en?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:44 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ik had een foto geupload en wat komt eruit een rood kruisje![]()
ga t later weer proberen,ff geduld alsjeblieft..
Zal wel even kunnen duren denk ik..quote:Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Sachiel het volgende:
Dit weekend weg geweest En geen tijd gehad om te checken.
Vol verwachting klopt mijn hart
Mail ze anders ff naar dat email adres wat ik je heb gegeven. Dan plaats ik ze wel ff.
Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Blondestoot het volgende:
ik heb t geprobeerd met mail,maar kan daar niet in knippen...pm anders jullie mail dan stuur ik wat door!!
Ik zit nog steeds in Parijs,als ik weer thuis ben zal ik me er toe zetten okquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Ben je nog van plan om die foto hier te posten of te pmen of is het zo moeilijk dat je het inmiddels heb opgegeven?
maak dan wel meteen een mooie he..of beter nog..laat iemand er een van je maken in Parijs...dus niet zo'n suffe van je tenen..maar een full fledged sole pic...zoals deze -->>quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Parijs,als ik weer thuis ben zal ik me er toe zetten ok
interessante feedback.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:
[..]
interessante feedback.
Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik vind het lekker als mijn voetzolen gelikt worden en ook mijn ervaring is dat de meeste mannen daar geen punt van maken. Een probleem wat ik vaak meemaak is dat zo,n man niet verder gaat dan m'n voeten en aan het eigenlijke doel niet meer toekomt.
Ben je al thuis? Kun je de foto's al uploaden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Komt er nog wat van of was het een leugen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:27 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:52 schreef Sowflow het volgende:
.ik houd meer van foto's met mooie voeten, niet in het dagelijkse leven, vooral zwart-wit foto's. En alleen voeten en benen, ik hoef verder geen gezichten te zien.
hohoquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
We gaan meestal eerst ff zitten kletsen en een drankje drinken(ik meer dan hij,want hij voelt zn fetisj minder zegt ie als hij drinkt) dan geef ik aan wanneer ik wil beginnen.. hij gaat dan onder zijn buro liggen waar ik dan boven m op een stoel ga zitten internetten ..ik zet mijn voeten in 1e instantie met pumps op zijn borsten druk daar steeds meer mee door..ondertussen voel ik zn hartslag op hol springen...en ga dan langzaam naar zn gezicht toe waar ik met de punt van me schoen op zn kin zet..dan gaan de pumps uit en heb ik me nylons aan weer begin ik op zn borst en ga dan langzaam naar zn gezicht met beide voetjes uiteindelijk zet ik eerst 1 dan de andere voet op zn gezicht envoor hem zou zn fetisj t beste naar boven komen als me voeten stinken(helaas voor hem lukt dat stukje niet omdat wat ik ook geprobeerd heb mijn voeten niet stinken )
ik probeer zn adem wat te ontnemen door met voeten op zn mond en neus te drukken en hou dat een tijdje vast dan geef ik me een tikje met mn voet tegen zn wang aan en mag hij ze likken en kussen...meestal heb ik zn handen vastgeketend aan de stoel met handboeien(met zachte rode stof erom heen)
dan begint voor mij de opwinding want er is tenslotte nix lekkerders dan op die manier aangeraakt te worden en me voetjes zijn r uiterst gevoelig voor blijkbaardit houden we tijdje vol tot dat ik pauze neem en hij blijft dan meestal in zn roes liggen!!
we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen en omdat hij niet in amsterdam woont blijf ik slapen,s´ochtends word ik wakker van het strelen en kussen aan me voeten waar hij zich dan al weer onder genesteld heeft...nu zijn we zover dat ik m uiteindelijk met me voetjes bevredig..we zien elkaars gezicht niet danhet gaat hem tenslotte om de kick van me voeten niet om mij!!!!!!!
![]()
Zeker weten, wil je een vrouw verleiden, volg een cursus voet(reflex)massage. Daar zitten zoveel gevoelige zenuwpunten, de voet is een en al een verborgen erogene zone.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:05 schreef renegade808 het volgende:
[..]
interessante feedback.
Ik denk dat veel vrouwen ervan houden als hun voeten verwent worden, maar helaas is de gemiddelde hollandse vrouw erg onzeker over haar voeten omdat deze door het slechte weer 10 maanden per jaar in dikke schoenen verstopt zitten...
Je houdt ook van bondage...?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef IntensiveGary het volgende:
voor de hakken en kousen liefhebberts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn bijvangst, zeg maar...pasten hier wel een beetje. Ze heeft weer een berg nieuwe outfitjes waar binnenkort foto's van gemaakt moeten worden en dan maak ik wel wat foto's die beter in dit topic passen ..;)
klein is zeker anders, maar eng?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Sowflow het volgende:
Renegade, ik vind deze voeten heel eng... de tenen zijn gigantisch als die van een reus... brrrr... houd je niet van elegante voeten?
Edit: Ah! Renegade, misschien is dit -juist- iets wat jij spannend vindt?
Heb je haar al een pm gestuurd? Misschien is ze het wel vergeten...Of misschien heeft ze het gewoon heel erg druk met verleiden met haar voetjes...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
ach.. het was gewoon een leugen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef regularjoe het volgende:
Bijzonder te zien dat iedereen wat post terwijl Blondestoot haar belofte om de foto's te posten gewoon niet is nagekomen..
ach.. het was gewoon een leugen
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
ik ga nu beginnen met foto´s maken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
Nu dit topic toch al in myat staat:
[ afbeelding ]
Had ik nog op photobucket staan, misschien vinden jullie het wat
OMFG. Maak dat kind niet zo bang, smeerlap.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef Fronde het volgende:
perfecte sandalen, nu nog vuurrode teennagels en het is af. Zou graag je hielen likken en voor je voeten wanken![]()
[..]
... en?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Blondestoot het volgende:
ik ga nu beginnen met foto´s maken
Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?quote:
Nee. Ik zit wel redelijk vaak op fok. Dus ik check gewoon mijn active topics altijd. en als er op gereageerd is, dan is dat mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zit jij je nu serieus dagelijks met blauwe ballen af te vragen wanneer die kloon een foto gaat posten?
Prachtig.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:49 schreef Naxxium het volgende:
Voeten![]()
Ik las net dat iemand liever voeten likt dan een spleetje![]()
Ieder zijn eigen ding uiteraard, maar geef mij maar een lekkere spleetje![]()
Maar nogmaals, doe lekker je ding, zolang je andere niet lastig valt is het altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |