Er stond er nog helemaal geen OP, geef me effe de tijd baggerkutquote:
Had er gewoon ff zin in dat te roepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er stond er nog helemaal geen OP, geef me effe de tijd baggerkut
[afbeelding]
Dan roep je dat in het vervolg maar tegen een ander luie drol dat je bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had er gewoon ff zin in dat te roepen
is ie dat dan niet iedere dag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moest 30 foto's hebben en ik heb er 3.
Wat zal de leraar morgen blij met mij zijn
Ik heb hem maar 1x in de weekquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
is ie dat dan niet iedere dag?
[afbeelding]
T gebeurt zelden dat ik bij de opening van een OP ben, en ik zat aan de telefoon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan roep je dat in het vervolg maar tegen een ander luie drol dat je bent
[afbeelding]
Sterf!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gebeurt zelden dat ik bij de opening van een OP ben, en ik zat aan de telefoon.![]()
desalniettemin blijf je een luie donderquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gebeurt zelden dat ik bij de opening van een OP ben, en ik zat aan de telefoon.![]()
Ga je gangquote:
Als jij zo leuk was, kwam ik nu naar je toequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lees net dat mn favoeriete leerlinge maar 3 foto's heeft gemaakt ipv 30!!
Wat een aanbod!quote:
nou hiep hoi hang de vlag uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben er ook weer bij
Ga op je handen en voeten zitten en steek 'm in je hol danquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet bij dat vlaggendinggatwaardevlaginmoet.
daarom mogen kleine meisjes asl jij een vlag in hun reet stekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan niet bij dat vlaggendinggatwaardevlaginmoet.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga op je handen en voeten zitten en steek 'm in je hol dan
[afbeelding]
Godver dat ik een mental image nara je doortelepateer is nog tot hier aan toe maar dat je er vervolgesn met de primeur van deze gewledige korrel komiek vandoor gaat gaat me te ver!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga op je handen en voeten zitten en steek 'm in je hol dan
[afbeelding]
mooi zo beloofd. En als je het voor de tijd nog niet hebt gedaan ram ik in Rotterdam een Fryske vlag in je aars.quote:
Jij kwam toch niet meer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo beloofd. En als je het voor de tijd nog niet hebt gedaan ram ik in Rotterdam een Fryske vlag in je aars.
ROFLPIMPMAOSTCLOLLERCAUST GaAn WuH dOen LolLOLlol!!!!1111einzeinseeneenonequote:
hangt er van af. als ik een vlag in je reet mag steken kom ik naar Rotjeknorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij kwam toch niet meer?
Andere meeting oid?
Du bis gepwnt wie unne n00bquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Godver dat ik een mental image nara je doortelepateer is nog tot hier aan toe maar dat je er vervolgesn met de primeur van deze gewledige korrel komiek vandoor gaat gaat me te ver!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ROFLPIMPMAOSTCLOLLERCAUST GaAn WuH dOen LolLOLlol!!!!1111einzeinseeneenone;d
[afbeelding]
quote:Zeg, ONZ zit op 49![]()
ik heb je adre shoor!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Du bis gepwnt wie unne n00b![]()
[afbeelding]
Tsss, ik ga nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af. als ik een vlag in je reet mag steken kom ik naar Rotjeknor
w00tquote:
ik had het over jezelf eigenlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een aanbod!
* Sjoewe slingert de kettingzaag aan en zet koers naar huize Klein Gunnewiek![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
w00tKom dan kom dan
Ik heb 20 frikandellen gegeijzeld
[afbeelding]
Is 't een typfout?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK dan ga ik misschien naar Enegland
Taksi.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had het over jezelf eigenlijk![]()
Ga trouwens je gang met een kettingzaag hierheen komen, ben de komende dagen toch pleitteen trein die nu vertrekt kom je toch niet meer hier
Nee, echt?quote:
Je familie is je niks waard eh?quote:Ga trouwens je gang met een kettingzaag hierheen komen, ben de komende dagen toch pleitteen trein die nu vertrekt kom je toch niet meer hier
En kappen daarmeequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Du bis gepwnt wie unne n00b![]()
[afbeelding]
40 hamburgers danquote:
In het schouderklopjestopic dan he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga deze post even aan de FA's laten zien ter beoordeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |