Ehm, een fetisj bedenk je niet hoor, da's nou juist wat het apart maakt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef kaos- het volgende:
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
Dudequote:Op woensdag 7 juni 2006 04:43 schreef Jeroensv het volgende:
Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok.
Tsja, dat heeft nu met smaak en voorkeur te maken. Jij kan het je niet voorstellen, maar voor andere mensen is het de geilste aanblik van de wereld.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:45 schreef colossus01 het volgende:
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...
Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
Dus niemand mag geil worden van je vriendin en mensen die voeten geil vinden zijn vies.....quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef colossus01 het volgende:
Blijf het raar vinden...het heeft iets vieze mannetjes achtig. Daarom kijken die ''gasten'' altijd naar de voeten van mijn vriendin op de boulevard, gadver... ze moet voortaan laarzen van me aan dan is het afgelopen.
Maar als mensen op JOUW voeten geilen is het opeens OK en spreken we niet meer over "vieze mannetjes achtig" Meten met TWEE maten noemen ze dat geloof ikquote:Zijn er ook dames die geilen van voeten? Ik heb hoor wel eens dat ik mooie voeten heb maar nooit geweten dat ik daar nog eens een meid mee kan opgeilen.
Oh. Praat me d'r niet over man. daar kan ik echt opgewonden van raken hah.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Phunikz het volgende:
Ik vind blote en voeten in kousen zeer aantrekkelijk.
?? Waarom gaat dat niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb van de afgelopen warme dagen genoten joh!
Allemaal slippers en mooie meiden-voeten. echt!
Ik kwam zowat klaar in me broek van al dat moois!
Probleem is dat ik altijd een foto wil maken als ik mooie vrouwen-voeten zie ter herinnering..
Maar ja, da gaat nie he..![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Scorpion22 het volgende:
Ik heb niet echt een voetfetisj maar ik vind vrouwenvoetjes gekleed in nylons dan weer héél sexy!! Echt heerlijk om te masseren, die nylons geven een heerlijk gevoel ajs je erover wrijft!!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Scorpion22 het volgende:
Ik heb niet echt een voetfetisj maar ik vind vrouwenvoetjes gekleed in nylons dan weer héél sexy!! Echt heerlijk om te masseren, die nylons geven een heerlijk gevoel ajs je erover wrijft!!
mooie voetjes frederiqueske!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:21 schreef Frederiqueske het volgende:
haha ik heb trouwens nog een foto van onze voeten whahaha voor degene die ze willen zien
[afbeelding]
de twee rechtse zijn van mij de andere van twee vriendinnen, die is genomen van de zomer in ons zwembadnou voor de voeten liefhebbers veel plezier whahaha
![]()
![]()
![]()
Hé Frederesque, heb je nog fototjes van de voeten van jouw vriendin???quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:05 schreef Frederiqueske het volgende:
Iris een vriendin van mij vertelde toevallig gisteren dat haar vriendje aan haar voeten had gelikt whahahahaha ik moest gelijk aan deze forum denk haha![]()
wat dacht je van ...neequote:Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hé Frederesque, heb je nog fototjes van de voeten van jouw vriendin???
![]()
quote:
zucht, ik zal het wel eens vragen dan, sjonge jonge zeurquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
![]()
het zijn maar foto. kan toch geen kwaad..?
zelfs dat wordt me niet gegund. gegunt. ge-gund, hoe spel je dat precies?
GA NAAR BED, KLEINTJE!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zucht, ik zal het wel eens vragen dan, sjonge jonge zeur![]()
Zal ik jou eens wat vertellen, ik ga met je trouwen in gemeenschap van goederen. Strak plan he!quote:hockey, tennis, computeren, msnnensaxofoon/dwarsfluit spelen, fietsen, zwemmen, met vriendinnen gek doen
![]()
ze solliciteert naar de titel "Onbereikbare Fok-Bitch van het jaar!"... dus alleen de Fok! players kunnen er wat meequote:
neuj, niemand kan wat met mij doen hierquote:Op maandag 11 september 2006 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
ze solliciteert naar de titel "Onbereikbare Fok-Bitch van het jaar!"... dus alleen de Fok! players kunnen er wat mee![]()
Wat mot jij van mijn zus?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:41 schreef Scorpion22 het volgende:
En is je zus al thuis frederiqueske??
quote:Op maandag 11 september 2006 07:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Wat mot jij van mijn zus?![]()
Je probeert nogal stoer en geemancipeerd (zoek de betekenis maar even op, wil je?) over te komen, maar je weet zelf ook dat iedere vent alles met je kan doen nadat je drie Breezers op hebt.quote:Op maandag 11 september 2006 06:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
neuj, niemand kan wat met mij doen hier![]()
![]()
Ik probeer helemaal niet stoer over te komen, maja, en ik drink geen breezers want lust geen alcohol, en ik ben zeker niet makkelijk hoor en geen vent hoef met zijn tengels aan mij te komen, mag je best proberen maar dan heb je geen balletjes meerquote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
[..]
Je probeert nogal stoer en geemancipeerd (zoek de betekenis maar even op, wil je?) over te komen, maar je weet zelf ook dat iedere vent alles met je kan doen nadat je drie Breezers op hebt.![]()
Verder ben je wel leuk. Pics?
is dat een excuusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Het is weekendhooren ik zit op mijn zus te wachten die komt zo thuis van het uitgaan
![]()
]
ja, want ik kan niet eerder slapen als ik niet zeker weet dat ze goed thuis is gekomenquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niet stoer over te komen, maja, en ik drink geen breezers want lust geen alcohol, en ik ben zeker niet makkelijk hoor en geen vent hoef met zijn tengels aan mij te komen, mag je best proberen maar dan heb je geen balletjes meermaja, en hoe weet je of ik leuk ben
ik heb pas nog ergens een pic gepost dus ga maar kijken (zoeken)
![]()
De knapste bedoel jequote:Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef Frederiqueske het volgende:
whehe nee geintje, de rechtse idd, de lelijkste haha![]()
![]()
Loserquote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Ik wilde nog net veranderen he. Want ik vond links toch leuker (ik keek niet goed op dat plaatje)
Jammer. De magnetron gaat er vooralsnog niet uit!!!
edit.![]()
Helaas, ze wilde ze niet laten zien en geef ze eens ongelijk whehehe stel rare die op voeten vallen zegquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zucht, ik zal het wel eens vragen dan, sjonge jonge zeur![]()
INteressant. IN hoeverre houd je zelf van voetfetish?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Blondestoot het volgende:
ik ken iemand met een voetfetisj ...zn gezicht mag als voetenbankje gebruikt worden en hij wil t liefste gedomineerd ermee worden......het is een hele normale gezonde jongen en ziet r verdomd goed uit ook!!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef regularjoe het volgende:
[..]
INteressant. IN hoeverre houd je zelf van voetfetish?
foto?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:38 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
nu ik speel met hem vind ik t wel lekker zelf,zo gemasseerd en liefdevol gekoesterd worden..het heeft wel wat
Ja ik ben wel een dominant persoon,zou zelf niet makkelijk onderdanig zijn(ja tijdens een sexspelletje misschien)quote:Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef regularjoe het volgende:
[..]
foto?![]()
(just kidding)
Ik vraag me dan af of je van nature eigenlijk dominant bent of niet?
Mooie foto!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:10 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een dominant persoon,zou zelf niet makkelijk onderdanig zijn(ja tijdens een sexspelletje misschien)
ik draag zelf altijd nylonsokjes in mn sneakers omdat dat lekkerder zit dan sokjes maar je moet me voetjes niet ruiken naar een paar uurtjesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef Sachiel het volgende:
Ik heb ook zeker wel een voetfetish, maar niet zozeer blote voeten.
Ik raak zelf behoorlijk opgewonden als een mooi meisje sneakers aan heeft, vooral in combinatie met een kort rokje.
Helemaal gek word ik als ze dan ook nog eens een panty of pantysokjes draagt.
Dan kan ik echt helemaal nergens anders meer naar kijken.
Maar ook blote voetjes of voetjes met sneakersokjes in een paar sneakers kunnen mijn goedkeuring wegdragen
Geen idee waarom maar gewoon het idee dat die voetjes in die sneakers lopen te broeien windt me enorm op. Dan wil ik niets liever dan die voetjes masseren.
Misschien niet zozeer een voetfetish maar meer een sneaker- / nylon fetish. Of gewoon een combinatie.
In ieder geval kom ik bijna dagelijks wel aan m'n trekken (leuke woordspeling) aangezien veel meiden sneakers dragen
De pareltjes (sneakers met nylon sokjes) heb ik misschien 1 of 2 keer mee mogen maken.
Helaas heeft mijn vrouw er nietsl mee. Die vindt 't maar een rare kronkel en doet er niet echt aan mee.
Grappig om te ontdekken hoeveel mannen wat met vrouwenvoeten hebbenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef JohnDDD het volgende:
Voeten
Kunnen zeer opwindend zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik niet van teenslipper houd. Het mooiste is een sierlijk gevormd been met een ranke enkel die uitkomt in een charmante vrouwenschoen. Dit doet dromen over hoe de vrouw haar schoenen uitdoet en je met haar voeten verleidt.
Als je een gasmasker opzet kun je aan mijn voetjes heel wat plezier belevenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef JohnDDD het volgende:
Voeten
Kunnen zeer opwindend zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik niet van teenslipper houd. Het mooiste is een sierlijk gevormd been met een ranke enkel die uitkomt in een charmante vrouwenschoen. Dit doet dromen over hoe de vrouw haar schoenen uitdoet en je met haar voeten verleidt.
Oeh maak me gek haha.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:25 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ik draag zelf altijd nylonsokjes in mn sneakers omdat dat lekkerder zit dan sokjes maar je moet me voetjes niet ruiken naar een paar uurtjes
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:44 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Nope, ik bedoel de foto in je avatar.!![]()
(ookal is die niet van jezelf..)
nylonsokjes,die gaan half langquote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Oeh maak me gek haha.![]()
Wat voor sokjes dan? Van die hele lage die alleen om je voetzool zitten zegmaar?
Of hogere?
Ow enne geur boeit me niet zo. Kan veel hebben
Nice, nicequote:
Ja dat is bij mij natuurlijk ok het geval,anders zou je nogal voor lul lopenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Nice, niceeen meid naar m'n hart
![]()
Je bent een van de weinige volgens mij want ik zie dat dus echt nooit.
Vaak zit het natuurlijk verstopt onder broekspijpen natuurlijk, en dus lastig te zien.
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij natuurlijk ook het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
Truequote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij natuurlijk ok het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
Wat trekt je eigenlijk het meest aan aan dat hele voetfetisj gebeuren?quote:
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Wat trekt je eigenlijk het meest aan aan dat hele voetfetisj gebeuren?
Ik weet eigenlijk niet waarom ik een soort "fetisj" heb voor vrouwenvoeten.. Ik denk dat niemand dat echt weet van zichzelf...
Nou het is een lucky bastard in mijn ogen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!
I second thatquote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Nou het is een lucky bastard in mijn ogen.
Right. Dus hij is meer een soort voetslaaf en geen vriendje...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Right. Dus hij is meer een soort voetslaaf en geen vriendje...
Zou die leuk vinden..back!
Ok, ik had het idee dat ie naast voetslaaf ook vriendje was.quote:
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de funquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:46 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Ok, ik had het idee dat ie naast voetslaaf ook vriendje was.
Wel heel aparte relatie eigenlijk..... komt alleen ff langs om op je voeten te geilen
Kweenie, als ik vrijgezel was geweest had ik het misschien overwogen.
Maar ben getrouwd en 2 kids en dan is het toch wel een vorm van vreemdgaan in mijn ogen.
Achja, toch wel leuk om te weten dat er meiden als jij bestaan.
* Sachiel dreams on
PS. Niet dat ik nu niet gelukkig ben ofzo, integendeel.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun...
Vind ik niks raars aan hoor. Ik heb een relatie met een meisje dat ik alleen bef. We hebben verder geen seks, zij doet niks bij mij, we zoenen niet, ik bef alleen maar. Als je elkaar er een plezier mee doet, waarom niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun
hij en ik zijn allebei vrijgezel dus dat geeft geen problemenben ik nu een slecht mens dat ik zoiets gedeeltelijk tegen betaling doe? stop r toch tijd en energie in,vindt t wel steeds moeilijker omdat we elkaar steeds beter leren kennen nu...hij wilde zelfs wat met me beginnen maar dat heb ik afgehouden!!
Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met fotoquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Zucht, ik wilde dat ik dat ook kon, maar ik heb de boot afgehouden. Ik kreeg het niet rondgebreid met mijn gevoel....
hoe is dat ontstaan als ik vragen mag? en betaal je haar ervoor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Vind ik niks raars aan hoor. Ik heb een relatie met een meisje dat ik alleen bef. We hebben verder geen seks, zij doet niks bij mij, we zoenen niet, ik bef alleen maar. Als je elkaar er een plezier mee doet, waarom niet?
Nee ik betaal haar er niet voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:56 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
hoe is dat ontstaan als ik vragen mag? en betaal je haar ervoor?
Heb jij ff mazzelquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Nee ik betaal haar er niet voor.
Ik ken haar gewoon via internet. En we hadden het een beetje over seks en zo en toen kwam beffen ter sprake. Ik zei dat ik daar echt gek op was en helemaal verslaafd aan. Zij is nog maagd, om de 1 of andere reden vind ze het heel eng om een penis naar binnen te krijgen. Maar daardoor was ze ook nooit gelikt omdat de meeste jongens dan ook iets terugverwachten.
Ik had gewoon gezegd dat ik heel graag bef en dat ik het beffen op zich al heel geil vind en dat ik daar niks voor terug hoef. Toen hebben we een keer afgesproken. Nu kennen we elkaar bijna een jaar en regelmatig spreken we af, dan bef ik haar heel erg lang en dan zet ik haar weer thuis af. En dan zijn we allebei weer helemaal blij.
Hahahaha, ja dat heb ik zeker.quote:
Dat ligt eraan,komt ze klaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:38 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Hahahaha, ja dat heb ik zeker.
Maar zij ook. Dat ik dat wil doen zonder er iets voor terug te verwachten.
Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met foto
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"
Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met eenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )
ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen)
dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaardit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!
we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet danhet gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!
![]()
Jaa lief hequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met een
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Jaa lief heen wat vind je van me verhaal dan?
Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Nu nog een foto van je voeten
![]()
oh ja
.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toe![]()
enweerblond
Echt geweldig verhaal!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Jaa lief heen wat vind je van me verhaal dan?
ben nog niet zo lang op fok,maar dank je wel nu weet ik tenminste hoe...(blond weet je nog)quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Beauregard het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om hier een afbeelding te plaatsen?
Zie je dit knopje staan boven het schermpje waarin je je post typt? [ afbeelding ]
Ga hier naartoe: http://www.freeimagehosting.net/ , upload daar je foto. Kopieer de URL in het schermpje wat verschijnt na het klikken op bovenstaand knopje.
VOILA!
PM zit in je boxquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Je bent gepm'd (is that a word?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Hierom Einstein:quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik leg haar net uit hoe ze een foto plaatst op FOK!. Waarom ga je dan PM'en om die foto?
Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Hierom Einstein:
"PM Anders even jullie E-mail dan stuur ik wel wat door"
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?
Het is hier een forum, dus is het wel zo makkelijk voor iedereen als zo'n foto hier gewoon wordt gepost. Snappez-vous? Voortaan je denkproces iets verder laten uitratelen voordat je weer iets replied.
Eh, nee ik heb niet echt interesse. Ik heb niks met vrouwenvoeten. Ik probeer het kind alleen maar te helpen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef Sachiel het volgende:
Beauregard is ook gewoon geinteresseerd en wil voorkomen dat alleen wij de foto's krijgen
Justr relax guys. Tis net zo'n leuk gemoedelijk topic geworden.
Maare FYI ik heb idd alsnog de PM gestuurd mocht het nog steeds niet lukken om de foto's hiet te dumpen.
Zit verder niks achter
Vrede op aarde.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:37 schreef regularjoe het volgende:
[..]
![]()
Laten we het hierbij houden... We wachtne beiden op die foto..
ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:25 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Hoe moeten we deze smily interpreteren?
en?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:44 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisje![]()
ga t later weer proberen,ff geduld alsjeblieft..
Zal wel even kunnen duren denk ik..quote:Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Sachiel het volgende:
Dit weekend weg geweest En geen tijd gehad om te checken.
Vol verwachting klopt mijn hart
Mail ze anders ff naar dat email adres wat ik je heb gegeven. Dan plaats ik ze wel ff.
Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
Ik zit nog steeds in Parijs,als ik weer thuis ben zal ik me er toe zetten okquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?
maak dan wel meteen een mooie he..of beter nog..laat iemand er een van je maken in Parijs...dus niet zo'n suffe van je tenen..maar een full fledged sole pic...zoals deze -->>quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Parijs,als ik weer thuis ben zal ik me er toe zetten ok
interessante feedback.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:
[..]
interessante feedback.
Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
Ben je al thuis? Kun je de foto's al uploaden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Komt er nog wat van of was het een leugen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef Sowflow het volgende:
.ik houd meer van foto's met mooie voeten, niet in het dagelijkse leven, vooral zwart-wit foto's. En alleen voeten en benen, ik hoef verder geen gezichten te zien.
hohoquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )
ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen)
dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaardit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!
we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet danhet gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!
![]()
Zeker weten, wil je een vrouw verleiden, volg een cursus voet(reflex)massage. Daar zitten zoveel gevoelige zenuwpunten, de voet is een en al een verborgen erogene zone.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:
[..]
interessante feedback.
Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...
Je houdt ook van bondage...?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de hakken en kousen liefhebberts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn bijvangst, zeg maar...pasten hier wel een beetje. Ze heeft weer een berg nieuwe outfitjes waar binnenkort foto's van gemaakt moeten worden en dan maak ik wel wat foto's die beter in dit topic passen ..;)
klein is zeker anders, maar eng?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Sowflow het volgende:
Renegade, ik vind deze voeten heel eng... de tenen zijn gigantisch als die van een reus... brrrr... houd je niet van elegante voeten?
Edit: Ah! Renegade, misschien is dit -juist- iets wat jij spannend vindt?
Heb je haar al een pm gestuurd? Misschien is ze het wel vergeten...Of misschien heeft ze het gewoon heel erg druk met verleiden met haar voetjes...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
ach.. het was gewoon een leugen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
ach.. het was gewoon een leugen
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
ik ga nu beginnen met foto´s maken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Nu dit topic toch al in myat staat:
[ afbeelding ]
Had ik nog op photobucket staan, misschien vinden jullie het wat
OMFG. Maak dat kind niet zo bang, smeerlap.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef Fronde het volgende:
perfecte sandalen, nu nog vuurrode teennagels en het is af. Zou graag je hielen likken en voor je voeten wanken![]()
[..]
... en?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
ik ga nu beginnen met foto´s maken
Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?quote:
Nee. Ik zit wel redelijk vaak op fok. Dus ik check gewoon mijn active topics altijd. en als er op gereageerd is, dan is dat mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?
Prachtig.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:49 schreef Naxxium het volgende:
Voeten![]()
Ik las net dat iemand liever voeten likt dan een spleetje![]()
Ieder zijn eigen ding uiteraard, maar geef mij maar een lekkere spleetje![]()
Maar nogmaals, doe lekker je ding, zolang je andere niet lastig valt is het altijd goed
wat is je schoenmaat dan precies?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef Klytemnestra het volgende:
Dat noem jij lastigvallen maar ik vind het wel interessant om te weten dat er mannen zijn die mijn voeten willen likken zonder aan m'n doos te willen komen![]()
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef renegade808 het volgende:
[..]
wat is je schoenmaat dan precies?
Dus ze KAN het wel, foto's uploadenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef regularjoe het volgende:
btw. Hier is een foto van Blondestoot zelf. Notabene op haar profiel:
http://fotoboek.fok.nl/user/220953
quote:Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef tickling het volgende:
Hoi Klytemnestra,
Je heb een mooie voetmaat! Daar kan ik wel wat mee. Laat wat van je horen.
voetfetish is de meest voorkomende fetisj ter wereld. Kijk bijvoorbeeld eens op sites als http://www.hitwgang.com Het is een mega grote, internationale scene met het zwaartepunt in Amerika.quote:Op maandag 29 december 2008 10:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uit je OP blijkt niet echt of je er een probleem mee hebt en wat dat dan is... Zit je er mee, stuit je tegen onbegrip? Of wil je gewoon zien dat mensen '+1' vermeldingen doen, zodat je weet dat je niet de enige bent?
Ikke niet hoor. Eerst aan mn voeten likken en dan daar, ik moet er getverdegetver niet aan denken.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef BrandX het volgende:
Sterker nog, als een vent aan mijn voeten zou gaan lebberen, zou ik zijn kop omhoog trekken aan zijn haren tot zijn tong zich op een veeeeel genotsvoller plekje ergens tussen mijn benen belandt
i agree... ik heb niets met voetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef kwiwi het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen en zou het zelf ook niet echt prettig vinden als iemand aan m'n voeten zit, kan niet tegen dat gebkriebel
denk dat hij gelijksoortige mensen wil aantrekken en vertellen wat hij geil vind aan voetenquote:Maar zoals iemand al zei; wat wil je met dit topic..?
mag ik je nieuwe vriendje worden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Mijn ex had ook een voetenfetish. Hij hield erg van mooie voeten en zat graag aan de mijne. Gelukkig had 'ie geen behoefte aan over 'm heen lopen of erover heen klaarkomen of dat soort rare dingen, gewoon lief aaien, kijken, masseren, kriebelen... Laat ik nou toevallig dol zijn op voetmassages en gefriemel aan mijn voeten!
Heerlijk dat 'ie tijdens het film kijken (oid) de heeeele film lang mijn voeten kon kriebelen.
(da's één van de weinige dingen die ik wél mis sinds ik 'm gedumpt heb)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Mijn ex had ook een voetenfetish. Hij hield erg van mooie voeten en zat graag aan de mijne. Gelukkig had 'ie geen behoefte aan over 'm heen lopen of erover heen klaarkomen of dat soort rare dingen, gewoon lief aaien, kijken, masseren, kriebelen... Laat ik nou toevallig dol zijn op voetmassages en gefriemel aan mijn voeten!
Heerlijk dat 'ie tijdens het film kijken (oid) de heeeele film lang mijn voeten kon kriebelen.
Haha, ik dacht al dat ik zo'n vraag zou krijgen... wat biedt je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
mag ik je nieuwe vriendje worden?
Als ze echt TE goor waren wel, maar hij was niet heeeeel moeilijk daarin hoor...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bah
ik neem aan dat je ze van te voren wel moest wassen?
Haha, een toekomst vol geluk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat ik zo'n vraag zou krijgen... wat biedt je?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Eerst aan mn voeten likken en dan daar, ik moet er getverdegetver niet aan denken.
Ik begin meestal al te piepen zodra een man afzakt tot mn knie, als ik ergens een gruwelijke rothekel aan heb dan is het wel gedoe aan mn voeten, ieuw ieuw ieuw.
Ik zou never ever nooit van mn leven iemand aan mn voeten laten likken hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:05 schreef Fronde het volgende:
daar heb je wel gelijk in, er zijn best veel vrouwen die het lekker vinden als je hun zolen likt maar dan inderdaad niet ook nog ergens anders likken, daar hebben ze kennelijk iemand anders voor![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,
Dat is helemaal te gek dat je gekietel en gefriemel lekker vindt aan je mooie voeten. Als je geen bezwaar heb wil ik je voeten een keer komen verwennen. Desnoods tegen een vergoeding. Laat het me weten.
Groeten Tickling
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Whoei, een heuse feet-fight is uitgelokt!![]()
Misschien beter hier ergens registreren dan: http://dating.startpagina.nl/quote:Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef JamesX het volgende:
Net ingeschreven op deze site. Eveneens heb ik een voetfetish. Indien er dames zijn die eens lekker verwend willen worden kunnen ze mailen op of eventueel hier een boodschap plaatsen.
Maak dat maar drie, tenminste als je niet te grote voeten heb want dat vind ik maar niks!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef StreepjesSok het volgende:
Haha, zo hoort het he... twee mannen vechtend om mijn poezelige voetjes...
Ik mag hopen dat mn ex wel meer mist dan datquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Arme SS, wil je erover praten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mn ex wel meer mist dan dat
38 gaat nét!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef StreepjesSok het volgende:
Nu al 3! En ik heb maar twee voeten!
Maatje 38 is toch niet te groot SS?
Praten kan later, wanneer zie ik je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Arme SS, wil je erover praten?
Ikke welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Je gaat toch niet eisen. Wat ben jij voor een vent
Heb je 2 diamantjes in je oren?
Streepjessok, je maat is goed hoorals we nu toch bezig zijn, post dan eens foto's of iets van wat energie
en hoeft er niemand geselecteerd te worden
Eisen stellen, ok.. Maar vergelijken met je exquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
38 gaat nét!Het is geen 34 als mijn ex maar die waren dan ook wel echt klein
![]()
En ik was ook niet van plan om ze te delen!
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Eisen stellen, ok.. Maar vergelijken met je ex
Had ze er maar één dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!![]()
En dat ik vergelijk met mijn ex is omdat die zo'n extreem klein voetje had!
eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef StreepjesSok het volgende:
Haha, zo hoort het he... twee mannen vechtend om mijn poezelige voetjes...
Ik zei: eisen stellen, ok. Dus dat mag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!![]()
En dat ik vergelijk met mijn ex is omdat die zo'n extreem klein voetje had!
Nee twee, voor minder doe ik het niet!quote:
Helemaal mee eens, alleen denk ik dat een eerste date nog wel eventjes opzich zal laten wachten tussen mij en StreepjesSok (ook SS trouwens, whats in the name!)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik zei: eisen stellen, ok. Dus dat mag.
En het vergelijken op zichzelf kan ook geen kwaad... Maar om dat dan te zeggen, vind ik zo stom... de kans dat die ander zoiets graag wil horen is erg klein... Op een eerste date is praten over je ex toch ook not-done?! Maakt niet uit waarom je dat vergelijken doet, je kan zoiets er gewoon beter niet uitflappen, denk/vind ik...
Ja maar of ze daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ja, dat tickling wel van daten-uit-het-(bijna-)niets houdt, is wel duidelijk...
Het is nu niet helemaal duidelijk wie je met jij, hem en haar bedoelt.... De verhoudingen zijn hier inmiddels nogal ingewikkeld geworden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Haha nou ja de persoon natuurlijk ook! Maar voor een feetdate (ik neem aan dat dat woord niet echt bestaat) maakt dat toch weinig uit!
Maar dan nog, ik kan me genoeg meisjes bedenken die waarschijnlijk mooie voetjes hebben maar waar ik toch niet echt graag aan zou willen zitten!
Maar als het hem allemaal niet uitmaakt (en haar ook niet) zou ik zeggen ga ervoor!!
Wat doe jij eigenlijk in dit topic?
Haha ja only the smartest guys in the room kunnen in deze discussie mee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het is nu niet helemaal duidelijk wie je met jij, hem en haar bedoelt.... De verhoudingen zijn hier inmiddels nogal ingewikkeld geworden...
Ja StreepjesSok nu ben ik ook wel benieuwd, gaat het wat worden met tickling of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als het tickling en StreepjesSok beide niet uitmaakt wie er aan de voeten vast zitten en zij hebben beide wel interesse in zo'n feetdate, dan zal dat vast doorgaan... En ik heb dus het idee dat voor tickling het geval is, dat het aan hem dus niet zal liggen; dat bedoelde ik. Dan hangt het dus af van StreepjesSok... Ik ben ook benieuwd!![]()
En wat ik hier doe - heb ik ergens openlijk gezegd dat ik geen voetfetish heb?
Either way: dat heb ik niet, maar ik vind het verschijnsel wel interessant en weet er iets van, dus vandaar dat ik oorspronkelijk mee ben gaan lezen en posten...
Ohja ik viel wat dat betreft beter in de prijzen: op onze eerste date ging ze op een gegeven moment naast me op de bank liggen en ze had koude voetjes (geen sokken aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Toen ik bij me laatste ex aan haar voetjes zat (maatje 36) vond ze het kietelen en moest lachen.
Ben er dus maar mee gestopt.. ''jammer'' denk je dan.
Ben ook eigelijk pas sinds een half jaar erachter gekomen dat ik voeten heel interessant vind.
Maar hoe dat dalijk gaat lopen in zwembad/strand weet ik niet..
Zo echt wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hehe chill is dat dan he.
Dat maakt je nog gelukkiger dan Brand bier kan ik je verzekeren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zo echt wel!ik vond dat helemaal niet erg, op een gegeven moment vroeg ze ook of ik sokken voor der had, ik zeg nee joh die zijn allemaal te groot voor je, laat ze maar lekker liggen haha
Nou als ik moest kiezen wist ik het wel hoor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hebben jullie wel foto's van elkaar gezien of gaat dit puur op gevoel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef tickling het volgende:
Nog bedankt voor jullie steun. De bal ligt nu bij streepjessok. Tenminste als ze het aandurft! We horen het wel van haar.
details, details!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef StreepjesSok het volgende:
Volgens mij sta ik niet zo droog als jij tickling ;-)
Jij kan je uitnodiging nou iig wel vergeten van StreepjesSok!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Achteraf blijkt het een kleine mollige man te zijn die zich Nico Mul noemt en een maatje kleiner draagt als normaal.
Ik maak me helemaal niet druk,vind het wel leuk om te zien hoe die tickling heerlijk doordramt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef StreepjesSok het volgende:
So zeg, jullie maken je wel druk zeg...
A: ik kan best tegen een geintje, dus vecht/beledig/praat/grap maar door hoor, ik loop heus niet weg![]()
B: tickling doe nou es rustig aan. Ik hou niet zo van drammers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |