quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Moet ik ze posten schat, k heb er nog wel een paar!
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:10 schreef BVO het volgende:
[..]
!
Maareh.... nee, mag ik ook even bijkomen.
Moet ik die foto doen dat ik halfbloot in hetbad lig of die ene foto dat ik halfnaakt aan het zonnen ben buiten ?quote:
Nee helaas: ik had te weinig kiddo's.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
Airelle, had je niet mee moeten doen?
Sugababes.nl heeft eigen miss gekozen
Kudo's bedoel je.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee helaas: ik had te weinig kiddo's.
Allemaalquote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Moet ik die foto doen dat ik halfbloot in hetbad lig of die ene foto dat ik halfnaakt aan het zonnen ben buiten ?![]()
Jij hebt er blijkbaar meer verstand van dan ik. En dat vind ik heeeeel positief eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kudo's bedoel je.
Kiddo's is hoe babette ons noemt.
Zou je willen, gast.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dit was ik vorige week zondag
[afbeelding]
Ik ben gewoon erg geïnteresseerd in verscheidene lagen van de maatschappij.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar meer verstand van dan ik. En dat vind ik heeeeel positief eigenlijk.
Zie jij er uit als een Fortune City logoquote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dit was ik vorige week zondag
[afbeelding]
Ik niet. Sommige mensen verdienen gewoon al die aandacht nietquote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg geïnteresseerd in verscheidene lagen van de maatschappij.
Ja ik merk hetquote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou je willen, gast.
Fortunecity-foto's doen het trouwens niet op FOK!
En? Hoe hard heb je gelachenquote:
Dat ik weet dat die krengen kudo's heten, wil nog niet zeggen dat ik aandacht schenk aan al die breezersletjes.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik niet. Sommige mensen verdienen gewoon al die aandacht niet.
Mooi zoquote:
Dat vind ik het eigenlijk nog schandalig dat je wacht tot 1:17. Dan zou ik in jouw plaats al om half acht naar bed gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 01:17 schreef bar_rel het volgende:
Ok ik ga naar bed, Angelina ligt klaar..
Trusten
Blijf maar liegen. Blijf het maar ontkennen...quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijf maar liegen. Blijf het maar ontkennen...
Nee, want Shiloh kon niet slapen, dus heeft ze haar nog even borstvoeding gegeven, en nu ligt de kleine heerlijk te slapen..en wacht er iemand adners op mequote:Op zondag 18 juni 2006 01:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat vind ik het eigenlijk nog schandalig dat je wacht tot 1:17. Dan zou ik in jouw plaats al om half acht naar bed gaan.
Lamequote:Op zondag 18 juni 2006 01:18 schreef DaMart het volgende:
Er zat hier net een rottige steekmug op de muur. Dus ik pakte mijn elektrische vliegenverdelger en gaf dat rotbeest een schok. Ik verwachtte dus dat dat beest wel meteen van de muur af zou donderen... blijft hij gewoon nog 2 seconden zitten, alsof het nog niet tot hem door was gedrongen dat hij eigenlijk dood zou moeten zijn!
Op zich wel grappig om te zien hoor... beest krijgt schok, blijkft nog een paar seconden zitten, en dan ineens uit het niets dondert hij alsnog van de muur!quote:
Als dat zo was, had je je foto's niet weggehaald. Zelfs niet in een zogenaamde PMS-bui.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:19 schreef rena het volgende:
[..]Mijn huid is dik genoeg. (Letterlijk en figuurlijk
![]()
![]()
)
Ja en, ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen. En daar blijf ik dit keer bij.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als dat zo was, had je je foto's niet weggehaald. Zelfs niet in een zogenaamde PMS-bui.
Je lult dus.
Je draait dus wéér om het antwoord heen. Typisch.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en, ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen. En daar blijf ik dit keer bij.![]()
![]()
Goed he!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je draait dus wéér om het antwoord heen. Typisch.
Ik vind dat altijd leuk om te zien hehequote:Op zondag 18 juni 2006 01:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich wel grappig om te zien hoor... beest krijgt schok, blijkft nog een paar seconden zitten, en dan ineens uit het niets dondert hij alsnog van de muur!
Als jij er gelukkig van wordt, moet je het vooral blijven doen. Maar kijk dan niet raar op als ik weer eens zeg: "Gelukkig weet ik wel beter."quote:Op zondag 18 juni 2006 01:24 schreef rena het volgende:
[..]
Goed he!Hoe is het verder met Tupabih en zijn piemel vandaag?
![]()
Nee ik ook niet maar ik ga NU wel echt !quote:Op zondag 18 juni 2006 01:22 schreef Airelle het volgende:
Ik heb niet meer moe, zó moe ben ik.
Je bent zo moe, dat je 'ik heb moe' typt?quote:Op zondag 18 juni 2006 01:22 schreef Airelle het volgende:
Ik heb niet meer moe, zó moe ben ik.
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig van wordt, moet je het vooral blijven doen. Maar kijk dan niet raar op als ik weer eens zeg: "Gelukkig weet ik wel beter."
Je bent te simpel, rena. Je probeert je stoer, onafhankelijk en overschillig voor te doen, maar je faalt er faliekant in.
Maar met mij én mijn piemel gaat het weer eens voortreffelijk.
Welterusten!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik ga NU wel echt !![]()
![]()
Vorig jaar heb ik in een sadistische bui een keer een grote bromvlieg uit elkaar laten spatten op de elektrische vliegenmepper...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd leuk om te zien hehe![]()
!
Nah, jij bent zo simpel om te denken dat hoe mensen zich op een forum voordoen, ook zo in het echt zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig van wordt, moet je het vooral blijven doen. Maar kijk dan niet raar op als ik weer eens zeg: "Gelukkig weet ik wel beter."
Je bent te simpel, rena. Je probeert je stoer, onafhankelijk en overschillig voor te doen, maar je faalt er faliekant in.
Tof!quote:Maar met mij én mijn piemel gaat het weer eens voortreffelijk.![]()
OMGquote:Op zondag 18 juni 2006 01:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in een sadistische bui een keer een grote bromvlieg uit elkaar laten spatten op de elektrische vliegenmepper...![]()
Ik kan daar heus wel doorheen kijken, hoor. Dat heeft het verleden wel vaak genoeg bewezen.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:28 schreef rena het volgende:
[..]
Nah, jij bent zo simpel om te denken dat hoe mensen zich op een forum voordoen, ook zo in het echt zijn.![]()
[..]
Tof!![]()
Mijn citronellakaarsje op balkon dan he!quote:Op zondag 18 juni 2006 01:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook naar bed. Ik heb even gewacht met naar bed gaan tot mijn kaarsje uitging !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |