Wel een editknop... nog steeds.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat klopt, jij bent fantast
isch natuurlijk
Ik heb geen spreekwoordenboekje nodig, dank je.![]()
Ja interpunctie/spelling/grammatica en een virulente luiheid met typen gaan zelden goed samen. Gelukkig is de typevaardigheid wel op peil, zodat mijn gedachten zich snel en doeltreffend vertalen hier op dit forum.quote:
Het is alleen zo vervelend als je een post 3 keer moet verversen om de volledige boodschap te kunnen lezen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja interpunctie/spelling/grammatica en een virulente luiheid met typen gaan zelden goed samen. Gelukkig is de typevaardigheid wel op peil, zodat mijn gedachten zich snel en doeltreffend vertalen hier op dit forum.![]()
Die editknop zit er ook niet voor niets, alhoewel sommige mensen in het leven dit vrij vertalen naar het gebruik van een editknop in het echte leven. Het onderscheid blijft toch lastig voor sommige mensen.![]()
Er wordt denk ik evenveel geneukt, maar steeds minder wordt bekend. Eerst was het de vaste kern van fok! die met elkaar neukte en nu wordt dat overvleugeld door het aantal users, die op hun beurt onbekend zijn met dit topic en de vaste users. Zo kan er dus weinig wederzijdse kruisbestuiving plaatsvinden en blijft dit een lijst voor 'insiders'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef SPK het volgende:
Er moet wel meer geneukt worden op Fok
Die lijst blijft vrijwel hetzelfde steeds
Ga me niet vertellen dat je wat beters te doen hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is alleen zo vervelend als je een post 3 keer moet verversen om de volledige boodschap te kunnen lezen...
Sorry SPKquote:
Dan zou ik die openingszin kunnen proberen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:20 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij had er graag met Heatwave op willen staan eh?
Nu is die post van HW weer van toepassing... Jij hebt immers ook niks beters te doen dan je posts 3 keer edittenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je wat beters te doen hebt.![]()
Dat beweer ik ook nergens, ik zit op mijn werk. Mijn werk is zo min mogelijk doen. Dit is perfect om de dag door te komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu is die post van HW weer van toepassing... Jij hebt immers ook niks beters te doen dan je posts 3 keer editten
Ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, ik zit op mijn werk. Mijn werk is zo min mogelijk doen. Dit is perfect om de dag door te komen.![]()
Ja hoor, vast wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij post ook alleen maar omdat je wil delen in de feestvreugde.![]()
Precies niks of twee keer de helft?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, vast wel.Zolang er geen bier mee gemoeid gaat boeit het me precies helemaal niks.
KonnieKipke en X. uberhaupt toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Badeentje het volgende:
Konniekipke en ik moeten dan wel in de lijst.
![]()
Goeiedag...dat was snel. Zat je er op te wachten of zo ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies niks of twee keer de helft?![]()
Nee ik ben adrem en tiep snel. Ik weet het, een zeldzame combinatie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeiedag...dat was snel. Zat je er op te wachten of zo ?![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
KonnieKipke en X. uberhaupt toch?![]()
Waar komt de anale sex rage vandaan ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef boebiedoe het volgende:
Neuken is weer helemaal hip volgens mij.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
Waar komt de anale sex rage vandaan ?
Misschien tijd voor een subcategorie?
Cc, pas op! Joey heeft een slechte invloed op je!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
Waar komt de anale sex rage vandaan ?
Misschien tijd voor een subcategorie?
Je zou het bijna niet geloven, maar anale seks bestond al voor Joey het ontdekte.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:
Cc, pas op! Joey heeft een slechte invloed op je!
Neuken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef Aventura het volgende:
Ik vrees een stille dood voor dit topic, want het zijn alleen maar n00bs die het met elkaar doen en dat is niet boeiend. En alle oldbies zijn getrouwd/verloofd/verliefd, niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Bitchfights zoals hierboven zijn echter altijd welkom, dat krikt het post- en viewsaantal weer wat op
En de reden is gewoon HEEL erg romantischquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als wij zouden gaan neuken zou dat inderdaad weer een frisse impuls aan de lijst geven ja![]()
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:38 schreef Misstique het volgende:
Ik sta op de lijst.
Geen idee, ik geloof niet in sex voor het huwelijk.quote:
Nounou wat flauw hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef Aventura het volgende:
Het idee van BE vind ik dan wel weer leuk, een soort toplijst
' de via Fok!.nl ontmaagde fokker'
Maar het gelooft wel in jou, en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik geloof niet in sex voor het huwelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |