Van mij mag het prijzig zijn, dan zijn er ook niet al teveel mensen die het kopen en blijft het nog enigzins exclusief.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:32 schreef Aenas het volgende:
een winkel in amsterdam zou helemaal relaxed zijn, als zal het allemaal best wel prijzig worden denk ik..
maar dat duurt nog zeker wel een jaar ben ik bang![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Van mij mag het prijzig zijn, dan zijn er ook niet al teveel mensen die het kopen en blijft het nog enigzins exclusief.![]()
Zou je dan ook kunnen laten weten welke maten ze het er over het algemeen tussen hebben zitten, en of muscle fit ertussen zit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef philipnorth het volgende:
Geen idee, plan is om vanavond ff te gaan kijken iig (als t niet te druk is op de weg enzo)
Dus laat t wel ff weten dan.
Volgend jaar toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Aenas het volgende:
In het voorjaar wordt er een winkel in Londen geopend en ze gaan er misschien meer in Europa openen..![]()
http://www.dispatch.com/b(...)/20060505-G1-00.html
Ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgend jaar toch?
Kreeg trouwens vandaag alsnog de rekening van de invoerrechten.![]()
Haha...idd...zeker als je net zoals ik een acceptgiro van ¤103,50 krijgt!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ook
62 euri
Altijd toch balen achteraf, terwijl je weet dat t komt![]()
Toch had ik wel goede hoop. Ik zou eens wat minder positief moeten worden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ook
62 euri
Altijd toch balen achteraf, terwijl je weet dat t komt![]()
Hahah ik heb het zelfde gehad. Alleen mijn zending was $1000 waard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef 400PK het volgende:
Ik ben nog steeds in afwachting van mijn A&F pakketje. Deze staat al een dag of 4-5 bij de Douane en zij hebben abercrombie verzocht om een certificate of origin.
Iemand ervaring hiermee, hoe lang dit nog gaat duren?. Anders wordt het pakketje weer teruggezonden.
Iig nog even afwachten dus.
Gebeurd zelden en zo erg is het allemaal niet. Als je maar weet wat je moet doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
Nou lekker zeg, gebeurd dit met elke grote bestelling? Zo ja, dan heb ik niet bepaald zin om een IA te organiseren of gewoon een grote bestelling te plaasten, stom geneuzel zeg.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gebeurd zelden en zo erg is het allemaal niet. Als je maar weet wat je moet doen.
Ik heb het toen voor Steijn opgelost in nog geen uur werk in totaal.
Volgens mij heeft hij het niet over die zwembroek hoor. Maar over de Abercrombie foto die ook op de site staatquote:
Die bovenste heb ik ook, hij is echt knal oranje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:57 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Die bovenste is mooi, ik zat er ook aan te denken die te bestellen, maar is ie in het echt niet te Hup Holland?
Geen idee wat er nog aan invoerrechten bij gaan komen, maar dit incl verzenden: 238.45quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:59 schreef Diviuss het volgende:
Wat was je totaal prijs voor die drie producten? (inclusief invoerrechten enz)
Ja, in dollars inderdaad. Ik had op rond de 50 euro gegokt, blijkt nog wel redelijk in de buurt te komen ook dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef Miguel het volgende:
invoerrechten en dan daarna nog BTW over het geheel normaal gesproken. (Kleding heb ik echter nog nooit besteld van buiten Europa)
Invoerrechten zijn afhankelijk van het product. Waarschijnlijk 12% (zelfde als bij voedingssupplementen) en dan nog 19% BTW over dat bedrag:
(238,45 x 1,12) x 1,19 = 317,80
Dus zo'n 63E aan invoerrechten en belastingen waarschijnlijk
Ik ging er hier vanuit dat de prijs die gaf incl. verzenden in dollars is
Abonnementje bij de Mac nemen misschien?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,
Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen. Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop
. Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.
grtz
Als ik persé moet bestellen in de states laat ik het niet meer in Europa bezorgen tegenwoordig, maar ik heb vorige zomer nog lang lopen corresponderen met de belastingdienst over een bestelling vanuit de states naar Nederland (lees: pallet, letterlijk...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef Maravilla het volgende:
Ja, in dollars inderdaad. Ik had op rond de 50 euro gegokt, blijkt nog wel redelijk in de buurt te komen ook dan.
Foto?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:09 schreef gent het volgende:
hoi,
Blijkbaar zijn Amerikanen toch brede mensen. Ik heb normaal een 32, dus heb ik braafjes een short in maat M besteld (31-33). Blijkt dat dus een ietsje te breed te zijn, het is zeker vergelijkbaar met een 34 schat ik... zit nu te twijfelen of ik het hou of verkoop
. Voor de rest past alles (polo & tshirt) perfect.
grtz
Stuur dan even een mailtje. Ik(en meerdere hier) heb ik hier prima ervaringen mee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:
Heeft iemand hier al een x iets besteld?
http://www.brandsforu.nl/
Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:59 schreef Ace1 het volgende:
Heeft iemand hier al een x iets besteld?
http://www.brandsforu.nl/
Ik heb hier vorige week iets besteld en heb een mailtje gehad dat mijn tshirt vorige week dinsdag is verzonden.. maar ik hem hem nog steeds niet
Ok geen probleem.. dan wacht ik gewoon nog even af.. Zal ie net morgen binnenkomen,, ben ik er de hele dag nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef je_vader het volgende:
[..]
Stuur gewoon even een email met je naam naar mij. Er is wat vertraging opgelopen met wat pakketen ivm hemelvaart. Alle pakketen zijn gister verstuurd!
Heb je die broek al binnen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de maat enzo, en hoe die er "in het echt" uitziet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:42 schreef Joncho het volgende:
Ben net even bij de makro langs gegaan en heb die blauwe polo gekocht... was nog niet zo bekend met abercrombie polo's maar hij zit als gegoten... nu pas merk je het verschil tussen v&d polo's en a&f
heb btw ook nog deze twee besteld op brandsforu.nl:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |