quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is zeer simpel: Fok!kers neuken als konijnen. En dan nog het liefst met elkaar.
Best lekker. Neuken met Fok!kers.
Jij? Of je weet wie 't is?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Skaai!
Jij hebt in een van mijn bedden geslapen. Telt dat ook?
Nog bedankt voor het sms-je laatst. Echt lief!
Dat kan niet. Want Mokster wil niks met dit topic te maken hebben. Laat staan dus zijn haar naam in de OP.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het hier op neer: Tranceptor wil met mij op het lijstje, maar weet niet goed hoe hij het aan moet pakken. Dus is ie nu blij dat ie mijn aandacht heeft getrokken!
Ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef vibri het volgende:
Jij? Of je weet wie 't is?
Zijn ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want Mokster wil niks met dit topic te maken hebben. Laat staan dus zijn naam in de OP.
Ja. Tot overmaat van ramp heb ik tegenwoordig niet slechts tieten en een kut, maar ook een pik.quote:
Jij bent ook van alle markten thuis.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Tot overmaat van ramp heb ik tegenwoordig niet slechts tieten en een kut, maar ook een pik.
Beetje oud nieuws nietwaar?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik.
Ik heb dat in het vorige topic gemeld.
Is nog wel wennen voor je he? Ik vond je al zo raar zitten wiebelen op je stoel vrijdagquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Tot overmaat van ramp heb ik tegenwoordig niet slechts tieten en een kut, maar ook een pik.
Kan je nagaan hoe verdroogd je over kwam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
Dat zijn maar zelden vrouwen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, sommigen hebben er 6 jaar over gedaan om 6 mensen te neuken. Dat vind ik niet zo snollerig als ik eerlijk ben.
Uhhuh.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het blijft een 'leuk' topic waar nog steeds onverwachte onthullingen uit voort komen!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
Mijn hemel, wat een frusts in dit topic..
[..]
Uhhuh.
En het leuke is dat ik dit soort dingen heel snel vergeet. Dus als ik volgende week weer hier kijk, is de verrassing van bv. Knut en Tessje weer helemaal nieuw..
.
Tsja, die Tessje...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
En het leuke is dat ik dit soort dingen heel snel vergeet. Dus als ik volgende week weer hier kijk, is de verrassing van bv. Knut en Tessje weer helemaal nieuw..
.
Excuus nog daarvoor...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je nagaan hoe verdroogd je over kwam.
Knut en Tessje??quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
.
Meer dat er genoeg te neuken is als je eenmaal in de crew zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
Dit lijstje is eigenlijk het ultieme bewijs dat je je in de crew moet neuken.![]()
![]()
Ook dat, er zijn dus blijkbaar mensen die status toedichten aan onbetaald moderatorschap en administratorschap op een publiek discussieforum en daardoor met deze personen (hoe wanstaltig ook) daarom de seks willen bedrijven. Status is macht, macht is seks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meer dat er genoeg te neuken is als je eenmaal in de crew zit.
Ik was al crew voor ik uberhaupt ooit een fokker aan had geraakt. Oh nee, 1 uitzondering, vooruit...
Blijkbaar ja. Er zijn toch wel een aantal crewneukertjes geweest ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ook dat, er zijn dus blijkbaar mensen die status toedichten aan onbetaald moderatorschap en administratorschap op een publiek discussieforum en daardoor met deze personen (hoe wanstaltig ook) daarom de seks willen bedrijven. Status is macht, macht is seks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |