Ehm, een fetisj bedenk je niet hoor, da's nou juist wat het apart maakt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef kaos- het volgende:
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
Dudequote:Op woensdag 7 juni 2006 04:43 schreef Jeroensv het volgende:
Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok.
Tsja, dat heeft nu met smaak en voorkeur te maken. Jij kan het je niet voorstellen, maar voor andere mensen is het de geilste aanblik van de wereld.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:45 schreef colossus01 het volgende:
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...
Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |