abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60390792
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:44 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisje

ga t later weer proberen,ff geduld alsjeblieft..
en?
pi_60393528
Dit weekend weg geweest En geen tijd gehad om te checken.
Vol verwachting klopt mijn hart
Mail ze anders ff naar dat email adres wat ik je heb gegeven. Dan plaats ik ze wel ff.
pi_60414219
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Sachiel het volgende:
Dit weekend weg geweest En geen tijd gehad om te checken.
Vol verwachting klopt mijn hart
Mail ze anders ff naar dat email adres wat ik je heb gegeven. Dan plaats ik ze wel ff.
Zal wel even kunnen duren denk ik..
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:10:02 #154
208641 ramonnn
Blowen is goed voor je.
pi_60415013
Lastig, een foto uploaden..
pi_60479512
aaaahnaja

[ Bericht 73% gewijzigd door Manono op 01-08-2008 02:01:16 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60523272
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?
pi_60540087
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?
Ik zit nog steeds in Parijs,als ik weer thuis ben zal ik me er toe zetten ok
Wie ben jezelf?!!
pi_60572487
Oeh la la Paris. De stad van de liefde.
Wanneer ben je weer in het land?
pi_60638990
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

maak dan wel meteen een mooie he..of beter nog..laat iemand er een van je maken in Parijs...dus niet zo'n suffe van je tenen..maar een full fledged sole pic...zoals deze -->>
pi_60644695
Mwah, voeten... ik heb er geen speciale band mee. Waar letten voetenliefhebbers op? Zijn er voeten die buiten de boot vallen (te breed, lelijke nagels, hamertenen, knobbels) en voeten die bijzonder in de smaak vallen (smal, hoge wreef of juist laag, rechte nagels, gelakt, ongelakt, lange of korte tenen) of doen de details er niet toe en gaat het om de voet an sich? In topics over borsten of billen heeft iedereen altijd een uitgesproken mening over verhoudingen en maten, maar hier krijg ik de indruk dat elke voet goed genoeg is.

Met de huidige teenslipperhausse valt het me vooral op dat er heel veel lelijke voeten zijn. Voeten die ik liever in een schoen zou zien, zeg maar. Maar dat geldt evengoed voor mannen
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_60650642
Teenslippers doen me echt helemaal niks. Ik vind ze eerlijk gezegd lelijk.
Alleen blote voeten wordt ik ook niet echt warm van.
Het is voor mij echt de combinatie voet/been + nylon sokjes / kousen / panty.
Liefst zo dun mogelijke stof ook nog.
Don't ask me why
pi_60733104
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
met m'n hak op je zak
pi_60739349
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
interessante feedback.

Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...

[ Bericht 7% gewijzigd door renegade808 op 11-08-2008 19:22:58 ]
pi_60823810
nou dat valt wel mee, meestal begin ik al in april met sandalen en dat gaat meestal door tot in oktober, uiteraard afhankelijk van het weer
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:

[..]

interessante feedback.

Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...
met m'n hak op je zak
pi_60831613
heel herkenbaar, ik lik graag vrouwenvoeten maar een vagina liever niet. Kom ook liever klaar onder een voet dan in een kut
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_60934246
quote:

[..]

Ben je al thuis? Kun je de foto's al uploaden?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:44:08 #167
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_60946123

[ Bericht 100% gewijzigd door kalemero op 19-08-2008 12:56:37 ]
pi_60974783
voor de hakken en kousen liefhebberts:

Deze foto's zijn bijvangst, zeg maar...pasten hier wel een beetje. Ze heeft weer een berg nieuwe outfitjes waar binnenkort foto's van gemaakt moeten worden en dan maak ik wel wat foto's die beter in dit topic passen ..;)
pi_60978462
En deze foto's zijn van??
Ik zal binnenkort ook ff wat foto's uit m'n archief uploaden van wat ik leuk vind.
pi_60979203
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:42 schreef Sachiel het volgende:
En deze foto's zijn van??

Dat is het schattige maatje 37 van m'n vriendinnetje.
pi_61015615
quote:

[..]

Komt er nog wat van of was het een leugen?
pi_61017462
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef Sowflow het volgende:
.ik houd meer van foto's met mooie voeten, niet in het dagelijkse leven, vooral zwart-wit foto's. En alleen voeten en benen, ik hoef verder geen gezichten te zien.
Beter kan je een voetfetisj (lees afwijking) niet omschrijven!

[ Bericht 2% gewijzigd door RosalieVerbrug op 21-08-2008 19:58:22 ]
pi_61024011
IntensiveGary, ziet er goed uit .

Ik ben zelf ook geen fan van blote voeten, vooral met nylon er omheen .
pi_61120998
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )

ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen )

dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaar dit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!

we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet dan het gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!

hoho
en wat doe je met zn ballen?
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:10:24 #175
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61121601
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:

[..]

interessante feedback.

Zeker weten, wil je een vrouw verleiden, volg een cursus voet(reflex)massage. Daar zitten zoveel gevoelige zenuwpunten, de voet is een en al een verborgen erogene zone.

En gewoon je voeten verzorgen, de rest van je lichaam verzorg je immers ook. Dan maakt het niet uit hoeveel maanden je voeten geen openlucht voelen.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:36:19 #176
207555 Sowflow
pi_61152885
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de hakken en kousen liefhebberts:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze foto's zijn bijvangst, zeg maar...pasten hier wel een beetje. Ze heeft weer een berg nieuwe outfitjes waar binnenkort foto's van gemaakt moeten worden en dan maak ik wel wat foto's die beter in dit topic passen ..;)
Je houdt ook van bondage...?

Ik vind de 3e foto heeeelemaal niets, doet me denken aan circus en aan tjes.
De eerste 2 foto's zijn begrijpelijk, mooie hak, maar leer beter fotograferen!!! Dan komt alles veel beter over!
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
pi_61211026
voetfetisj wordt vaak verward met schoenfetish. laten we het bij mooie voetzolen houden hier en geen Scapino etalage worden
pi_61211053
oh Mikayla Miles heeft haar nieuwe website up...ze is zeer bekend in het voetenwereldje en heeft schoenmaat 45

vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:53:27 #179
207555 Sowflow
pi_61228802
Renegade, ik vind deze voeten heel eng... de tenen zijn gigantisch als die van een reus... brrrr... houd je niet van elegante voeten?

Edit: Ah! Renegade, misschien is dit -juist- iets wat jij spannend vindt?

[ Bericht 24% gewijzigd door Sowflow op 29-08-2008 20:01:43 ]
pi_61235788
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Sowflow het volgende:
Renegade, ik vind deze voeten heel eng... de tenen zijn gigantisch als die van een reus... brrrr... houd je niet van elegante voeten?

Edit: Ah! Renegade, misschien is dit -juist- iets wat jij spannend vindt?
klein is zeker anders, maar eng?

het is net in welk perspectief je ze ziet, dit is bijv. al een heel ander verhaal -->

pi_61278127
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
ach.. het was gewoon een leugen
  maandag 1 september 2008 @ 22:51:09 #182
207555 Sowflow
pi_61307917
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
Heb je haar al een pm gestuurd? Misschien is ze het wel vergeten...Of misschien heeft ze het gewoon heel erg druk met verleiden met haar voetjes...
pi_61310674
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:

Hoi, ik ben vandaag voor t eerst sinds een maand ofzo online...liegen doe ik niet aan!!
morgenavond als me teentjes gelakt zijn maak ik een foto en ga weer proberen m erop te zetten
Wie ben jezelf?!!
pi_61314875
Ze is terug!
Ow doe ook een foto met nylon sokjes en je sneakers pleeeaassee ???
pi_61370958
Tis kennelijk niet gelukt
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_61413541
ik ga nu beginnen met foto´s maken
Wie ben jezelf?!!
pi_61416081
Nu dit topic toch al in myat staat :

Had ik nog op photobucket staan, misschien vinden jullie het wat
pi_61431379
Heb meer een handentik (fetish gaat te ver) maar ben gek op schoenen, what can I say ik ben een vrouw. Deze heb ik in Parijs gekocht en ik vind ze zelf zo mooi dat ik ze hier wel durf te posten.

_ EDIT: omg is dit echt een SEX topic??

verplaatst naar Pimp hier met je schoenen #14

[ Bericht 5% gewijzigd door Manono op 06-09-2008 22:41:14 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61515326
jaaah! slank en mooi gevormde meisjes-voeten. ben ik ook fan van.
Mooi verzorgd en gelakte nageltjes. Kan ik wel even zoet mee zijn hoor.

Vast een erg vreemd fenomeen voor meisjes, of niet?

[ Bericht 20% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-09-2008 03:52:01 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61520936
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
Is het gelukt?
pi_61521219
Digitale-cameras met hoge resolutie openbaren mischien iets teveel onflateuze details
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61555599
perfecte sandalen, nu nog vuurrode teennagels en het is af. Zou graag je hielen likken en voor je voeten wanken
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Nu dit topic toch al in myat staat :

[ afbeelding ]

Had ik nog op photobucket staan, misschien vinden jullie het wat
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_61565510
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef Fronde het volgende:
perfecte sandalen, nu nog vuurrode teennagels en het is af. Zou graag je hielen likken en voor je voeten wanken
[..]

OMFG. Maak dat kind niet zo bang, smeerlap.
pi_61566995
Voeten

Ik las net dat iemand liever voeten likt dan een spleetje

Ieder zijn eigen ding uiteraard, maar geef mij maar een lekkere spleetje

Maar nogmaals, doe lekker je ding, zolang je andere niet lastig valt is het altijd goed
Я тебя люблю tatiyana
pi_61582257
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
... en?
pi_61595774
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef regularjoe het volgende:

[..]

... en?
Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?

Prachtig.
pi_61602839
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 10:01 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?

Prachtig.
Nee. Ik zit wel redelijk vaak op fok. Dus ik check gewoon mijn active topics altijd. en als er op gereageerd is, dan is dat mooi.
Als het niet het geval is, dan boeit dat me ook weinig.

pi_61608766
Volgens mij worden we aan het lijntje gehouden !
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:13:40 #199
207555 Sowflow
pi_61611181
Lijkt er wel op hè heren...
Maar met zoveel wachtend publiek moet ze zich wel geroepen voelen om te posten.
Misschien nog even "we want more" juichen...?

De spanning is geladen, verwachtingen zijn hoog...
zou dit haar afschrikken?
Zullen we zeggen dat ze bang is...misschien komt ze dan juist met de foto's.

Oh Renegade, nu weet ik waarom ik jouw favo-voeten zo eng vind. Ze lijken een eigen leven te leiden, met een eigen wil. Voor je weet, vliegen ze naar je keel.
En ik ben toch meer van de sfeerplaatjes...
pi_61738242
Dat noem jij lastigvallen maar ik vind het wel interessant om te weten dat er mannen zijn die mijn voeten willen likken zonder aan m'n doos te willen komen
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:49 schreef Naxxium het volgende:
Voeten

Ik las net dat iemand liever voeten likt dan een spleetje

Ieder zijn eigen ding uiteraard, maar geef mij maar een lekkere spleetje

Maar nogmaals, doe lekker je ding, zolang je andere niet lastig valt is het altijd goed
met m'n hak op je zak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')