Ehm, een fetisj bedenk je niet hoor, da's nou juist wat het apart maakt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef kaos- het volgende:
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
Dudequote:Op woensdag 7 juni 2006 04:43 schreef Jeroensv het volgende:
Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok.
Tsja, dat heeft nu met smaak en voorkeur te maken. Jij kan het je niet voorstellen, maar voor andere mensen is het de geilste aanblik van de wereld.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:45 schreef colossus01 het volgende:
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...
Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
Dus niemand mag geil worden van je vriendin en mensen die voeten geil vinden zijn vies.....quote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef colossus01 het volgende:
Blijf het raar vinden...het heeft iets vieze mannetjes achtig. Daarom kijken die ''gasten'' altijd naar de voeten van mijn vriendin op de boulevard, gadver... ze moet voortaan laarzen van me aan dan is het afgelopen.
Maar als mensen op JOUW voeten geilen is het opeens OK en spreken we niet meer over "vieze mannetjes achtig" Meten met TWEE maten noemen ze dat geloof ikquote:Zijn er ook dames die geilen van voeten? Ik heb hoor wel eens dat ik mooie voeten heb maar nooit geweten dat ik daar nog eens een meid mee kan opgeilen.
Oh. Praat me d'r niet over man. daar kan ik echt opgewonden van raken hah.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef Phunikz het volgende:
Ik vind blote en voeten in kousen zeer aantrekkelijk.
?? Waarom gaat dat niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb van de afgelopen warme dagen genoten joh!
Allemaal slippers en mooie meiden-voeten. echt!
Ik kwam zowat klaar in me broek van al dat moois!
Probleem is dat ik altijd een foto wil maken als ik mooie vrouwen-voeten zie ter herinnering..
Maar ja, da gaat nie he..![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Scorpion22 het volgende:
Ik heb niet echt een voetfetisj maar ik vind vrouwenvoetjes gekleed in nylons dan weer héél sexy!! Echt heerlijk om te masseren, die nylons geven een heerlijk gevoel ajs je erover wrijft!!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:21 schreef Scorpion22 het volgende:
Ik heb niet echt een voetfetisj maar ik vind vrouwenvoetjes gekleed in nylons dan weer héél sexy!! Echt heerlijk om te masseren, die nylons geven een heerlijk gevoel ajs je erover wrijft!!
mooie voetjes frederiqueske!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:21 schreef Frederiqueske het volgende:
haha ik heb trouwens nog een foto van onze voeten whahaha voor degene die ze willen zien
[afbeelding]
de twee rechtse zijn van mij de andere van twee vriendinnen, die is genomen van de zomer in ons zwembadnou voor de voeten liefhebbers veel plezier whahaha
![]()
![]()
![]()
Hé Frederesque, heb je nog fototjes van de voeten van jouw vriendin???quote:Op zaterdag 2 september 2006 07:05 schreef Frederiqueske het volgende:
Iris een vriendin van mij vertelde toevallig gisteren dat haar vriendje aan haar voeten had gelikt whahahahaha ik moest gelijk aan deze forum denk haha![]()
wat dacht je van ...neequote:Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hé Frederesque, heb je nog fototjes van de voeten van jouw vriendin???
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |