Wat lul jij nou man? Echt, het gaat echt NOOIT ergens over met jullie. Vage aannames, domme suggesties en wat heen en weer geflame.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:41 schreef Tranceptor het volgende:
Daar zijn we weer. HW, klein druktemakermannetje toch, jij reageert toch zelf weer op me? Of doet iemand anders dat? Ik zeg enkel dat JoeyT gewoon gelijk heeft met wat hij zegt, dat lijkt me verder ondertussen wel bekend.
Ik zeg niets meer. Voor je het weet word ik aan om het even welke medeFOK!ker gelinkt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het blijft een 'leuk' topic waar nog steeds onverwachte onthullingen uit voort komen!
En daarom blijf je reageren he popje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt echt een verkeerde voor je als je denkt dat ik er een seconde slaap over verlies hoor. De mening van wat mensen die eigenlijk tussen 4 gewatteerde muren horen met een dwangbuis aan boeit me vrij weinig.
IK HEB DUS NIET MET CC GENEUKT!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer. Voor je het weet word ik aan om het even welke medeFOK!ker gelinkt.
Sararaats?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer. Voor je het weet word ik aan om het even welke medeFOK!ker gelinkt.
Zijn wij al gelinkt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Copycat het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK HEB DUS NIET MET CC GENEUKT!!!!!
Dit voor de wat minder slimme mensen onder ons.
Ik lig de komende nachten wel met jouw Fay in bed...quote:
Mag ik je er even aan herinneren wie er met dit soort gejank begint? Jij en je maatje JT dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En daarom blijf je reageren he popje.![]()
Triangeljosti's zoals jij maken ook alleen maar kans op meets, dat heeft een reden. Bewaar die dwangbuizen maar voor waar je anderen van verlost.![]()
![]()
Wij hebben afgelopen vrijdag gezoendquote:
Dag mopquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lig de komende nachten wel met jouw Fay in bed...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Cairon het volgende:
ik weet er overigens nog wel een paar, maar ik heb het fatsoen om niet andermans relaties hier neer te gooien
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
Weet jij mensen en ze staan er niet bij? Post het of hou je muil.
Ik weet er nog wel meerdere, maar ik doe alleen getrouwde stellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Cairon het volgende:
ik weet er overigens nog wel een paar, maar ik heb het fatsoen om niet andermans relaties hier neer te gooien
...als ik elke Fokker moest melden waarmee ik in bed heb gelegen dan wordt mijn lijstje wel heel langquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ik lig de komende nachten wel met jouw Fay in bed...
Ik lust er ook wel 1quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen vrijdag gezoend.
Er valt niets te weten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
En dus nogmaals, wat WEET jij van mijn leven naast fok? Totaal niets zoals wel blijkt uit je idiote opmerkingen die kant nog wal raken.
I rest my casequote:
Dag lieverdquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef boebiedoe het volgende:
Ha mop.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Dag lieverd.
Ik heb iemand anders zijn PC in gebruik, en die heeft inet![]()
Bedankt voor de aandacht, gaan we gezellig een andere keer verder. Maar dan ontneem ik mezelf het genot van een lekker biertje erbij niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case.
Doeg, wel weer klaar met je.
Die het hoogstwaarschijnlijk allesbehalve grappig vinden om in deze stupide lijst te staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet er nog wel meerdere, maar ik doe alleen getrouwde stellen.
Ben maar niet bang hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef RM-rf het volgende:
Zolang Cc maar niet aan McC gekoppelt wordt, dan breekt m'n hart écht.
Als ze beseffen hoe stupide deze lijst is en hoe vanzelfsprekend het is dat ze erop staan (mag ik toch hopen) dan zullen ze er ook geen kwaad in zien. Ik vind het wat anders als er over neukertjes/sexrelaties/etc wordt gepost. Deze mensen zijn gewoon gelukkig samen and more power to it.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die het hoogstwaarschijnlijk allesbehalve grappig vinden om in deze stupide lijst te staan.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK HEB DUS NIET MET CC GENEUKT!!!!!
Dit voor de wat minder slimme mensen onder ons.
Even wat olie op het vuurquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
quote:
Wellicht...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
Als ze beseffen hoe stupide deze lijst is en hoe vanzelfsprekend het is dat ze erop staan (mag ik toch hopen) dan zullen ze er ook geen kwaad in zien. Ik vind het wat anders als er over neukertjes/sexrelaties/etc wordt gepost. Deze mensen zijn gewoon gelukkig samen and more power to it.![]()
Dan hoop ik dat dat nu voor iedereen duidelijk is!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]!
ok, ik hoor NIET op de lijst met Cc.
Dan moet boebiedoe je er vanaf halenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]!
Zal em wel een paar centen kostenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan moet boebiedoe je er vanaf halen![]()
In een wereld zonder fok stond jij helemaal niet op die lijst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]!
Dat zou ik evt zelf ook wel kunnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan moet boebiedoe je er vanaf halen![]()
Je blijft een schatjequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht...
Ik ben nog steeds not amused, maar wellicht komt dat ooit nog wel...
Jezus, rot dan op als je werkelijk zo verdroogd en verdort ben om hier de lol niet van in te kunnen zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef Mokster het volgende:
Wellicht...
Ik ben nog steeds not amused, maar wellicht komt dat ooit nog wel...
en wanneer weet je wanneer je je op je absolute hoogtepunt begeeft?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:58 schreef Copycat het volgende:
Stoppen op je hoogtepunt wordt natuurlijk moeilijk als je nooit een hoogtepunt hebt weten te bereiken...
Hebben we het nog steeds over Heatwave?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:58 schreef Copycat het volgende:
Stoppen op je hoogtepunt wordt natuurlijk moeilijk als je nooit een hoogtepunt hebt weten te bereiken...
I know. Ik ben er ook flauw van. Morgen examen maar er kan nu echt niets meer in.quote:
Je hoopt dat het werkelijkheid wordt, dus daarom laat je het staan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik evt zelf ook wel kunnen.
Anders help ik hem toch een handjequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jezus, rot dan op als je werkelijk zo verdroogd en verdort ben om hier de lol niet van in te kunnen zien.
Hahahahahahahahaha!!!!!!!11111!!!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus, rot dan op als je werkelijk zo verdroogd en verdort ben om hier de lol niet van in te kunnen zien.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
"mm, we staan al op het lijstje dus kunnen we net zo goed even neuken" is een originele openingszin, ja!
Oh god, BE. Je raakte een gevoelige snaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
ahahahahahahahaha!!!!!!!11111!!!!!!!
LOL!!!!11111!!!!!!
Ik snap dit echt niet. Flink hier topic aan topic door blijven zeiken hoe niet leuk je het vindt dat je op de lijst staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
Hahahahahahahahaha!!!!!!!11111!!!!!!!
LOL!!!!11111!!!!!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik snap dit echt niet. Flink hier topic aan topic door blijven zeiken hoe niet leuk je het vindt dat je op de lijst staat.
IsLijkt een beetje op van dat schoolmeisjes 'hou op want ik vind het zo leuk' gedrag.
Misschien schaamt ze zich ervoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap dit echt niet. Flink hier topic aan topic door blijven zeiken hoe niet leuk je het vindt dat je op de lijst staat.
We staan er niet opquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hoopt dat het werkelijkheid wordt, dus daarom laat je het staan??
"mm, we staan al op het lijstje dus kunnen we net zo goed even neuken" is een originele openingszin, ja!
Schoolmeisjes kunnen anders best enorm geil zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt een beetje op van dat schoolmeisjes 'hou op want ik vind het zo leuk' gedrag.
?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:11 schreef jogy het volgende:
Ach, laat ook maar lekker uitrazen ook.
Daar kan ik prima mee leven hoor, en Cc ook denk ikquote:
Dan hou ik nu op je te plagen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kan ik prima mee leven hoor, en Cc ook denk ik.
Dankjequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hou ik nu op je te plagen!![]()
Ga je nu een poging doen mij te plagen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hou ik nu op je te plagen!![]()
Jongetjes die vragen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je nu een poging doen mij te plagen?![]()
Ik maakte me druk om niks eigenlijk, daar komt het op neer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:12 schreef nikky het volgende:
[..]
?
( off teh record, ik kan niet inloggen dus kan niet achter komen)
Vraag me af waarom je het überhaupt vroeg...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het vroeg, ik heb geen stok...
maar waarom staan wij tweeen er niet op?quote:
Het is goed om af en toe even de verhoudingen te schetsen, dat schept duidelijkheid.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je het überhaupt vroeg...
Om de enige juiste reden leffertje:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef laffer het volgende:
[..]
maar waarom staan wij tweeen er niet op?![]()
O, omdat ik jou niet plaagde maar HW wel, voel jij je nu achtergesteld??quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is goed om af en toe even de verhoudingen te schetsen, dat schept duidelijkheid.![]()
Ik heb wel eens met iemand het bed gedeeld die daarna pas op Fok kwam kijken. Geldt dat ook?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Gezien het grote aantal FOK!er zou het best eens zo kunnen zijn dat je "per ongeluk" een FOK!er hebt geneukt zonder het te weten.
Damn, dat is nog eens een enge gedachtequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Gezien het grote aantal FOK!er zou het best eens zo kunnen zijn dat je "per ongeluk" een FOK!er hebt geneukt zonder het te weten.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Nee, juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, omdat ik jou niet plaagde maar HW wel, voel jij je nu achtergesteld??
Daarom wilde JIJ door mij geplaagd worden?? Volgens mij lul jij jezelf nu lekker vast!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik maakte me druk om niks eigenlijk, daar komt het op neer.
Ik wist allang dat je ging zeggen dat 'jongens die plagen over werden geslagen', dus ik ben niet degene die zich vastlult. Maar goed, enjoy!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom wilde JIJ door mij geplaagd worden?? Volgens mij lul jij jezelf nu lekker vast!
Eigenlijk komt het hier op neer: Tranceptor wil met mij op het lijstje, maar weet niet goed hoe hij het aan moet pakken. Dus is ie nu blij dat ie mijn aandacht heeft getrokken!quote:
Ze bitchen, let er maar niet op.quote:
Ahquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het hier op neer: Tranceptor wil met mij op het lijstje, maar weet niet goed hoe hij het aan moet pakken. Dus is ie nu blij dat ie mijn aandacht heeft getrokken!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze bitchen, let er maar niet op.
Ze willen gewoon allemaal neuken maar 't vlot niet echt.
Zoek en gij zult mij niet vinden!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah,en jij stond al op de lijst of nog niet?
En waar haal je dat ineens vandaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef boebiedoe het volgende:
Heatwave en MissMSX
Pheno en _Arual,
Bendeleider en Doubledildo
Zet ik er straks wel bij.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:33 schreef vibri het volgende:
En waar haal je dat ineens vandaan?
Het is zeer simpel: Fok!kers neuken als konijnen. En dan nog het liefst met elkaar.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is zeer simpel: Fok!kers neuken als konijnen. En dan nog het liefst met elkaar.
Best lekker. Neuken met Fok!kers.
Jij? Of je weet wie 't is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Skaai!
Jij hebt in een van mijn bedden geslapen. Telt dat ook?
Nog bedankt voor het sms-je laatst. Echt lief!
Dat kan niet. Want Mokster wil niks met dit topic te maken hebben. Laat staan dus zijn haar naam in de OP.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het hier op neer: Tranceptor wil met mij op het lijstje, maar weet niet goed hoe hij het aan moet pakken. Dus is ie nu blij dat ie mijn aandacht heeft getrokken!
Ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
Jij? Of je weet wie 't is?
Zijn ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want Mokster wil niks met dit topic te maken hebben. Laat staan dus zijn naam in de OP.
Ja. Tot overmaat van ramp heb ik tegenwoordig niet slechts tieten en een kut, maar ook een pik.quote:
Jij bent ook van alle markten thuis.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Tot overmaat van ramp heb ik tegenwoordig niet slechts tieten en een kut, maar ook een pik.
Beetje oud nieuws nietwaar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik.
Ik heb dat in het vorige topic gemeld.
Is nog wel wennen voor je he? Ik vond je al zo raar zitten wiebelen op je stoel vrijdagquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Tot overmaat van ramp heb ik tegenwoordig niet slechts tieten en een kut, maar ook een pik.
Kan je nagaan hoe verdroogd je over kwam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
Dat zijn maar zelden vrouwen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, sommigen hebben er 6 jaar over gedaan om 6 mensen te neuken. Dat vind ik niet zo snollerig als ik eerlijk ben.
Uhhuh.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het blijft een 'leuk' topic waar nog steeds onverwachte onthullingen uit voort komen!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
Mijn hemel, wat een frusts in dit topic..
[..]
Uhhuh.
En het leuke is dat ik dit soort dingen heel snel vergeet. Dus als ik volgende week weer hier kijk, is de verrassing van bv. Knut en Tessje weer helemaal nieuw..
.
Tsja, die Tessje...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
En het leuke is dat ik dit soort dingen heel snel vergeet. Dus als ik volgende week weer hier kijk, is de verrassing van bv. Knut en Tessje weer helemaal nieuw..
.
Excuus nog daarvoor...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je nagaan hoe verdroogd je over kwam.
Knut en Tessje??quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
.
Meer dat er genoeg te neuken is als je eenmaal in de crew zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
Dit lijstje is eigenlijk het ultieme bewijs dat je je in de crew moet neuken.![]()
![]()
Ook dat, er zijn dus blijkbaar mensen die status toedichten aan onbetaald moderatorschap en administratorschap op een publiek discussieforum en daardoor met deze personen (hoe wanstaltig ook) daarom de seks willen bedrijven. Status is macht, macht is seks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meer dat er genoeg te neuken is als je eenmaal in de crew zit.
Ik was al crew voor ik uberhaupt ooit een fokker aan had geraakt. Oh nee, 1 uitzondering, vooruit...
Blijkbaar ja. Er zijn toch wel een aantal crewneukertjes geweest ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ook dat, er zijn dus blijkbaar mensen die status toedichten aan onbetaald moderatorschap en administratorschap op een publiek discussieforum en daardoor met deze personen (hoe wanstaltig ook) daarom de seks willen bedrijven. Status is macht, macht is seks.![]()
Over verwrongen wereldbeeld gesprokenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ook dat, er zijn dus blijkbaar mensen die status toedichten aan onbetaald moderatorschap en administratorschap op een publiek discussieforum en daardoor met deze personen (hoe wanstaltig ook) daarom de seks willen bedrijven. Status is macht, macht is seks.![]()
Het is meer een 'wat de neuk?!' momentje eigenlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus jij zit elke week weer te bulderen achter de computer, gezien tess-knut of niet?
Blijkbaar! En Knut en Auticia, Tessje en ChOas, Tessje en Mr. Orange...quote:
Kom op, ben ik nou zo naïef dan? Bestaan die mensen??quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Blijkbaar ja. Er zijn toch wel een aantal crewneukertjes geweest ook.
Het is jouw wereld niet het mijne, voor mij is DIT virtueel en de wereld erbuiten echt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over verwrongen wereldbeeld gesproken
Nee, ik ben een nickname die wat roept op een discussieforum voor jou, meer niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Voor mij is Fok ook echt hoor, of zit ik hier met een stel computers te praten. Ben jij niet echt?
Ik zie jou als een grote knuffelbeer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik ben een nickname die wat roept op een discussieforum voor jou, meer niet.![]()
Liefquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zie jou als een grote knuffelbeer.![]()
Ik zou zo iemand uit de crew neuken hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom op, ben ik nou zo naïef dan? Bestaan die mensen??
Eh, maybe... laat maar. Als je goed zoekt zijn ze er. Of het nou bewust of onbewust was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Kom op, ben ik nou zo naïef dan? Bestaan die mensen??
