NOuja het zou wel vreemd zijn als die winkel fakes en echt zou verkopen. Ik zal eens kijken of mijn tugger ook fake is. Dan krijgen ze hem mooi terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef gent het volgende:
dat zeg ik nu ook niet, begin gewoon met een gezond wantrouwen (zeker als er enkel een foto vanop de abercrombie site staat), en dat geldt voor alles wat je qua kledij op ebay kunt kopen
grtz
En weet je al of hij fake is?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef dewd het volgende:
[..]
NOuja het zou wel vreemd zijn als die winkel fakes en echt zou verkopen. Ik zal eens kijken of mijn tugger ook fake is. Dan krijgen ze hem mooi terug.
Steijn is die nog actief op fok dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Molluck het volgende:
Lijkt me logisch, dat was bij Steijn ook nooit...
Laatste bezoek: 1 dagen, 14 uur, 6 minuten geledenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Steijn is die nog actief op fok dan?
Ja hoor die is nog actief hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Steijn is die nog actief op fok dan?
en klopt. Mensen die vaker mee gedaan hebben krijgen voorrang. Dit omdat steijn dan zeker weet dat hij geen gezeik met betalingen krijgt. Hoe sneller iedereen betaald hoe sneller hij kan bestellen hoe groter de kans is dat alles er is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:59 schreef Molluck het volgende:
Lijkt me logisch, dat was bij Steijn ook nooit...
Die kwam ik ook tegen. Ik vind hem geweldig. Ik wil hem wel hebbenquote:
Dies gaafquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:48 schreef Coconut het volgende:
Deze is ook leuk![]()
[afbeelding]
Ik zag afgelopen week in Barcelona best veel mensen met A&F kleding lopen, maar het waren over het algemeen vooral Amerikanen volgens mij. Ik heb wel 1 winkel gevonden (Friday's Project) waar ze wat A&F verkochten, maar het simpelste grijze shirtje kostte al ¤ 69,-![]()
Omdat we er anders hetzelfde bijlopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:17 schreef Coconut het volgende:
[..]
JaWaarom is er geen vrouwen versie van?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |