quote:Op maandag 21 juli 2008 09:44 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Nope, ik bedoel de foto in je avatar.!![]()
(ookal is die niet van jezelf..)
nylonsokjes,die gaan half langquote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Oeh maak me gek haha.![]()
Wat voor sokjes dan? Van die hele lage die alleen om je voetzool zitten zegmaar?
Of hogere?
Ow enne geur boeit me niet zo. Kan veel hebben
Nice, nicequote:
Ja dat is bij mij natuurlijk ok het geval,anders zou je nogal voor lul lopenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Nice, niceeen meid naar m'n hart
![]()
Je bent een van de weinige volgens mij want ik zie dat dus echt nooit.
Vaak zit het natuurlijk verstopt onder broekspijpen natuurlijk, en dus lastig te zien.
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij natuurlijk ook het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
Truequote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij natuurlijk ok het geval,anders zou je nogal voor lul lopen
Wat trekt je eigenlijk het meest aan aan dat hele voetfetisj gebeuren?quote:
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Wat trekt je eigenlijk het meest aan aan dat hele voetfetisj gebeuren?
Ik weet eigenlijk niet waarom ik een soort "fetisj" heb voor vrouwenvoeten.. Ik denk dat niemand dat echt weet van zichzelf...
Nou het is een lucky bastard in mijn ogen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!
I second thatquote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Nou het is een lucky bastard in mijn ogen.
Right. Dus hij is meer een soort voetslaaf en geen vriendje...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ben r nooit mee bezig geweest tot dat ik die jongen leerde kennen die ik nu als voetslaafje heb en we hebben zoveel lol samen dat ik t wel grappig ben gaan vinden en t is een zalig gevoel dat je voeten geadoreert worden..nou zou ik dit niet bij iedereen kunnen hoor,t moet wel echt klikken met iemand!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Right. Dus hij is meer een soort voetslaaf en geen vriendje...
Zou die leuk vinden..back!
Ok, ik had het idee dat ie naast voetslaaf ook vriendje was.quote:
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de funquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:46 schreef Sachiel het volgende:
[..]
Ok, ik had het idee dat ie naast voetslaaf ook vriendje was.
Wel heel aparte relatie eigenlijk..... komt alleen ff langs om op je voeten te geilen
Kweenie, als ik vrijgezel was geweest had ik het misschien overwogen.
Maar ben getrouwd en 2 kids en dan is het toch wel een vorm van vreemdgaan in mijn ogen.
Achja, toch wel leuk om te weten dat er meiden als jij bestaan.
* Sachiel dreams on
PS. Niet dat ik nu niet gelukkig ben ofzo, integendeel.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun...
Vind ik niks raars aan hoor. Ik heb een relatie met een meisje dat ik alleen bef. We hebben verder geen seks, zij doet niks bij mij, we zoenen niet, ik bef alleen maar. Als je elkaar er een plezier mee doet, waarom niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
we kenden elkaar online en uiteindelijk besprak hij t met me en vroeg of ik dat evt wilde doen(tegen betaling) heb zoiets nog nooit gedaan en aangezien ik de centen ff hard kon gebruiken en hij lekker is heb ik de stoute schoenen aangedaan...ik ga altijd naar zijn huis toe dat vindt hij t prettigst en daar kan ik me wel iets bij voorstellen....ben 3 x geweest en hij heeft maar 1x betaald..gaat me niet echt om t geld maar meer om de fun
hij en ik zijn allebei vrijgezel dus dat geeft geen problemenben ik nu een slecht mens dat ik zoiets gedeeltelijk tegen betaling doe? stop r toch tijd en energie in,vindt t wel steeds moeilijker omdat we elkaar steeds beter leren kennen nu...hij wilde zelfs wat met me beginnen maar dat heb ik afgehouden!!
Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met fotoquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:48 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Zucht, ik wilde dat ik dat ook kon, maar ik heb de boot afgehouden. Ik kreeg het niet rondgebreid met mijn gevoel....
hoe is dat ontstaan als ik vragen mag? en betaal je haar ervoor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Vind ik niks raars aan hoor. Ik heb een relatie met een meisje dat ik alleen bef. We hebben verder geen seks, zij doet niks bij mij, we zoenen niet, ik bef alleen maar. Als je elkaar er een plezier mee doet, waarom niet?
Nee ik betaal haar er niet voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:56 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
hoe is dat ontstaan als ik vragen mag? en betaal je haar ervoor?
Heb jij ff mazzelquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Nee ik betaal haar er niet voor.
Ik ken haar gewoon via internet. En we hadden het een beetje over seks en zo en toen kwam beffen ter sprake. Ik zei dat ik daar echt gek op was en helemaal verslaafd aan. Zij is nog maagd, om de 1 of andere reden vind ze het heel eng om een penis naar binnen te krijgen. Maar daardoor was ze ook nooit gelikt omdat de meeste jongens dan ook iets terugverwachten.
Ik had gewoon gezegd dat ik heel graag bef en dat ik het beffen op zich al heel geil vind en dat ik daar niks voor terug hoef. Toen hebben we een keer afgesproken. Nu kennen we elkaar bijna een jaar en regelmatig spreken we af, dan bef ik haar heel erg lang en dan zet ik haar weer thuis af. En dan zijn we allebei weer helemaal blij.
Hahahaha, ja dat heb ik zeker.quote:
Dat ligt eraan,komt ze klaar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:38 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Hahahaha, ja dat heb ik zeker.
Maar zij ook. Dat ik dat wil doen zonder er iets voor terug te verwachten.
Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met foto
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"
Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met eenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )
ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen)
dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaardit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!
we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet danhet gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!
![]()
Jaa lief hequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met een
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Jaa lief heen wat vind je van me verhaal dan?
Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Nu nog een foto van je voeten
![]()
oh ja
.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toe![]()
enweerblond
Echt geweldig verhaal!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Jaa lief heen wat vind je van me verhaal dan?
ben nog niet zo lang op fok,maar dank je wel nu weet ik tenminste hoe...(blond weet je nog)quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Beauregard het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om hier een afbeelding te plaatsen?
Zie je dit knopje staan boven het schermpje waarin je je post typt? [ afbeelding ]
Ga hier naartoe: http://www.freeimagehosting.net/ , upload daar je foto. Kopieer de URL in het schermpje wat verschijnt na het klikken op bovenstaand knopje.
VOILA!
PM zit in je boxquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Je bent gepm'd (is that a word?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Hierom Einstein:quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik leg haar net uit hoe ze een foto plaatst op FOK!. Waarom ga je dan PM'en om die foto?
Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Hierom Einstein:
"PM Anders even jullie E-mail dan stuur ik wel wat door"
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?
Het is hier een forum, dus is het wel zo makkelijk voor iedereen als zo'n foto hier gewoon wordt gepost. Snappez-vous? Voortaan je denkproces iets verder laten uitratelen voordat je weer iets replied.
Eh, nee ik heb niet echt interesse. Ik heb niks met vrouwenvoeten. Ik probeer het kind alleen maar te helpen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef Sachiel het volgende:
Beauregard is ook gewoon geinteresseerd en wil voorkomen dat alleen wij de foto's krijgen
Justr relax guys. Tis net zo'n leuk gemoedelijk topic geworden.
Maare FYI ik heb idd alsnog de PM gestuurd mocht het nog steeds niet lukken om de foto's hiet te dumpen.
Zit verder niks achter
Vrede op aarde.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:37 schreef regularjoe het volgende:
[..]
![]()
Laten we het hierbij houden... We wachtne beiden op die foto..
ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:25 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Hoe moeten we deze smily interpreteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |