abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37946064
Deel hier je ervaringen met voetfetisj en alle subcatogorieen. Heb je een voetfetisj? Ken je iemand met een voetfetisj. Heb je een vriend met een voetfetisj? Hoe ga je hiermee om? Heb je ooit foto's gemaakt op straat of van je vriendin? Alle serieuze reacties zijn welkom.

Aarzel niet en praat erover!
pi_37946345
Ik vind blote voetjes best sexy
Maar een echte fetisjist ben ik niet. Ook noot foto's gemaakt speciaal voor de blote voetjes.
pi_37946578
Voeten waar enkels boven zitten die net zo breed zijn als de voet en bovenbeen... bahhhh
/0
pi_37946706
zal ik maar het lef hebben om te beginnen dan..
ik word best opgewonden van een goede voetmassage... en mijn man word er weer geil van als hij mij hoort genieten...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_37946796
hehe had t wel weer verwacht... pls probeer het een beetje serieus te houden.

Ik heb zolang ik me kan herinnneren iets met voeten. Al op zeer jonge leeftijd kwam ik erachter dat ik voetjes van dames bere interessant vond. Later koppelde ik er seksuele gevoelens aan.

Ik vind blote en voeten in kousen zeer aantrekkelijk. Ik kan vooral op straat of in een restaurant volop genieten van vrouwen die met hun schoenen spelen en daarbij een kleine peepshow van hun voeten geven.

Ik heb mijn laatste vriendinnetjes hierover verteld en stonden hier ook open voor. Mijn huidige vriendin heeft zeer mooie voeten en verleid mij ook dagelijks.

foto's volgen nog...ben niet thuis.

vraag maar raak
pi_37946805
tis niet iets wat me kan opwinden..
maar onverzorgde voeten kan ik wel op afknappen..
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:19:40 #7
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37948767
Móóie vrouwen met móóie voeten (dus geen Hobbit poten waar de vellen aanhangen) zijn best geil ja. Maar ik ga me heus niet publiekelijk lopen afberen zodra ik de teen van een vrouw zie.
pi_37948874
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:23:42 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37948907
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef kaos- het volgende:
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
Ehm, een fetisj bedenk je niet hoor, da's nou juist wat het apart maakt.
pi_37949246
Denk dat je dat de holbewoners vroeger ook aan elkaars tenen zaten te lebberen ?
Persoonlijk vind ik het maar beetje apart. Ik sta voor veel dingen open, en ik ben niet echt niet de lastigste als het gaat om wat experimentele dingen uit te voeren. Maar bepaalde dingen gaan toch wel te ver
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37958455
Ik vind dat een voet van een dame ontzettend geil kan zijn..uiteraard alleen als het goed verzorgd is etc.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:23:50 #12
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_37979175
Een voet van een dame... klinkt zo groot!
Voetje klinkt beter.

Ik heb eigenlijk niks met voeten, maar als een vrouw/meisje van die lelijke voeten heeft.. tsjah
dat is toch niet zo mooi.. Maar ja dat is hetzelfde met handen of iets dergelijks als daar de velle van los hangen dan is dat ook niet zo .. tsjah .. mooi
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_38615700
Ik vind het een beetje onzin wat jij nou allemaal uitkraamd kaos.... Wat versta jij dan onder "casual sex" ???? Er zijn jongens die graag aan tieten likken, of graag de billen van z'n vriendin vasthouden, jij vindt het geil als een meisje sokken draagt en de ander vind het geil om haar voeten te likken. Als je het mij vraagt zou het allemaal wel onder "casual sex" kunnen vallen.
Een fetisj verzin je niet. Dat heb je gewoon. Net als iemand die homo of lesbisch is. Dat zit in je en je kan er niks aan doen. Een fetisj daarentegen kan je wel ontwikkelen door er bijvoorbeeld over te fantaseren of op internet erover te lezen of juist te experimenteren.
Ik ben zelf ook voetfetisjist. Ik lik graag aan m'n vriendin d'r voeten, ik ruik eraan en ik masseer ze enz. Als ik er alleen al naar kijk raak ik opgewonden. Natuurlijk heb ik vaak sex met haar en ik betrek daar bijna altijd haar voeten bij. Zelf raakt ze er niet opgewonden van maar mij geeft het een beetje extra opwinding.
Ik heb aardig wat ervaring met voetfetisj. In totaal heb ik 9 vriendinnen gehad die ervan af wisten. Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok. De andere 7 mocht ik alles mee doen.
jeroen
pi_38615713
ik word wel degelijk opgewonden als hij aan m'n voeten friemelt en likt..

ben ik dan weer zo'n uitzondering?
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38615714
Voeten masseren vinden vrouwen meestal wel lekker maar helaas komt er in de jaren ook steeds meer eelt op.
pi_38616680
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 04:43 schreef Jeroensv het volgende:
Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok.
Dude
pi_38620762
badlittlegirl kom je binnekort ook weer es online?
pi_38632833
Ja thrilled.... sommige voetfetisjisten vinden dat lekker....heet een footjob......google maar eens....
jeroen
pi_38741857
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...

Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
pi_38746192
ik denk omdat je voeten niet altijd kunt zien, ze zitten altijd verborgen in schoenen..
daarom zijn voetfetishisten een stuk blijer als het zomer is..
pi_38746290
quote:
Op zondag 11 juni 2006 04:45 schreef colossus01 het volgende:
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...

Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
Tsja, dat heeft nu met smaak en voorkeur te maken. Jij kan het je niet voorstellen, maar voor andere mensen is het de geilste aanblik van de wereld.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_38758440
Insomaniac stel je dan eens voor dat datzelfde meisje met haar blote tieten door de kamer loopt.... daar worden sommige mannen ook geil van.....of met haar blote reet....
jeroen
pi_38758452
Sorry... insomaniac... ik bedoelde dus colossus01
jeroen
pi_38786192
Blijf het raar vinden...het heeft iets vieze mannetjes achtig. Daarom kijken die ''gasten'' altijd naar de voeten van mijn vriendin op de boulevard, gadver... ze moet voortaan laarzen van me aan dan is het afgelopen.

Zijn er ook dames die geilen van voeten? Ik heb hoor wel eens dat ik mooie voeten heb maar nooit geweten dat ik daar nog eens een meid mee kan opgeilen.

[ Bericht 62% gewijzigd door colossus01 op 12-06-2006 19:01:08 ]
pi_38786225
er zijn mannen met een armkwabben fetish
  maandag 12 juni 2006 @ 19:08:18 #26
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_38786603
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef colossus01 het volgende:
Blijf het raar vinden...het heeft iets vieze mannetjes achtig. Daarom kijken die ''gasten'' altijd naar de voeten van mijn vriendin op de boulevard, gadver... ze moet voortaan laarzen van me aan dan is het afgelopen.
Dus niemand mag geil worden van je vriendin en mensen die voeten geil vinden zijn vies.....
quote:
Zijn er ook dames die geilen van voeten? Ik heb hoor wel eens dat ik mooie voeten heb maar nooit geweten dat ik daar nog eens een meid mee kan opgeilen.
Maar als mensen op JOUW voeten geilen is het opeens OK en spreken we niet meer over "vieze mannetjes achtig" Meten met TWEE maten noemen ze dat geloof ik

ONtopic: Ik zou mezelf niet willen classificeren als een voeten-fetisjist maar ik vind voeten wel erg geil. (beetje dubbel dit maar mensen met een fetisj in het algemeen zullen onderkennen dat er een verschil is tussen: 1: het hebben van een fetisj en 2: (Erg)Geil worden van iets.

[ Bericht 8% gewijzigd door JMrules op 12-06-2006 19:13:21 ]
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:32:14 #27
151310 SirG
hmmm...donuts
pi_38803612
M'n vriendin heeft altijd stinkvoeten...
Dus mocht die fetisj er ooit geweest zijn, dan issie nu wel weg!
Ik ga met de tijd mee: ik heb geen sixpack maar een beertender.
pi_38884871
Het schijnt dat als je een bepaalde fetisj hebt dat je bijna alleen daarvan opgewonden kan raken. Zo hebben mensen dat onderzocht. Als dat zo is ben ik geen voetfetisjist maar een voetenliefhebber. Ik geil ontzettend op voeten ik kijk filmpjes en plaatjes van voeten. Ik denk de hele dag aan voeten en ik wil de hele dag m'n vriendin d'r voeten likken. Ik ben geen fetisjist want ik vind een lekkere pijpbeurt ook ontzettend lekker.... of gewoon lekker achterlangs....
pi_38887240
dat geloof ik niet. je kunt een fetisj hebben en best opgewonden raken van een heleboel andere dingen.
alleen bij de fetisj voel je de opwinding veel heftiger.
pi_38897293
ja precies zo denk ik er ook over maar er zijn dus mensen die zeggen dat ze het beter weten en dan met zo'n onzinnige conclusie komen terwijl mensen die echt een fetisj hebben het zeker wel beter weten. Ik vind dat ik een voetfetisjist ben, maar dat neemt niet weg dat ik ook van andere dingen opgewonden kan raken.....
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:42:04 #31
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_40960163
voetjes zijn best mooie dingen vind ik eigelijk ik snap wel dat mensen daarop zouden kunnen vallen hoor
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:57:59 #32
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40960296
Ik heb van de afgelopen warme dagen genoten joh!
Allemaal slippers en mooie meiden-voeten. echt!
Ik kwam zowat klaar in me broek van al dat moois!

Probleem is dat ik altijd een foto wil maken als ik mooie vrouwen-voeten zie ter herinnering..
Maar ja, da gaat nie he..
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:02:45 #33
108862 a-child-in-chains
pi_40960326
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Phunikz het volgende:
Ik vind blote en voeten in kousen zeer aantrekkelijk.
Oh. Praat me d'r niet over man. daar kan ik echt opgewonden van raken hah.
Ik sta niet in voor de gevolgen als een meisje met mooie voeten in mooie nylonkousen mij zou teasen/verleiden.
No room for the unlucky.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:05:58 #34
108862 a-child-in-chains
pi_40960348
Een of andere shaggygast in purmerend met z,n veels te lange en mooie blonde vriendin.
En naar wat ik had gezien had ze echt hele mooie voeten

Zo fucking Jaloers als ik nu ben

[ Bericht 2% gewijzigd door a-child-in-chains op 19-08-2006 04:44:46 ]
No room for the unlucky.
pi_40960351
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb van de afgelopen warme dagen genoten joh!
Allemaal slippers en mooie meiden-voeten. echt!
Ik kwam zowat klaar in me broek van al dat moois!

Probleem is dat ik altijd een foto wil maken als ik mooie vrouwen-voeten zie ter herinnering..
Maar ja, da gaat nie he..
?? Waarom gaat dat niet?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 04:12:41 #36
108862 a-child-in-chains
pi_40960387
Als een wildvreemde jou zou aanhouden en vragen:

"Hey, jij hebt echt mooie voeten joh. En omdat ik je ws. nooit meer zie,
Zou ik alsjeblieft een fototje (of 100) mogen maken? Pleeeease (kwijl kwijl)?"

Hoe zou jij reageren?
No room for the unlucky.
pi_40961356
Ik heb niet echt een voetfetisj maar ik vind vrouwenvoetjes gekleed in nylons dan weer héél sexy!! Echt heerlijk om te masseren, die nylons geven een heerlijk gevoel ajs je erover wrijft!!
pi_40962423
Voeten massages zijn lekker om te geven en om te krijgen maar een voetfetishj. Nee heb er verder niks mee.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:05:21 #39
154399 Frederiqueske
pi_41416683
Iris een vriendin van mij vertelde toevallig gisteren dat haar vriendje aan haar voeten had gelikt whahahahaha ik moest gelijk aan deze forum denk haha
pi_41416711
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Scorpion22 het volgende:
Ik heb niet echt een voetfetisj maar ik vind vrouwenvoetjes gekleed in nylons dan weer héél sexy!! Echt heerlijk om te masseren, die nylons geven een heerlijk gevoel ajs je erover wrijft!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:21:48 #41
154399 Frederiqueske
pi_41416723
haha ik heb trouwens nog een foto van onze voeten whahaha voor degene die ze willen zien

de twee rechtse zijn van mij de andere van twee vriendinnen, die is genomen van de zomer in ons zwembad nou voor de voeten liefhebbers veel plezier whahaha
  zondag 3 september 2006 @ 03:04:51 #42
108862 a-child-in-chains
pi_41443892
Zwembad
Your Parents must be Rich..

(Cool hoor.)
No room for the unlucky.
pi_41447579
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Scorpion22 het volgende:
pi_41543353
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:21 schreef Frederiqueske het volgende:
haha ik heb trouwens nog een foto van onze voeten whahaha voor degene die ze willen zien

[afbeelding]

de twee rechtse zijn van mij de andere van twee vriendinnen, die is genomen van de zomer in ons zwembad nou voor de voeten liefhebbers veel plezier whahaha
mooie voetjes frederiqueske!!
  woensdag 6 september 2006 @ 13:08:14 #45
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_41546973
Tsjah.. wat betreft die foto.. ik ben geen fetisjt. maar ik zal voor de middelste kiezen.
Mooi water in het zwembad trouwens.
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
  woensdag 6 september 2006 @ 19:53:55 #46
108862 a-child-in-chains
pi_41559523
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:05 schreef Frederiqueske het volgende:
Iris een vriendin van mij vertelde toevallig gisteren dat haar vriendje aan haar voeten had gelikt whahahahaha ik moest gelijk aan deze forum denk haha
Hé Frederesque, heb je nog fototjes van de voeten van jouw vriendin???
No room for the unlucky.
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:41:35 #47
154399 Frederiqueske
pi_41608376
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Hé Frederesque, heb je nog fototjes van de voeten van jouw vriendin???
wat dacht je van ...nee
pi_41630537
Voeten... umm.. dat brengt me op iets: handen. Ik vind vrouwelijke handen vaak heel sensueel, vooral kleine handen met slanke vingers dan, ik merk dat ik er echt naar kijk bij een vrouw.

Vrouwen met grote handen vind ik minder aantrekkelijk, de same goes voor grote voeten.

Herkenbaar, bij jullie?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:54:00 #49
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41630590
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:41 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

wat dacht je van ...nee
wat dacht je van een piemel tussen je lipjes?
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:37:47 #50
108862 a-child-in-chains
pi_41632087
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:41 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

wat dacht je van ...nee

het zijn maar foto's. kan toch geen kwaad..?
zelfs dat wordt me niet gegund. gegunt. ge-gund, hoe spel je dat precies?

[ Bericht 7% gewijzigd door a-child-in-chains op 09-09-2006 02:39:42 ]
No room for the unlucky.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:44:03 #51
148185 crosby
living my own life
pi_41632285
hmm voetmassage geven is ook wel leuk, zoals al meer personen aangaven, mijn vriendin kan er aanrdig van genieten. gewone massage ook, maar dat maakt nu niet zoveel uit.
Ik ben geen voetfetishj, vind het wel leuk om mooie voeten te zien, maar om nou te zeggen dat ik er van opgewonden raak, nou nee, maar wel van de instemmende geluiden van de tegen party
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:45:47 #52
108862 a-child-in-chains
pi_41632342
IK WIL OOK AAN MOOIE MEISJES VOETEN ZITTEN EN EEN MEISJE EEN
VOETMASSAGE GEVEN
(bloot of met mooie pantykousjes aan maakmenieuit)

[ Bericht 4% gewijzigd door a-child-in-chains op 09-09-2006 02:38:40 ]
No room for the unlucky.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:47:09 #53
148185 crosby
living my own life
pi_41632390
ik doe dit ook pas sinds een maand ofzo, had het nog nooit eerder gedaan, kwam een keer toevallig tijdens een massage op een idee
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:39:04 #54
154399 Frederiqueske
pi_41637645
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:37 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

het zijn maar foto. kan toch geen kwaad..?
zelfs dat wordt me niet gegund. gegunt. ge-gund, hoe spel je dat precies?
zucht, ik zal het wel eens vragen dan, sjonge jonge zeur
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:52:28 #55
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41637965
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

GA NAAR BED, KLEINTJE!
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:15:46 #56
154399 Frederiqueske
pi_41638547
[quote]Op zaterdag 9 september 2006 01:52 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

GA NAAR BED, KLEINTJE!
[/quote

Het is weekendhoor en ik zit op mijn zus te wachten die komt zo thuis van het uitgaan ]
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:26:54 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41638768
quote:
hockey, tennis, computeren, msnnen saxofoon/dwarsfluit spelen, fietsen, zwemmen, met vriendinnen gek doen
Zal ik jou eens wat vertellen, ik ga met je trouwen in gemeenschap van goederen. Strak plan he!
  zaterdag 9 september 2006 @ 07:59:14 #58
154399 Frederiqueske
pi_41641207
neuj
pi_41643502
En is je zus al thuis frederiqueske??
pi_41696470
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 07:59 schreef Frederiqueske het volgende:
neuj
ze solliciteert naar de titel "Onbereikbare Fok-Bitch van het jaar!"... dus alleen de Fok! players kunnen er wat mee
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_41696588
Ik hoef m'n tenen niet afgelebberd, maar soms zie ik wel eens zo'n pr0n waar een of andere dikke, smerige gozer z'n gele ongewassen schimmelende tenen in de mond van zo'n naief jong meisje douwt en d'r beveelt ze af te likken... da's toch best wel vernederend, vies en stiekem best opwindend
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 11 september 2006 @ 06:58:31 #62
154399 Frederiqueske
pi_41697616
GATVERDAMME da doe je toch nie man, gatverdamme ranzig......
  maandag 11 september 2006 @ 06:59:38 #63
154399 Frederiqueske
pi_41697617
quote:
Op maandag 11 september 2006 01:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

ze solliciteert naar de titel "Onbereikbare Fok-Bitch van het jaar!"... dus alleen de Fok! players kunnen er wat mee
neuj, niemand kan wat met mij doen hier
  maandag 11 september 2006 @ 07:28:48 #64
154399 Frederiqueske
pi_41697708
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:41 schreef Scorpion22 het volgende:
En is je zus al thuis frederiqueske??
Wat mot jij van mijn zus?
  maandag 11 september 2006 @ 11:08:18 #65
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41700637
quote:
Op maandag 11 september 2006 07:28 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Wat mot jij van mijn zus?
quote:
Op maandag 11 september 2006 06:59 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

neuj, niemand kan wat met mij doen hier
Je probeert nogal stoer en geemancipeerd (zoek de betekenis maar even op, wil je?) over te komen, maar je weet zelf ook dat iedere vent alles met je kan doen nadat je drie Breezers op hebt.

Verder ben je wel leuk. Pics?
pi_41701906
kmoet er niks van hebben lol

groetjuhs
Haat is iets wat je niet kan omschrijven,
bij iedereen ligt dat anders.
  maandag 11 september 2006 @ 14:53:26 #67
108862 a-child-in-chains
pi_41706845
Mooie vrouwen voeten vind ik interessant. gek he?
Eeen mooie cupmaat is ook niet weg. Lekker vrouwelijk. Maar ik ben nooooit iemand
Geweest die warm wordt van grote tieten ofso. Ik vind het raar dat veel mannen op groot groter nog grotere tieten vallen. Maar die andere lichaamsdelen die ik interessant vind bij eenmeisje , daar kun je ook vraagtekens bij zetten niet? Wat is het nou toch met die mooie benen en voetfetisj van sommigen (waaronder ik)???

Evolutionair gezien zijn tieten toch interessanter?
Voeten geven geen melk. Borsten wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door a-child-in-chains op 11-09-2006 17:49:07 ]
No room for the unlucky.
  maandag 11 september 2006 @ 17:40:22 #68
154399 Frederiqueske
pi_41712133
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef BrauN het volgende:

[..]

[..]

Je probeert nogal stoer en geemancipeerd (zoek de betekenis maar even op, wil je?) over te komen, maar je weet zelf ook dat iedere vent alles met je kan doen nadat je drie Breezers op hebt.

Verder ben je wel leuk. Pics?
Ik probeer helemaal niet stoer over te komen, maja, en ik drink geen breezers want lust geen alcohol, en ik ben zeker niet makkelijk hoor en geen vent hoef met zijn tengels aan mij te komen, mag je best proberen maar dan heb je geen balletjes meer maja, en hoe weet je of ik leuk ben ik heb pas nog ergens een pic gepost dus ga maar kijken (zoeken)
  maandag 11 september 2006 @ 17:48:55 #69
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41712393
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:15 schreef Frederiqueske het volgende:
Het is weekendhoor en ik zit op mijn zus te wachten die komt zo thuis van het uitgaan ]
is dat een excuus
  maandag 11 september 2006 @ 18:13:42 #70
154399 Frederiqueske
pi_41713131
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

is dat een excuus
ja, want ik kan niet eerder slapen als ik niet zeker weet dat ze goed thuis is gekomen
  maandag 11 september 2006 @ 18:19:50 #71
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41713358
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niet stoer over te komen, maja, en ik drink geen breezers want lust geen alcohol, en ik ben zeker niet makkelijk hoor en geen vent hoef met zijn tengels aan mij te komen, mag je best proberen maar dan heb je geen balletjes meer maja, en hoe weet je of ik leuk ben ik heb pas nog ergens een pic gepost dus ga maar kijken (zoeken)

links? rechts?
  maandag 11 september 2006 @ 18:37:32 #72
154399 Frederiqueske
pi_41713911
welke hoop je?
pi_41714069
Ik hoop rechts
  maandag 11 september 2006 @ 19:22:39 #74
108862 a-child-in-chains
pi_41715431
Ik hoop ook rechts
No room for the unlucky.
  maandag 11 september 2006 @ 19:23:17 #75
108862 a-child-in-chains
pi_41715448
Dus... *tromgeroffel*

Wie van De Twee is Frederesque?
No room for the unlucky.
  maandag 11 september 2006 @ 19:31:13 #76
154399 Frederiqueske
pi_41715704
helaas links
  maandag 11 september 2006 @ 19:31:48 #77
154399 Frederiqueske
pi_41715729
whehe nee geintje, de rechtse idd, de lelijkste haha maar ik ga huiswerk maken, dus doei
pi_41715753
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef Frederiqueske het volgende:
whehe nee geintje, de rechtse idd, de lelijkste haha
De knapste bedoel je .
  maandag 11 september 2006 @ 19:32:34 #79
108862 a-child-in-chains
pi_41715763
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Ik wilde nog net veranderen he. Want ik vond links toch leuker (ik keek niet goed op dat plaatje)
Jammer. De magnetron gaat er vooralsnog niet uit!!!

edit.
No room for the unlucky.
pi_41715805
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Ik wilde nog net veranderen he. Want ik vond links toch leuker (ik keek niet goed op dat plaatje)
Jammer. De magnetron gaat er vooralsnog niet uit!!!

edit.
Loser .
  maandag 11 september 2006 @ 19:35:53 #81
108862 a-child-in-chains
pi_41715866
tssssss.
Ik vind ze beiden wel leuk. Maar heb een lichte voorkeur voor Blond..
No room for the unlucky.
pi_41717543
Mailen, msnen...binnenkort PMen .
Maar dat geslowchat hoeft niet hier dus .
ijs_beer fan!
pi_41855590
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Helaas, ze wilde ze niet laten zien en geef ze eens ongelijk whehehe stel rare die op voeten vallen zeg
pi_43553670
Nou, een paar mooie gekousde vrouwenbenen met daaronder een leuk hakje.....
pi_60132220
ik ken iemand met een voetfetisj ...zn gezicht mag als voetenbankje gebruikt worden en hij wil t liefste gedomineerd ermee worden......het is een hele normale gezonde jongen en ziet r verdomd goed uit ook!!
Wie ben jezelf?!!
pi_60171635
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:26 schreef Blondestoot het volgende:
ik ken iemand met een voetfetisj ...zn gezicht mag als voetenbankje gebruikt worden en hij wil t liefste gedomineerd ermee worden......het is een hele normale gezonde jongen en ziet r verdomd goed uit ook!!
INteressant. IN hoeverre houd je zelf van voetfetish?
pi_60192130
Ik heb ook zeker wel een voetfetish, maar niet zozeer blote voeten.
Ik raak zelf behoorlijk opgewonden als een mooi meisje sneakers aan heeft, vooral in combinatie met een kort rokje.
Helemaal gek word ik als ze dan ook nog eens een panty of pantysokjes draagt.
Dan kan ik echt helemaal nergens anders meer naar kijken.
Maar ook blote voetjes of voetjes met sneakersokjes in een paar sneakers kunnen mijn goedkeuring wegdragen
Geen idee waarom maar gewoon het idee dat die voetjes in die sneakers lopen te broeien windt me enorm op. Dan wil ik niets liever dan die voetjes masseren.
Misschien niet zozeer een voetfetish maar meer een sneaker- / nylon fetish. Of gewoon een combinatie.
In ieder geval kom ik bijna dagelijks wel aan m'n trekken (leuke woordspeling) aangezien veel meiden sneakers dragen
De pareltjes (sneakers met nylon sokjes) heb ik misschien 1 of 2 keer mee mogen maken.
Helaas heeft mijn vrouw er nietsl mee. Die vindt 't maar een rare kronkel en doet er niet echt aan mee.
pi_60216281
Ik vind voeten zelf echt 3 keer niks, hoge hakken en kousen daarentegen
pi_60230516
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef regularjoe het volgende:

[..]

INteressant. IN hoeverre houd je zelf van voetfetish?

nu ik speel met hem vind ik t wel lekker zelf,zo gemasseerd en liefdevol gekoesterd worden..het heeft wel wat
Wie ben jezelf?!!
pi_60232171
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:38 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

nu ik speel met hem vind ik t wel lekker zelf,zo gemasseerd en liefdevol gekoesterd worden..het heeft wel wat
foto?

(just kidding)

Ik vraag me dan af of je van nature eigenlijk dominant bent of niet?
pi_60232300
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:04 schreef regularjoe het volgende:

[..]

foto?

(just kidding)

Ik vraag me dan af of je van nature eigenlijk dominant bent of niet?
Ja ik ben wel een dominant persoon,zou zelf niet makkelijk onderdanig zijn(ja tijdens een sexspelletje misschien)
Wie ben jezelf?!!
pi_60232661
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:10 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Ja ik ben wel een dominant persoon,zou zelf niet makkelijk onderdanig zijn(ja tijdens een sexspelletje misschien)
Mooie foto!
pi_60232714
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Mooie foto!
je bedoelt die in je hoofd
Wie ben jezelf?!!
pi_60233420
Ivm mijn werk draag ik meestal panty's maar ik raad het jullie af om aan mijn voeten te ruiken na een dagje zwoegen in het klamme weer
pi_60234013
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:14 schreef Sachiel het volgende:
Ik heb ook zeker wel een voetfetish, maar niet zozeer blote voeten.
Ik raak zelf behoorlijk opgewonden als een mooi meisje sneakers aan heeft, vooral in combinatie met een kort rokje.
Helemaal gek word ik als ze dan ook nog eens een panty of pantysokjes draagt.
Dan kan ik echt helemaal nergens anders meer naar kijken.
Maar ook blote voetjes of voetjes met sneakersokjes in een paar sneakers kunnen mijn goedkeuring wegdragen
Geen idee waarom maar gewoon het idee dat die voetjes in die sneakers lopen te broeien windt me enorm op. Dan wil ik niets liever dan die voetjes masseren.
Misschien niet zozeer een voetfetish maar meer een sneaker- / nylon fetish. Of gewoon een combinatie.
In ieder geval kom ik bijna dagelijks wel aan m'n trekken (leuke woordspeling) aangezien veel meiden sneakers dragen
De pareltjes (sneakers met nylon sokjes) heb ik misschien 1 of 2 keer mee mogen maken.
Helaas heeft mijn vrouw er nietsl mee. Die vindt 't maar een rare kronkel en doet er niet echt aan mee.
ik draag zelf altijd nylonsokjes in mn sneakers omdat dat lekkerder zit dan sokjes maar je moet me voetjes niet ruiken naar een paar uurtjes
Wie ben jezelf?!!
pi_60234850
Voeten

Kunnen zeer opwindend zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik niet van teenslipper houd. Het mooiste is een sierlijk gevormd been met een ranke enkel die uitkomt in een charmante vrouwenschoen. Dit doet dromen over hoe de vrouw haar schoenen uitdoet en je met haar voeten verleidt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60235123
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef JohnDDD het volgende:
Voeten

Kunnen zeer opwindend zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik niet van teenslipper houd. Het mooiste is een sierlijk gevormd been met een ranke enkel die uitkomt in een charmante vrouwenschoen. Dit doet dromen over hoe de vrouw haar schoenen uitdoet en je met haar voeten verleidt.
Grappig om te ontdekken hoeveel mannen wat met vrouwenvoeten hebben
Wie ben jezelf?!!
pi_60235596
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef JohnDDD het volgende:
Voeten

Als je een gasmasker opzet kun je aan mijn voetjes heel wat plezier beleven
pi_60239221
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:27 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

je bedoelt die in je hoofd
Nope, ik bedoel de foto in je avatar.!
(ookal is die niet van jezelf..)
pi_60242288
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:25 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

ik draag zelf altijd nylonsokjes in mn sneakers omdat dat lekkerder zit dan sokjes maar je moet me voetjes niet ruiken naar een paar uurtjes
Oeh maak me gek haha.
Wat voor sokjes dan? Van die hele lage die alleen om je voetzool zitten zegmaar?
Of hogere?
Ow enne geur boeit me niet zo. Kan veel hebben
pi_60242390
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:44 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Nope, ik bedoel de foto in je avatar.!
(ookal is die niet van jezelf..)

Ohhh die,nee die is niet van mezelf...het is jordan
Wie ben jezelf?!!
pi_60242437
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Sachiel het volgende:

[..]

Oeh maak me gek haha.
Wat voor sokjes dan? Van die hele lage die alleen om je voetzool zitten zegmaar?
Of hogere?
Ow enne geur boeit me niet zo. Kan veel hebben
nylonsokjes,die gaan half lang
Wie ben jezelf?!!
pi_60242854
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

nylonsokjes,die gaan half lang
Nice, nice een meid naar m'n hart
Je bent een van de weinige volgens mij want ik zie dat dus echt nooit.
Vaak zit het natuurlijk verstopt onder broekspijpen natuurlijk, en dus lastig te zien.
pi_60244206
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Sachiel het volgende:

[..]

Nice, nice een meid naar m'n hart
Je bent een van de weinige volgens mij want ik zie dat dus echt nooit.
Vaak zit het natuurlijk verstopt onder broekspijpen natuurlijk, en dus lastig te zien.
Ja dat is bij mij natuurlijk ok het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
Wie ben jezelf?!!
pi_60244251
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Ja dat is bij mij natuurlijk ook het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
Wie ben jezelf?!!
  maandag 21 juli 2008 @ 13:52:39 #106
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_60244367
Een goede vriend heeft een zwak voor mooie vrouwenvoeten, vindt hij erotisch. Ik snapte hem niet en dus heb ik heeeeel veel plaatjes bekeken en erover gepraat en nagedacht. Ja... eerst nadenken, want alles wat niet vanzelfsprekend aankomt moet men eerst getheoretiseerd worden. En nu... kan ik het voelen wat hij bedoelt. Maar...ik houd meer van foto's met mooie voeten, niet in het dagelijkse leven, vooral zwart-wit foto's. En alleen voeten en benen, ik hoef verder geen gezichten te zien.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_60244645
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Ja dat is bij mij natuurlijk ok het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
True
pi_60244754
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:47 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Wat trekt je eigenlijk het meest aan aan dat hele voetfetisj gebeuren?
Ik weet eigenlijk niet waarom ik een soort "fetisj" heb voor vrouwenvoeten.. Ik denk dat niemand dat echt weet van zichzelf...
pi_60244998
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Wat trekt je eigenlijk het meest aan aan dat hele voetfetisj gebeuren?
Ik weet eigenlijk niet waarom ik een soort "fetisj" heb voor vrouwenvoeten.. Ik denk dat niemand dat echt weet van zichzelf...
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!

Wie ben jezelf?!!
pi_60245060
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!

Nou het is een lucky bastard in mijn ogen.
pi_60247155
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Sachiel het volgende:

[..]

Nou het is een lucky bastard in mijn ogen.
I second that
pi_60255329
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Right. Dus hij is meer een soort voetslaaf en geen vriendje...
Zou die leuk vinden.. back!
pi_60255387
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Right. Dus hij is meer een soort voetslaaf en geen vriendje...
Zou die leuk vinden.. back!

Dat is ie precies idd
Wie ben jezelf?!!
pi_60261713
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Dat is ie precies idd
Ok, ik had het idee dat ie naast voetslaaf ook vriendje was.
Wel heel aparte relatie eigenlijk..... komt alleen ff langs om op je voeten te geilen
Kweenie, als ik vrijgezel was geweest had ik het misschien overwogen.
Maar ben getrouwd en 2 kids en dan is het toch wel een vorm van vreemdgaan in mijn ogen.
Achja, toch wel leuk om te weten dat er meiden als jij bestaan.
* Sachiel dreams on

PS. Niet dat ik nu niet gelukkig ben ofzo, integendeel.
pi_60294149
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:46 schreef Sachiel het volgende:

[..]

Ok, ik had het idee dat ie naast voetslaaf ook vriendje was.
Wel heel aparte relatie eigenlijk..... komt alleen ff langs om op je voeten te geilen
Kweenie, als ik vrijgezel was geweest had ik het misschien overwogen.
Maar ben getrouwd en 2 kids en dan is het toch wel een vorm van vreemdgaan in mijn ogen.
Achja, toch wel leuk om te weten dat er meiden als jij bestaan.
* Sachiel dreams on

PS. Niet dat ik nu niet gelukkig ben ofzo, integendeel.
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun

hij en ik zijn allebei vrijgezel dus dat geeft geen problemen ben ik nu een slecht mens dat ik zoiets gedeeltelijk tegen betaling doe? stop r toch tijd en energie in,vindt t wel steeds moeilijker omdat we elkaar steeds beter leren kennen nu...hij wilde zelfs wat met me beginnen maar dat heb ik afgehouden!!

Wie ben jezelf?!!
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:48:52 #116
207555 Sowflow
pi_60294471
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun...

Is al een interessante topic op zich:
Ik laat een man geylen op mijn voeten tegen betaling, ben ik dan een voetprostituee...?

Zucht, ik wilde dat ik dat ook kon, maar ik heb de boot afgehouden. Ik kreeg het niet rondgebreid met mijn gevoel....
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
pi_60294512
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun

hij en ik zijn allebei vrijgezel dus dat geeft geen problemen ben ik nu een slecht mens dat ik zoiets gedeeltelijk tegen betaling doe? stop r toch tijd en energie in,vindt t wel steeds moeilijker omdat we elkaar steeds beter leren kennen nu...hij wilde zelfs wat met me beginnen maar dat heb ik afgehouden!!

Vind ik niks raars aan hoor. Ik heb een relatie met een meisje dat ik alleen bef. We hebben verder geen seks, zij doet niks bij mij, we zoenen niet, ik bef alleen maar. Als je elkaar er een plezier mee doet, waarom niet?
pi_60294624
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Zucht, ik wilde dat ik dat ook kon, maar ik heb de boot afgehouden. Ik kreeg het niet rondgebreid met mijn gevoel....
Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met foto
Wie ben jezelf?!!
pi_60294660
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Vind ik niks raars aan hoor. Ik heb een relatie met een meisje dat ik alleen bef. We hebben verder geen seks, zij doet niks bij mij, we zoenen niet, ik bef alleen maar. Als je elkaar er een plezier mee doet, waarom niet?
hoe is dat ontstaan als ik vragen mag? en betaal je haar ervoor?
Wie ben jezelf?!!
pi_60294799
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:56 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

hoe is dat ontstaan als ik vragen mag? en betaal je haar ervoor?
Nee ik betaal haar er niet voor.

Ik ken haar gewoon via internet. En we hadden het een beetje over seks en zo en toen kwam beffen ter sprake. Ik zei dat ik daar echt gek op was en helemaal verslaafd aan. Zij is nog maagd, om de 1 of andere reden vind ze het heel eng om een penis naar binnen te krijgen. Maar daardoor was ze ook nooit gelikt omdat de meeste jongens dan ook iets terugverwachten.

Ik had gewoon gezegd dat ik heel graag bef en dat ik het beffen op zich al heel geil vind en dat ik daar niks voor terug hoef. Toen hebben we een keer afgesproken. Nu kennen we elkaar bijna een jaar en regelmatig spreken we af, dan bef ik haar heel erg lang en dan zet ik haar weer thuis af. En dan zijn we allebei weer helemaal blij.
pi_60295374
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Nee ik betaal haar er niet voor.

Ik ken haar gewoon via internet. En we hadden het een beetje over seks en zo en toen kwam beffen ter sprake. Ik zei dat ik daar echt gek op was en helemaal verslaafd aan. Zij is nog maagd, om de 1 of andere reden vind ze het heel eng om een penis naar binnen te krijgen. Maar daardoor was ze ook nooit gelikt omdat de meeste jongens dan ook iets terugverwachten.

Ik had gewoon gezegd dat ik heel graag bef en dat ik het beffen op zich al heel geil vind en dat ik daar niks voor terug hoef. Toen hebben we een keer afgesproken. Nu kennen we elkaar bijna een jaar en regelmatig spreken we af, dan bef ik haar heel erg lang en dan zet ik haar weer thuis af. En dan zijn we allebei weer helemaal blij.
Heb jij ff mazzel
Wie ben jezelf?!!
pi_60295663
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:24 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Heb jij ff mazzel
Hahahaha, ja dat heb ik zeker.

Maar zij ook. Dat ik dat wil doen zonder er iets voor terug te verwachten.
pi_60295734
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:38 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Hahahaha, ja dat heb ik zeker.

Maar zij ook. Dat ik dat wil doen zonder er iets voor terug te verwachten.
Dat ligt eraan,komt ze klaar?
Wie ben jezelf?!!
pi_60296309
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:42 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Dat ligt eraan,komt ze klaar?
wel 6 of 7 keer.
pi_60297236
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:09 schreef Dynamical het volgende:

[..]

wel 6 of 7 keer.
Dan heeft ze mazzel
Wie ben jezelf?!!
pi_60299135
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met foto
Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"
pi_60300422
haha dit topic wordt beter en beter.
We unleashed a lion!

Maar Blondestoot, vertel idd es wat jullie allemaal doen dan op zo'n avond. Welke handelingen, wat heb je aan enzo.
Just curious
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:10:56 #128
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60300592
Wat een geile sletten in dit topic, zeg.
pi_60302587
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )

ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen )

dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaar dit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!

we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet dan het gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!

Wie ben jezelf?!!
pi_60306863
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )

ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen )

dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaar dit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!

we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet dan het gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!

Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met een
pi_60307985
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met een
Jaa lief he en wat vind je van me verhaal dan?
Wie ben jezelf?!!
pi_60308177
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Nu nog een foto van je voeten

oh ja
pi_60309545
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Nu nog een foto van je voeten

oh ja
Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toe

enweerblond
Wie ben jezelf?!!
pi_60310103
tvp
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60315002
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toe

enweerblond
.

Kan je dan geen foto sturen naar je E-mail adres. Vervolgens die foto knippen en plakken? Is zo gepiept met een digitale camera

pi_60318288
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Echt geweldig verhaal!
Ow enne je hebt in een reply op een van mijn posts het antwoord al gegeven om stinkvoeten te krijgen.
Nylonsokjes in sneakers. Da's mijn fantasie (minus de geur maar daar stoor ik me niet echt aan).
Maak daar ook es een foto van als je toch bezig bent
pi_60320107
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Wie ben jezelf?!!
pi_60320332
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om hier een afbeelding te plaatsen?

Zie je dit knopje staan boven het schermpje waarin je je post typt?

Ga hier naartoe: http://www.freeimagehosting.net/ , upload daar je foto. Kopieer de URL in het schermpje wat verschijnt na het klikken op bovenstaand knopje.

VOILA!
pi_60320406
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Beauregard het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om hier een afbeelding te plaatsen?

Zie je dit knopje staan boven het schermpje waarin je je post typt? [ afbeelding ]

Ga hier naartoe: http://www.freeimagehosting.net/ , upload daar je foto. Kopieer de URL in het schermpje wat verschijnt na het klikken op bovenstaand knopje.

VOILA!
ben nog niet zo lang op fok,maar dank je wel nu weet ik tenminste hoe...(blond weet je nog)
Wie ben jezelf?!!
pi_60320783
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
PM zit in je box
pi_60321214
quote:
Je bent gepm'd (is that a word? )
pi_60321292
Ik leg haar net uit hoe ze een foto plaatst op FOK!. Waarom ga je dan PM'en om die foto?
pi_60321556
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik leg haar net uit hoe ze een foto plaatst op FOK!. Waarom ga je dan PM'en om die foto?
Hierom Einstein:

"PM Anders even jullie E-mail dan stuur ik wel wat door"

pi_60321643
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Hierom Einstein:

"PM Anders even jullie E-mail dan stuur ik wel wat door"

Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?

Het is hier een forum, dus is het wel zo makkelijk voor iedereen als zo'n foto hier gewoon wordt gepost. Snappez-vous? Voortaan je denkproces iets verder laten uitratelen voordat je weer iets replied.
pi_60322071
Beauregard is ook gewoon geinteresseerd en wil voorkomen dat alleen wij de foto's krijgen
Justr relax guys. Tis net zo'n leuk gemoedelijk topic geworden.
Maare FYI ik heb idd alsnog de PM gestuurd mocht het nog steeds niet lukken om de foto's hiet te dumpen.
Zit verder niks achter
pi_60322099
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:17 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?

Het is hier een forum, dus is het wel zo makkelijk voor iedereen als zo'n foto hier gewoon wordt gepost. Snappez-vous? Voortaan je denkproces iets verder laten uitratelen voordat je weer iets replied.

Laten we het hierbij houden... We wachtne beiden op die foto..
pi_60322145
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef Sachiel het volgende:
Beauregard is ook gewoon geinteresseerd en wil voorkomen dat alleen wij de foto's krijgen
Justr relax guys. Tis net zo'n leuk gemoedelijk topic geworden.
Maare FYI ik heb idd alsnog de PM gestuurd mocht het nog steeds niet lukken om de foto's hiet te dumpen.
Zit verder niks achter
Eh, nee ik heb niet echt interesse. Ik heb niks met vrouwenvoeten. Ik probeer het kind alleen maar te helpen.
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:37 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Laten we het hierbij houden... We wachtne beiden op die foto..
Vrede op aarde.

Tot zover, nu terug naar de studio.
pi_60340004
Wie ben jezelf?!!
pi_60345850
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef Blondestoot het volgende:

Hoe moeten we deze smily interpreteren?
pi_60346872
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:25 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Hoe moeten we deze smily interpreteren?
ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisje

ga t later weer proberen,ff geduld alsjeblieft..
Wie ben jezelf?!!
pi_60390792
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:44 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisje

ga t later weer proberen,ff geduld alsjeblieft..
en?
pi_60393528
Dit weekend weg geweest En geen tijd gehad om te checken.
Vol verwachting klopt mijn hart
Mail ze anders ff naar dat email adres wat ik je heb gegeven. Dan plaats ik ze wel ff.
pi_60414219
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Sachiel het volgende:
Dit weekend weg geweest En geen tijd gehad om te checken.
Vol verwachting klopt mijn hart
Mail ze anders ff naar dat email adres wat ik je heb gegeven. Dan plaats ik ze wel ff.
Zal wel even kunnen duren denk ik..
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:10:02 #154
208641 ramonnn
Blowen is goed voor je.
pi_60415013
Lastig, een foto uploaden..
pi_60479512
aaaahnaja

[ Bericht 73% gewijzigd door Manono op 01-08-2008 02:01:16 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60523272
quote:
Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?
pi_60540087
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?
Ik zit nog steeds in Parijs,als ik weer thuis ben zal ik me er toe zetten ok
Wie ben jezelf?!!
pi_60572487
Oeh la la Paris. De stad van de liefde.
Wanneer ben je weer in het land?
pi_60638990
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

maak dan wel meteen een mooie he..of beter nog..laat iemand er een van je maken in Parijs...dus niet zo'n suffe van je tenen..maar een full fledged sole pic...zoals deze -->>
pi_60644695
Mwah, voeten... ik heb er geen speciale band mee. Waar letten voetenliefhebbers op? Zijn er voeten die buiten de boot vallen (te breed, lelijke nagels, hamertenen, knobbels) en voeten die bijzonder in de smaak vallen (smal, hoge wreef of juist laag, rechte nagels, gelakt, ongelakt, lange of korte tenen) of doen de details er niet toe en gaat het om de voet an sich? In topics over borsten of billen heeft iedereen altijd een uitgesproken mening over verhoudingen en maten, maar hier krijg ik de indruk dat elke voet goed genoeg is.

Met de huidige teenslipperhausse valt het me vooral op dat er heel veel lelijke voeten zijn. Voeten die ik liever in een schoen zou zien, zeg maar. Maar dat geldt evengoed voor mannen
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_60650642
Teenslippers doen me echt helemaal niks. Ik vind ze eerlijk gezegd lelijk.
Alleen blote voeten wordt ik ook niet echt warm van.
Het is voor mij echt de combinatie voet/been + nylon sokjes / kousen / panty.
Liefst zo dun mogelijke stof ook nog.
Don't ask me why
pi_60733104
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
met m'n hak op je zak
pi_60739349
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
interessante feedback.

Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...

[ Bericht 7% gewijzigd door renegade808 op 11-08-2008 19:22:58 ]
pi_60823810
nou dat valt wel mee, meestal begin ik al in april met sandalen en dat gaat meestal door tot in oktober, uiteraard afhankelijk van het weer
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:

[..]

interessante feedback.

Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...
met m'n hak op je zak
pi_60831613
heel herkenbaar, ik lik graag vrouwenvoeten maar een vagina liever niet. Kom ook liever klaar onder een voet dan in een kut
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_60934246
quote:

[..]

Ben je al thuis? Kun je de foto's al uploaden?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:44:08 #167
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_60946123

[ Bericht 100% gewijzigd door kalemero op 19-08-2008 12:56:37 ]
pi_60974783
voor de hakken en kousen liefhebberts:

Deze foto's zijn bijvangst, zeg maar...pasten hier wel een beetje. Ze heeft weer een berg nieuwe outfitjes waar binnenkort foto's van gemaakt moeten worden en dan maak ik wel wat foto's die beter in dit topic passen ..;)
pi_60978462
En deze foto's zijn van??
Ik zal binnenkort ook ff wat foto's uit m'n archief uploaden van wat ik leuk vind.
pi_60979203
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:42 schreef Sachiel het volgende:
En deze foto's zijn van??

Dat is het schattige maatje 37 van m'n vriendinnetje.
pi_61015615
quote:

[..]

Komt er nog wat van of was het een leugen?
pi_61017462
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef Sowflow het volgende:
.ik houd meer van foto's met mooie voeten, niet in het dagelijkse leven, vooral zwart-wit foto's. En alleen voeten en benen, ik hoef verder geen gezichten te zien.
Beter kan je een voetfetisj (lees afwijking) niet omschrijven!

[ Bericht 2% gewijzigd door RosalieVerbrug op 21-08-2008 19:58:22 ]
pi_61024011
IntensiveGary, ziet er goed uit .

Ik ben zelf ook geen fan van blote voeten, vooral met nylon er omheen .
pi_61120998
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

hoho
en wat doe je met zn ballen?
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:10:24 #175
207555 Sowflow
pi_61121601
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:

[..]

interessante feedback.

Zeker weten, wil je een vrouw verleiden, volg een cursus voet(reflex)massage. Daar zitten zoveel gevoelige zenuwpunten, de voet is een en al een verborgen erogene zone.

En gewoon je voeten verzorgen, de rest van je lichaam verzorg je immers ook. Dan maakt het niet uit hoeveel maanden je voeten geen openlucht voelen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:36:19 #176
207555 Sowflow
pi_61152885
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de hakken en kousen liefhebberts:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze foto's zijn bijvangst, zeg maar...pasten hier wel een beetje. Ze heeft weer een berg nieuwe outfitjes waar binnenkort foto's van gemaakt moeten worden en dan maak ik wel wat foto's die beter in dit topic passen ..;)
Je houdt ook van bondage...?

Ik vind de 3e foto heeeelemaal niets, doet me denken aan circus en aan tjes.
De eerste 2 foto's zijn begrijpelijk, mooie hak, maar leer beter fotograferen!!! Dan komt alles veel beter over!
pi_61211026
voetfetisj wordt vaak verward met schoenfetish. laten we het bij mooie voetzolen houden hier en geen Scapino etalage worden
pi_61211053
oh Mikayla Miles heeft haar nieuwe website up...ze is zeer bekend in het voetenwereldje en heeft schoenmaat 45

vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:53:27 #179
207555 Sowflow
pi_61228802
Renegade, ik vind deze voeten heel eng... de tenen zijn gigantisch als die van een reus... brrrr... houd je niet van elegante voeten?

Edit: Ah! Renegade, misschien is dit -juist- iets wat jij spannend vindt?

[ Bericht 24% gewijzigd door Sowflow op 29-08-2008 20:01:43 ]
pi_61235788
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Sowflow het volgende:
Renegade, ik vind deze voeten heel eng... de tenen zijn gigantisch als die van een reus... brrrr... houd je niet van elegante voeten?

Edit: Ah! Renegade, misschien is dit -juist- iets wat jij spannend vindt?
klein is zeker anders, maar eng?

het is net in welk perspectief je ze ziet, dit is bijv. al een heel ander verhaal -->

pi_61278127
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
ach.. het was gewoon een leugen
  maandag 1 september 2008 @ 22:51:09 #182
207555 Sowflow
pi_61307917
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
Heb je haar al een pm gestuurd? Misschien is ze het wel vergeten...Of misschien heeft ze het gewoon heel erg druk met verleiden met haar voetjes...
pi_61310674
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:

Hoi, ik ben vandaag voor t eerst sinds een maand ofzo online...liegen doe ik niet aan!!
morgenavond als me teentjes gelakt zijn maak ik een foto en ga weer proberen m erop te zetten
Wie ben jezelf?!!
pi_61314875
Ze is terug!
Ow doe ook een foto met nylon sokjes en je sneakers pleeeaassee ???
pi_61370958
Tis kennelijk niet gelukt
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_61413541
ik ga nu beginnen met foto´s maken
Wie ben jezelf?!!
pi_61416081
Nu dit topic toch al in myat staat :

Had ik nog op photobucket staan, misschien vinden jullie het wat
pi_61431379
Heb meer een handentik (fetish gaat te ver) maar ben gek op schoenen, what can I say ik ben een vrouw. Deze heb ik in Parijs gekocht en ik vind ze zelf zo mooi dat ik ze hier wel durf te posten.

_ EDIT: omg is dit echt een SEX topic??

verplaatst naar Pimp hier met je schoenen #14

[ Bericht 5% gewijzigd door Manono op 06-09-2008 22:41:14 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61515326
jaaah! slank en mooi gevormde meisjes-voeten. ben ik ook fan van.
Mooi verzorgd en gelakte nageltjes. Kan ik wel even zoet mee zijn hoor.

Vast een erg vreemd fenomeen voor meisjes, of niet?

[ Bericht 20% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-09-2008 03:52:01 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61520936
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
Is het gelukt?
pi_61521219
Digitale-cameras met hoge resolutie openbaren mischien iets teveel onflateuze details
pi_61555599
perfecte sandalen, nu nog vuurrode teennagels en het is af. Zou graag je hielen likken en voor je voeten wanken
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Nu dit topic toch al in myat staat :

[ afbeelding ]

Had ik nog op photobucket staan, misschien vinden jullie het wat
pi_61565510
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef Fronde het volgende:
perfecte sandalen, nu nog vuurrode teennagels en het is af. Zou graag je hielen likken en voor je voeten wanken
[..]

OMFG. Maak dat kind niet zo bang, smeerlap.
pi_61566995
Voeten

Ik las net dat iemand liever voeten likt dan een spleetje

Ieder zijn eigen ding uiteraard, maar geef mij maar een lekkere spleetje

Maar nogmaals, doe lekker je ding, zolang je andere niet lastig valt is het altijd goed
Я тебя люблю tatiyana
pi_61582257
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
... en?
pi_61595774
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef regularjoe het volgende:

[..]

... en?
Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?

Prachtig.
pi_61602839
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 10:01 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?

Prachtig.
Nee. Ik zit wel redelijk vaak op fok. Dus ik check gewoon mijn active topics altijd. en als er op gereageerd is, dan is dat mooi.
Als het niet het geval is, dan boeit dat me ook weinig.

pi_61608766
Volgens mij worden we aan het lijntje gehouden !
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:13:40 #199
207555 Sowflow
pi_61611181
Lijkt er wel op hè heren...
Maar met zoveel wachtend publiek moet ze zich wel geroepen voelen om te posten.
Misschien nog even "we want more" juichen...?

De spanning is geladen, verwachtingen zijn hoog...
zou dit haar afschrikken?
Zullen we zeggen dat ze bang is...misschien komt ze dan juist met de foto's.

Oh Renegade, nu weet ik waarom ik jouw favo-voeten zo eng vind. Ze lijken een eigen leven te leiden, met een eigen wil. Voor je weet, vliegen ze naar je keel.
En ik ben toch meer van de sfeerplaatjes...
pi_61738242
Dat noem jij lastigvallen maar ik vind het wel interessant om te weten dat er mannen zijn die mijn voeten willen likken zonder aan m'n doos te willen komen
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:49 schreef Naxxium het volgende:
Voeten

Ik las net dat iemand liever voeten likt dan een spleetje

Ieder zijn eigen ding uiteraard, maar geef mij maar een lekkere spleetje

Maar nogmaals, doe lekker je ding, zolang je andere niet lastig valt is het altijd goed
met m'n hak op je zak
pi_61743406
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef Klytemnestra het volgende:
Dat noem jij lastigvallen maar ik vind het wel interessant om te weten dat er mannen zijn die mijn voeten willen likken zonder aan m'n doos te willen komen
[..]

wat is je schoenmaat dan precies?

pi_61744463
41, soms 42
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef renegade808 het volgende:

[..]

wat is je schoenmaat dan precies?

met m'n hak op je zak
pi_61774606
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef Klytemnestra het volgende:
41, soms 42
[..]

wow..

[ Bericht 16% gewijzigd door renegade808 op 21-09-2008 02:30:30 ]
pi_61774678
voetjes
Heb veel moeite om wat leuke fotos te vinden op het net. Dit komt wel een beetje in die buurt.
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:54:31 #205
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_61784678

pi_61791895
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:54 schreef kalemero het volgende:
[ afbeelding ]

Hulde

Daar kan blondestoot nog wat van leren. Ze bedriegt de boel
pi_61793094
Ohh als ik ergens niets mee heb, ieder zijn ding maar voor mij.....
pi_61798660
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef Klytemnestra het volgende:
41, soms 42
[..]

chk-chk..paf...rzzzz!

[ Bericht 13% gewijzigd door renegade808 op 21-09-2008 20:06:35 ]
pi_61884877
btw. Hier is een foto van Blondestoot zelf. Notabene op haar profiel:

http://fotoboek.fok.nl/user/220953
pi_61885250
fuck die stinkende voeten als er veel mooiere dingen zijn om naar te kijken/wat mee te doen!!!!
pi_61898060
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef regularjoe het volgende:
btw. Hier is een foto van Blondestoot zelf. Notabene op haar profiel:

http://fotoboek.fok.nl/user/220953
Dus ze KAN het wel, foto's uploaden
pi_61997387
Hoi Klytemnestra,

Je heb een mooie voetmaat! Daar kan ik wel wat mee. Laat wat van je horen.
pi_62025862
41 is een doodgewone maat hoor! Maar wel groot genoeg om je met 1 voet af te trekken
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef tickling het volgende:
Hoi Klytemnestra,

Je heb een mooie voetmaat! Daar kan ik wel wat mee. Laat wat van je horen.
met m'n hak op je zak
pi_62031075
Oke dat is goed. Laat me weten wanneer je kan dan maken we een afspraak.
pi_62094657

[ Bericht 85% gewijzigd door renegade808 op 03-10-2008 08:01:31 ]
pi_62689666
kick
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:52:20 #217
233390 anoniem35
Man, vrouwenvoetenliefhebber
pi_62832175
Maat 41... wauw. Ik ben nieuw op dit forum en ben al sinds mijn vierde jaar voetfetisjist. Uiteraard wist ik eerst niet wat het was, maar ik vond toen vrouwenvoeten in dunne nylons al heel geil!

Ik zoek een dame die het lekker vindt om haar voeten te masseren, kussen en likken zonder te neuken!

Zijn hier veel vrouwen op dit forum?
pi_64350865
Hoi allemaal,

Ik heb een voetenfetish. Wat in mijn geval inhoud dat ik opgewonden raak van mooie, blote en goedverzorgde vrouwenvoeten. In mijn relatie speelt het ook een grote rol. Hebben jullie hier ervaringen over?
  Boks-Chick donderdag 25 december 2008 @ 10:46:14 #219
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64351243
geen ervaringen mee, en kan me er ook helemaal niets bij voorstellen.
Sterker nog, als een vent aan mijn voeten zou gaan lebberen, zou ik zijn kop omhoog trekken aan zijn haren tot zijn tong zich op een veeeeel genotsvoller plekje ergens tussen mijn benen belandt
lolwut
  donderdag 25 december 2008 @ 13:09:03 #220
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_64353656
Ieww ik kan niet tegen gekriebel, op geen enkele plek trouwens.
Ik denk dat ik uit reflex zo een schop in zijn gezicht zou geven.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 29 december 2008 @ 10:00:37 #221
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_64457063
Uit je OP blijkt niet echt of je er een probleem mee hebt en wat dat dan is... Zit je er mee, stuit je tegen onbegrip? Of wil je gewoon zien dat mensen '+1' vermeldingen doen, zodat je weet dat je niet de enige bent?
*Think outside the box*
pi_64462112
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uit je OP blijkt niet echt of je er een probleem mee hebt en wat dat dan is... Zit je er mee, stuit je tegen onbegrip? Of wil je gewoon zien dat mensen '+1' vermeldingen doen, zodat je weet dat je niet de enige bent?
voetfetish is de meest voorkomende fetisj ter wereld. Kijk bijvoorbeeld eens op sites als http://www.hitwgang.com Het is een mega grote, internationale scene met het zwaartepunt in Amerika.

Alleen in Nederland blijft het een fenomeen waar met name vrouwen vreemd van opkijken. Dat heeft te maken met het feit dat Nederland een kutklimaat heeft en Nederlandse vrouwen hun voeten verwaarlozen omdat toch niemand ze ziet. Het is ieder jaar weer triest om zo'n hevig opgemaakt poppetje te zien in de zomer, oogschaduw, lippenstift, Replay broekje...en dan vette eeltlagen bij haar hielen
pi_64730505
eeeew vetlagen..alsof ze zich nooit wassen
75 topics = FIN
pi_64730536
nee, maar wel met stinkvoeten... is dat ook goed?
No Guts, No Glory
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:23:52 #225
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_64730674
Kan me er niks bij voorstellen en zou het zelf ook niet echt prettig vinden als iemand aan m'n voeten zit, kan niet tegen dat gebkriebel

Maar zoals iemand al zei; wat wil je met dit topic..?
pi_64738445
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef BrandX het volgende:
Sterker nog, als een vent aan mijn voeten zou gaan lebberen, zou ik zijn kop omhoog trekken aan zijn haren tot zijn tong zich op een veeeeel genotsvoller plekje ergens tussen mijn benen belandt
Ikke niet hoor. Eerst aan mn voeten likken en dan daar, ik moet er getverdegetver niet aan denken.

Ik begin meestal al te piepen zodra een man afzakt tot mn knie, als ik ergens een gruwelijke rothekel aan heb dan is het wel gedoe aan mn voeten, ieuw ieuw ieuw.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:57:14 #227
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64739446
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef kwiwi het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen en zou het zelf ook niet echt prettig vinden als iemand aan m'n voeten zit, kan niet tegen dat gebkriebel
i agree... ik heb niets met voeten
quote:
Maar zoals iemand al zei; wat wil je met dit topic..?
denk dat hij gelijksoortige mensen wil aantrekken en vertellen wat hij geil vind aan voeten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_64812197
Mijn ex had ook een voetenfetish. Hij hield erg van mooie voeten en zat graag aan de mijne. Gelukkig had 'ie geen behoefte aan over 'm heen lopen of erover heen klaarkomen of dat soort rare dingen, gewoon lief aaien, kijken, masseren, kriebelen... Laat ik nou toevallig dol zijn op voetmassages en gefriemel aan mijn voeten!
Heerlijk dat 'ie tijdens het film kijken (oid) de heeeele film lang mijn voeten kon kriebelen.
(da's één van de weinige dingen die ik wél mis sinds ik 'm gedumpt heb)
Als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie.
pi_64812337
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Mijn ex had ook een voetenfetish. Hij hield erg van mooie voeten en zat graag aan de mijne. Gelukkig had 'ie geen behoefte aan over 'm heen lopen of erover heen klaarkomen of dat soort rare dingen, gewoon lief aaien, kijken, masseren, kriebelen... Laat ik nou toevallig dol zijn op voetmassages en gefriemel aan mijn voeten!
Heerlijk dat 'ie tijdens het film kijken (oid) de heeeele film lang mijn voeten kon kriebelen.
mag ik je nieuwe vriendje worden?
pi_64812599
Hoi Ik heb geen voetfetisch,

Maar ik heb en hier ook een topic over geplaatst een spijkerjas fetish. Voetfetish schijnt inderdaad heel vaak voor te komen hoor spijkerjas niet. Ik heb persoonlijk moeite met mijn fetish, heb jij dat ook. Zo niet, top en geniet ervan.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:17:06 #231
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64812687
quote:
bah

ik neem aan dat je ze van te voren wel moest wassen?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_64812890
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

mag ik je nieuwe vriendje worden?
Haha, ik dacht al dat ik zo'n vraag zou krijgen... wat biedt je?
pi_64813058
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

bah

ik neem aan dat je ze van te voren wel moest wassen?
Als ze echt TE goor waren wel, maar hij was niet heeeeel moeilijk daarin hoor...
Maar neem aan dat jij ook liever niet met een zweetsnikkel aankomt bij deze of gene...
pi_64813155
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef StreepjesSok het volgende:

[..]

Haha, ik dacht al dat ik zo'n vraag zou krijgen... wat biedt je?
Haha, een toekomst vol geluk.
pi_64817274
daar heb je wel gelijk in, er zijn best veel vrouwen die het lekker vinden als je hun zolen likt maar dan inderdaad niet ook nog ergens anders likken, daar hebben ze kennelijk iemand anders voor
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ikke niet hoor. Eerst aan mn voeten likken en dan daar, ik moet er getverdegetver niet aan denken.

Ik begin meestal al te piepen zodra een man afzakt tot mn knie, als ik ergens een gruwelijke rothekel aan heb dan is het wel gedoe aan mn voeten, ieuw ieuw ieuw.
pi_64821307
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:05 schreef Fronde het volgende:
daar heb je wel gelijk in, er zijn best veel vrouwen die het lekker vinden als je hun zolen likt maar dan inderdaad niet ook nog ergens anders likken, daar hebben ze kennelijk iemand anders voor
Ik zou never ever nooit van mn leven iemand aan mn voeten laten likken hoor de enige die het ooit geprobeerd heeft heb ik per ongeluk geschopt.

Ik reageerde op een post van iemand anders, misschien moet je eens goed lezen.
pi_64886190
Hoi Streepjessok,

Dat is helemaal te gek dat je gekietel en gefriemel lekker vindt aan je mooie voeten. Als je geen bezwaar heb wil ik je voeten een keer komen verwennen. Desnoods tegen een vergoeding. Laat het me weten.

Groeten Tickling
pi_64891195
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,

Dat is helemaal te gek dat je gekietel en gefriemel lekker vindt aan je mooie voeten. Als je geen bezwaar heb wil ik je voeten een keer komen verwennen. Desnoods tegen een vergoeding. Laat het me weten.

Groeten Tickling

Vent, ze is voor mij zie je dat niet? En nu opdonderen voor ik je penetreer met een mokor
  zaterdag 10 januari 2009 @ 21:32:47 #239
pi_64898288
Whoei, een heuse feet-fight is uitgelokt!
*Think outside the box*
pi_64898526
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Whoei, een heuse feet-fight is uitgelokt!
pi_64914902
Haha, zo hoort het he... twee mannen vechtend om mijn poezelige voetjes...
pi_64948908
Net ingeschreven op deze site. Eveneens heb ik een voetfetish. Indien er dames zijn die eens lekker verwend willen worden kunnen ze mailen op mijn mailadres die opgevraagd kan worden via PM of eventueel hier een boodschap plaatsen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tally op 14-01-2009 09:54:49 ]
pi_64950759
Jij mag het zeggen streepjessok. Wie is de gelukkige?
pi_64959241
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef JamesX het volgende:
Net ingeschreven op deze site. Eveneens heb ik een voetfetish. Indien er dames zijn die eens lekker verwend willen worden kunnen ze mailen op of eventueel hier een boodschap plaatsen.
Misschien beter hier ergens registreren dan: http://dating.startpagina.nl/

[ Bericht 2% gewijzigd door Tally op 14-01-2009 09:54:58 ]
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:22:05 #245
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65006260
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef StreepjesSok het volgende:
Maak dat maar drie, tenminste als je niet te grote voeten heb want dat vind ik maar niks!

En ja ik ben als enige van de drie (veel)eisend maar daar krijg je dan ook wel meer voor terug
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:32:50 #246
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65006709
quote:
Ik mag hopen dat mn ex wel meer mist dan dat
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_65007085
Nu al 3! En ik heb maar twee voeten!
Maatje 38 is toch niet te groot SS?
pi_65007203
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat mn ex wel meer mist dan dat
Arme SS, wil je erover praten?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:45:08 #249
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65007260
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef StreepjesSok het volgende:
Nu al 3! En ik heb maar twee voeten!
Maatje 38 is toch niet te groot SS?
38 gaat nét! Het is geen 34 als mijn ex maar die waren dan ook wel echt klein

En ik was ook niet van plan om ze te delen!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:46:06 #250
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65007310
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef StreepjesSok het volgende:

[..]

Arme SS, wil je erover praten?
Praten kan later, wanneer zie ik je?

[ Bericht 6% gewijzigd door Salt_Seafood op 13-01-2009 22:36:25 ]
pi_65008881
Ik had een ex met een voetfetisj. Heerlijk! Lekker aaien, kietelen, masseren... Zelf word ik er niet opgewonden van, eerder totaal relaxed. Helemaal ontspannen genieten

[ Bericht 25% gewijzigd door StreepjesSok op 13-01-2009 23:13:11 ]
pi_65010911
Je gaat toch niet eisen. Wat ben jij voor een vent
Heb je 2 diamantjes in je oren?

Streepjessok, je maat is goed hoor als we nu toch bezig zijn, post dan eens foto's of iets van wat energie
en hoeft er niemand geselecteerd te worden
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:04:17 #253
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65011104
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Je gaat toch niet eisen. Wat ben jij voor een vent
Heb je 2 diamantjes in je oren?

Streepjessok, je maat is goed hoor als we nu toch bezig zijn, post dan eens foto's of iets van wat energie
en hoeft er niemand geselecteerd te worden
Ikke wel

En nee er zit niks in mn oren

We kunnen wellicht specifieke dagen in de week afspreken dat we wisselen...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:04:20 #254
pi_65011107
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

38 gaat nét! Het is geen 34 als mijn ex maar die waren dan ook wel echt klein

En ik was ook niet van plan om ze te delen!
Eisen stellen, ok.. Maar vergelijken met je ex
*Think outside the box*
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:05:44 #255
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65011172
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Eisen stellen, ok.. Maar vergelijken met je ex
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!

En dat ik vergelijk met mijn ex is omdat die zo'n extreem klein voetje had!
pi_65011435
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Had ze er maar één dan?
pi_65011526
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef StreepjesSok het volgende:
eerst zien dan geloven
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:21:05 #258
pi_65011860
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik zei: eisen stellen, ok. Dus dat mag.
En het vergelijken op zichzelf kan ook geen kwaad... Maar om dat dan te zeggen, vind ik zo stom... de kans dat die ander zoiets graag wil horen is erg klein... Op een eerste date is praten over je ex toch ook not-done?! Maakt niet uit waarom je dat vergelijken doet, je kan zoiets er gewoon beter niet uitflappen, denk/vind ik...
*Think outside the box*
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:22:16 #259
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65011926
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef StreepjesSok het volgende:

[..]

Had ze er maar één dan?
Nee twee, voor minder doe ik het niet!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:23:17 #260
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65011970
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Ik zei: eisen stellen, ok. Dus dat mag.
En het vergelijken op zichzelf kan ook geen kwaad... Maar om dat dan te zeggen, vind ik zo stom... de kans dat die ander zoiets graag wil horen is erg klein... Op een eerste date is praten over je ex toch ook not-done?! Maakt niet uit waarom je dat vergelijken doet, je kan zoiets er gewoon beter niet uitflappen, denk/vind ik...
Helemaal mee eens, alleen denk ik dat een eerste date nog wel eventjes opzich zal laten wachten tussen mij en StreepjesSok (ook SS trouwens, whats in the name!)

[ Bericht 4% gewijzigd door Salt_Seafood op 13-01-2009 23:28:42 ]
pi_65031563
Nou Streepjessok,

Ik vind dat jij een hele mooie voetmaat heb. Dus wat mij betreft gaan we feetdaten! Ik ben er klaar voor!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:25:00 #262
pi_65032287
Ja, dat tickling wel van daten-uit-het-(bijna-)niets houdt, is wel duidelijk...
*Think outside the box*
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:28:28 #263
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65032474
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ja, dat tickling wel van daten-uit-het-(bijna-)niets houdt, is wel duidelijk...
Ja maar of ze daar nou zo blij mee moet zijn

Ze weten helemaal niet van elkaar hoe ze eruit zien, ik bedoel het gaat toch ook om het lichaam aan de voetjes ofniet soms
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:43:30 #264
pi_65033181
Haha, ja, vooral het lichaam, niet de persoon ofzo

Maar ik heb het idee dat het tickling allemaal erg weinig uitmaakt, als er maar voeten aan zitten....
of van kietelen houdt...
*Think outside the box*
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:53:02 #265
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65033603
Haha nou ja de persoon natuurlijk ook! Maar voor een feetdate (ik neem aan dat dat woord niet echt bestaat ) maakt dat toch weinig uit!

Maar dan nog, ik kan me genoeg meisjes bedenken die waarschijnlijk mooie voetjes hebben maar waar ik toch niet echt graag aan zou willen zitten!

Maar als het hem allemaal niet uitmaakt (en haar ook niet) zou ik zeggen ga ervoor!!

Wat doe jij eigenlijk in dit topic?

[ Bericht 3% gewijzigd door Salt_Seafood op 14-01-2009 15:58:25 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:57:08 #266
pi_65038588
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Haha nou ja de persoon natuurlijk ook! Maar voor een feetdate (ik neem aan dat dat woord niet echt bestaat ) maakt dat toch weinig uit!

Maar dan nog, ik kan me genoeg meisjes bedenken die waarschijnlijk mooie voetjes hebben maar waar ik toch niet echt graag aan zou willen zitten!

Maar als het hem allemaal niet uitmaakt (en haar ook niet) zou ik zeggen ga ervoor!!

Wat doe jij eigenlijk in dit topic?
Het is nu niet helemaal duidelijk wie je met jij, hem en haar bedoelt.... De verhoudingen zijn hier inmiddels nogal ingewikkeld geworden...
*Think outside the box*
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:16:10 #267
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65039248
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Het is nu niet helemaal duidelijk wie je met jij, hem en haar bedoelt.... De verhoudingen zijn hier inmiddels nogal ingewikkeld geworden...
Haha ja only the smartest guys in the room kunnen in deze discussie mee!

Maar ik bedoel respectievelijk tickling en StreepjesSok met hij en haar!

Ik ben nu wel benieuwd wie de uitverkorene wordt!

En met jij bedoel ik jou, El_Chica

Duidelijk?
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:50:06 #268
pi_65040699
Als het tickling en StreepjesSok beide niet uitmaakt wie er aan de voeten vast zitten en zij hebben beide wel interesse in zo'n feetdate, dan zal dat vast doorgaan... En ik heb dus het idee dat voor tickling het geval is, dat het aan hem dus niet zal liggen; dat bedoelde ik. Dan hangt het dus af van StreepjesSok... Ik ben ook benieuwd!

En wat ik hier doe - heb ik ergens openlijk gezegd dat ik geen voetfetish heb?
Either way: dat heb ik niet, maar ik vind het verschijnsel wel interessant en weet er iets van, dus vandaar dat ik oorspronkelijk mee ben gaan lezen en posten...
*Think outside the box*
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:31:29 #269
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65045254
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als het tickling en StreepjesSok beide niet uitmaakt wie er aan de voeten vast zitten en zij hebben beide wel interesse in zo'n feetdate, dan zal dat vast doorgaan... En ik heb dus het idee dat voor tickling het geval is, dat het aan hem dus niet zal liggen; dat bedoelde ik. Dan hangt het dus af van StreepjesSok... Ik ben ook benieuwd!

En wat ik hier doe - heb ik ergens openlijk gezegd dat ik geen voetfetish heb?
Either way: dat heb ik niet, maar ik vind het verschijnsel wel interessant en weet er iets van, dus vandaar dat ik oorspronkelijk mee ben gaan lezen en posten...
Ja StreepjesSok nu ben ik ook wel benieuwd, gaat het wat worden met tickling of niet?

En vind jij (El_Chica) het wel of niet erg als je vriendje deze fetisj zou hebben?
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:49:19 #270
pi_65054475
Erg is een groot woord... maar ik heb er helemaal niets mee, dus ook niet echt met de passieve kant ervan... Dus dan ligt het er aan hoe heftig de fetisj door hem (of haar...) gemanifesteerd 'moet' worden.
*Think outside the box*
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:19:27 #271
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65055595
Oke nou het is bij mij nooit ter sprake gekomen, maar ze had het wel door denk want ik 'speelde' vaak met der voetjes!

Maar je moet soms wat over hebben voor je vriendje he!!

[ Bericht 35% gewijzigd door Salt_Seafood op 15-01-2009 13:07:17 ]
pi_65068923
Toen ik bij me laatste ex aan haar voetjes zat (maatje 36 ) vond ze het kietelen en moest lachen.
Ben er dus maar mee gestopt.. ''jammer'' denk je dan.

Ben ook eigelijk pas sinds een half jaar erachter gekomen dat ik voeten heel interessant vind.
Maar hoe dat dalijk gaat lopen in zwembad/strand weet ik niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door BrandBierMaaktGelukkig op 15-01-2009 13:59:52 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:41:35 #273
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65070973
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Toen ik bij me laatste ex aan haar voetjes zat (maatje 36 ) vond ze het kietelen en moest lachen.
Ben er dus maar mee gestopt.. ''jammer'' denk je dan.

Ben ook eigelijk pas sinds een half jaar erachter gekomen dat ik voeten heel interessant vind.
Maar hoe dat dalijk gaat lopen in zwembad/strand weet ik niet..
Ohja ik viel wat dat betreft beter in de prijzen: op onze eerste date ging ze op een gegeven moment naast me op de bank liggen en ze had koude voetjes (geen sokken aan ) dus die legde ze op een gegeven moment op mn benen (ik zat gewoon) moest ik ze warm houden met mn handen... ik denk die moet ik vasthouden, letterlijk en figuurlijk haha!
pi_65071577
Hehe chill is dat dan he.
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:34:25 #275
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65073184
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hehe chill is dat dan he.
Zo echt wel! ik vond dat helemaal niet erg, op een gegeven moment vroeg ze ook of ik sokken voor der had, ik zeg nee joh die zijn allemaal te groot voor je, laat ze maar lekker liggen haha
  donderdag 15 januari 2009 @ 15:39:58 #276
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65073410
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Zo echt wel! ik vond dat helemaal niet erg, op een gegeven moment vroeg ze ook of ik sokken voor der had, ik zeg nee joh die zijn allemaal te groot voor je, laat ze maar lekker liggen haha
Dat maakt je nog gelukkiger dan Brand bier kan ik je verzekeren!
pi_65074435
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:09:23 #278
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65074703
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nou als ik moest kiezen wist ik het wel hoor!

Maar draait het hier nu nog op dates uit of niet?!
pi_65074993
Nog bedankt voor jullie steun. De bal ligt nu bij streepjessok. Tenminste als ze het aandurft! We horen het wel van haar.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:20:13 #280
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65075208
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef tickling het volgende:
Nog bedankt voor jullie steun. De bal ligt nu bij streepjessok. Tenminste als ze het aandurft! We horen het wel van haar.
Hebben jullie wel foto's van elkaar gezien of gaat dit puur op gevoel?

Jullie fotoboek brengt ook al niet veel licht in de duisternis

[ Bericht 13% gewijzigd door Salt_Seafood op 15-01-2009 16:43:47 ]
pi_65078978
waarom noemen we het niet gelijk: Dating Voetfetisj. !!
pi_65109520
Hoi Streepjessok,

Ik zie dat je online ben. Kunnen we praten? Of stuur anders een PB.
pi_65109635
Je wil wel heel graag he tickling... sta je zo enorm droog dan?
pi_65109813
Ja streepjessok. Ik wil het graag, jij toch ook?
pi_65109900
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:49:38 #286
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65110021
Jaja ze gaan neuken!
pi_65110242
Ik voel aankomen dat Tally met de bezem gaat vegen met een snerende: "Het is hier geen datingsite!"opmerking
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_65110977
Volgens mij sta ik niet zo droog als jij tickling ;-)
pi_65111189
Dat zou best kunnen streepjessok dat kan ik niet beoordelen. Maar dat doet niks af aan het feit dat wij een feetdate kunnen hebben. Of heb ik dat mis streepjessok?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:24:23 #290
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65111388
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef StreepjesSok het volgende:
Volgens mij sta ik niet zo droog als jij tickling ;-)
details, details!!
pi_65111476
Vind beetje raar hoe streepjessok reageert nu.
Wat heeft dat nu mee te maken dat jullie plezier aan elkaar kunnen hebben?

Als ze wilt neuken mag ze mij ook wel pm'n maar dat gelul eromheen werkt me zo op de zenuwen
pi_65111567
Ja en het ligt echt niet aan mij.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:35:31 #293
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65111790
Nee precies, altijd die wijven die moeilijk lopen te doen

En ze heeft geen eens een fotoboek!
pi_65112750
Achteraf blijkt het een kleine mollige man te zijn die zich Nico Mul noemt en een maatje kleiner draagt als normaal.
pi_65112814
-

[ Bericht 100% gewijzigd door BrandBierMaaktGelukkig op 16-01-2009 16:04:02 ]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:12:20 #296
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65113163
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Achteraf blijkt het een kleine mollige man te zijn die zich Nico Mul noemt en een maatje kleiner draagt als normaal.
Jij kan je uitnodiging nou iig wel vergeten van StreepjesSok!

Only two left now!

[ Bericht 2% gewijzigd door Salt_Seafood op 16-01-2009 16:19:28 ]
pi_65115233
Als ze niet eens tegen een grapje kan, kan zij het vergeten.
Het moet van beide kanten komen, niet alleen van mij.
pi_65116557
So zeg, jullie maken je wel druk zeg...
A: ik kan best tegen een geintje, dus vecht/beledig/praat/grap maar door hoor, ik loop heus niet weg
B: tickling doe nou es rustig aan. Ik hou niet zo van drammers
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:05:34 #299
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_65116908
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef StreepjesSok het volgende:
So zeg, jullie maken je wel druk zeg...
A: ik kan best tegen een geintje, dus vecht/beledig/praat/grap maar door hoor, ik loop heus niet weg
B: tickling doe nou es rustig aan. Ik hou niet zo van drammers
Ik maak me helemaal niet druk,vind het wel leuk om te zien hoe die tickling heerlijk doordramt!

maar effe serieus, zo'n aanbod kan je toch niet weigeren meid?
pi_65119258
Hehe, had het ook wel verwacht, en druk maken is het laatste wat ik doe
Volgens mij dramt niemand nog maarre.. je stelt je wel erg mysterieus op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')