Dat maakt je nog gelukkiger dan Brand bier kan ik je verzekeren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zo echt wel!ik vond dat helemaal niet erg, op een gegeven moment vroeg ze ook of ik sokken voor der had, ik zeg nee joh die zijn allemaal te groot voor je, laat ze maar lekker liggen haha
Nou als ik moest kiezen wist ik het wel hoor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Mwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hebben jullie wel foto's van elkaar gezien of gaat dit puur op gevoel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef tickling het volgende:
Nog bedankt voor jullie steun. De bal ligt nu bij streepjessok. Tenminste als ze het aandurft! We horen het wel van haar.
details, details!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef StreepjesSok het volgende:
Volgens mij sta ik niet zo droog als jij tickling ;-)
Jij kan je uitnodiging nou iig wel vergeten van StreepjesSok!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Achteraf blijkt het een kleine mollige man te zijn die zich Nico Mul noemt en een maatje kleiner draagt als normaal.
Ik maak me helemaal niet druk,vind het wel leuk om te zien hoe die tickling heerlijk doordramt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:51 schreef StreepjesSok het volgende:
So zeg, jullie maken je wel druk zeg...
A: ik kan best tegen een geintje, dus vecht/beledig/praat/grap maar door hoor, ik loop heus niet weg![]()
B: tickling doe nou es rustig aan. Ik hou niet zo van drammers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |