quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADat ze het durven te vragen joh
![]()
[afbeelding]
Voelde je het pedaal trillen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik trapte wel vol in volgens mij maar geen piepende banden oid![]()
is dat nou abs?![]()
Dan hoor je een hard getik/klik (ja, ervaring. Had een spookrijder op de Waldweiquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik trapte wel vol in volgens mij maar geen piepende banden oid![]()
is dat nou abs?![]()
BoJo's ABSquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
schreeuwen, schelden, toeteren en zwaaien
Dat kan ik beamen (ja, ervaring... overenthousiast rijinstructeur en een afgesloten oefenterreinquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan hoor je een hard getik/klik (ja, ervaring. Had een spookrijder op de Waldwei)
'Avond trouwens
je eerste les?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen (ja, ervaring... overenthousiast rijinstructeur en een afgesloten oefenterrein)
Nee, 7e of zo. Had een andere rijsinstructeur als anders.... Leuk detail: hij dronk koffie tijdens de ABS oefeningen... duidelijk niet in zn eigen auto dusquote:
quote:
fototoestel mee, plaatjes schieten maarquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
jawel. heb alleen gene mooie foto's te showen
![]()
jawel, heb ook wel foto's, maar meer dan een proto injector is er niet te zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
fototoestel mee, plaatjes schieten maar
maar dat mag zeker niet?
vanmorgen was youp de bok, net m5, who's next?quote:
Bara?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef vlad het volgende:
[..]
vanmorgen was youp de bok, net m5, who's next?![]()
t mag niet, maar wordt gedoogd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag het nou godver wel of niet![]()
Heb je wat aan aan zo'n cd
dat moet je inmiddels toch wel lukken met 1 opmerkingquote:
De Quickreply was iets TE Quickquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of iemand die niet eens in staat is te quoten misschien?
had je gedubbelquicked?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De Quickreply was iets TE Quick
[afbeelding]
Je ziet me echt als satan eh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef vlad het volgende:
[..]
dat moet je inmiddels toch wel lukken met 1 opmerking![]()
heil hermanquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet me echt als satan eh?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |