abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60299135
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:55 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Als deze jongen niet zo knap was geweest had ik t zeer waarschijnlijk ook afgehouden hoor...maar we klikten ook nog heel goed grappig genoeg...misschienn moet je een advertentie zetten en laten reageren met foto
Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"
pi_60300422
haha dit topic wordt beter en beter.
We unleashed a lion!

Maar Blondestoot, vertel idd es wat jullie allemaal doen dan op zo'n avond. Welke handelingen, wat heb je aan enzo.
Just curious
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:10:56 #128
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60300592
Wat een geile sletten in dit topic, zeg.
pi_60302587
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Wat doet hij dan allemaal? Of liever, wat doen jullie allemaal? Wat houdt het begrip "voetfetisj" voor jullie beiden in en hoe komt dit tot haar bloei tijdens jullie "relatie"
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )

ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen )

dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaar dit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!

we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet dan het gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!

Wie ben jezelf?!!
pi_60306863
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )

ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen )

dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaar dit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!

we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet dan het gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!

Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met een
pi_60307985
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig dat je altijd je post afsluit met een
Jaa lief he en wat vind je van me verhaal dan?
Wie ben jezelf?!!
pi_60308177
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Nu nog een foto van je voeten

oh ja
pi_60309545
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Nu nog een foto van je voeten

oh ja
Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toe

enweerblond
Wie ben jezelf?!!
pi_60310103
tvp
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60315002
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik al doen maar weet alleen foto´s te zetten vanaf t web hier tot nu toe

enweerblond
.

Kan je dan geen foto sturen naar je E-mail adres. Vervolgens die foto knippen en plakken? Is zo gepiept met een digitale camera

pi_60318288
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

Echt geweldig verhaal!
Ow enne je hebt in een reply op een van mijn posts het antwoord al gegeven om stinkvoeten te krijgen.
Nylonsokjes in sneakers. Da's mijn fantasie (minus de geur maar daar stoor ik me niet echt aan).
Maak daar ook es een foto van als je toch bezig bent
pi_60320107
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Wie ben jezelf?!!
pi_60320332
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om hier een afbeelding te plaatsen?

Zie je dit knopje staan boven het schermpje waarin je je post typt?

Ga hier naartoe: http://www.freeimagehosting.net/ , upload daar je foto. Kopieer de URL in het schermpje wat verschijnt na het klikken op bovenstaand knopje.

VOILA!
pi_60320406
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef Beauregard het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om hier een afbeelding te plaatsen?

Zie je dit knopje staan boven het schermpje waarin je je post typt? [ afbeelding ]

Ga hier naartoe: http://www.freeimagehosting.net/ , upload daar je foto. Kopieer de URL in het schermpje wat verschijnt na het klikken op bovenstaand knopje.

VOILA!
ben nog niet zo lang op fok,maar dank je wel nu weet ik tenminste hoe...(blond weet je nog)
Wie ben jezelf?!!
pi_60320783
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
PM zit in je box
pi_60321214
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
Je bent gepm'd (is that a word? )
pi_60321292
Ik leg haar net uit hoe ze een foto plaatst op FOK!. Waarom ga je dan PM'en om die foto?
pi_60321556
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef Beauregard het volgende:
Ik leg haar net uit hoe ze een foto plaatst op FOK!. Waarom ga je dan PM'en om die foto?
Hierom Einstein:

"PM Anders even jullie E-mail dan stuur ik wel wat door"

pi_60321643
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Hierom Einstein:

"PM Anders even jullie E-mail dan stuur ik wel wat door"

Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?

Het is hier een forum, dus is het wel zo makkelijk voor iedereen als zo'n foto hier gewoon wordt gepost. Snappez-vous? Voortaan je denkproces iets verder laten uitratelen voordat je weer iets replied.
pi_60322071
Beauregard is ook gewoon geinteresseerd en wil voorkomen dat alleen wij de foto's krijgen
Justr relax guys. Tis net zo'n leuk gemoedelijk topic geworden.
Maare FYI ik heb idd alsnog de PM gestuurd mocht het nog steeds niet lukken om de foto's hiet te dumpen.
Zit verder niks achter
pi_60322099
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:17 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet had gelezen, waarom denk je anders dat ik het haar uitleg?

Het is hier een forum, dus is het wel zo makkelijk voor iedereen als zo'n foto hier gewoon wordt gepost. Snappez-vous? Voortaan je denkproces iets verder laten uitratelen voordat je weer iets replied.

Laten we het hierbij houden... We wachtne beiden op die foto..
pi_60322145
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef Sachiel het volgende:
Beauregard is ook gewoon geinteresseerd en wil voorkomen dat alleen wij de foto's krijgen
Justr relax guys. Tis net zo'n leuk gemoedelijk topic geworden.
Maare FYI ik heb idd alsnog de PM gestuurd mocht het nog steeds niet lukken om de foto's hiet te dumpen.
Zit verder niks achter
Eh, nee ik heb niet echt interesse. Ik heb niks met vrouwenvoeten. Ik probeer het kind alleen maar te helpen.
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 15:37 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Laten we het hierbij houden... We wachtne beiden op die foto..
Vrede op aarde.

Tot zover, nu terug naar de studio.
pi_60340004
Wie ben jezelf?!!
pi_60345850
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef Blondestoot het volgende:

Hoe moeten we deze smily interpreteren?
pi_60346872
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:25 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Hoe moeten we deze smily interpreteren?
ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisje

ga t later weer proberen,ff geduld alsjeblieft..
Wie ben jezelf?!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')