Er stond er nog helemaal geen OP, geef me effe de tijd baggerkutquote:
Had er gewoon ff zin in dat te roepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er stond er nog helemaal geen OP, geef me effe de tijd baggerkut
[afbeelding]
Dan roep je dat in het vervolg maar tegen een ander luie drol dat je bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had er gewoon ff zin in dat te roepen
is ie dat dan niet iedere dag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moest 30 foto's hebben en ik heb er 3.
Wat zal de leraar morgen blij met mij zijn
Ik heb hem maar 1x in de weekquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
is ie dat dan niet iedere dag?
[afbeelding]
T gebeurt zelden dat ik bij de opening van een OP ben, en ik zat aan de telefoon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan roep je dat in het vervolg maar tegen een ander luie drol dat je bent
[afbeelding]
Sterf!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gebeurt zelden dat ik bij de opening van een OP ben, en ik zat aan de telefoon.![]()
desalniettemin blijf je een luie donderquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gebeurt zelden dat ik bij de opening van een OP ben, en ik zat aan de telefoon.![]()
Ga je gangquote:
Als jij zo leuk was, kwam ik nu naar je toequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lees net dat mn favoeriete leerlinge maar 3 foto's heeft gemaakt ipv 30!!
Wat een aanbod!quote:
nou hiep hoi hang de vlag uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben er ook weer bij
Ga op je handen en voeten zitten en steek 'm in je hol danquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet bij dat vlaggendinggatwaardevlaginmoet.
daarom mogen kleine meisjes asl jij een vlag in hun reet stekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet bij dat vlaggendinggatwaardevlaginmoet.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga op je handen en voeten zitten en steek 'm in je hol dan
[afbeelding]
Godver dat ik een mental image nara je doortelepateer is nog tot hier aan toe maar dat je er vervolgesn met de primeur van deze gewledige korrel komiek vandoor gaat gaat me te ver!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga op je handen en voeten zitten en steek 'm in je hol dan
[afbeelding]
mooi zo beloofd. En als je het voor de tijd nog niet hebt gedaan ram ik in Rotterdam een Fryske vlag in je aars.quote:
Jij kwam toch niet meer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo beloofd. En als je het voor de tijd nog niet hebt gedaan ram ik in Rotterdam een Fryske vlag in je aars.
ROFLPIMPMAOSTCLOLLERCAUST GaAn WuH dOen LolLOLlol!!!!1111einzeinseeneenonequote:
hangt er van af. als ik een vlag in je reet mag steken kom ik naar Rotjeknorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij kwam toch niet meer?
Andere meeting oid?
Du bis gepwnt wie unne n00bquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Godver dat ik een mental image nara je doortelepateer is nog tot hier aan toe maar dat je er vervolgesn met de primeur van deze gewledige korrel komiek vandoor gaat gaat me te ver!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ROFLPIMPMAOSTCLOLLERCAUST GaAn WuH dOen LolLOLlol!!!!1111einzeinseeneenone;d
[afbeelding]
quote:Zeg, ONZ zit op 49![]()
ik heb je adre shoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Du bis gepwnt wie unne n00b![]()
[afbeelding]
Tsss, ik ga nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af. als ik een vlag in je reet mag steken kom ik naar Rotjeknor
w00tquote:
ik had het over jezelf eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een aanbod!
* Sjoewe slingert de kettingzaag aan en zet koers naar huize Klein Gunnewiek![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
w00tKom dan kom dan
Ik heb 20 frikandellen gegeijzeld
[afbeelding]
Is 't een typfout?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK dan ga ik misschien naar Enegland
Taksi.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had het over jezelf eigenlijk![]()
Ga trouwens je gang met een kettingzaag hierheen komen, ben de komende dagen toch pleitteen trein die nu vertrekt kom je toch niet meer hier
Nee, echt?quote:
Je familie is je niks waard eh?quote:Ga trouwens je gang met een kettingzaag hierheen komen, ben de komende dagen toch pleitteen trein die nu vertrekt kom je toch niet meer hier
En kappen daarmeequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Du bis gepwnt wie unne n00b![]()
[afbeelding]
40 hamburgers danquote:
In het schouderklopjestopic dan he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga deze post even aan de FA's laten zien ter beoordeling
Ik zal het proberen, je weetsquote:
zoeen gare gewoontjequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, je weets
[afbeelding]
Braaf kereltjequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, je weets
[afbeelding]
* M'n pa zit ook in het buitenland een paar dagen (75km bij mij vandaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, echt?Doodsverwensing
![]()
![]()
Ban ban ban!!!!1111
[..]
Je familie is je niks waard eh?
[afbeelding]
Waarom hebben jullie een huis?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* M'n pa zit ook in het buitenland een paar dagen (75km bij mij vandaan)
* M'n moeder is de hele dag naar dr werk en gaat al vroeg weg, daarna naar vrienden door omdat er toch niemand thuis is.
* M'n broertje is af en toe in t weekend thuis.
Je gaat er ook op in alsof ik echt met een kettingzaag je familie om zou gaan brengenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* M'n pa zit ook in het buitenland een paar dagen (75km bij mij vandaan)
* M'n moeder is de hele dag naar dr werk en gaat al vroeg weg, daarna naar vrienden door omdat er toch niemand thuis is.
* M'n broertje is af en toe in t weekend thuis.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
Klagen over een slotje doe je maar ergens anders
Post adresquote:
D'r heeft er nooit meer als 1 in gestaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er passen drie auto's in hun garage, reden genoeg
Ja, ik heb me laten ombouwen tot een 20 jarige turkquote:
alleen je voorhuid er afgeknipt dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, ik heb me laten ombouwen tot een 20 jarige turk
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen je voorhuid er afgeknipt dus
Alleen de stok hoop ik, je gaat de Fryske vlag toch niet bevuilen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo beloofd. En als je het voor de tijd nog niet hebt gedaan ram ik in Rotterdam een Fryske vlag in je aars.
Die hebben we ook nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Postbus will do.
Is goedkoper dan een huis![]()
Ze zijn al goedkoop, en dan ook nog met gratis darmspoelingquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een aldi kroket hgehad, drie dagen diarree gegarandeerd
als ie in dr reekt steekt wappert ie niet, dus daar is geen lol anquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen de stok hoop ik, je gaat de Fryske vlag toch niet bevuilen?
www.tinypic.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Paladijn het volgende:
euj, een kikker.
Nieuwe GTA spionage foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
oh, en voor de alfa fapperts:
[afbeelding]
heb'm al ff elders geupload, stond er ff niet bij stil dat't een imageshack gehost plaatje wasquote:
Tuning prollyquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef PeuRac het volgende:
Nieuwe GTA spionage foto?of een of ander tunings object?
Rij je dan in je familibak met stalen velgen en zonder aircoquote:
Peu jouw velgen passen bij deze Opel-met-plaatje-op-de-motorkapquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij je dan in je familibak met stalen velgen en zonder aircoop een Astra/Kadett is zoiets al kansloos, maar dit slaat alles
En hij lust wel een vliegje als ontbijtquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij heeft wel airco, kijk maar naar de ruitenwissers en de plaatsing van de knipperlichten
is daar verschil in? Dit is een comfort uitvoering, die heeft standaard geen airco.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij heeft wel airco, kijk maar naar de ruitenwissers en de plaatsing van de knipperlichten
Het grappige van deze velgen zijn dat de mensen die iets met autos hebben ze vaak te veel Opel/VW/Honda vinden, maar dat de mensen die weinig/niks met auto's hebben, ze juist heel mooi vindenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:27 schreef lipje het volgende:
![]()
[..]
Peu jouw velgen passen bij deze Opel-met-plaatje-op-de-motorkap![]()
ik heb geen idee, ik deed M5 na, maar ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is daar verschil in? Dit is een comfort uitvoering, die heeft standaard geen airco.
doet het niet dus kan je ook geen antwoord geven , lieverdquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo al spijt van de verkoop van zn Jeep?
Ik zit ook vol spanning te klikkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
doet het niet dus kan je ook geen antwoord geven , lieverd![]()
ik ben ook zeer nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit ook vol spanning te klikken
[afbeelding]
heb al op het forum zitten kijken maar ik kan niet zo 1, 2, 3 vinden wat ie bedoeltquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Vooral in combinatie met www.bouwmachineforum.nl
[afbeelding]
En kijken hoe hard ie gaat op de autobahn eh binnenkortquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb al op het forum zitten kijken maar ik kan niet zo 1, 2, 3 vinden wat ie bedoelt
enne ik mis mijn Jeep niet, heb net mijn 155 laten verlagen![]()
dat boeit niet zo, heb hem al eens 230 op de teller gehad met nog beetje over. Maar we gaan naar de schleife over stuurmans wegen, das veel leukerquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En kijken hoe hard ie gaat op de autobahn eh binnenkort
[afbeelding]
Lekkere postbodes daar. Iedereen had hem hier eergisteren alquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:30 schreef Hugster het volgende:
Anne ik heb net pas je kaartje uit Turkije binnen![]()
lekkere postbodes daar
[afbeelding]
quote:Een tragisch ongeluk aan boord van de
ABN AMRO 2 heeft het leven gekost aan
bemanningslid Hans Horrevoets.
De 32-jarige zeezeiler is tijdens de
zevende etappe van de Volvo Ocean Race
bij hoge golfslag overboord geslagen en
daarbij vermoedelijk buiten bewustzijn
geraakt.De bemanning keerde direct het
schip.Nadat Horrevoets was gevonden en
aan boord gebracht,bleken de pogingen
om hem te reanimeren vergeefs.
Horrevoets was zeer ervaren.Hij deed in
1997/98 aan boord van de Brunel mee aan
de Whitbread Race.Voor de talentenboot
ABN AMRO 2 zou hij alleen de bemanning
selecteren.Hij stapte zelf aan boord,
nadat twee man waren afgehaakt.
Nou is er wel een andere donkerblauwe R600 die tussen Dr88-Groningen pendelt, dus die is waarschijnlijk gepwnedquote:Johan,
Zag ik jouw stilstaan op de vluchtstrook met een motormuis erbij?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:45 schreef Paladijn het volgende:
k @ collega
[..]
Nou is er wel een andere donkerblauwe R600 die tussen Dr88-Groningen pendelt, dus die is waarschijnlijk gepwned
quote:
Echt gaar dit manquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hint: nu is er wel een plaatsje vrij voor je![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hint: nu is er wel een plaatsje vrij voor je![]()
'morgen, mr. ABSquote:
Ja natuurlijk ben je je daar bewust van, maar dat ben je ook als je in een F1 wagen stapt, als het dan eenmaal gebeurt wil het niet zeggen dat het oke is toch of wel...?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]Erg jammer natuurlijk, maar je bent je wel bewust van het risico als je aan boord stapt in zo'n race.
Was je echt van plan zelf mee te gaan Herman?
waarom krijg ik hierbij het idee alsof je denkt dat je je zo even kan aanmelden en bij zo'n boot kan opstappen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]Erg jammer natuurlijk, maar je bent je wel bewust van het risico als je aan boord stapt in zo'n race.
Was je echt van plan zelf mee te gaan Herman?
2 na mooiste ding voor mijquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je je daar bewust van, maar dat ben je ook als je in een F1 wagen stapt, als het dan eenmaal gebeurt wil het niet zeggen dat het oke is toch of wel...?
En als ik ooit de kans krijg ga ik ZEKER mee jaDat is echt een van de mooiste dingen die mij zou kunnen overkomen
[afbeelding]
Volgens mij denkt hij dat het net is als bij de optimistjes vroeger, ja hoi, ik kom ff meedoenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom krijg ik hierbij het idee alsof je denkt dat je je zo even kan aanmelden en bij zo'n boot kan opstappen?![]()
Nee, ik ga weer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En....? Is het wat?
[afbeelding]
Mja, die gasten doen het full-time eh. Dat is een beetje het probleem voor mij...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
2 na mooiste ding voor mij![]()
maar kwestie van veel trainenen de juiste kakkers mensen kennen
![]()
optimistjesquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat het net is als bij de optimistjes vroeger, ja hoi, ik kom ff meedoen
[afbeelding]
Meesterlijke bootjes om het in te lerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:42 schreef vlad het volgende:
[..]
optimistjesgeweldig was dat. bij de camping van m'n ouders houden ze altijd wedstrijden. en toen ik van dezelfde leeftijd was, had ik een zeilbootje dat sneller was dan die optimistjes. dus ik ging altijd voor ze uit zeilen
lui steeds pissig enzo
![]()
heb er nog nooit in gezeildquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meesterlijke bootjes om het in te leren
Zeil daar al vanaf m'n 6e in. Later ook les in gegeven enzo... En met windkracht 7 in zo'n ding is trouwens nog steeds humor![]()
Al zit je wel ff opgevouwen
[afbeelding]
Ik heb optimistjes verslonden als boterhammenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:45 schreef vlad het volgende:
[..]
heb er nog nooit in gezeildik heb vanaf m'n vijfde een omega gehad (zeil+roei+motor bootje)
![]()
heb die gewoon 10 jaar gehad![]()
Wat verschrikkelijk ;'(quote:
Joah, maar als je achteruitvaart en de gaskabel breekt en je klapt achteruit tegen een ander schip met zo'n optimist in de davids dan blijft er niet veel over ehquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef vlad het volgende:
hoe krijgt ie dat?die dingen zijn nog best robuust toch?
wel tof om les te geven btw![]()
Het was meer een relativering... zoals je al aangeeft, met autoraces heb je hetzelfde dilemma. Ik denk dat dat ook wat bijdraagt aan de charme van dit soort sporten. Het is erg sneu natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je je daar bewust van, maar dat ben je ook als je in een F1 wagen stapt, als het dan eenmaal gebeurt wil het niet zeggen dat het oke is toch of wel...?
En als ik ooit de kans krijg ga ik ZEKER mee jaDat is echt een van de mooiste dingen die mij zou kunnen overkomen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom krijg ik hierbij het idee alsof je denkt dat je je zo even kan aanmelden en bij zo'n boot kan opstappen?![]()
Wat zijn assumpties toch vervelend he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat het net is als bij de optimistjes vroeger, ja hoi, ik kom ff meedoen
[afbeelding]
Bekijk m'n profiel eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat zijn assumpties toch vervelend he?
Gezien je zo into boten bent en de opmerking van Vlad ging ik ervanuit dat je er professioneel mee bezig was
same samequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
Toestand stabiel...
Met jou dan?
[afbeelding]
Ja en effe bij mn ouwe op z'n werk koffie geleutquote:
Da's ook altijd gezellig jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en effe bij mn ouwe op z'n werk koffie geleut
[afbeelding]
En naast de squashbaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's ook altijd gezellig ja
En vlakbij natuurlijk voor jou...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef Hugster het volgende:
ze kan zo zijn in haar maandelijke periode
[afbeelding]
Nou met moeite danquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Lul niet! Een kusje sla ik nooit af
![]()
![]()
Vette shitquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.femmefone.nl/index.php?page=whatshot&showid=17&v=3
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.femmefone.nl/index.php?page=whatshot&showid=17&v=3
[afbeelding]
17630853,4quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men, hoeveel rondjes rijdt die evo wel niet op jouw ava![]()
aai doont kif a fuk aaider ahboud jor storries!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
Ai downt kif a fuk, bekos ai em going to bring thu kadetillac to thu kwikfit ant then ai em going to drink a bier
Tschuss
[afbeelding]
Zit je bij de plantsoenendienst?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ÉÉN keer heb ik mijn goede camera niet bij me... en voor het eerst weigert mn oude camera dienst...
op zich niet erg..
MAAR ER STOND GODVERIDKKE EEN DMC DELOREAN VORO MN NEUS TE POSEREN IN HET WILD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ik heb een soort taakstraf omdat ik een bijstandsuitkering krijg
Ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je bij de plantsoenendienst?
[afbeelding]
Opelmeetquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
er staan er hier 3 in dorp ali, kom maar even langs als je in de buurt bent
[afbeelding]
Als je zo'n oranje pak aan moet, EIS ik een fotoquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof het wel jaIk moet morgen bellen voor een afspraak
Hoezo, dat kan nu ook welquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je zo'n oranje pak aan moet, EIS ik een foto![]()
[afbeelding]
Nee, dat is de Mini-Transatquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is echt Parijs-Dakar op het water he?
Ist zoeen roflpak van de gemeentje met van die reflecterende lollerstrepen jeweetsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, dat kan nu ook welIk heb nog tassen vol oranje pakken op zolder liggen, van mn Vitens periode. Of dacht je dat ik in mn nette kloffie in de asbestbak ging staan dansen?
Voor op BB? Puikquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
Alex:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ist zoeen roflpak van de gemeentje met van die reflecterende lollerstrepen jeweets
[afbeelding]
Dan zou ik Jacco mailen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor op BB? Puik[afbeelding]
Deze kan ook zo naar de hippieautomeet
Heeft iemand hier btw ervaring met automeets organiseren? Ik heb het oot eens gedaan voor school, maar daar heb ik toen niet zo mn best op gedaan, omdat de meet zelf toch nooit zou komen
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voilaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor op BB? Puik[afbeelding]
Deze kan ook zo naar de hippieautomeet
Heeft iemand hier btw ervaring met automeets organiseren? Ik heb het oot eens gedaan voor school, maar daar heb ik toen niet zo mn best op gedaan, omdat de meet zelf toch nooit zou komen
Ja, 10 auto's die komen is heus niet veelquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voila
Jacco doet sjonnenbakkenmeets, dit word een hippiemeet he? Straks wil ie dan nog zn Saailine showen hier op de dorpscampingquote:
De camping van Cornjumquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, je kiest een groot parkeer terrein, bij voorkeur bij een MacDonalds, nodigt iedereen uit, e voila
Als of het organisatorisch kader anders is voor hippie auto's bevooroordeelde hokjesgeest dat je bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jacco doet sjonnenbakkenmeets, dit word een hippiemeet he? Straks wil ie dan nog zn Saailine showen hier op de dorpscamping
Tjabbo heeft altijd veel met de PTA meetings gedaan volgens mijquote:
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als of het organisatorisch kader anders is voor hippie auto's bevooroordeelde hokjesgeest dat je bent
[afbeelding]
Precies Alex dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.
*gilt*quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Hugster het volgende:
ik doe ook nog eens een kijkje om het hoekje nemen hier
[afbeelding]
en ordi ordi dellen op de kapquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja man, Sjonnies willen boemboemboemhatsjiekaboem muziek. En een standje met lelijke striping-stickers, en veel vreten en vreten en vreten en ze lusten niks anders dan frituur (oke, deze is niet veel anders dan Alex), enzo.
Als ik ooit een W123 hebt bouw ik een frituurpan in de kofferquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ordi ordi dellen op de kap![]()
en een wet t-shirt contest
en een DB-dragzowel voor uitlaatgeluid (t0n
) als voor ICE (Sounddragon
)
[afbeelding]
Oh ja, en wat Jugo zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
en ordi ordi dellen op de kap![]()
en een wet t-shirt contest
en een DB-dragzowel voor uitlaatgeluid (t0n
) als voor ICE (Sounddragon
)
[afbeelding]
Maar die hebben altijd lelijk schaamhaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ho hippievrouwen lopen al in hun blote reet zonder dat je ze moet betalen eh
Nouu.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
zo eng ben ik niet, dat weet jij ook wel
[afbeelding]
niet alleen schaamhaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die hebben altijd lelijk schaamhaar![]()
ze zijn alleen fucking lelijk, uitgezakt, uitgewoond en uitgeleefdquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ja ho hippievrouwen lopen al in hun blote reet zonder dat je ze moet betalen eh
Een egte Maikuul zou op de Peuzjowhé Foxxxxy gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga op de lollerfiets naar je Bilt slippen je weets
[afbeelding]
En dat zijn dan alleen nog maar de gevallen die ook daadwerkelijk als vrouw geboren zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze zijn alleen fucking lelijk, uitgezakt, uitgewoond en uitgeleefd
[afbeelding]
ja treurigquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zijn dan alleen nog maar de gevallen die ook daadwerkelijk als vrouw geboren zijn.
en hoe klinkt hetquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BoJo het volgende:
was lache bij EPS... alleen is het best een tering eind rijden dat Hoogezand![]()
ben nog gezellie in Heiteland geweest![]()
![]()
heitelânquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef BoJo het volgende:
was lache bij EPS... alleen is het best een tering eind rijden dat Hoogezand![]()
ben nog gezellie in Heiteland geweest![]()
![]()
niet veel anders hoor, maar daar ging het niet om. Sound pipe van Supersprint is vervangen door die van EPS die wel goed aansluit op de einddemper waardoor die goed eronder komt te liggen en niet meer rammelt. Enige kutte is dat die no name einddemper toch iets scheef gemaakt is, en ik het niet zag zitten om voor 200 euro extra hem die eind demper te laten open snijden etc.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en hoe klinkt het
En wat heb je met je oude soundpipe gedaan?
man het was al een tering eindquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heitelân
en niet eens even langs gekomen?
oh wacht ik was er niet eens
is heul veul om rijden manquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kon dat laatste stukkie dus ook wl eh?
Waarom staat de W123 daar niet bij al svoorbeeld?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
WHAHAHAHAHA en dan mag Negerzoen niet meer?![]()
Oja ik ging weg![]()
[afbeelding]
elke eerste zaterdag van de maand in loosduinen achter de macquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben ook gevraagd op een USA car meet te komen, maar ze is vergeten te vertellen waar en wanneer het is
ja dat zeg je elke eerste zaterdag van de maandquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke eerste zaterdag van de maand in loosduinen achter de mac
+7 Scherpquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat had inderdaad zo zn bijnaam kunnen zijn met als zn ik verveel me posts
Ben je al onderweg ja?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker je bezoek vermaken kuthoer
[afbeelding]
weet niet wat jij gebruikt maar stop er mee. Je gaat er heel lijp van denken en raakt de tijd en dag er van kwijtquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dat zeg je elke eerste zaterdag van de maand
Alleen als jij dat wil natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wil je een aanzoek van me krijgen dan?
[afbeelding]
heb je het er dan nog vaker over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet wat jij gebruikt maar stop er mee. Je gaat er heel lijp van denken en raakt de tijd en dag er van kwijt
Dat verklaart het een en anderquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bekijk m'n profiel eens
[afbeelding]
al maanden niet meer manquote:
Oke, een uurtje. Want dan ben je er vast.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog eventjes wachten [afbeelding]
[afbeelding]
omg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ÉÉN keer heb ik mijn goede camera niet bij me... en voor het eerst weigert mn oude camera dienst...
op zich niet erg..
MAAR ER STOND GODVERIDKKE EEN DMC DELOREAN VORO MN NEUS TE POSEREN IN HET WILD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en ik heb een soort taakstraf omdat ik een bijstandsuitkering krijg
Je wil erg graag eh?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, een uurtje. Want dan ben je er vast.
Tot zo![]()
Hoeveel uur? ik heb 6 maandne gekregen. Werkloos zijn is nu eenmaal een grote misdaad in Nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me heeft ook een taakstraf gekregen maar dan voor het ter plekke mishandelen en het daarna opsluiten en gevangen houden in eigen auto van diegene die hem slechte zooi verkocht had op een grote houseparty
[afbeelding]
240 uur. Een schijntje vergeleken met jou dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoeveel uur? ik heb 6 maandne gekregen. Werkloos zijn is nu eenmaal een grote misdaad in Nederland
Mara goed nieuws: Ik kan toch naar Amsterdam zaterdag![]()
Als het weer een beetje meezit gok ik op 500 foto's![]()
En nu dellenwraps eten
Waarom moet je dan tussen de woudies instaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. mara straks niet meer. met terugwerkende kracht vanaf 2-1-2006
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het wachten op die kerel die mijn 205 komt kopen![]()
hij is nu onderweg vanuit de sportschool met de metroquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Hoe laat staat dat geplanned?![]()
Je moet zes maanden met woudies meelopen omdat je werkloos bent?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoeveel uur? ik heb 6 maandne gekregen. Werkloos zijn is nu eenmaal een grote misdaad in Nederland
ik beuk hem zo op z'n bek hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe lieve mensen![]()
Bo eens sportschool type moet je niet belazeren he, want dan kunnen we deze zomer niet meer naar de ring met jouw alfa![]()
Selechte ervaringen mee? Denk je een 16 jarig mokkel te hebben is het de 41 jarige moederquote:
Whehehe, mijn moeder weet niet eens hoe ze een computer op moet startenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Selechte ervaringen mee? Denk je een 16 jarig mokkel te hebben is het de 41 jarige moeder
held!quote:
quote:
jaartje gratis naar de sportschool?quote:vertel? een ali met horloges? iemand met een spuitbus oranje verf? een argeloze studente?
dit scheelt een stuk lopenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:56 schreef lipje het volgende:
Mijn ouders riepen vroeger gewoon dat er eten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |