watdan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook, ook. Maar toen vond ik iets beters
Tss, die cartridges kosten 2 euro ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Die tering Epson heeft ook weer dorstWie verzint het nou om 6 fucking patronen in zo'n ding te stoppen
![]()
En hoe snel hij ze op krijgt
Mensen klagen wel eens over dat HP dure cartridges heeft, maar zo'n Epson zuipt als een gek
[afbeelding]
In WGRquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:46 schreef Youp het volgende:
wie heeft er verstand van gemeentebelastingen?
Je zet hem er elke keer zelf onder?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In WGR
Maar wat wil je weten jongeman?
[mg]http://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
Ja, 2 euroquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
2 euro![]()
Zoek maar voor meWant zoals je ziet ben ik weer aan de beurt
[afbeelding]
Inkclub ofzo, had ik besteld, de volgende dag in huisquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
2 euro![]()
Zoek maar voor meWant zoals je ziet ben ik weer aan de beurt
[afbeelding]
ik wil gewoon weten hoeveel euro's ik moet gaan betalenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In WGR
Maar wat wil je weten jongeman?
[afbeelding]
Ah, een vraag in de categorie "Wat kost een auto" .quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten hoeveel euro's ik moet gaan betalen
Het verschilt per gemeente.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten hoeveel euro's ik moet gaan betalen
-edit-
en dat schijn je nergens te kunnen vinden
ben ik al de hele morgen mee bezigquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, een vraag in de categorie "Wat kost een auto" .
Ga dan maar lekker googlen aap.
[afbeelding]
ja ik rij even naar arnhem om te vragen wat de gemeentebelasting kostquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het verschilt per gemeente.
Kom met je ballen achter die PC vandaan en loop bij het gemeenteloket naar binnen.
Voila.
[afbeelding]
jep, en de 2e... en de 3e.... en op de site van Arnhem zelf gezocht.... maar ze willen niet graag loslaten hoeveel je betalen moetquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al het magische woord "gemeentebelastingen" ingetypt en op de eerste hit geramd?
[afbeelding]
Bellen: 0900 - 262 60 00quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik rij even naar arnhem om te vragen wat de gemeentebelasting kost![]()
lijkt me de beste optie dan ja... zal je wel 5x van het kastje naar de muur gestuurd worden zoals normaal maargoed... dat dan maar doen als ik straks thuis ben...quote:
dat moet toch haast wel duurder zijn?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, wel iets:
Tarieven gemeentelijke belasting 2006
Hieronder vindt u een overzicht van de tarieven die door de gemeenteraad voor het belastingjaar 2006 zijn vastgesteld:
Afvalstoffenheffing
Het tarief bedraagt per 1 januari 2006 op jaarbasis voor een
* éénpersoonshuishouden: ¤ 127,20
* meerpersoonshuishouden: ¤ 171,24
Voor een meerpersoonshuishouden geldt één tarief, ongeacht het aantal bewoners.
Meer informatie over de afvalstofheffing
Hondenbelasting
De tarieven (per jaar) zijn voor 2006 als volgt vastgesteld:
* eerste hond: ¤ 53,88
* tweede en volgende hond, per hond: ¤ 73,20
Meer informatie over de hondenbelasting
Onroerende-zaakbelastingen
De tarieven bedragen per 1 januari 2006 per volle ¤2500,- van de WOZ-waarde:
* voor de eigenaar van een woning: ¤4,65
* voor de gebruiker van een woning: het gebruikersdeel van de onroerende-zaakbelasting voor woningen is per 1 januari 2006 afgeschaft
* voor de eigenaar van een niet-woning: ¤6,72
* voor de gebruiker van een niet-woning: ¤5,38
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef Hugster het volgende:
youp, jij bent echt een josti
[afbeelding]
ik ben een josti met computers!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef Hugster het volgende:
youp, jij bent echt een josti met google
[afbeelding]
nouja de hele ochtend googlenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zie echt het hele probleem niet, je gaat toch niet "de hele ochtend" googlen zonder resultaat, dan pak je de telefoon en ga je bellen, of je stuurt een mail...
Niet te geloven dit. is er niet ergens een topic "[centraal] Stel hier de domme vragen die in je opkomen omdat je te lui bent er zelf moeite in te steken" Want dan wil ik je daar graag naar doorverwijzen.
[afbeelding]
Dat zei je zelf.quote:
Wel de hele ochtend loos internetten, maar niet bellen. Logischquote:ik ben ook al op zoek geweest naar huizen en naar wat meer info over hypotheken etc.
en zoals ik al zei ik zit op school dus ik ga nu echt niet bellen
Omdat ik een hekel heb aan mensen die te lui zijn zelf eerst wat onderzoek te verrichten alvorens ze hulp inschakelenquote:
info over hypotheken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja de hele ochtend googlen
ik ben ook al op zoek geweest naar huizen en naar wat meer info over hypotheken etc.
en zoals ik al zei ik zit op school dus ik ga nu echt niet bellen
zeg herban wil jij wat voor me uitzoeken aangezien ik het te druk heb met mijn spelletje solitaire en geen zin heb om te zoeken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan mensen die te lui zijn zelf eerst wat onderzoek te verrichten alvorens ze hulp inschakelen
[afbeelding]
Ach, ik ben in ieder geval niet zo'n kneus als jijquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent idd geen haar beter
[afbeelding]
Voor jou welquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg herban wil jij wat voor me uitzoeken aangezien ik het te druk heb met mijn spelletje solitaire en geen zin heb om te zoeken?![]()
Daar wil ik nog wel een stief kwartiertje met je over discussierenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik ben in ieder geval niet zo'n kneus als jij
Alsof ik die nodig hebquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Och ja, je vrindjes zijn er niet.
Uhuhquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof ik die nodig heb![]()
Ik ben op m'n stage.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh
Slechte smoes. Maar ik ben er vandoor
jepquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
info over hypotheken?je gaat een huis kopen?
![]()
komt goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hey ja, Joer, hoe doe je dat?
Om een hypotheek te krijgen moet je toch inkomsten hebben op papier?
Nope ... heb dit huis grotendeels zelf betaald en de rest (minder dan de helft) is hypotheek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef Youp het volgende:
dat is aardig betaalbaarzal ook wel niet zo'n hoge zijn neem ik aan
quote:
heb je je email van Siteground bekeken Googol?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ghallo
167 is nix maar gelukkig compenseert het hebben van een eigen bedrijf de maandlasten aardig
als ik jou was zou ik niet naar de la luna gaan. Daar hangen je flyers alleen maar op de wcquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ghallo
167 is nix maar gelukkig compenseert het hebben van een eigen bedrijf de maandlasten aardig
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik niet naar de la luna gaan. Daar hangen je flyers alleen maar op de wc
Sta ik met zo een gast te lullen van. Ja lekker veel nut he die flyers hier ophangen. After moods in la luna. Nu kan ik me vergissen he..... MAAR WE ZIJN AL IN DE LA LUNA!!!![]()
errrrr mail?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je je email van Siteground bekeken Googol?![]()
ik krijg die 12 gig al niet vol![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik ontwerp ze ... als ze daarna als pleepapier gebruikt worden veeg je iig je kont in stijl af
ik weet niets eens hoe ik die 24 Gig legaal moet vullenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
# FREE Domain
# 24,000 MB Web Space
# 800 GB Traffic
whehehehe
verdubbeld dus ... dat doen ze vaker
toen ik twee jaar geleden begon bij SiteGround was het "maar" 5 Gig
http://www.autobanden.nl ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
hoe heet die site ook alweer waar je autobanden kan vergelijken?
quote:
http://www.autobandenmarkt.nl/start.html die?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
hoe heet die site ook alweer waar je autobanden kan vergelijken?
Ik zou idd ook bij God niet weten hoe dat vol te krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niets eens hoe ik die 24 Gig legaal moet vullen![]()
Denk dat ik maar een videocamera ga kopen en filmpjes ga hosten ofzo![]()
Dank jequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef M5 het volgende:
[..]
http://www.autobandenmarkt.nl/start.html die?
Oh dat is mooi, want mn foto's worden gejat door Supras.nlquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
# FREE Domain
# 24,000 MB Web Space
# 800 GB Traffic
whehehehe
verdubbeld dus ... dat doen ze vaker
toen ik twee jaar geleden begon bij SiteGround was het "maar" 5 Gig
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
denk je trouwens dat het nog steeds gaat lukken? Je siteground account vullen met BB-foto's that is.
En ik op een feestje, half buitenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat meen je nietik zit dan in de Amsterdamse havens.... buiten
quote:
ik weet dat het kan ja, is inderdaad iets wat ik overweegquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]volle kalender
btw : je weet dat je met cpanel FTP-accounts kunt aanmaken voor trouwe uploaders?
ja heerlijk, ik denk dat ik alle foto's die ik destijds resized heb om binnen mijn 1 gb hosting te houden weer gewoon neer ga pleuren op vol formaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou idd ook bij God niet weten hoe dat vol te krijgenmaar wel fijn om te weten dat het er is (luxe-probleem)
ik heb geen idee, ik heb hem nooit met klote weer gebruiktquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, hoe goed kan mn camera tegen kloteweer?
bij mn vorige Canon stond dat ik m niet in de regen mocht gebruikenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik heb hem nooit met klote weer gebruikt![]()
volgens mij kunnen de meeste van die dingen niet tegen water heurquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij mn vorige Canon stond dat ik m niet in de regen mocht gebruiken
* Alexxxxx knip alvast een gat in een plastic zak
Tskquote:* Digitale camera’s zijn niet toegestaan. Een wegwerpcamera, mits deze in gesloten verpakking zit is wel toegestaan.
Overal zeggen ze dat het slecht weer gaat wordenquote:* De weersvoorspellingen zijn goed! Kleine kans op een buitje aan het einde van de dag maar verder zal het droog blijven!
Hebben wij uit zeer betrouwbaar meteorologische bron vernomen!
slecht weer is relatief natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
En dit dan:
[..]
Overal zeggen ze dat het slecht weer gaat worden
Nou, ik heb echt geen zin om in een modderpoel rond te dwalenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
slecht weer is relatief natuurlijk![]()
wat de een slecht vindt, is voor mij goed genoeg![]()
niks, zo te zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:22 schreef vlad het volgende:
wat is er mis met een modderbad?![]()
[afbeelding]
![]()
Nou...quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:22 schreef vlad het volgende:
wat is er mis met een modderbad?![]()
[afbeelding]
![]()
Dus zoals bovenstaande kom ik er toch niet uit te zienquote:* Zwemmen is niet toegestaan
Jawohl!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Mag je dan wel je telefoon met 2 megapixel en zoomlens mee nemen?
hufters zijn hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou...
[..]
Dus zoals bovenstaande kom ik er toch niet uit te zien
schuurt een beetje ehquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... zou jij 'm hier indoen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:32 schreef vlad het volgende:
[..]
hufters zijn het![]()
maar ik wil wel voor jou een moddrbadje maken![]()
waar ga je eigenlijk heen?![]()
idd de andere kantquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... zou jij 'm hier indoen?
[afbeelding]
zo'n ding kan je zeker niet je eigen software instoppen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef noidea het volgende:
Jaaaaaa AEM heb ik ook, wel leuke waarschuwing zit erbij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was je vorig jaar toch ook heen? Voor mn werk toen nog ff langs geweest, was lekker weer toenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Oké, succes
Hierheen (pas op, geluid)
Toen wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was je vorig jaar toch ook heen? Voor mn werk toen nog ff langs geweest, was lekker weer toen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het moet zaterdag echt niet gaan regenen hoor![]()
TKD
quote:De regendans (Plop)
PLOP: dag ploppertjes, het is hier veel te droog
en daarom dansen we de Regendans
zijn jullie klaar?
PLOP: omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
iedereen doet mee vandaag
ALLEN: omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
PLOP: het is droog het is heet
mijn baard hangt vol kabouterzweet
maar ik weet wat ik moet doen
dus ga maar eens opzij
er is geen wolkje aan de lucht
iedereen kreunt en iedereen zucht
dans daarom nu allemaal de regendans met mij
PLOP: heja heja heejoha
ALLEN: heja heja heejoha
ALLEN: ooooooh
refrein ALLEN 2x
habakababa hou je handen hoog
habakababa maak een regenboog
habakababa hou je handen laag
habakababa zo komt er een regenvlaag
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
PLOP: kijk eens naar de horizon
wolken komen voor de zon
dankzij onze regendans valt straks de regen neer
eerst vullen wij onze kruik
daarna de kabouterbuik
kom wij doen de regendans gezellig nog een keer
ALLEN: heja heja heejoha
ALLEN: ooooooh
refrein 2x
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
refrein PLOP
refrein ALLEN
omhoog, omlaag
omhoog, omlaag
refrein 2x
TV uit. het WK subfourm ook al uit mn AT en de index geslooptquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
dan wordt het een zware tijd voor je met het WK op komst
ik hoop dat ze van Servie en Montenegro verliezen gelijk de eerste wedstrijd die zondagquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
dan wordt het een zware tijd voor je met het WK op komst
ga je dan toeterend door Amsterdam rijden?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze van Servie en Montenegro verliezen gelijk de eerste wedstrijd die zondag![]()
in mijn Servie en Montenegro tenue en vlaggen op de auto etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je dan toeterend door Amsterdam rijden?
op fok allemaal kneuzen die een auto voor het WK willen om oranje te spuiten, kun je m daarniet aan verkopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb wellicht weer iemand die er interesse in heeft![]()
niet mijn soort muziek, maar hoop voor je dat het leuk wordtquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Oké, succes
Hierheen (pas op, geluid)
van mij mogen zequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op fok allemaal kneuzen die een auto voor het WK willen om oranje te spuiten, kun je m daarniet aan verkopen?
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef M5 het volgende:
of ik wil werken als er vanvond de championsleague finale op tv is.![]()
Andere reden dat ik niet ga werken is dat ik erg brak ben en ik binnen 35 min. op m'n werk moest verschijnen. heb ik niet eens tijd om eten mee te nemen (aangezien er geen kantine op m'n werk is waar je wat fatsoenlijks te eten kan halen)quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADat ze het durven te vragen joh
![]()
[afbeelding]
Eis een nieuwe breraquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Stelletje kneuzen bij Carglass, monteren ze een auto ruit, heb ik ineens boven de 110km/h een fluittoon in de auto
Ik ermee, terug, zij t fixxen, fluit is er nog steeds, geven ze mn schuif/kanteldak de schuldik uitgelegd dat dat ding in 13 jaar nog nooit 1 fluittoon heeft gegeven.
Nu willen ze mn auto de hele dag daar hebben om t uit te zoeken![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADat ze het durven te vragen joh
![]()
[afbeelding]
Voelde je het pedaal trillen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik trapte wel vol in volgens mij maar geen piepende banden oid![]()
is dat nou abs?![]()
Dan hoor je een hard getik/klik (ja, ervaring. Had een spookrijder op de Waldweiquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik trapte wel vol in volgens mij maar geen piepende banden oid![]()
is dat nou abs?![]()
BoJo's ABSquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
schreeuwen, schelden, toeteren en zwaaien
Dat kan ik beamen (ja, ervaring... overenthousiast rijinstructeur en een afgesloten oefenterreinquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan hoor je een hard getik/klik (ja, ervaring. Had een spookrijder op de Waldwei)
'Avond trouwens
je eerste les?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen (ja, ervaring... overenthousiast rijinstructeur en een afgesloten oefenterrein)
Nee, 7e of zo. Had een andere rijsinstructeur als anders.... Leuk detail: hij dronk koffie tijdens de ABS oefeningen... duidelijk niet in zn eigen auto dusquote:
quote:
fototoestel mee, plaatjes schieten maarquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
jawel. heb alleen gene mooie foto's te showen
![]()
jawel, heb ook wel foto's, maar meer dan een proto injector is er niet te zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
fototoestel mee, plaatjes schieten maar
maar dat mag zeker niet?
vanmorgen was youp de bok, net m5, who's next?quote:
Bara?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef vlad het volgende:
[..]
vanmorgen was youp de bok, net m5, who's next?![]()
t mag niet, maar wordt gedoogd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag het nou godver wel of niet![]()
Heb je wat aan aan zo'n cd
dat moet je inmiddels toch wel lukken met 1 opmerkingquote:
De Quickreply was iets TE Quickquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of iemand die niet eens in staat is te quoten misschien?
had je gedubbelquicked?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De Quickreply was iets TE Quick
[afbeelding]
Je ziet me echt als satan eh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef vlad het volgende:
[..]
dat moet je inmiddels toch wel lukken met 1 opmerking![]()
heil hermanquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet me echt als satan eh?
[afbeelding]
Mooi goedkoop pleepapierquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inschrijfformulieren voor m'n fanclub na afloop afhalen in de kantine.
[afbeelding]
ABS oefeningen, wat valt daar nou aan te oefenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, 7e of zo. Had een andere rijsinstructeur als anders.... Leuk detail: hij dronk koffie tijdens de ABS oefeningen... duidelijk niet in zn eigen auto dus
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag het nou godver wel of niet![]()
Heb je wat aan aan zo'n cd
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij mijn ANWB CD, bij een kruising met fietspad had de fietser voorrang omdat ie van een gelijkwaardige weg en rechts afkwam... even later zelfde lokatie van de kant van de fietser - heeft de auto voorrang omdat ie op een fietspad zit
heb je m al gelezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ook een CD
Dan doen we de delletjes in de panquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe het gaat zaterdag regenen
[afbeelding]
Ik ga vanaf nu niets meer etenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doen we de delletjes in de pan
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niets meer eten
Komt die lange janus ook of niet...?
[afbeelding]
Moet je ze nu uit de tuin plukken en invriezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doen we de delletjes in de pan
[afbeelding]
ringsleutelquote:
Bedoel je daar mij mee?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niets meer eten
Komt die lange janus ook of niet...?
[afbeelding]
Je moet het vooral zien als oefening, en wat common sense gebruiken... je hoeft er echt niet 50 goed te hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]nou lekker dan
mag hopen dat ze bij CBR dit soort vragen eruit halen zodat er geen misverstanden kunnen zijn.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bedoel je daar mij mee?
[afbeelding]
Ik kanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop het
WTF, championsleague is meesterlijk
[afbeelding]
Ik ook, maar het is een meesterlijke potquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan![]()
En ik haat voetbal
[afbeelding]
quote:
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HOE KOM JE ERBIJ![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vraag me af wat er met jou gebeurt als je fatsoenlijk te eten krijgtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag twee dellen gehad vor ontbijt en 1 del en 1 kroket voor avondeten...
en dat op een dag dat ik me ziek voel
frituurverslaafdequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag twee dellen gehad vor ontbijt en 1 del en 1 kroket voor avondeten...
en dat op een dag dat ik me ziek voel
ik heb gister bij mn ouders gegetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met jou gebeurt als je fatsoenlijk te eten krijgt
[afbeelding]
Best ernstig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister bij mn ouders gegeten![]()
dus wat er gebeurt:
ik ben de dag na de tijd ziek.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best ernstig.
Opzich
[afbeelding]
ondergewichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef BazzoS het volgende:
Alex, ben jij nog niet zo rond als een tonnetje?
vaker poepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als ik elke dag 3 frikandelletjes en kroketten eet, word ik zo rond als 't maar kan
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
Jij bent net zo ontkennend over de slechte kant van je eetegewoontes als ik met roken was
[afbeelding]
hoe pauperesquer de buurt (mits autochtone bevolking) hoe mer oranje versiering.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
En wanneer begint dat WK/EKIn Zuilen is het weer helemaal oranje
Oranje vlaggetjesslingers verbinden complete straten met elkaar
![]()
En jij wilde kinderen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.
midden juni geloof ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
En wanneer begint dat WK/EKIn Zuilen is het weer helemaal oranje
Oranje vlaggetjesslingers verbinden complete straten met elkaar
![]()
Ik eet genoeg lekker eten hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.
*ahum.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe pauperesquer de buurt (mits autochtone bevolking) hoe mer oranje versiering.
das zeker nu ook helemaal oranje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef BazzoS het volgende:
quatrebras.
"schat de deur mag niet open, mn raam staat open dan gaan er katten doorheen"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En toen kreeg ie een dreun op zijn kop
en de mac? Beetje afwisseling mag wel hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind bijna niks lekker. groot probleem
Zat vroeger een Porsche/BMW/Mercedes handelaar.... Mn zus heeft daar een katje weg gehaald.. was wel leuk, echt zon witwashandelaar... allemaal mensen met porsches s klasses en zo.. en ik en mn zus kwamen dara in een stokoude Altoquote:
McKroket is lekker, friet en shake matig de rest is goorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en de mac? Beetje afwisseling mag wel hoor.
Dat snap ik echt niet. Dat zit voor het grootste deel tussen je oren volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind bijna niks lekker. groot probleem
En dat terwijl er in de eerste 100meter bij jullie huis misschien maximaal 3 auto's per uur komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"schat de deur mag niet open, mn raam staat open dan gaan er katten doorheen"
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat terwijl er in de eerste 100meter bij jullie huis misschien maximaal 3 auto's per uur komen![]()
Ik ben het met Sandra eens, loslaten die katten![]()
Wennen ze vanzelf aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]er was zonet een voetbalwedstrijd. afgelopen uur zijn er minstens 100 auto's langs gereden.
Ze blijven binnen totdat er een kattenren isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wennen ze vanzelf aan![]()
onze katten hebben 14 jaar langs een van de drukste wegen van Doetinchem gelopen, en over gestoken, beide zijn ze nog nooit aangereden (wel vanaf jongs af aan buiten gelopen).
Cornjum hooligans for life!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]er was zonet een voetbalwedstrijd. afgelopen uur zijn er minstens 100 auto's langs gereden.
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze blijven binnen totdat er een kattenren is
Ik heb me bij mn vroige kat ook om laten praten, en die was binnen de kortste keren doodgereden. Dat overkomt me niet nog een keer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkKatten kijken heus wel uit hoor.
ik zou maar niet aan kinderen beginnen danquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb me bij mn vroige kat ook om laten praten, en die was binnen de kortste keren doodgereden. Dat overkomt me niet nog een keer.
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 19
Ja. Ik vermoed dat ze denkt dat ik nu onder een kloon vreemdgaan bekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supermooi jaZe weet dat jij Dangel bent neem ik aan
[afbeelding]
PM aan Sandra op BB aan het typen nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik vermoed dat ze denkt dat ik nu onder een kloon vreemdgaan beken
VM? Neh, dnek het niet ... eerder aan mij, wanneer we elkaar eindleijk eens gaan ontmoeten of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
PM aan Sandra op BB aan het typen nu
[afbeelding]
Ze wil ook?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VM? Neh, dnek het niet ... eerder aan mij, wanneer we elkaar eindleijk eens gaan ontmoeten of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |