wat is je schoenmaat dan precies?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef Klytemnestra het volgende:
Dat noem jij lastigvallen maar ik vind het wel interessant om te weten dat er mannen zijn die mijn voeten willen likken zonder aan m'n doos te willen komen![]()
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef renegade808 het volgende:
[..]
wat is je schoenmaat dan precies?
Dus ze KAN het wel, foto's uploadenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef regularjoe het volgende:
btw. Hier is een foto van Blondestoot zelf. Notabene op haar profiel:
http://fotoboek.fok.nl/user/220953
quote:Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef tickling het volgende:
Hoi Klytemnestra,
Je heb een mooie voetmaat! Daar kan ik wel wat mee. Laat wat van je horen.
voetfetish is de meest voorkomende fetisj ter wereld. Kijk bijvoorbeeld eens op sites als http://www.hitwgang.com Het is een mega grote, internationale scene met het zwaartepunt in Amerika.quote:Op maandag 29 december 2008 10:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Uit je OP blijkt niet echt of je er een probleem mee hebt en wat dat dan is... Zit je er mee, stuit je tegen onbegrip? Of wil je gewoon zien dat mensen '+1' vermeldingen doen, zodat je weet dat je niet de enige bent?
Ikke niet hoor. Eerst aan mn voeten likken en dan daar, ik moet er getverdegetver niet aan denken.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef BrandX het volgende:
Sterker nog, als een vent aan mijn voeten zou gaan lebberen, zou ik zijn kop omhoog trekken aan zijn haren tot zijn tong zich op een veeeeel genotsvoller plekje ergens tussen mijn benen belandt
i agree... ik heb niets met voetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef kwiwi het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen en zou het zelf ook niet echt prettig vinden als iemand aan m'n voeten zit, kan niet tegen dat gebkriebel
denk dat hij gelijksoortige mensen wil aantrekken en vertellen wat hij geil vind aan voetenquote:Maar zoals iemand al zei; wat wil je met dit topic..?
mag ik je nieuwe vriendje worden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Mijn ex had ook een voetenfetish. Hij hield erg van mooie voeten en zat graag aan de mijne. Gelukkig had 'ie geen behoefte aan over 'm heen lopen of erover heen klaarkomen of dat soort rare dingen, gewoon lief aaien, kijken, masseren, kriebelen... Laat ik nou toevallig dol zijn op voetmassages en gefriemel aan mijn voeten!
Heerlijk dat 'ie tijdens het film kijken (oid) de heeeele film lang mijn voeten kon kriebelen.
(da's één van de weinige dingen die ik wél mis sinds ik 'm gedumpt heb)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Mijn ex had ook een voetenfetish. Hij hield erg van mooie voeten en zat graag aan de mijne. Gelukkig had 'ie geen behoefte aan over 'm heen lopen of erover heen klaarkomen of dat soort rare dingen, gewoon lief aaien, kijken, masseren, kriebelen... Laat ik nou toevallig dol zijn op voetmassages en gefriemel aan mijn voeten!
Heerlijk dat 'ie tijdens het film kijken (oid) de heeeele film lang mijn voeten kon kriebelen.
Haha, ik dacht al dat ik zo'n vraag zou krijgen... wat biedt je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
mag ik je nieuwe vriendje worden?
Als ze echt TE goor waren wel, maar hij was niet heeeeel moeilijk daarin hoor...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bah
ik neem aan dat je ze van te voren wel moest wassen?
Haha, een toekomst vol geluk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat ik zo'n vraag zou krijgen... wat biedt je?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Eerst aan mn voeten likken en dan daar, ik moet er getverdegetver niet aan denken.
Ik begin meestal al te piepen zodra een man afzakt tot mn knie, als ik ergens een gruwelijke rothekel aan heb dan is het wel gedoe aan mn voeten, ieuw ieuw ieuw.
Ik zou never ever nooit van mn leven iemand aan mn voeten laten likken hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:05 schreef Fronde het volgende:
daar heb je wel gelijk in, er zijn best veel vrouwen die het lekker vinden als je hun zolen likt maar dan inderdaad niet ook nog ergens anders likken, daar hebben ze kennelijk iemand anders voor![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:00 schreef tickling het volgende:
Hoi Streepjessok,
Dat is helemaal te gek dat je gekietel en gefriemel lekker vindt aan je mooie voeten. Als je geen bezwaar heb wil ik je voeten een keer komen verwennen. Desnoods tegen een vergoeding. Laat het me weten.
Groeten Tickling
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Whoei, een heuse feet-fight is uitgelokt!![]()
Misschien beter hier ergens registreren dan: http://dating.startpagina.nl/quote:Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef JamesX het volgende:
Net ingeschreven op deze site. Eveneens heb ik een voetfetish. Indien er dames zijn die eens lekker verwend willen worden kunnen ze mailen op of eventueel hier een boodschap plaatsen.
Maak dat maar drie, tenminste als je niet te grote voeten heb want dat vind ik maar niks!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef StreepjesSok het volgende:
Haha, zo hoort het he... twee mannen vechtend om mijn poezelige voetjes...
Ik mag hopen dat mn ex wel meer mist dan datquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef StreepjesSok het volgende:
Arme SS, wil je erover praten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mn ex wel meer mist dan dat
38 gaat nét!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef StreepjesSok het volgende:
Nu al 3! En ik heb maar twee voeten!
Maatje 38 is toch niet te groot SS?
Praten kan later, wanneer zie ik je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Arme SS, wil je erover praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |