Ikke welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Je gaat toch niet eisen. Wat ben jij voor een vent
Heb je 2 diamantjes in je oren?
Streepjessok, je maat is goed hoorals we nu toch bezig zijn, post dan eens foto's of iets van wat energie
en hoeft er niemand geselecteerd te worden
Eisen stellen, ok.. Maar vergelijken met je exquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
38 gaat nét!Het is geen 34 als mijn ex maar die waren dan ook wel echt klein
![]()
En ik was ook niet van plan om ze te delen!
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Eisen stellen, ok.. Maar vergelijken met je ex
Had ze er maar één dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!![]()
En dat ik vergelijk met mijn ex is omdat die zo'n extreem klein voetje had!
eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef StreepjesSok het volgende:
Haha, zo hoort het he... twee mannen vechtend om mijn poezelige voetjes...
Ik zei: eisen stellen, ok. Dus dat mag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja waarom mag je geen eisen meer stellen!![]()
En dat ik vergelijk met mijn ex is omdat die zo'n extreem klein voetje had!
Nee twee, voor minder doe ik het niet!quote:
Helemaal mee eens, alleen denk ik dat een eerste date nog wel eventjes opzich zal laten wachten tussen mij en StreepjesSok (ook SS trouwens, whats in the name!)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik zei: eisen stellen, ok. Dus dat mag.
En het vergelijken op zichzelf kan ook geen kwaad... Maar om dat dan te zeggen, vind ik zo stom... de kans dat die ander zoiets graag wil horen is erg klein... Op een eerste date is praten over je ex toch ook not-done?! Maakt niet uit waarom je dat vergelijken doet, je kan zoiets er gewoon beter niet uitflappen, denk/vind ik...
Ja maar of ze daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ja, dat tickling wel van daten-uit-het-(bijna-)niets houdt, is wel duidelijk...
Het is nu niet helemaal duidelijk wie je met jij, hem en haar bedoelt.... De verhoudingen zijn hier inmiddels nogal ingewikkeld geworden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Haha nou ja de persoon natuurlijk ook! Maar voor een feetdate (ik neem aan dat dat woord niet echt bestaat) maakt dat toch weinig uit!
Maar dan nog, ik kan me genoeg meisjes bedenken die waarschijnlijk mooie voetjes hebben maar waar ik toch niet echt graag aan zou willen zitten!
Maar als het hem allemaal niet uitmaakt (en haar ook niet) zou ik zeggen ga ervoor!!
Wat doe jij eigenlijk in dit topic?
Haha ja only the smartest guys in the room kunnen in deze discussie mee!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het is nu niet helemaal duidelijk wie je met jij, hem en haar bedoelt.... De verhoudingen zijn hier inmiddels nogal ingewikkeld geworden...
Ja StreepjesSok nu ben ik ook wel benieuwd, gaat het wat worden met tickling of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als het tickling en StreepjesSok beide niet uitmaakt wie er aan de voeten vast zitten en zij hebben beide wel interesse in zo'n feetdate, dan zal dat vast doorgaan... En ik heb dus het idee dat voor tickling het geval is, dat het aan hem dus niet zal liggen; dat bedoelde ik. Dan hangt het dus af van StreepjesSok... Ik ben ook benieuwd!![]()
En wat ik hier doe - heb ik ergens openlijk gezegd dat ik geen voetfetish heb?
Either way: dat heb ik niet, maar ik vind het verschijnsel wel interessant en weet er iets van, dus vandaar dat ik oorspronkelijk mee ben gaan lezen en posten...
Ohja ik viel wat dat betreft beter in de prijzen: op onze eerste date ging ze op een gegeven moment naast me op de bank liggen en ze had koude voetjes (geen sokken aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Toen ik bij me laatste ex aan haar voetjes zat (maatje 36) vond ze het kietelen en moest lachen.
Ben er dus maar mee gestopt.. ''jammer'' denk je dan.
Ben ook eigelijk pas sinds een half jaar erachter gekomen dat ik voeten heel interessant vind.
Maar hoe dat dalijk gaat lopen in zwembad/strand weet ik niet..
Zo echt wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hehe chill is dat dan he.
Dat maakt je nog gelukkiger dan Brand bier kan ik je verzekeren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zo echt wel!ik vond dat helemaal niet erg, op een gegeven moment vroeg ze ook of ik sokken voor der had, ik zeg nee joh die zijn allemaal te groot voor je, laat ze maar lekker liggen haha
Nou als ik moest kiezen wist ik het wel hoor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hebben jullie wel foto's van elkaar gezien of gaat dit puur op gevoel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef tickling het volgende:
Nog bedankt voor jullie steun. De bal ligt nu bij streepjessok. Tenminste als ze het aandurft! We horen het wel van haar.
details, details!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef StreepjesSok het volgende:
Volgens mij sta ik niet zo droog als jij tickling ;-)
Jij kan je uitnodiging nou iig wel vergeten van StreepjesSok!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Achteraf blijkt het een kleine mollige man te zijn die zich Nico Mul noemt en een maatje kleiner draagt als normaal.
Ik maak me helemaal niet druk,vind het wel leuk om te zien hoe die tickling heerlijk doordramt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef StreepjesSok het volgende:
So zeg, jullie maken je wel druk zeg...
A: ik kan best tegen een geintje, dus vecht/beledig/praat/grap maar door hoor, ik loop heus niet weg![]()
B: tickling doe nou es rustig aan. Ik hou niet zo van drammers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |