TV uit. het WK subfourm ook al uit mn AT en de index geslooptquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
dan wordt het een zware tijd voor je met het WK op komst
ik hoop dat ze van Servie en Montenegro verliezen gelijk de eerste wedstrijd die zondagquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
dan wordt het een zware tijd voor je met het WK op komst
ga je dan toeterend door Amsterdam rijden?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze van Servie en Montenegro verliezen gelijk de eerste wedstrijd die zondag![]()
in mijn Servie en Montenegro tenue en vlaggen op de auto etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je dan toeterend door Amsterdam rijden?
op fok allemaal kneuzen die een auto voor het WK willen om oranje te spuiten, kun je m daarniet aan verkopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb wellicht weer iemand die er interesse in heeft![]()
niet mijn soort muziek, maar hoop voor je dat het leuk wordtquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Oké, succes
Hierheen (pas op, geluid)
van mij mogen zequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op fok allemaal kneuzen die een auto voor het WK willen om oranje te spuiten, kun je m daarniet aan verkopen?
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef M5 het volgende:
of ik wil werken als er vanvond de championsleague finale op tv is.![]()
Andere reden dat ik niet ga werken is dat ik erg brak ben en ik binnen 35 min. op m'n werk moest verschijnen. heb ik niet eens tijd om eten mee te nemen (aangezien er geen kantine op m'n werk is waar je wat fatsoenlijks te eten kan halen)quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADat ze het durven te vragen joh
![]()
[afbeelding]
Eis een nieuwe breraquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Stelletje kneuzen bij Carglass, monteren ze een auto ruit, heb ik ineens boven de 110km/h een fluittoon in de auto
Ik ermee, terug, zij t fixxen, fluit is er nog steeds, geven ze mn schuif/kanteldak de schuldik uitgelegd dat dat ding in 13 jaar nog nooit 1 fluittoon heeft gegeven.
Nu willen ze mn auto de hele dag daar hebben om t uit te zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |