Nou, welterusten dan!quote:
Graag gedaan. Het was me een genoegen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, welterusten dan!
Bedankt voor de leuke observaties die ik heb mogen maken in deze topic vanavond!![]()
Wat jij wil. Adiosquote:Op zondag 18 juni 2006 01:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan daar heus wel doorheen kijken, hoor. Dat heeft het verleden wel vaak genoeg bewezen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:42 schreef Dizer het volgende:
Hallo...
Ik heb vandaag iets van 500 dollar uitgegeven aan kleding en spullen
En morgen is ook een shop dag
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:42 schreef Dizer het volgende:
Hallo...
Ik heb vandaag iets van 500 dollar uitgegeven aan kleding en spullen
En morgen is ook een shop dag
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Je had toch maar 100 dollar per dag?
100 euroquote:Op zondag 18 juni 2006 01:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Je had toch maar 100 dollar per dag?
Ik heb me echt moeten inhouden bij de Abercombie and Fitch winkel.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 juni 2006 01:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach ja, als je er toch bent.....
En ik ga ook slapen..
SLET!!!!!11quote:Op zondag 18 juni 2006 04:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga neuken denk ik
Lees je dit, Brighteyes??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOMO!!1!11!!quote:
Je bent er nog.quote:
quote:
Be?quote:
Oh, Brighteyes? Ik dacht dat dat een vrouw was.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Be?
Volgens mij ben ik een beetje dronken.
BE is hééééél erg geinteresseerd in mijn privé-levenquote:Op zondag 18 juni 2006 04:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Be?
Volgens mij ben ik een beetje dronken.
Ik heb echt geen idee wie je bent, maar goede morgen.quote:
Maar goed ook hahaquote:Op zondag 18 juni 2006 04:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie je bent, maar goede morgen.
Maar met WIE?quote:
Dit zou je zo tegen mij gezegd kunnen hebbenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:25 schreef Bupatih het volgende:
Je bent te simpel, rena. Je probeert je stoer, onafhankelijk en overschillig voor te doen, maar je faalt er faliekant in.
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig van wordt, moet je het vooral blijven doen. Maar kijk dan niet raar op als ik weer eens zeg: "Gelukkig weet ik wel beter."
Je bent te simpel, rena. Je probeert je stoer, onafhankelijk en overschillig voor te doen, maar je faalt er faliekant in.
Maar met mij én mijn piemel gaat het weer eens voortreffelijk.
Vooral dat laatste zinnetje deed het 'm, hè?quote:Op zondag 18 juni 2006 10:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Die Bupie toch. Ik word er bekant emo van.
Je wordt niet gek. BE postte inderdaad een venijnige reactie op MB... ik had de popcorn alweer klaargezet, hopend op een stevige bitchfight met modder.... maar dat gaat waarschijnlijk niet door dus...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Word ik nou gek, of zag ik hier zojuist een reactie van Brighteyes![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |