label er een beetje vreemd uit...
pi_38456149
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Wat ik van de week al postte is dat ik hier een beetje over twijfel...
[afbeelding]

Alle jaartallen die op de kleding van A&F zijn namelijk 1892, ik heb nog nooit een ander jaartal gezien, daarnaast ziet het label er een beetje vreemd uit...
Ik weet zeker dat die hoodie nooit in de collectie van A&F heeft gezeten. Zegt overigens niks over het andere spul. Op eBay wordt ook vaak alles door elkaar verkocht.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:36:37 #120
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38456326
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat die hoodie nooit in de collectie van A&F heeft gezeten. Zegt overigens niks over het andere spul. Op eBay wordt ook vaak alles door elkaar verkocht.
Ik dacht ook al zoiets, die andere t-shirtjes heb ik wel zeker ooit op de site gezien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')