Nee hoor, je bent voor mij een mensquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, ik ben een nickname die wat roept op een discussieforum voor jou, meer niet.![]()
Och iedere heug zijn meug, hou jij het maar bij de 'mensen' op je beeldschermpje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent voor mij een mens![]()
Net zoals ik mensen op straat zie lopen in jouw echte wereldDaar weet ik waarschijnlijk nog minder van.
Pffff, nog veel minder Isa... nog veel minder!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, sommigen hebben er 6 jaar over gedaan om 6 mensen te neuken. Dat vind ik niet zo snollerig als ik eerlijk ben.
Doe nou niet, zo ontneem je hem zijn oh zo sterke stokpaardje:quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent voor mij een mens![]()
Net zoals ik mensen op straat zie lopen in jouw echte wereldDaar weet ik waarschijnlijk nog minder van.
Wie zegt dat ik het alleen bij de mensen op mijn beeldschermpje houquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
Och iedere heug zijn meug, hou jij het maar bij de 'mensen' op je beeldschermpje.![]()
Wie zegt dat ik het alleen bij de mensen op mijn beeldschermpje houquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:35 schreef Tranceptor het volgende:
Och iedere heug zijn meug, hou jij het maar bij de 'mensen' op je beeldschermpje.![]()
Waar heb je het nu eigenlijk over? Nog steeds over neuken? Want dat gaat nog altijd het beste als je elkaar irl ziet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
Nee je bent met users aan het praten waar mensen achterzitten. Dat is heel iets anders en een fundamenteel verschil.
No shit sherlock.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Waar heb je het nu eigenlijk over? Nog steeds over neuken? Want dat gaat nog altijd het beste als je elkaar irl ziet.
Piem0l in poes, en douwen..quote:
En ik maar denken dat al die users uit de lijst alleen virtuele seks hebben gehadquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef Jane het volgende:
Waar heb je het nu eigenlijk over? Nog steeds over neuken? Want dat gaat nog altijd het beste als je elkaar irl ziet.
Dan doe je wellicht niet goed genoeg je best....quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat ik er niet op sta.![]()
OMGquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die users uit de lijst alleen virtuele seks hebben gehad
Zo goed?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef Kroekroek het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat ik er (nog) niet op sta.![]()
Ik heb met nikky in dat bed gelegen, zou dat ook tellen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Skaai!
Jij hebt in een van mijn bedden geslapen. Telt dat ook?
quote:Nog bedankt voor het sms-je laatst. Echt lief!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe nou niet, zo ontneem je hem zijn oh zo sterke stokpaardje:
"het is maar internet en JIJ zit op internet dus je bent een nerd, dat ik ook op internet zit maakt niet uit,want ik heb een leven ernaast, en jij niet, want ik weet alles van je"
Of hoe hij het ook zo mooi kan verwoorden.
Spuit elf met een duit in een onbekend zakje, bij HW is er in ieder geval nog gerede twijfel.quote:
Mijn virtuele kindje wordt al bijna 2 jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die users uit de lijst alleen virtuele seks hebben gehad
Spreekwoordenboekje erbij gepakt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Spuit elf met een duit in een onbekend zakje, bij HW is er in ieder geval nog gerede twijfel.![]()
Vul de lijst dan ook aan.![]()
Jij had er graag met Heatwave op willen staan eh?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn virtuele kindje wordt al bijna 2 jaar![]()
Dat klopt, jij bent fantastquote:
Wel een editknop... nog steeds.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat klopt, jij bent fantast
isch natuurlijk
Ik heb geen spreekwoordenboekje nodig, dank je.![]()
Ja interpunctie/spelling/grammatica en een virulente luiheid met typen gaan zelden goed samen. Gelukkig is de typevaardigheid wel op peil, zodat mijn gedachten zich snel en doeltreffend vertalen hier op dit forum.quote:
Het is alleen zo vervelend als je een post 3 keer moet verversen om de volledige boodschap te kunnen lezen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja interpunctie/spelling/grammatica en een virulente luiheid met typen gaan zelden goed samen. Gelukkig is de typevaardigheid wel op peil, zodat mijn gedachten zich snel en doeltreffend vertalen hier op dit forum.![]()
Die editknop zit er ook niet voor niets, alhoewel sommige mensen in het leven dit vrij vertalen naar het gebruik van een editknop in het echte leven. Het onderscheid blijft toch lastig voor sommige mensen.![]()
Er wordt denk ik evenveel geneukt, maar steeds minder wordt bekend. Eerst was het de vaste kern van fok! die met elkaar neukte en nu wordt dat overvleugeld door het aantal users, die op hun beurt onbekend zijn met dit topic en de vaste users. Zo kan er dus weinig wederzijdse kruisbestuiving plaatsvinden en blijft dit een lijst voor 'insiders'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef SPK het volgende:
Er moet wel meer geneukt worden op Fok
Die lijst blijft vrijwel hetzelfde steeds
Ga me niet vertellen dat je wat beters te doen hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is alleen zo vervelend als je een post 3 keer moet verversen om de volledige boodschap te kunnen lezen...
Sorry SPKquote:
Dan zou ik die openingszin kunnen proberen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij had er graag met Heatwave op willen staan eh?
Nu is die post van HW weer van toepassing... Jij hebt immers ook niks beters te doen dan je posts 3 keer edittenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je wat beters te doen hebt.![]()
Dat beweer ik ook nergens, ik zit op mijn werk. Mijn werk is zo min mogelijk doen. Dit is perfect om de dag door te komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu is die post van HW weer van toepassing... Jij hebt immers ook niks beters te doen dan je posts 3 keer editten
Ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, ik zit op mijn werk. Mijn werk is zo min mogelijk doen. Dit is perfect om de dag door te komen.![]()
Ja hoor, vast wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij post ook alleen maar omdat je wil delen in de feestvreugde.![]()
Precies niks of twee keer de helft?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, vast wel.Zolang er geen bier mee gemoeid gaat boeit het me precies helemaal niks.
KonnieKipke en X. uberhaupt toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Badeentje het volgende:
Konniekipke en ik moeten dan wel in de lijst.
![]()
Goeiedag...dat was snel. Zat je er op te wachten of zo ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies niks of twee keer de helft?![]()
Nee ik ben adrem en tiep snel. Ik weet het, een zeldzame combinatie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeiedag...dat was snel. Zat je er op te wachten of zo ?![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
KonnieKipke en X. uberhaupt toch?![]()
Waar komt de anale sex rage vandaan ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef boebiedoe het volgende:
Neuken is weer helemaal hip volgens mij.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
Waar komt de anale sex rage vandaan ?
Misschien tijd voor een subcategorie?
Cc, pas op! Joey heeft een slechte invloed op je!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
Waar komt de anale sex rage vandaan ?
Misschien tijd voor een subcategorie?
Je zou het bijna niet geloven, maar anale seks bestond al voor Joey het ontdekte.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:
Cc, pas op! Joey heeft een slechte invloed op je!
Neuken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef Aventura het volgende:
Ik vrees een stille dood voor dit topic, want het zijn alleen maar n00bs die het met elkaar doen en dat is niet boeiend. En alle oldbies zijn getrouwd/verloofd/verliefd, niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Bitchfights zoals hierboven zijn echter altijd welkom, dat krikt het post- en viewsaantal weer wat op
En de reden is gewoon HEEL erg romantischquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als wij zouden gaan neuken zou dat inderdaad weer een frisse impuls aan de lijst geven ja![]()
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef Misstique het volgende:
Ik sta op de lijst.
Geen idee, ik geloof niet in sex voor het huwelijk.quote:
Nounou wat flauw hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef Aventura het volgende:
Het idee van BE vind ik dan wel weer leuk, een soort toplijst
' de via Fok!.nl ontmaagde fokker'
Maar het gelooft wel in jou, en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof niet in sex voor het huwelijk..
Deze opmerking doet mij vermoeden dat je ten onrechte niet te vinden bent met de ctrl-F. maar dat zou eventueel ook aan mij kunnen liggen, ookal betwijfel ik dat enigzins.quote:
Same thoughtsquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze opmerking doet mij vermoeden dat je ten onrechte niet te vinden bent met de ctrl-F. maar dat zou eventueel ook aan mij kunnen liggen, ookal betwijfel ik dat enigzins.
Ik snapte je grap al niet, met je ctrl+vquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze opmerking doet mij vermoeden dat je ten onrechte niet te vinden bent met de ctrl-F. maar dat zou eventueel ook aan mij kunnen liggen, ookal betwijfel ik dat enigzins.
Het is dan ook een zeer interessant onderwerpquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Ongelofelijk wat er in 1 dag is bijgepost.![]()
Moet jij niet eens naar huis?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef Badeentje het volgende:
[..]
Het is dan ook een zeer interessant onderwerp![]()
Ja, typisch gevalletje van oepsquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik snapte je grap al niet, met je ctrl+v.
Vanavond schat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
TVP.
Niet zó!quote:
Daarom zei ik ook niet met wie in het vorige topicquote:Door Cairon - donderdag 18 mei 2006 @ 12:45
More than meets the Eye
--------------------------------------------------------------------------------
maar serieus, waarom willen mensen in dit topic posten?
Ik ga ook niet op straat gooien met wie ik het allemaal gedaan heb, dus waarom op een forum als dit, als het niet is om iemand te kwetsen of om op te scheppen?
Eenschquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil even melden dat ik nog nooit met een fok!ster genueckt heb!
!
Fok!ker wel ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
!
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef Misstique het volgende:
Ik sta op de lijst.
Schiet es opquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef boebiedoe het volgende:
Heatwave en MissMSX
Pheno en _Arual,
Bendeleider en Doubledildo
Zet ik er straks wel bij.
Ik ontken het ook nog steedsquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
!
Dit is ook telkens het idee dat bij mij opkomt als ik de lijst nog eens leesquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
.
Die lezen het eerst, gaan een x aantal dagen zitten broeden om hun frustratie tot een ongekend hoog punt te brengen en komen dan met een zeer gefrustreerde en geirriteerde reactie van welgeteld 1 regel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik dacht al even, waar blijven de gefrustreerden?
Wat moet mini-Boe daar wel niet van denken?quote:
Wees dan ook gewoon duidelijk!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef MoChe het volgende:
tering... Qyroz had ik er dus echt niet op verwacht he
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:33 schreef juiced het volgende:
Kunnen juiced en juiced er misschien bij. Ik heb eergisterenavond de hand aan mezelf geslagen.
O, kan ie gelijk drie dagen makkelijker poepen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:14 schreef laffer het volgende:
ik denk dat HW en ik wel op dat lijstje mogen![]()
ik heb vanavond die ster van die gozer zo uitgerekt, dat je wel van echte seks kunt spreken![]()
joh tuurlijk wel, je bent tenslotte de mascotte van de leider daar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:48 schreef LostFormat het volgende:
Ik ken er nog een helehoop van UVT maar denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik ze op de grote hoop gooi.
Je hebt een heel erg naar ongeluk gehad?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef Roellio het volgende:
Ik wil even melden dat je me uit het bestand kan schrappen want er gaan geen toevoegingen meer bijkomen van mijn kant!
Neen, ik heb er eentje buiten Fok! gevonden die ik hou! Straks blijf ik alleen over, dus het is nu zaak om me definitief te binden!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hebt een heel erg naar ongeluk gehad? [afbeelding] .
Weet waar je aan begint! Je bent 23! Gooi je leven niet weg!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen, ik heb er eentje buiten Fok! gevonden die ik hou! Straks blijf ik alleen over, dus het is nu zaak om me definitief te binden!Oh, en ze is net afgestudeerd, dus rijker dan ik.
Nadat ik hoorde dat je je ex-vriend een druiper had bezorgd ben ik wel een beetje op je afgeknapt, BG.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:
hij liegt! ik wil niks met hem!
en ik ben nieteens buiten fok
Da's wel ineens een heel ander typequote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
2 redelijk actieve (Fok) sletten hebben elkaar gevonden!
Het schijnt dat MissBliss en Re elkaar tegenwoordig aan nadere onderzoeken onderwerpen.
Ze hebben allebei lang haar. Iig 1 ding dat ze gemeen hebben.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's wel ineens een heel ander type![]()
Nog aan het uitzoeken wat nu het beste past?
Hey Paulquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Het schijnt dat MissBliss en Re elkaar tegenwoordig aan nadere onderzoeken onderwerpen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Tranceptor
HeatWave
Re
Het valt nog wel mee. Het is alleen zo jammer dat alle details over andere mislukkingen (ik noem een politieagent die het heeeeelemaal was) ook zo breeduit uitgemeten worden op het moment dat ze het nog niet verziekt heeft...
Het valt wel mee idd.quote:Brighteyes en Heatwave
Brighteyes en Jumparound
Brighteyes en stinkie
Brighteyes en Zwaaibaai
quote:Op zondag 18 juni 2006 04:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Paul
Soms moet je even zoeken tot je de juiste hebt gevonden
[..]
[..]
Het valt wel mee idd.
Hopelijk heeft Re een macrolens, anders is het nog lastig fotograferen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik meen dat Witchfynder hem er ook meer dan eens bij haar heeft mogen inhangen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Tranceptor
HeatWave
Re
Het valt nog wel mee. Het is alleen zo jammer dat alle details over andere mislukkingen (ik noem een politieagent die het heeeeelemaal was) ook zo breeduit uitgemeten worden op het moment dat ze het nog niet verziekt heeft...
quote:Heatwave en ZOWIEE/missbliss
Heatwave en Sanne
Heatwave en Blinky
Heatwave en Brighteyes
Heatwave en On-air
Heatwave en Innepin
Heatwave en Fraubitch
Whehe.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Paul
Soms moet je even zoeken tot je de juiste hebt gevonden
[..]
[..]
Het valt wel mee idd.
Kan dat niet achter de schermen? Er is toch al geen klote te beleven daar.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #819: Wint de originaliteitsprijs
Dit gaat tussen een user en een mod. Vóór de schermen dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan dat niet achter de schermen? Er is toch al geen klote te beleven daar.![]()
Goh.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb er geen fuck mee te maken dus had er sowieso buiten moeten blijven...
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb er geen fuck mee te maken dus had er sowieso buiten moeten blijven...
Show is over...
quote:
kasta staat er twee keer met misscutie4you in en er staat dat kasta Xenia heeft geneukt, maar dat moet Xennia zijn en da's een heel andere user.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:29 schreef ChOas het volgende:
Zo....
[afbeelding]
origineel
DIe verspilling van bandbreedte![]()
Origineel is 1.3 MB
Klopt het een beetje ? Commentaat is welkom...
Dat zijn echt 2 verschillende ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
kasta staat er twee keer met misscutie4you in en er staat dat kasta Xenia heeft geneukt, maar dat moet Xennia zijn en da's een heel andere user..
Ja, echt heul andere users. Kasta heeft een relatie met Xennia gehad en niet met Xenia, sorry.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat zijn echt 2 verschillende ?
Ben net uren met die lijst bezig geweest om de fouten er uit te halen en nu blijkt dat ik TE overenthousiast ben geweest
Die hell
Nou, als je dat zou willen doen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, echt heul andere users. Kasta heeft een relatie met Xennia gehad en niet met Xenia, sorry.
Zal ik anders vragen of hij Xenia wil neuken, zodat je de lijst niet hoeft te veranderen?.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:29 schreef ChOas het volgende:
Zo....
[afbeelding]
origineel
DIe verspilling van bandbreedte![]()
Origineel is 1.3 MB
Klopt het een beetje ? Commentaat is welkom...
stofje pussydeluxe staan er niet in?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:19 schreef minkuukel het volgende:
Ik zou Stofje wel eens vreselijk in zijn hol willen raggen met een boa constrictor.![]()
neuk jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |