quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Moet ik ze posten schat, k heb er nog wel een paar!
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:10 schreef BVO het volgende:
[..]
!
Maareh.... nee, mag ik ook even bijkomen.
Moet ik die foto doen dat ik halfbloot in hetbad lig of die ene foto dat ik halfnaakt aan het zonnen ben buiten ?quote:
Nee helaas: ik had te weinig kiddo's.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
Airelle, had je niet mee moeten doen?
Sugababes.nl heeft eigen miss gekozen
Kudo's bedoel je.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee helaas: ik had te weinig kiddo's.
Allemaalquote:Op zondag 18 juni 2006 01:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Moet ik die foto doen dat ik halfbloot in hetbad lig of die ene foto dat ik halfnaakt aan het zonnen ben buiten ?![]()
Jij hebt er blijkbaar meer verstand van dan ik. En dat vind ik heeeeel positief eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 01:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kudo's bedoel je.
Kiddo's is hoe babette ons noemt.
Zou je willen, gast.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dit was ik vorige week zondag
[afbeelding]
Ik ben gewoon erg geïnteresseerd in verscheidene lagen van de maatschappij.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar meer verstand van dan ik. En dat vind ik heeeeel positief eigenlijk.
Zie jij er uit als een Fortune City logoquote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dit was ik vorige week zondag
[afbeelding]
Ik niet. Sommige mensen verdienen gewoon al die aandacht nietquote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg geïnteresseerd in verscheidene lagen van de maatschappij.
Ja ik merk hetquote:Op zondag 18 juni 2006 01:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou je willen, gast.
Fortunecity-foto's doen het trouwens niet op FOK!
En? Hoe hard heb je gelachenquote:
Dat ik weet dat die krengen kudo's heten, wil nog niet zeggen dat ik aandacht schenk aan al die breezersletjes.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik niet. Sommige mensen verdienen gewoon al die aandacht niet.
Mooi zoquote:
Dat vind ik het eigenlijk nog schandalig dat je wacht tot 1:17. Dan zou ik in jouw plaats al om half acht naar bed gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 01:17 schreef bar_rel het volgende:
Ok ik ga naar bed, Angelina ligt klaar..
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |